home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 85 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1551 1552 [1553] 1554 1555 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4006387 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23280: 28 Mar 2009, 00:09 »

EDIT:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1145908.ece
Jeg kan virkelig ikke tage den artikel seriøst, når journalisten kopiere fra B4. Og med den debat der har været om ham gør det ikke just bedre.

Læs også:

http://www.bif-support.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=114:utrovaerdig-mediedaekning-i-eb&catid=37:nyheder

Desværre skal journalisten sende Brøndby fans i et meget dårligt lys.. Men okay, han er fck fan, så den neutrale dækning er forsvundet . . .
Logged

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23281: 28 Mar 2009, 00:16 »

Det er godt at BIF-Support har været så klare i deres holdninger omkring forholdene i Parken. 1500 billetter er totalt uacceptabelt!
Enhver person med bare den mindste forstand ved, at der snildt kunne sælges 5000 billetter til BIF. Mindst.. - Ikke at vi har krav på så mange, men 1500 er for lidt, og det er derfor logisk folk så vælger neutrale pladser.

EB (og især på nettet) er kun gossip og sentationsjournalis tik. Trist vi i DK efterhånden ikke har et eneste medie, der kan dække dansk fodbold seriøst.

Hvad ang. Bissen, så håber jeg også, at han bliver. Jeg mener, at en Bissen i topform er vores næstbedste midterforsvarer (efter Max). Han er også en habil erstatning på vores højreback.

Ang. Jetta, så har jeg kunne læse mig frem til, at han gjorde det udmærket i anden halveg. Han startede i 1. halveg på kanten, men søgte konstant ind i banen. Kampen var dog ikke velspillet og det er nok ikke fair udelukkende at bedømme på det. Han viste god styrke i nærkampe, på trods af hans ikke imponerende størrelse.

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23282: 28 Mar 2009, 00:26 »

Så vidt jeg ved får vi normalt 3500 billetter til rådighed, men pga. ombygningen får vi 'kun' A8 og A11 (link) til rådighed, hvilket er alt, alt, alt for lidt. Havde vi fået f.eks. hele øvre A til rådighed burde der ingen problemer være..

@ Absa: Læste den nyhed kort efter den på EB. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23283: 28 Mar 2009, 10:10 »

http://onside.dk/node/29673

Mikkel og Jan synet. Ville ikke have noget imod de røg til sommer for et par millioner hver! Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23284: 28 Mar 2009, 11:51 »

Igen viser du hvor du har så tagget som værende langsom på Facebook, AB. Der var link omkring dette i går. Tunge

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-vil-se-mere-til-Jatta
Han lyder mere og mere som en gut, som sagtens kan komme på kontrakt hos os.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23285: 28 Mar 2009, 11:55 »

Tror du har ret. på pc er jeg langsom. Men i virkeligheden er jeg hurtigere end hende i find tekst til billedet tråden! Opstemt


Kunne godt snart se Jatta i truppen Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23286: 28 Mar 2009, 12:04 »

Nogen der var på stadion i går? Kunne forstå at Jatta havde lidt problemer, hvis man skal gå ud fra B.com's liveupdate.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23287: 28 Mar 2009, 12:34 »

Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23288: 28 Mar 2009, 18:51 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/article1146842.ece

Jeg har svært ved at se ham, kunne gå ind i vores start ellever pt. Til gengæld vil han være den perfekt reserve for os, og ethvert hold, grundet hans speed.


Prøv at stop videoen efter ét minut. Der kan man se, at Kent har arbejdet med defensiven, sådan som spillerne står. Det kan der ikke være nogen tvivl om.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23289: 28 Mar 2009, 18:56 »

Rommedahl ville være en profil for ethvert hold i SAS Ligaen, og det ville være fantastisk, hvis vi kunne få ham. Man kan diskutere, om han passer ind i vores nuværende system, men købte vi ham, ville han naturligvis være fast mand.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23290: 28 Mar 2009, 20:04 »

Tusind kroner spørgsmålet er så bare, hvem han skal erstatte. Jan K. måske, hvis han tager 'hjem' til Tyskland. Må dog indrømme, at jeg så hellere så Farnerud på den plads, og så Søren Larsen, hvis vi henter ham, og Jallow i front. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23291: 29 Mar 2009, 18:51 »

Prøv at stop videoen efter ét minut. Der kan man se, at Kent har arbejdet med defensiven, sådan som spillerne står. Det kan der ikke være nogen tvivl om.

Man skulle tro at han havde vist gutterne en lineal og sagt: "Sådan her skal vores forsvar stå, nogle spørgsmål?" Wink
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23292: 29 Mar 2009, 19:51 »

Hvis vi får Rommedahl og Søren Larsen ligner holdet det fra 04/05-sæsonen rigtig meget.


Søren Larsen
Jan K. - Farnerud - Rommedahl*3
Holmén - Krohn-Dehli
Rasmussen - MaxPower - Schaaf*2 - Wass*1
Stephan A.


*1 = Wass/Randrup.
*2 = Schaaf/Bischoff
*3 = Måske Krohn-Dehli der, Rommedahl på bænken og Gisla som center midt.

Det ville være en genial opstilling! Nu skal vi lige have Rommedahl og Larsen først, men ellers kan Krohn-Dehli og Duncan/Jallow bruges på de pladser. Forsvaret er, som vi kender det. Krohn-Dehli som den kreative sammen med Farnerud. Hvis de kan spille ordenligt sammen, vil de blive rigtig giftigt. Holmén som den hårdtarbejdende midtbanespiller, de erobrer boldene og flæsker folk for at sætte sig/holdet i respekt. Jan K. kan trække ind i banen, hvilket giver plads til Thomas R. på fløjen. Han kan lægge den i smasken på Søren L., hvis hovedspil overgår de flestes i SAS-Ligaen. Ellers kan Jan K. selv skyde på mål. Farnerud som det kreative omdrejningspunkt - kan ligge og fordele boldene, eller selv tage turen. Rommedahl med sin hurtighed og de giftige indlæg - til Søren Larsen i boksen.

I min optik ville holdet være næsten ligeså godt som guldholdet fra 2005.
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23293: 29 Mar 2009, 19:54 »

Det hold ser giftigt ud, og håber da sandeligt at det vil kunne ske Wink dog tror jeg ikke så meget på det.
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23294: 30 Mar 2009, 08:20 »

Mon ikke, at Kent foretrækker sin diamant, nu hvor han har brugt den i et par år efterhånden? Jeg har ihf. svært ved at se andet. Dog passer den ikke godt til Rommedahl. Desuden hvis Kent endelig skulle gå over til 4-2-3-1 formationen, så smid Krohn-Delhi op som 10'eren, Farnerud på venstrekanten og Gislason ned til Holmén.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1551 1552 [1553] 1554 1555 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010