home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1475 1476 [1477] 1478 1479 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4006136 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22140: 01 Jan 2009, 00:23 »

Så er Kent Nielsen træner, det er et smukt øjeblik. Lad os håbe at han klarer det som Køhlert sluttede! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22141: 01 Jan 2009, 12:53 »

Så er Kent Nielsen træner, det er et smukt øjeblik. Lad os håbe at han klarer det som Køhlert sluttede! Thumbs Up

Vi mangler bare et par billeder af manden i BIF, men indtil videre kan i kigge på A-truppen:
http://brondby.com/player.asp?sid=267&id=33 - Her er han nu chef-træner Smiley
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22142: 01 Jan 2009, 13:34 »

Ifølge Brondby.com, ser hans fysik ikke lovende ud Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22143: 01 Jan 2009, 20:44 »

At han tager sigurdsson i forsvar er for mig grotesk, da han var BUNDelendig, og jeg har sjældent set en angriber i Brøndby så så lidt at byde på rent teknisk, han fik jo næsten Duncan til at se god ud crazy.. Han fik dog lavet 4-5 mål tror jeg, i hans tid hos os, og det kan man ikke kalde decideret elendig, men i alt hvad han ellers foretog sig, var han en omvandrende katastrofe  Ubeslutsom

Jeg er enig her. Jeg tror dog, at man kunne få mere ud af ham, hvis han blev brugt længere tilbage på banen grundet sin fight - lidt a la Magic. At halvdelen af hans træffere var i RL kan man vel kun grine af i dag? :-D

Men Vingaard, er solgt til fck, hvor han bliver en KLASSESPILLER, mens BErnburg sikkert bliver solgt til udlandet inden for en overskuelig fremtid, hvor vi så IGEN sidder med aben når Duncan bliver skadet/solgt!...

Says who? I min verden er de to langt overvuderet, hvilket jeg har været inde på for Gud ved hvilken gang. Desuden skal AB nok finde en værdig afløser den dag Dunken sælges. Og ja, VK, der er andre end de to! ;-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22144: 02 Jan 2009, 10:30 »

http://onside.dk/node/23820

Her bliver vi nævnt som en af klubberne til sidst sammen med celtic og FCM. Ser ud til at Zone´s valg bliver mere og mere sandsynlig! Men tror dog ikke specielt meget på at vi henter ham. Har lige læst lidt om ham for en uge siden og her er hvad jeg ved om ham:

Han vil forstærke sig på hovedet

Han har spillet 19 U-landskampe og scoret 6-7 mål


Ellers ved jeg stort set intet! Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22145: 02 Jan 2009, 14:14 »

Så er vi klar til Mannheim!

Angiveligt viser DSF kanalen - desværre er det kun vha. parabol (så vidt min "eftersøgning" har rækket) at man kan modtage kanalen, og dermed se kampene.

Men skriv endelig hvis i kommer frem til andet Smiley

Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22146: 02 Jan 2009, 14:30 »

Så er vi klar til Mannheim!

Angiveligt viser DSF kanalen - desværre er det kun vha. parabol (så vidt min "eftersøgning" har rækket) at man kan modtage kanalen, og dermed se kampene.

Men skriv endelig hvis i kommer frem til andet Smiley



Man kan følge kampene live på den hemmelige Smiley

http://brøndby.com/

Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22147: 02 Jan 2009, 14:35 »

Man kan følge kampene live på den hemmelige Smiley

http://brøndby.com/



Mange tak, men den havde jeg fundet. Jeg tænkte nu mere på stream af kanalen el. lign.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22148: 03 Jan 2009, 22:59 »

http://www.bold.dk/nyt/Svaerd-ude-i-kulden-i-Gladbach

Kunne han være en mulighed hos os, om ikke andet, så som breddespiller?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22149: 03 Jan 2009, 23:06 »

Han kunne være fin nok som back-up for Gisla.. Jeg husker ham ikke som en gudsbenådet fodboldspiller, der havde et super højt niveau - reserve til Gisla er nok fint nok. Dog vil jeg gerne se Mike J, måske Kanstrup, få chancen der, når Gisla ikke kan spille. Så hellere "satse" på dem, og hvis de ikke kan holde niveauet, kan man prøve at gå efter en anden. Så det bliver et nej tak!

Giv Mike chancen, send Kanstrup ned på 2.-holdet, så han kan få nogle kampe der, og hvis Mike ikke præsterer, når han får chancen, kan han blive sendt til hans far i Tyskland, så han kan udvikle hans store talent der - evt. på en lejeaftale. Og så gider jeg sgu' ikke høre noget om "en ny 'Zimling", hvis han bliver solgt! Zimling fik chancen her, og han slog ikke igennem! Han slog så igennem hos Esbjerg, men vi skal ikke være bange for at lave den fejl igen - hvis de ikke slår igennem hos os, må de væk!
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22150: 05 Jan 2009, 11:16 »



En venlig sjæl fra Skakten på SSO, har fundet frem til en løsning til i aften.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22151: 05 Jan 2009, 11:56 »

Så er der kommet nyt flot Wallpaper:



Det kan hentes her: Wallpaper4
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22152: 05 Jan 2009, 15:40 »

Jeg er enig her. Jeg tror dog, at man kunne få mere ud af ham, hvis han blev brugt længere tilbage på banen grundet sin fight - lidt a la Magic. At halvdelen af hans træffere var i RL kan man vel kun grine af i dag? :-D

Says who? I min verden er de to langt overvuderet, hvilket jeg har været inde på for Gud ved hvilken gang. Desuden skal AB nok finde en værdig afløser den dag Dunken sælges. Og ja, VK, der er andre end de to! ;-)

Uenig Wink.. Sigurdsson var for mig at se bare ikke bedre, og det siger vel alt at han sad på bænken i stoke, hvor han lavede 1 mål i 29 kampe  mener jeg det var, samt en tilværelse i den svneske anden division, plus athan rent teknisk er noget af det dårligste jeg ever har set Grin Wink... I følge min vurdering, var det han viste i Brøndby hans absolut maksimale topniveau Peace

Ja siger du, men jeg kan ikke helt se din hvad dine argumenter er.. Hvad mener du de ikke har, siden du konstant kalder dem overvurderet ?.. Jeg har gennem lang tid bragt argumenter på banen for hvorfor jeg gerne så dem i Brøndby, men det eneste jeg får slynget tilbage er at de er overvurderet.. Men hvad mangler de da, siden du kalder dem overvurderet Smiley?

Bortset fra det... Jeg ser utroligt gerne sværd i klubben som backup.. Det ville for mig at se være drømme tænkning, da han har mange gode facetter i sit spil, mens han har en meget prof tilgang til spillet Thumbs Up... Morten Nielsen kender jeg INTET til, men at han spiller i chelsea må være et kvalitets stempel(Timm jaja crazy).. Lad os bare forstærke bredden med de to !

Samtidigt skal gutterne lige vise flaget i Mannheim... Jordens røvhul som det bliv kaldt af en lokal da jeg kørte igennem med tog Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22153: 05 Jan 2009, 17:01 »

Er det ikke nu harder13 cup kommer? De viser den ikke alligevel på det der ham fra SSO skrev.. det som KK har skrevet/postet på sidste side Huh Græder
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22154: 05 Jan 2009, 17:09 »

Ja siger du, men jeg kan ikke helt se din hvad dine argumenter er.. Hvad mener du de ikke har, siden du konstant kalder dem overvurderet ?.. Jeg har gennem lang tid bragt argumenter på banen for hvorfor jeg gerne så dem i Brøndby, men det eneste jeg får slynget tilbage er at de er overvurderet.. Men hvad mangler de da, siden du kalder dem overvurderet Smiley?

Bernburg skrev jeg om i sommers, men Vingaard har kun præsteret i enkelte kampe for Esbjerg - og det tilbage til forrige sæson. :-)

@ AB: Det er først i morgen aften.

EDIT: Og vk, Hannes har ikke spillet i Superettan før nu, da Sundsvall røg ned Tunge
« Seneste Redigering: 05 Jan 2009, 19:52 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1475 1476 [1477] 1478 1479 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010