home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 77 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1588 1589 [1590] 1591 1592 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004580 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23835: 17 Apr 2009, 22:41 »

Sagde man ikke også det, mens Køhlert var træner?
Ved jeg ikke? Gjorde man det? Rullende Øjne

Men jeg hentyder nu også mere til det fuldstændig fantasiløse spil, I leverer. No offensive - men AaB kunne let have kørt jer over i en hule.

Men jeg håber da et eller andet sted for jer, at I kommer tilbage på sporet, for I er nok Danmarks bedste hold, når I spiller bedst Smiley
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23836: 17 Apr 2009, 22:46 »

Ved jeg ikke? Gjorde man det? Rullende Øjne

Men jeg hentyder nu også mere til det fuldstændig fantasiløse spil, I leverer. No offensive - men AaB kunne let have kørt jer over i en hule.

Men jeg håber da et eller andet sted for jer, at I kommer tilbage på sporet, for I er nok Danmarks bedste hold, når I spiller bedst Smiley

Jeg kan i den grad love dig for at det har lange udsigter Ubeslutsom.. Havde vi nu haft en træner hvor man vidste at han ville spille offensiv fodbold med backkæden skubbet højt op, og masser af bevægelse ku jeg måske se positivt på det..

Men det er absolut ikke tilfældet med kent.. Vores backlinje er vel rykket 10 meter længere tilbage i forhold til efteråret, og vores kreative kort har derfor aaalt for langt op, hvilket resulterer i at Jallow og Duncan ikke får det de skal have at arbejde med for at blive farlige..

Og når selv jeg kan se sådan noget, hvorfor kan Kent Nielsen så ikke.. Nogle gange syntes jeg sku at superliga trænere er dummere og LANGT mere væk fra virkeligheden end andre trænere i mindre rækker crazy funny
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23837: 17 Apr 2009, 22:48 »

Jeg kan i den grad love dig for at det har lange udsigter Ubeslutsom.. Havde vi nu haft en træner hvor man vidste at han ville spille offensiv fodbold med backkæden skubbet højt op, og masser af bevægelse ku jeg måske se positivt på det..

Men det er absolut ikke tilfældet med kent.. Vores backlinje er vel rykket 10 meter længere tilbage i forhold til efteråret, og vores kreative kort har derfor aaalt for langt op, hvilket resulterer i at Jallow og Duncan ikke får det de skal have at arbejde med for at blive farlige..

Og når selv jeg kan se sådan noget, hvorfor kan Kent Nielsen så ikke.. Nogle gange syntes jeg sku at superliga trænere er dummere og LANGT mere væk fra virkeligheden end andre trænere i mindre rækker crazy funny
Ja, det er fandme et godt spørgsmål! crazy
Logged


psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23838: 17 Apr 2009, 22:57 »

i venskabskampene i opstartsfasen, var både M.Jensen og K.Lo på Gislas plads... Det kunne være en mulighed med K.Lo, da K.N nok regner med at være spilstyrende, og med ham, vil vi forhåbentlig kunne se nogle af de dejlige sideskift vi har manglet
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23839: 18 Apr 2009, 00:34 »

har nogen af jer os hørt, at M Laudrup sku være på vej tilbage til vestegnen? jeg har bare hørt 2-3 af mne venner snakke om det idag, så hvis nogen af jer os havde hørt det, kunne det måske være mere end en "and"
Logged

Thaurat al Shabab

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23840: 18 Apr 2009, 00:38 »

har nogen af jer os hørt, at M Laudrup sku være på vej tilbage til vestegnen? jeg har bare hørt 2-3 af mne venner snakke om det idag, så hvis nogen af jer os havde hørt det, kunne det måske være mere end en "and"

Det kan jeg 100 % afkræfte skulle ske.. Laudrup forlod ikke klubben som en populær mand. + Han kræver mere i løn, end BIF nogensinde ville betale. Derudover har vi jo Clark Kent. - Han skal lige have en fair chance.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23841: 18 Apr 2009, 00:39 »

jeg har kun 1 ting imod Kent Nielsen, og det er faneme mandens hår.. Vågn da lige op Kent, Romernes tid er ovre...
Logged

Thaurat al Shabab

IntelCentrino
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23842: 18 Apr 2009, 02:59 »

har nogen af jer os hørt, at M Laudrup sku være på vej tilbage til vestegnen? jeg har bare hørt 2-3 af mne venner snakke om det idag, så hvis nogen af jer os havde hørt det, kunne det måske være mere end en "and"

Mr. Laudrup er ikke på vej, det er vist bare nogle få håbefulde personer som ønsker det. Men tvært imod, skal han til møde Tirsdag med DBU (Dagen efter mødet med Spartak), omkring muligheden for at blive landstræner, læste at DBU overvejer at ophæve Morten Olsen kontrakt da de anser Laudrup for en særlig person med god trænermetode, som de ikke vil risikere smutter på en fler-årig kontrakt til en europæisk klub.

Og Morten vil jo så gerne til Tyskland, så lad os dog slippe for ham.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23843: 18 Apr 2009, 09:51 »

Mr. Laudrup er ikke på vej, det er vist bare nogle få håbefulde personer som ønsker det. Men tvært imod, skal han til møde Tirsdag med DBU (Dagen efter mødet med Spartak), omkring muligheden for at blive landstræner, læste at DBU overvejer at ophæve Morten Olsen kontrakt da de anser Laudrup for en særlig person med god trænermetode, som de ikke vil risikere smutter på en fler-årig kontrakt til en europæisk klub.

Og Morten vil jo så gerne til Tyskland, så lad os dog slippe for ham.

Har du en kilde til det dér? Jeg har svært ved at forestille mig, at DBU vil bryde med en mangeårig og trofast landstræner midt i en VM-kvalifikation, hvor vi topper vores pulje. Ydermere har Michael Laudrup ikke bevist noget som helst i sin trænerkarriere. Kun at han har alvorlige problemer med disciplinen.
« Seneste Redigering: 18 Apr 2009, 09:59 af United-styrer » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23844: 18 Apr 2009, 09:57 »

Arhh han har dog bevist at han med Brøndby kunne skabe det vel bedste hold vi nogensinde har haft.. Tænker naturligvis på sæson 04/05 hvor han efter lang tids opbygning endeligt havde et færdigt resultat af hans arbejde..
Jeg må ærligt erkende at jeg syntes det Brøndby hold, kontra det vi har nu med den måde vi spiller på, var fra en anden planet.. Jeg var jo ofte ved at græde glædeståre så flot fodbold vi spillede Opstemt Grin

Men nej udenlandsk har han intet vist, og specielt ik i Moskva hvor han heller ikke har haft Faxe ved sin hånd. Jeg går jo stadig med den tro at det var Faxe som gjorde at Michael i perioder havde så stor succes i Brøndby.. Michael var den analyserende type der havde en stor fodboldviden, mens faxe var ham der sørgede for at der var disciplin i truppen..

Egentlig forstår jeg ikke hvorfor de blev skildt.. Sammen tror jeg på sigt de kunne være blevet den perfekte landstrænerduo..

Men nej MO skal naturligvis ikke smutte nu.. Nu da vi endelig ser ud til at være på vej mod en slutrunde Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23845: 18 Apr 2009, 10:02 »

Egentlig forstår jeg ikke hvorfor de blev skildt..

Faxe gad ikke til Rusland, det ville Michael.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23846: 18 Apr 2009, 10:04 »

Ja okay, det husker jeg faktisk godt nu du siger det Thumbs Up.. Men stadig.. Skidt de ik ku finde en fælles løsning Peace

http://onside.dk/node/31097 Same old song vil nogle nok sige, men for fanden hvor gad jeg dog godt se ham med jallow, specielt med det system vi spiller nu..

En boksangriber der også kan en masse med fødderne ville simpelthen være konge at have for os Smiley.. Så kan vi smide Duncan af h til Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23847: 18 Apr 2009, 10:16 »

Arhh han har dog bevist at han med Brøndby kunne skabe det vel bedste hold vi nogensinde har haft.. Tænker naturligvis på sæson 04/05 hvor han efter lang tids opbygning endeligt havde et færdigt resultat af hans arbejde..
Jeg må ærligt erkende at jeg syntes det Brøndby hold, kontra det vi har nu med den måde vi spiller på, var fra en anden planet.. Jeg var jo ofte ved at græde glædeståre så flot fodbold vi spillede Opstemt Grin

For ikke så længe siden så jeg højdepunkterne fra 5-0 kampen mod FCK, og jeg tror sku oss jeg kneb en lille tåre Græder Peace
Hold kæft hvor Kalle og Elmander de var gode... ja og Agger... jamen for silvan et godt hold vi havde dengang...
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23848: 18 Apr 2009, 10:19 »

Vi havde 11 spillere med et enten godt eller fremragende teknisk niveau.. alle turde have bolden, folk flyttede sig for hinanden, kæmpede og sloges til blodet sprøjter, men spillede samtidigt poleret pasningsspil i VANVITTIGT højt tempo..

Sjovt at Kent Nielsen ikke kan indse at fight ikke kan udmunde i samme form for spil.. Jeg er træt af at vi spiller med livrem og seler og håber at han for engangsskyld smider dem i dagens kamp.. Men jeg tvivler.. Og det sku slet ikke undrer mig om vi efter kampen står med 1 eller ligefrem 0 point..

Mit krav er dog stadig en storsejr!
« Seneste Redigering: 18 Apr 2009, 10:26 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23849: 18 Apr 2009, 10:24 »

Arhh han har dog bevist at han med Brøndby kunne skabe det vel bedste hold vi nogensinde har haft.. Tænker naturligvis på sæson 04/05 hvor han efter lang tids opbygning endeligt havde et færdigt resultat af hans arbejde..
Jeg må ærligt erkende at jeg syntes det Brøndby hold, kontra det vi har nu med den måde vi spiller på, var fra en anden planet.. Jeg var jo ofte ved at græde glædeståre så flot fodbold vi spillede Opstemt Grin

Helt enig  Thumbs Up

Synes egentlig, at det er noget fis at sige, at Laudrup ikke har bevist noget som helt i sin trænerkarriere. Han fik som sagt Brøndby til at spille drømmefodbold! Jeg kan da huske, at jeg altid holdt med Brøndby, selvom jeg ikke har/havde noget hold i Danmark. Det var vi virkelig Barcelona-fodbold i dansk målestoksforhold!
Logged

Sider: 1 ... 1588 1589 [1590] 1591 1592 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010