home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 315 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1502 1503 [1504] 1505 1506 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4022056 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22545: 12 Feb 2009, 13:38 »

Dejligt at det snart bliver afgjort. Som skrevet tidl. kan jeg ikke forestille mig andet end en betinget dom og/eller en bøde, men lad os da håbe det bedste :-)

Ny keeper: http://www.bold.dk/nyt/Broendby-henter-maalmand-i-Skjold

Nogen der kender noget til ham?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22546: 12 Feb 2009, 13:40 »

Dejligt at det snart bliver afgjort. Som skrevet tidl. kan jeg ikke forestille mig andet end en betinget dom og/eller en bøde, men lad os da håbe det bedste :-)

Ny keeper: http://www.bold.dk/nyt/Broendby-henter-maalmand-i-Skjold

Nogen der kender noget til ham?
det lyder da spændende, og dejligt at se af vi igen henter spillere ind til U19 holdet Wink
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22547: 12 Feb 2009, 15:59 »

Om 2 minutter går træningskampen i Marbella i igang.

Liveopdatering på Unsaajt.dk GRIB!!!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22548: 12 Feb 2009, 16:06 »

Et noget alternativt forsvar, vi bruger i dag. Remco og Max i midterforsvaret og Elanga og Kanstrup som backs.. Det skal nok ende godt! Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22549: 12 Feb 2009, 16:25 »

Et noget alternativt forsvar, vi bruger i dag. Remco og Max i midterforsvaret og Elanga og Kanstrup som backs.. Det skal nok ende godt! Rullende Øjne

Kent har blandet kortene. Det er vidst den bedste måde at beskrive det på Smiley.

Er jeg den eneste der synes opdateringerne er lidt mangelfulde. Nu er der ikke kommet noget nyt i 10 minutter.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22550: 12 Feb 2009, 16:42 »

Man kan undre sig over de så ringe updates, ja. Når Onside nu sender en mand til Spanien, som de åbenbart har gjort, kan han vel ligeså godt gøre det grundigt. Det er vel ikke helt billigt at have en mand udsendt?
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22551: 12 Feb 2009, 17:26 »

Man kan undre sig over de så ringe updates, ja. Når Onside nu sender en mand til Spanien, som de åbenbart har gjort, kan han vel ligeså godt gøre det grundigt. Det er vel ikke helt billigt at have en mand udsendt?

Nåmen hvad kan man forvente fra TV3?
De er så opfindsomme at deres nye kanal skal hedde TV3 PULS. Sikke et innovativt navn.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22552: 12 Feb 2009, 17:47 »

Fra den hemmelige:
85. min
Jan Kristiansen lægger bolden ind over, hvor bolden ikke rigtig kan finde sin ejermand. Farnerud er den første til at opfatte situationen, og med en lang tå scorer han til 1-0 til Brøndby.

Farnerud slår igennem i foråret. Jeg kan mærke det! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22553: 12 Feb 2009, 18:43 »

Fra den hemmelige:
85. min
Jan Kristiansen lægger bolden ind over, hvor bolden ikke rigtig kan finde sin ejermand. Farnerud er den første til at opfatte situationen, og med en lang tå scorer han til 1-0 til Brøndby.

Farnerud slår igennem i foråret. Jeg kan mærke det! Thumbs Up

Det tror jeg også. Han var også første mand på mit DR Drømmehold Wink. Godt med en sejr over et ukrainsk tophold. Jeg forudser et godt forår!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22554: 14 Feb 2009, 11:37 »

Dunken til Grækenland?

Kan vi score kassen på ham til sommer, så ser jeg intet mod et skifte til sommer. Der skulle vidst også være hollandsk interesse i Lorentzen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22555: 14 Feb 2009, 11:46 »

Dunken til Grækenland?

Kan vi score kassen på ham til sommer, så ser jeg intet mod et skifte til sommer. Der skulle vidst også være hollandsk interesse i Lorentzen.
Synes det ville være dumt, at sælge vores bedste angriber. Ser i den grad topscorer potientale i den mand. Lige pt. vil jeg nok betegne Duncan, som vores vigtigeste spiller. Vores spil mangler i den grad en ekstra dimension uden ham, der står og slås oppe foran. Mener derimod vi burde sælge spillere som Peter Madsen.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22556: 14 Feb 2009, 12:53 »

Korrekt, GE, men kan vi score kassen på ham og samtidig få tilgang af en - måske - endnu bedre mand, har ingen idé om hvem det skulle være atm., så vil jeg da ikke takke nej.

Btw så skulle vores svenske scout åbenbart været taget til Olympiakos? Huh
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22557: 14 Feb 2009, 15:19 »

Nej klart, hvis vi kan få en der er bedre end Duncan. Men kan heller ikke se nogen, der besidder de samme kvaliteter som Duncan - som er realistiske køb til vores klub.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22558: 14 Feb 2009, 16:03 »

Mon ikke snart Søren Larsen er træt af at sidde på bænken, det samme med Prica i Premier League, samt nogle svenske og norske spillere både nordpå og i de lidt større ligaer.

Et højt bud burde accepteres, og sende Duncan på udlandseventyr!

Er ret splittet når det gælder Lorenzen - Han er en god ambassadør for klubben, men skal virkelig vise noget på banen i foråret før vi forlænger med ham.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22559: 14 Feb 2009, 16:07 »

Prica er vidst taget til Rosenborg. Men er ganske enig med dig, Cencur. Jeg ser dog Lorentzen som en fin reserve, hvis han leve med den rolle hos os :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1502 1503 [1504] 1505 1506 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010