home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 731 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 328 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1500 1501 [1502] 1503 1504 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4021897 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22515: 06 Feb 2009, 16:57 »

Hvis bindet forlader Gislason's arm, enten om det er permanment eller bare på grund af udskifting, så er jeg ret sikker på at det bliver båret ned til Max Von Schleebrügge.
Ja det vil jeg også tror, håber bare ikke det forlader hans arm han spiller rigtig godt Smiley
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22516: 07 Feb 2009, 12:59 »

http://brondby.com/article.asp?aid=50127&id=145
Remco og Bischoff med mod Tromsø i morgen.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22517: 07 Feb 2009, 13:07 »

Efterhånden som sagen om Stephan udvikler sig, så lyder det ikke som om dem jeg snakkede med havde så pissemeget styr på det.

Det står flere steder at han har nikket en betjent som ikke var i tjeneste en skalle, hvorefter betjenten viser sit skilt. Det ville være pissesurt at miste Stephan i 30 dage eller lign pga. en dom!

Ja, det lyder som en uheldig sag, og han ville være svær at undvære. Men hvis han har dummet sig, må han tage sin straf, og det lader det til, at han har gjort.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22518: 07 Feb 2009, 13:15 »

Det ville være så dumt, så dumt, så dumt hvis SA skulle få en straf der er længere end bare f. eks en måned! det kunne jo koste os mesterskabet!? i de pokalkampe jeg har set Tørnes har jeg ihf. ikke ligefrem været imponeret over at han lukker 4 mål ind i 3 kampe og endda mod Frem Sakskøbing, FC Fyn og Holsterbro. Puha... hvis han får en måned misser han kampen mod FCK og sandsynligvis også mod FCM og måske flere kampe længere henad... går lidt an på hvornår straffen skulle falde hvis den kommer. Måske ikke specielt meget at måske at tabe minimum 6 point men det kan have en KÆMPE betydning i sidste ende når ligaen nu er så tæt! Ubeslutsom
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22519: 07 Feb 2009, 13:27 »

Kunne man forestille sig, at han får en betinget dom, ligesom Dunken i sin tid?

Mikael Nilsson rygtes igen på vej til os.. Jeg kan ikke se, hvad vi skal bruge ham til tbh?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22520: 07 Feb 2009, 13:59 »

Kunne man forestille sig, at han får en betinget dom, ligesom Dunken i sin tid?

Mikael Nilsson rygtes igen på vej til os.. Jeg kan ikke se, hvad vi skal bruge ham til tbh?

Ja det burde det da i hvert fald blive, eftersom man må formode at han ikke har lavet noget ulovligt tidligere.
Jeg har det lidt sådan at jeg synes det er absurd at politiet bruger ressourcer på en så lille sag, som alle ved ikke gentager sig. I stedet for at koncentrere sig om de kampe mellem rockerne og indvandrerne.

Mht. Mikael Nilsson, tror jeg det er en and.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22521: 08 Feb 2009, 12:37 »

Kan sige vi fører dagen træningskamp med 1-0 mod Tromsø på mål af Morten "Duncan" Rasmussen
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22522: 08 Feb 2009, 12:52 »

Kan sige vi fører dagen træningskamp med 1-0 mod Tromsø på mål af Morten "Duncan" Rasmussen


Hvor kan man se den?
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22523: 08 Feb 2009, 12:53 »

Du kan følge med på: http://live.nettavisen.no/fotball/live/

Hvis du trykker på BRØNDBY - TROMSØ, kommer der en mere detaljeret opdatering frem - samt opstillinger.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22524: 08 Feb 2009, 12:58 »

Kent N. frygter for manglende erfaring hvilket han mener kan komme til at koste os mesterskabet..

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22525: 08 Feb 2009, 12:59 »

Du kan følge med på: http://live.nettavisen.no/fotball/live/

Hvis du trykker på BRØNDBY - TROMSØ, kommer der en mere detaljeret opdatering frem - samt opstillinger.

tak for det  Wink
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22526: 08 Feb 2009, 13:18 »

2-0 Farnerud. Smiley

Edit:

SLUT 2-1 Smiley
« Seneste Redigering: 08 Feb 2009, 13:43 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22527: 08 Feb 2009, 17:28 »

Ja, det lyder som en uheldig sag, og han ville være svær at undvære. Men hvis han har dummet sig, må han tage sin straf, og det lader det til, at han har gjort.

Helt sikkert, han skal tage sin straf hvis han bliver dømt. Længere er den ikke - Så må Cramer trække i handskerne igen.

Herligt med sejr over Tromsø idag og at Farnerud scorede igen. Tror og håber at han bliver forårets store profil, sammen med Holmén som også er ved at finde en form som han kan være bekendt!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22528: 08 Feb 2009, 17:38 »

Helt sikkert, han skal tage sin straf hvis han bliver dømt. Længere er den ikke - Så må Cramer trække i handskerne igen.

Herligt med sejr over Tromsø idag og at Farnerud scorede igen. Tror og håber at han bliver forårets store profil, sammen med Holmén som også er ved at finde en form som han kan være bekendt!

Jeg er helt enig med dig. Hvis SA har lavet noget møg, må han selv rydde op, dog har jeg læst en historie som jeg håber er rigtig.
Der er opstået noget tomult mellem de involverede og SA har bare stået og kigget på, mens det hele mere eller mindre er gået udover ham. Pludselig har den fulde mand anhold SA for vold og hvad ved jeg.
Kilden er EB eller BT. (Jeg ved godt man ikke skal tro på alt man hører, men jeg håber dette er den rigtig historie, da SA så ikke har gjort noget forkert, umiddelbart.)

Med hensyn til kampen mod Tromsø er det rigtig lækkert at se Farnerud få nettet til at blafre! Igen, som Cencur siger, så håber jeg han går hen og bliver den helt store profil, bare sammen med MKD istedet for.. Wink

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22529: 08 Feb 2009, 17:41 »

Jeg er helt enig med dig. Hvis SA har lavet noget møg, må han selv rydde op, dog har jeg læst en historie som jeg håber er rigtig.
Der er opstået noget tomult mellem de involverede og SA har bare stået og kigget på, mens det hele mere eller mindre er gået udover ham. Pludselig har den fulde mand anhold SA for vold og hvad ved jeg.
Kilden er EB eller BT. (Jeg ved godt man ikke skal tro på alt man hører, men jeg håber dette er den rigtig historie, da SA så ikke har gjort noget forkert, umiddelbart.)

Med hensyn til kampen mod Tromsø er det rigtig lækkert at se Farnerud få nettet til at blafre! Igen, som Cencur siger, så håber jeg han går hen og bliver den helt store profil, bare sammen med MKD istedet for.. Wink

Kerm

Det kunne være en herlig nyhed hvis det er den rigtige version af episoden.

Krohn-Delhi bliver helt sikkert en stor profil i foråret med, men mener at Holmén skal få det sidste ovenpå sit niveau, så han får den ros han fortjener og måske en fed kontrakt i udlandet til sommer Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 1500 1501 [1502] 1503 1504 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010