home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 192 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1509 1510 [1511] 1512 1513 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4035173 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22650: 22 Feb 2009, 20:17 »

I kan læse et lille resume af kampen her: http://90min.dk/kristiansen-saenkede-rosenborg/

Som der også bliver snakket om i kommentarfeltet til artiklen, synes jeg også, at Elanga pt. er det svageste led. Hvis han bare spiller sikkert mod fck, kan det dog ikke gå helt galt. Remco ligner også en god spiller. Vi har altså et god central forsvar i mine øjne. Måske det bedste i ligaen. Remco, Bischoff, Max og JJ. Det centrale forsvar fejler i hvert fald ikke noget. ;-)

1000 tilskuere idag. Lidt mere end hvad jeg havde forventet, der ville komme. :-P
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22651: 22 Feb 2009, 21:40 »

Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22652: 23 Feb 2009, 16:13 »

Som der også bliver snakket om i kommentarfeltet til artiklen, synes jeg også, at Elanga pt. er det svageste led. Hvis han bare spiller sikkert mod fck, kan det dog ikke gå helt galt.

Mon ikke han får et par kampe mere, da Thomas Rasmussen først ventes klar i april måned. Virkelig et stort tab for vores defensiv, at vi må undvære ham i så lang tid. Skuffet
Vi skulle alligevel have smidt et par mio til Randers i sidste måned..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22653: 23 Feb 2009, 18:53 »

http://onside.dk/node/27107

Kan ikke være mere enig, og vi har fandme meget at takke herman for Shockeret Thumbs Up... Uden ham havde vi stadig rodet rundt i bunden.. Han har fået og til at tænke større end de spillere vi havde før tillod.. Det så man i sommerens indkøbsperiode og det høster vi frugterne af nu Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22654: 25 Feb 2009, 10:19 »

http://onside.dk/node/27202

Klog udmelding Smiley.. Kampene mod Fck er ikke kampe hvor man kan blæse hen over banen, i ren kamikaze stil.. Det er kampe hvor det første mål er ALTafgørende, og det hold der scorer til 1-0 har kampen i sin hule hånd, og bestemmer slagets gang...

Vi skal i starten bare sørge for at få kontrol over kampen, hvilket jeg mener vi bør være i stand til, da vi har en bedre midtbane end fck.. Så skub forsvaret op, og hold bolden i egne rækker, og bestem tempoet.. Så tror jeg det bliver rigtig godt Cool...

Dog skal vi som Kent siger, ikke grave os ned, hvilket vi havde en tendens til da vi havde dem hjemme sidst(hvor vi ikke var uheldige med at vinde  Peace )..

Vinder vi den kamp, hvilket jeg er 100 % sikker på at vi gør, så er det et fantastisk afsæt mod resten af foråret.. Dette er foråret hvor vi skal have the double hjem igen.. Efter et par magre år, hvilket med vores nuværende hold bør være slut!

KOOOOM TIL BRØØØNDBY HVIS I TØR!!!!!!! Djævel
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22655: 25 Feb 2009, 10:20 »

Det bliver så fucking niiiiiiiiice på mandag , glæder mig som et lille barn til juleaften Opstemt

jeg gætter på en 2-0 sejer til os Wink
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22656: 25 Feb 2009, 10:22 »

kunne godt tænke mig en gang 5-0 til os, men nøjes gerne med et par mål færre Peace "PÅ MANDAG ER DET JULEAFTEN, DER ER LÆNGE LÆNGE TIL, HVA SKA VI DOG FINDE PÅÅÅÅÅ".... :p
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22657: 25 Feb 2009, 10:23 »

Samme her, det bliver en alt alt for vild dag... Glæder mig virkelig til atmosfæren der er på sådan en dag, fra man står op om morgenen til man er på stadion.. Det er virkelig noget helt specielt, og kan afsløre at der skal hældes nogle våde vare indenbords Thumbs Up...

Håber så meget igen at rende ind i en gruppe fuckere på vejen som jeg gjorde da vi mødte aberne i sommers 08 Grin... Øl kast på hovedbanegården ftw Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22658: 25 Feb 2009, 10:25 »

Haha hvor grineren ,de kommer bare Wink
Tror slet ikke jeg kan falde i søvn søndag aften Peace


Skal du faxe ? Opstemt Opstemt
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22659: 25 Feb 2009, 10:30 »

Bliver for fedt på Brøndby stadion på mandag  Peace Jeg og nogle gutter (omkring 5 stykker og måske flere) skal derind sammen, og selvfølgelig skal vi stå på Faxe  Thumbs Up
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22660: 25 Feb 2009, 10:31 »

Lækkert Opstemt , skal jeg også Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22661: 25 Feb 2009, 10:32 »

Haha ja de er ikke bedre, spændende at se hvor meget udfordring vi får fra fuckernes tribune Smiley.. Det er ikke meget de normalt har at byde på når de gæster os Wink..

Men ja det skal jeg da, i selskab med GE, og to fra min klasse Opstemt... Bliver vildt, som altid Thumbs Up.. Dig? Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22662: 25 Feb 2009, 10:34 »

Skal sammen med en ven derind Opstemt

Og selvfølgelig skal jeg da på faxe Wink
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22663: 25 Feb 2009, 14:58 »

Så nærmer vi os så småt 2/3 og en sikker sejr på 2 eller 3-1 Thumbs Up

Og det her gør det formentlig nemmere med det man har hørt over vinterpausen! Opstemt : http://onside.dk/node/27233
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22664: 25 Feb 2009, 15:13 »

Damn, jeg glæder mig til på mandag. Har en god fornemmelse...
Farnerud er klar og glæder mig til at se ham rive FC København rundt i manegen.

Btw: Hey AB, tror snart du skal ændre din sig til 9-0 Wink ...... og ja med lidt hurtig hovedregning kan man se, jeg gætter på 2-0 til drengene Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 1509 1510 [1511] 1512 1513 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010