home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 172 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1515 1516 [1517] 1518 1519 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4043172 gange)
GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22740: 01 Mar 2009, 19:24 »

Portene åbner klokken 17:00 det har stået i en artikel på b.com.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22741: 01 Mar 2009, 19:53 »

Jeg tager sguda turen helt fra den tyske grænse, og skal op og afsted klokken 7:30 i morgen tidligt. Kæft nogle fesne grunde ikke at møde op.

KOM VILDERE I MORGEN!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22742: 01 Mar 2009, 19:57 »

Enig med Cencur.. Syntes egentlig det lyder tyndt.. Jeg kan sige at jeg selv pjækker fra min sidste time for at kunne nå at varme op med GE og nogle fra min klasse.. Selvom jeg har fået en skriftlig advarsel for fravær... Dagen efter kommer jeg sikkert bagstiv i skole ( Grin)

Hvis man vil den kamp nok, så skibber man alt andet og tager til kampen.. Cencur er et godt forbillede her, for du har sikkert mange andre ting du også kunne have nået den dag...

Selvfølgelig er det lort af viasat, men folk er selv herre over deres prioritering Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22743: 01 Mar 2009, 19:58 »

Skal vælge fag til DIO i morgen, men det må vente til tirsdag.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22744: 01 Mar 2009, 20:36 »

Jeg er helt enig med jer begge 2! Jeg når selv lige at få fri fra skole og så er det bare afsted til stadion Smiley Jeg bor på fyn Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22745: 01 Mar 2009, 20:51 »

Jeg tager sguda turen helt fra den tyske grænse, og skal op og afsted klokken 7:30 i morgen tidligt. Kæft nogle fesne grunde ikke at møde op.

KOM VILDERE I MORGEN!
Enig med Cencur.. Syntes egentlig det lyder tyndt.. Jeg kan sige at jeg selv pjækker fra min sidste time for at kunne nå at varme op med GE og nogle fra min klasse.. Selvom jeg har fået en skriftlig advarsel for fravær... Dagen efter kommer jeg sikkert bagstiv i skole ( Grin)

Hvis man vil den kamp nok, så skibber man alt andet og tager til kampen.. Cencur er et godt forbillede her, for du har sikkert mange andre ting du også kunne have nået den dag...

Selvfølgelig er det lort af viasat, men folk er selv herre over deres prioritering Smiley

Jeg kunne ALDRIG NOGENSINDE finde på at pjække fra arbejde for at nå en FODBOLDkamp. Havde bestilt billet til kampen søndag, men kunne ikke mandag og sådan er det desværre. I kan sgu ikke gå og tro, at der er nogen som IKKE gerne ville til denne kamp. Men der er altså nogen der prioiterer fodbolden lavere end arbejde, men den skal da helt sikkert ses i tv.

Men kald det fesne undskyldninger eller ej, det er ikke det vigtigste for mig! Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22746: 01 Mar 2009, 21:07 »

Er jeg den eneste der synes at 18 gange igen for Holmen første målscorer er god odds Opstemt ?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22747: 02 Mar 2009, 07:22 »

Nej han ku godt blive manden der høvler det første søm i deres kiste Thumbs Up

SÅ ER DET FANDME I DAG!!!!!!!!!!!!!! Opstemt...

KÆft hvor bliver det vildt både på tribunen og banen... Totalt baserkos, kom nu forhelvede SYNG SYNG SYNG FORFANDEN!!!!  Djævel!!

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Pepe
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22748: 02 Mar 2009, 08:37 »

Nej han ku godt blive manden der høvler det første søm i deres kiste Thumbs Up

SÅ ER DET FANDME I DAG!!!!!!!!!!!!!! Opstemt...

KÆft hvor bliver det vildt både på tribunen og banen... Totalt baserkos, kom nu forhelvede SYNG SYNG SYNG FORFANDEN!!!!  Djævel!!



Jeg vil kigge efter dig på Faxe-tribunen, VK Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22749: 02 Mar 2009, 08:45 »

Bare kig efter den der vælter flest rækker ned når vi scorer Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22750: 02 Mar 2009, 09:11 »

http://90min.dk/thomas-rasmussen-er-tilbage/

"Hele truppen virker rent fysisk i topform, og en spiller som Morten Rasmussen er næppe nogensinde set mere fit. Den målfarlige angriber imponerede endda med at vinde dagens spurtøvelser til stor jubel for specielt ham selv."

Det er genialt det der! Opstemt Fandme godt hvis Duncan nu også er blevet hurtig Thumbs Up Han bliver guld værd for os i dette forår!!

Veeestegneeen!O0
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22751: 02 Mar 2009, 09:25 »

VANDT DUNCAN EN SPURTØVELSE Shockeret funny

OMFG jeg tror ikke mine egne øjne det er umuligt.. Det fede læs lort kan jo ikke løbe Grin... Bare pas på fck /hool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22752: 02 Mar 2009, 10:44 »

COME ON BRØNDBY!!!!

HOLD KÆFT JEG GLÆDER MIG TIL I AFTEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

-Benja-
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22753: 02 Mar 2009, 10:53 »

Jeg kunne ALDRIG NOGENSINDE finde på at pjække fra arbejde for at nå en FODBOLDkamp. Havde bestilt billet til kampen søndag, men kunne ikke mandag og sådan er det desværre. I kan sgu ikke gå og tro, at der er nogen som IKKE gerne ville til denne kamp. Men der er altså nogen der prioiterer fodbolden lavere end arbejde, men den skal da helt sikkert ses i tv.

Men kald det fesne undskyldninger eller ej, det er ikke det vigtigste for mig! Smiley

Kan squ godt følge dig her John, hvordan kan I andre sige det er tyndt?! Hvis man ikke har mulighed for at komme er der jo ikke noget og gøre. Når I engang bliver voksne, vil I nok også indse at man ikke kan droppe alt og så kun tænke på fodbold.

Men er nu super glad for at jeg har fået byttet min vagt væk i dag, ellers havde der været store problemer :-)
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22754: 02 Mar 2009, 11:04 »

Kan squ godt følge dig her John, hvordan kan I andre sige det er tyndt?! Hvis man ikke har mulighed for at komme er der jo ikke noget og gøre. Når I engang bliver voksne, vil I nok også indse at man ikke kan droppe alt og så kun tænke på fodbold.

Men er nu super glad for at jeg har fået byttet min vagt væk i dag, ellers havde der været store problemer :-)

Jeg har også fuld forståelse for at du ikke vil "pjække" fra noget, for at se kampen. Jeg synes det er okay at pjække (dog kun hvis man er på en videregående uddannelse, hvor man selv skal stå til regnskab for fraværet) - og ALLIGEVEL, synes jeg kun det er okay hvis det er pga. transport fra eksempelvis Jylland til kampen. Jeg synes lidt at pjækkeri for at "varme op" til kampen er en mere tynd handling.

Desuden er jeg enig med Benja, jeg har ofte måtte opgive noget pga. mit arbejde - det kan ikke tælles på to hænder, de gange jeg er gået glip af en BIF-kamp fordi jeg havde vagt, eller blev kaldt på arbejde. (eksempelvis Viborgkampen da vi endelig vandt på udebane).
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 1515 1516 [1517] 1518 1519 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010