home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 802 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 104 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1485 1486 [1487] 1488 1489 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005973 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22290: 12 Jan 2009, 17:45 »

I mine øjne, er den klareste kandidat til et anførebind en sweeper. Sådan har jeg altid følt det, da han har overblikket over hele banen. Hvis det ikke skulle være Gisla, ville jeg foretrække Max. Han er imo. en rigtig kæmper, der altid går forrest og er et godt forbilled for sine medspillere.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22291: 12 Jan 2009, 17:47 »

Kan næsten kun se at det skulle være FCM, AaB, BIF eller FCK som er den danske klub som Troest er interesseret i at komme til. Hvorfor skulle han dog skifte til en dårligere klub når han lige pt. får fast spilletid Wink?
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22292: 12 Jan 2009, 17:54 »

Synes Thomas Rasmussen skal overtage anførerbindet! Han kæmper altid r... ud af bukserne! Han har i øvrigt sagt han vil stoppe karrieren i Brøndby, så der er ingen usikkerhed om han lige pludselig vil forsvinde. Han er er samtidig en meget stabil spiller, hvilket man ikke kan sige om Gislason.. TR som anfører! Thumbs Up

I øvrigt kan jeg ikke se hvorfor positionen på banen, skal afgøre om man er en god anfører eller ej.. Det må være op til den enkelte spiller om han har evnerne til at være anfører i en klub.

Mht. Troest synes jeg vi skal satse på noget bedre! Synes kun vi bør købe spillere hvis de kan forstærke truppen, og det mener jeg betemt ikke Troest kan!
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22293: 12 Jan 2009, 17:58 »

I mine øjne er Max, TR og Stephan Andersen de mest oplagte ledere i Brøndbys nuværende trup.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22294: 12 Jan 2009, 18:20 »

I mine øjne er Max, TR og Stephan Andersen de mest oplagte ledere i Brøndbys nuværende trup.

Det er jeg fuldstændig enig i. De tre er spillere der altid giver sig utrolig meget, og kæmper røven ud af bukserne, i en sådan grad man ikke ser hver dag. Svært valg mellem de tre.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22295: 12 Jan 2009, 18:24 »

Personligt ville jeg nok vælge Stephan... Jeg syntes det er godt for en målmand at blive anfører da de ofte medfører en helt anden form for autoritet og kommunikation.. Jeg tror ganske enkelt det ville løfte stephan endnu mere, hvis valgtet falder på ham... Men Peter S har vi jo også set hvad det kan medføre for en målmand når han bliver anfører...

Jeg syntes Stephan har attituden, evnerne, og den naturlige respekt fra omgivelserne til at være anfører i Brøndby Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22296: 12 Jan 2009, 18:35 »

Men Peter S har vi jo også set hvad det kan medføre for en målmand når han bliver anfører...

Mener du for landsholdet? Der har han vel mere eller mindre altid stået godt - også før han fik bindet?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22297: 12 Jan 2009, 18:42 »

Dårlig sammenlining, det har du selvfølgelig helt ret i Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22298: 12 Jan 2009, 20:55 »

http://www.brondby-insaniacs.dk/2009/01/jan-frederiksen-t%C3%A6t-pa-br%C3%B8ndby-if/

Nogen, der kender noget til ham? Må ærligt indrømme, at jeg aldrig har lagt specielt mærke til ham, så kender ikke noget til ham. ;-)
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22299: 12 Jan 2009, 20:58 »

Nej nej nej nej jeg bliver evigt til grin over for Kerzhakov hvis vi henter ham Grin Opstemt!!!

Men ser ham ik som god nok, i hvertfald ik som fast Peace!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22300: 12 Jan 2009, 21:39 »

http://www.brondby-insaniacs.dk/2009/01/jan-frederiksen-t%C3%A6t-pa-br%C3%B8ndby-if/

Nogen, der kender noget til ham? Må ærligt indrømme, at jeg aldrig har lagt specielt mærke til ham, så kender ikke noget til ham. ;-)

Fast mand for Randers på deres venstreback, og han er ganske stabil, men jeg ved ikke hvad hans forcer ellers er. Virker dog mrækeligt hvis han vil skifte fra en sikker startplads i Randers der er på vej frem, til en reservetjans for Thomas Rasmussen.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22301: 12 Jan 2009, 21:41 »

Helt enig! Som jeg har sagt før, bør vi kun købe for at styrke start 11'ern. Det kan hverken Troest, Jan Frederiksen eller andre skod spillere.. Havde ikke regnet med at der kom rygter om middelmådige spillere, lige når vi endelig havde skaffet os af med dem Tunge:
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22302: 12 Jan 2009, 23:55 »

Er det ikke en gardering til Thomas Rasmussen som alle skriger efter? Randrup og Berthelsen fungerer ikke optimalt på venstreback, og Jan Frederiksen er en stabil spiller som sagtens kan tåle en bænktjans + relativt lav løn i forhold til Leon Andreasen, Martin Olsson, Patrick Mtiliga og hvad de ellers hedder. Ikke det stærkeste køb, men et fornufigt et efter min mening.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22303: 13 Jan 2009, 08:05 »

Er det ikke en gardering til Thomas Rasmussen som alle skriger efter?

Mon ikke, at det er det ;-)

"Ifølge BTs kilder forhandles der om en kontrakt, der efter alt at dømme vil løbe frem til 2012. I Brøndby er han udset til at være gardering for Thomas Rasmussen."

Udfra mit kendskab til ham, så lyder det fornuftigt nok, at have ham som reserve for DKs bedste venstreback - og så på en fri til sommer. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22304: 13 Jan 2009, 10:02 »

Mon ikke, at det er det ;-)

"Ifølge BTs kilder forhandles der om en kontrakt, der efter alt at dømme vil løbe frem til 2012. I Brøndby er han udset til at være gardering for Thomas Rasmussen."

Udfra mit kendskab til ham, så lyder det fornuftigt nok, at have ham som reserve for DKs bedste venstreback - og så på en fri til sommer. Thumbs Up

Mon ikke der sigtes efter en umiddelbar transfer, og man derfor bruger hans kontraktudløb for at få en så billig salgspris som muligt. Jeg synes det er for sent med en transfer til sommer, når vi har så mange skader i det bagerste geled.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 1485 1486 [1487] 1488 1489 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010