home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 829 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 180 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1517 1518 [1519] 1520 1521 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4043203 gange)
Jacobqu
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22770: 02 Mar 2009, 20:59 »

Nej nej nej nej nej hvor er det bare elendigt Brøndby, vi er ikke farlige overhovedet, vores angribere kæmper ikke (dunken) Krohn Dehli, Jan Kristiansen og Holmén spiller så dårligt. Elanga ham gider jeg simpelthen ikke snakke om , for jeg kan ikke holde ud at se ham spille. Kent Nielsen, ekstrem dårlig debut og ikke mindst taktik.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22771: 02 Mar 2009, 21:06 »

En ting kan vi konkludere ud fra denne kamp.

HH skal ud med pengepungen, så vi kan få en heksedoktor ud og helbrede TR. Elanga er HELT væk!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Jacobqu
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22772: 02 Mar 2009, 21:10 »

Fulstændig ! Elanga er så dårligt.
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22773: 02 Mar 2009, 21:12 »

elanga spillede sku da fint jeg syns det er dårlig i er så utilfredse md ham synes han gjorde det ganske udemærket.. mange af dem sov og det var fandme kedeligt. elanga lavede da fejl men han var bestemt ikk dårlig.
Logged

maaahhh-h-h-h

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22774: 02 Mar 2009, 21:12 »

Tak for en god kamp Biffere  Hævet Øjenbryn  Hævet Øjenbryn  Thumbs Up  Hævet Øjenbryn  Thumbs Up. En ting som i kan se positivt på idag, er Stephan Andersen. Må virkelig give til kende at i har en god målmand.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22775: 02 Mar 2009, 21:17 »

Kæft nogle elendige indlæg fra begge kanter i dag.. Hvor var Duncan henne, jeg tror stortset ikke jeg lagde mærke til ham.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22776: 02 Mar 2009, 21:31 »

Lort!
Lorte afleveringer konstant! Elendige indlæg konstant! Offside konstant! Ingen bevæger sig for hinanden. Ingen kommunikation. Tumult på tribunen, der gjorde, at man forlod denne 15 minutter før slut.

Alt i alt: Lort!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22777: 02 Mar 2009, 21:39 »

http://onside.dk/node/27667
Lige nogle karakterer fra onside.dk
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22778: 02 Mar 2009, 21:43 »

http://onside.dk/node/27667
Lige nogle karakterer fra onside.dk

Lol, det er fandeme dårlig journalistik og research, det der! Imo skulle det se sådan her ud:

Stephan Andersen: 7
Daniel Wass: 2
Max von Schlebrügge: 4/7
Remco van der Schaaf: 4
Joseph Elanga: 4
Stefan Gislason: 2/4
Jan Kristiansen: 7
Samuel Holmén: 2
Michael Krohn-Dehli: 4
Alexander Farnerud: 00
Morten "Duncan" Rasmussen: 2
-----------------------------------------------
Ousman Jallow: 4/7
Kasper Lorentzen: 4
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22779: 02 Mar 2009, 21:44 »

ARGGGRRG! Aldrig i mit liv har jeg været så utilfreds!! Hvad sker der for FAXE?!?!? Der, hvor jeg sad, kunne jeg KUN høre F******* - FAXE kunne høres i 7 min?!?! WTF!%#)=%"#€( Dommeren var sku Mikael Antonsson i forklædning, det er utroligt, hvor dårligt han formår at dømme *klapper af hans super præstation* .. Christ! Han dømte jo offside på hver andet angreb, vi havde, og det var ofte FORKERT! Jeg sad lige ud for - kæft man, Jesper Chrsitansen ville kunne dømme bedre end det, han kan i det mindste nogenlunde se, hvor bolden er..!! Ingen løb for hinanden, tag nu chancer udefra! FFS! Hver gang vi kom op imod deres mål, og der ikke blev dømt offside, prøvede de at spille en fri - skyd nu udefra! #(€#=("€!§11!§56  

Og så de vandskabte æsler, der løb på banen .. amen, hvor underudviklet har man lov til at være?? Og de fck'ere, der sidder på Loxam-tribunen og kaster øl ned på folk ... mums, en sjaskvåd jakke som lugter af l*rt.. Thank You God!

Hav en fortsat god dag.. Smiley
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22780: 02 Mar 2009, 21:55 »

Syntes slet at noget fungerer idag.


Målmand: Stefan spiller en acceptabel kamp, intil at han lukker FC ind i kampen med en dårlig præstation.(er ikke 1oo på det var stefans fejl, men går ud fra det) Og giver dem en kæmpe chance. Selv Ailton ville kunne skubbe den bold ind  funny

Centerforsvar: Fungerer ok. (Sammenlignet med den ringe standard idag). Det var tydeligt at se at de ikke kendte hinanden særlig godt.

Venstre back: Elanga kan intet defensivt. Håber vi smider Elanga til et sted i jylland, og finder en KOMPETENT reserve til TR.
Højreback: Wass spiller ikke særlig godt idag. For mange boldtab. 

Defensiv midt: Gislason spillede heller ikke godt idag. Han fik ikke sat sig selv i respekt, dog havde han i perioder styr over FC's centrale midtbane spillere.

Offensiv midt: Krohn-Dehli kunne ikke leve op til de tårnhøje forventninger. Han fik ikke skabt nok offensivt.

Højremidt: Holmen alt for anonym. Hvis han vil afsted til sommer, skal der helt andre boller på supppen..

Venstre midt: Jan K, spiller en acceptabel kamp. Han  får til tider produceret indlæg. Helt klart  Brøndby spilleren der viste mest offensivt:

Angreb: Generalt var der ikke mget at arbejde med. Og når de endelig havde chancer stod de tit det forkerte sted. Dog må man sige at FC's forsvar var utroligt stærk. 

Mener hvert hold havde en halveg hver. FCK var suveræne i første halveg. På alle facetter. Mens vi skabte mest i 2 halveg. Alt i alt var det desværre en fortjent sejr til FCK.

« Seneste Redigering: 02 Mar 2009, 22:05 af korzika » Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22781: 02 Mar 2009, 21:58 »

ARGGGRRG! Aldrig i mit liv har jeg været så utilfreds!! Hvad sker der for FAXE?!?!? Der, hvor jeg sad, kunne jeg KUN høre F******* - FAXE kunne høres i 7 min?!?! WTF!%#)=%"#€( Dommeren var sku Mikael Antonsson i forklædning, det er utroligt, hvor dårligt han formår at dømme *klapper af hans super præstation* .. Christ! Han dømte jo offside på hver andet angreb, vi havde, og det var ofte FORKERT! Jeg sad lige ud for - kæft man, Jesper Chrsitansen ville kunne dømme bedre end det, han kan i det mindste nogenlunde se, hvor bolden er..!! Ingen løb for hinanden, tag nu chancer udefra! FFS! Hver gang vi kom op imod deres mål, og der ikke blev dømt offside, prøvede de at spille en fri - skyd nu udefra! #(€#=("€!§11!§56  

Og så de vandskabte æsler, der løb på banen .. amen, hvor underudviklet har man lov til at være?? Og de fck'ere, der sidder på Loxam-tribunen og kaster øl ned på folk ... mums, en sjaskvåd jakke som lugter af l*rt.. Thank You God!

Hav en fortsat god dag.. Smiley

Jeg vil så lige sige, at der altså var offside hver gang, det blev dømt. Der var måske lige en enkelt situation med Wass mener jeg, men ellers var det en solid dommerpræstation.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22782: 02 Mar 2009, 22:17 »

Nej, det var der i hvert fald ikke, og det kunne man også tydeligt se på replay.
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22783: 02 Mar 2009, 22:27 »

Set fra min vinkel, var der en del situationer, der gik fcks vej. Flere dueller, der dømmes til fcks fordel, hvor den ellers var 50/50. I første halvleg var det slemt, men det blev bedre i anden halvleg.. Ak ja, det er jo de berømte marginaler, der gik mod os i dag ang. dommeren. Skuffet
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22784: 02 Mar 2009, 22:32 »

Det var fanme nederen at de ikke lukkede flere FCK'er ind, der ville have været en meget bedre stemning Smiley Fortjent sejr til FCK Peace
Logged

Sider: 1 ... 1517 1518 [1519] 1520 1521 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010