home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1005 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 207 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1519 1520 [1521] 1522 1523 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4048738 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22800: 02 Mar 2009, 23:30 »

Jeg vil meget gerne komme med et indlæg omkring kampen, men venter til i morgen aften, hvor jeg har fået det hele lidt på afstand.

Er dog skuffet over capoerne. Synes ikke de gør det specielt godt idag. De formår bare ikke at styre tribunen som normalt. Skuffet
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22801: 02 Mar 2009, 23:34 »

Samme her.. derudover også om de hjernedøde pipfugle, der burde fjernes??? Det er da utroligt - Hvordan, HVORDAN kan man være så dum at slås pga fodbold? Der var en mand, der løb over til fck'erne og råbte "efter kampen", hvorefter han smuttede.. OK, vil du have tæsk? Der har hadet til fck oversteget kærligheden til bif! Han kan ikke synge, når han ingen tænder har, så why the fu*k gør han det? Utroligt.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22802: 02 Mar 2009, 23:39 »





Smiley
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22803: 02 Mar 2009, 23:57 »

Ja jeg kan godt forstå at i savner ham Wink
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22804: 03 Mar 2009, 00:00 »

Ja jeg kan godt forstå at i savner ham Wink

Tror nu det var rettet mod brugeren Absalonsen Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22805: 03 Mar 2009, 02:24 »

Krafthelvede mand hvorfor blev jeg ikke bare i min seng i dag Sur ticked off!!!!

At vi kan tabe den her kamp er en ren katastrofe... Intet mindre, og det er ultimativt den største skuffelse i denne sæson, selv overgået af randers 0-3...

Vi spiller jo som en flok skræmte børnehavebørn når vi har bolden... Hvad fanden er meningen med at overlade ALT initiativ til et anonymt boldflytterhold som fck's ticked off Huh.. Gå dog for helvede op og spil de spil vi plejer, med en mkd der næsten er en tredje angriber.. Manden ligger og rodder rundt nede omkring vores felt konsant.. det skaber vi intet på..

PLus at vi har det fede sløve læs til DUNKANSON oppe i front.. Aldrig i mit liv har jeg set mage til så telentløs en angriber, det er da helt ekstremt... Jeg har netop fundet ud af at mande aldrig har scoret i et derby for os, og gud hvor jeg forstår hvorfor... Lige så snart han møder en klassemodstander så bliver han KNUST, krøllet, pakket sammen og sendt med posten til australien... Kæft hvor er han dog en lalleglad boldmongol der ikke bestiller andet end at slå ud med armene, og lave det forkerte løb HVER gang! crazy

Og hvor var vores kantspil i dag crazy.. det kan sku ikke være rigtigt at vi har to kanter der slår indlæg som var det serie 5.. De kan jo for fanden ikke løfte en bold en meter over jorden... Jeg er skræmt over denne manglende tekniske kunnen!

Og når alt andet så går galt, så skal vi da bare køre 0-0 hjem... Som vi så også fucker up...

På tribunen var der knald på i starten, og ved vores sædvanlige gå amok sange.. fcks fans hørte jeg som sædvanligt intet til før de scorede men det er jo helt normalt og så kender jeg dem da igen Peace...

Jeg kunne dog fornemme en vis træthed også på tribunen. det virkede som om folk skulle i gang igen, og jeg må blankt erkende at jeg heller ikke levede op til mit normale "niveau" i dag... Jeg tog også mig selv i bare at nynne med på sangene og SPECIELT diverse chants ku jeg slet ikke tage seriøst i dag Grin... Det er selvfølgelig skidt som bar fanden... Men det er satme også uinspirerende at se sit hold skabe nul og niks på hjemmebane... Specielt når jeg ved hvad vores hold indeholder..

02 er den eneste karakter jeg syntes er givende for at vi taber til den værste rival hjemme, og levere sådan en sjusket præstation..

Opråb til Kent nielsen og spillerne: VI VIL HAVE VILJE TIL SEJR!!!!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22806: 03 Mar 2009, 02:31 »

02 er den eneste karakter jeg syntes er givende for at vi taber til den værste rival hjemme, og levere sådan en sjusket præstation..

Kan du sige -3, for BIF spillede da en totalt talentløs kamp i dag.. sorry, men det mener jeg altså, OBJEKTIVT set.. jeg kan som FCK-fan sagtens se kampe fra SAS-ligaen objektivt og normalt synes jeg BIF plejer at spille skidegodt(dog ikke lige så godt som BYENS HOLD Wink ).. alligevel mener jeg at BIF i dag lignede en flok Sunday League-spillere så mon ikke den gode Hr. Nielsen har noget at arbejde med til næste kamp? Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22807: 03 Mar 2009, 02:36 »

Jeg gider bare ikke give sådan en karakter, for så kommer folk med deres evendelige tuderi, om at jeg er en dårlig fan, alt for kritisk osv osv osv osv og hvor kan det dog rende mig i røven det hele ...

Vi var bare PIVringe i dag... Tre årsager til at vi taber kampen

1. Fløjspillet fungerer slet ikke
2. MKD er ikke på banen
3. Vi havde Duncan med.. Så vidt jeg husker har vi aldrig vundet en superligakamp over fck med duncan på holdet.. Pudsigt hva Shockeret
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22808: 03 Mar 2009, 02:42 »

Tjah.. det er sgu træls.. men hvorfor har du ventet helt til 02:30 med at dele din mening om kampen med os andre? Ubeslutsom
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22809: 03 Mar 2009, 02:44 »

Skulle lige gense den, for man får sjældent det rigtige billede af en kamp når man står med to rækker mennesker foran sig, halvfuld, og syngende Wink

Det kan med andre ord godt virke lidt hæmmende på ens virkelighedsopfatte lse Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22810: 03 Mar 2009, 02:54 »

Skulle lige gense den, for man får sjældent det rigtige billede af en kamp når man står med to rækker mennesker foran sig, halvfuld, og syngende Wink

Det kan med andre ord godt virke lidt hæmmende på ens virkelighedsopfatte lse Opstemt

Dig ville jeg fandeme gerne møde en dag VK.. vi har MEGET tilfælles crazy

EDIT : sorry for mit OT-indlæg.. det skal ikke ske igen..  Tunge
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22811: 03 Mar 2009, 02:57 »

Thumbs Up Kys

OT ftw, og godnat Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22812: 03 Mar 2009, 06:36 »

Lige kommet hjem - Røvelendig kamp, ok stemning. Fuck noget pis, godnat!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22813: 03 Mar 2009, 06:51 »

Dejligt at vågne op og tænke: hold kæft hvor er det hele noget lort!

Mit humør de næste fire måneder, er dødt...
Logged


Arsenal Football Club


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22814: 03 Mar 2009, 08:42 »

Jeg vil så lige sige, at der altså var offside hver gang, det blev dømt. Der var måske lige en enkelt situation med Wass mener jeg, men ellers var det en solid dommerpræstation.

Der var eksempelvis en situation hvor Duncan ikke tager bolden, og Farnerud SLET ikke er i Offside - hvor der dømmes. Linjevogterne var alt for hurtige til at hæve flaget i går.

Mht. Elanga kan hans præstation ikke forsvares. Når vi havde hjørne og den røg ned til ham smed han bolden i hænderne på FCK, der kun pga. godt tilbageløb blev standset i en 3 mod 1 situation flere gange.
Desuden tabte Elanga kampen mod Pospech og Grønkjær kæmpe stort. Han var helt væk, hver gang FCK udfordrede i hans side. Jeg er glad for at TR er klar til reservekampen mod AB, og forhåbentlig er klar mod FCM på Søndag.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 1519 1520 [1521] 1522 1523 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010