home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 665 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 174 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1501 1502 [1503] 1504 1505 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4024545 gange)
Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22530: 09 Feb 2009, 19:27 »

Det kunne være en herlig nyhed hvis det er den rigtige version af episoden.

Krohn-Delhi bliver helt sikkert en stor profil i foråret med, men mener at Holmén skal få det sidste ovenpå sit niveau, så han får den ros han fortjener og måske en fed kontrakt i udlandet til sommer Smiley

Det ville være rigtig lækkert, men kun tiden kan fortælle hvad der sker.. Men hvad giver vold? Det er jo hverken overlagt eller noget som helst. Kunne man forestille sig han får en måned eller to betinget?

Det ville uden tvivl være lækkert med en Farnerud, Holmén og Krohn-Delhi på toppen i forårsæsonen, hvilket højst sandsynligt også vil bringe mesterskabet til Vestegnen.
Hmmm.. Kontrakt i udlandet..  Græder

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22531: 09 Feb 2009, 20:35 »

Det ville være rigtig lækkert, men kun tiden kan fortælle hvad der sker.. Men hvad giver vold? Det er jo hverken overlagt eller noget som helst. Kunne man forestille sig han får en måned eller to betinget?

Det ville uden tvivl være lækkert med en Farnerud, Holmén og Krohn-Delhi på toppen i forårsæsonen, hvilket højst sandsynligt også vil bringe mesterskabet til Vestegnen.
Hmmm.. Kontrakt i udlandet..  Græder

Kerm

Jeg har faktisk ingen anelse om hvad vold giver, men har læst at det er op til 30 dage som du selv siger.

Hvis Holmén får en kontrakt i Premier League som han drømmer om, og smider omkring 25-30 millioner af sig, så bliver det rigtigt svært at sige nej til noget som helst. Mener samtidigt at man kan finde en teknisk bedre højrekant, som vil være et større aktiv for Brøndby... Dog vil jeg savne Holmén's arbejdsraseri og den måde han løber, kæmper, fighter og attituden "dør med støvlerne på!"
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22532: 09 Feb 2009, 21:31 »

Jeg har faktisk ingen anelse om hvad vold giver, men har læst at det er op til 30 dage som du selv siger.

Hvis Holmén får en kontrakt i Premier League som han drømmer om, og smider omkring 25-30 millioner af sig, så bliver det rigtigt svært at sige nej til noget som helst. Mener samtidigt at man kan finde en teknisk bedre højrekant, som vil være et større aktiv for Brøndby... Dog vil jeg savne Holmén's arbejdsraseri og den måde han løber, kæmper, fighter og attituden "dør med støvlerne på!"

Igen, må jeg indrømme, at jeg er meget enig med dig. Hvis der falder så mange penge af ham, så skal han afsted, også skal vi have en stabil, hurtig løber og dribler, som bare er verdensklasse til kanten.. Smiley Dog vil jeg mene vi skal op i nærheden af 15 mio før jeg personligt ville overveje det..

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22533: 10 Feb 2009, 17:49 »

http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=16150 Er det bare mig eller ligner det at Dunken er begyndt med snus haha
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22534: 10 Feb 2009, 17:56 »

han ser da lidt mærkelig ud med den mund den plejer sku da ikke se sådan ud ..
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22535: 10 Feb 2009, 18:40 »

Igen, må jeg indrømme, at jeg er meget enig med dig. Hvis der falder så mange penge af ham, så skal han afsted, også skal vi have en stabil, hurtig løber og dribler, som bare er verdensklasse til kanten.. Smiley Dog vil jeg mene vi skal op i nærheden af 15 mio før jeg personligt ville overveje det..

Kerm

Altså 15 millioners bud på Holmén? Det lyder også ret fair...

http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=16150 Er det bare mig eller ligner det at Dunken er begyndt med snus haha

Det er satme go' stil.. Snus er okay, så længe det er i pose! Ellers bliver det så klamt efter en halv times tid. Håber de andre svenskere kan få nogle flere ting fra gudelandet med ned til Vestegnen!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22536: 11 Feb 2009, 17:19 »

http://tv2sport.dk/node/26611

Anførerafgørelsen er lige på trapperne.

Umiddelbart synes jeg det ville være absurd at vælge en anfører der er på lejekontrakt til sommer, så i mine øjne er der reelt kun Max og Stefan til rollen.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22537: 11 Feb 2009, 17:24 »

Enig i, at det ville være besynderligt at give den til den rigtige hollænder, men at han i det hele taget er inde i billedet, og at anførerbindet i det hele taget er i spil, er alligevel interessant, for det er da en indikation om, at Kent Nielsen ser Remco i en nøglerolle. Måske bliver han en gevinst. Måske slår han oven i købet Gislason af holdet?
Logged

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22538: 11 Feb 2009, 17:26 »

Jeg mener ikke at Han burde få det nr han kun er på en Lejekontrakt men hvis de købte ham så kunne det godt lade sig gøre .
men jeg ville sige at enten Max , Stefan Gis, eller Stefan andersen . Eller måske JJ , skulle have det.
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22539: 11 Feb 2009, 17:28 »

JJ kan vel ikke betegnes som fast mand med det, han indtil nu har leveret i forhold til Bischoff, så det ville være et besynderligt valg. Jeg ville foretrække Max eller Stephan A.. Ikke fordi jeg ikke tror, Gislason er en god anfører, men fordi jeg ikke mener, han er en dygtig nok fodboldspiller til at være 100 procent sikker på sin plads. Det skal en anfører være.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 17:32 af United-styrer » Logged

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22540: 11 Feb 2009, 17:31 »

Hvis det er han skal være sikker på en plads så bliver det jo nok Stefan andersern men det synes jeg også er godt fordi han er en god rutineret spiller.
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22541: 12 Feb 2009, 00:32 »

Stephan Andersen skal vist ikke tages i betragtning nu hvor sagen hænger over hovedet på ham og hans nærmeste, det kan være med til at påvirke hans spil på banen.

Gislason og Max er mine oplagte kandidater, sammen med Thomas Rasmussen.

Holmén ville være en meget stor outsider, men forestil jer hvis han løfter sit spil 10% med bindet om armen? Mmmm guld...
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22542: 12 Feb 2009, 10:43 »

At van der Schaaf nævnes som kandidat til anførerbindet, ser jeg som, at man vil beholde ham længere end til sommer. Jeg tror nu mere, at det bliver enten Max og Th. Rasmussen som får bindet.. :-)

Dagens træningskamp kan følges på Unsejt' hjemmeside Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22543: 12 Feb 2009, 10:56 »

Enig - jeg synes ikke at man kan give en lejespiller anførerbindet...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22544: 12 Feb 2009, 13:32 »

Logged

Sider: 1 ... 1501 1502 [1503] 1504 1505 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010