home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 80 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1473 1474 [1475] 1476 1477 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4006379 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22110: 22 Dec 2008, 15:48 »

Er det dig, Vingaard?

Hvorfor skulle han skifte en fast plads i Esbjerg ud med bænken hos os? Og lad os nu lige sælge Holmén før, der allerede snakkes om afløsere for ham.

Btw. så så jeg lige, at der i Esbjerg snakkes om, at Lorentzen skal afløse Vingaard.. Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22111: 22 Dec 2008, 15:49 »

Jeg vil til en hver tid, foretrække Jan K, eller hvem Vingaard nu skulle erstatte.

Han er dygtig, men føler vi har så mange spillere, som er på/eller over hans niveu..
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22112: 22 Dec 2008, 15:51 »

For guds skyld, vil jeg beholde Lorentzen. Det ligner en Zimling handel, en dygtig spiller/talent fuld spiller, som bliver solgt til underpris, og senere bliver et godt salgs objekt..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22113: 22 Dec 2008, 15:57 »

Jeg synes ikke ligefrem, det kan kaldes dårlig scouting af AB, at FCK henter Vingaard. Du ved da ikke, om vi var ude efter ham?

Anyway, jeg synes ikke, det giver mening, det du skriver. Selvfølgelig ville Vingaard ikke skifte til Brøndby for at være "den perfekte backup".

Selvfølgelig ved jeg ikke det, men siden i sommers har der ikke være interesse fra vores side.. Og hvem siger at fck sælger hutchinson.. Det kan man jo ikke vide, så her risikerer Vingaard også en bænkplads fra start...

Så argumentet med at han ikke vil skifte for at være den perfekte reserve holder jo ik, da han sagtens kan ende med at blive det i FCK, medmindre han slår Hutch af eller han bliver solgt!

Og selvom han skiftede til os som backup, er det jo ik forbudt for ham og kæmpe sig på, og det ville imo skabe god konkurrence på midtbanen Thumbs Up... Samtidigt ville det være en perfekt lejlighed til at sælge Lorentzenog toby Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22114: 22 Dec 2008, 16:01 »

Er det dig, Vingaard?

Hvorfor skulle han skifte en fast plads i Esbjerg ud med bænken hos os? Og lad os nu lige sælge Holmén før, der allerede snakkes om afløsere for ham.

Btw. så så jeg lige, at der i Esbjerg snakkes om, at Lorentzen skal afløse Vingaard.. Rullende Øjne

Hvem vil du da bruge i stedet for Holmen, hvis denne bliver skadet, hvilket godt kunne ske... Så ender det i givet fald med at vi skal rykke rundt på flere pladser, da jeg ikke mener at Farnerud passer derude...

At have to klassespillere til næsten alle pladser er for mig det bedste scenarie... Hvem har vi af reserver nu...

Farnerud: God
Lorentzen: Elendig
Toby: Elendig
Kanstrup: Kan afløse gisla

Syntes du selv det er imponerende?

Og jeg tror det ville hæve Holmens niveau at få en så god konkurrent!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22115: 22 Dec 2008, 16:04 »

Hvem vil du da bruge i stedet for Holmen, hvis denne bliver skadet, hvilket godt kunne ske... Så ender det i givet fald med at vi skal rykke rundt på flere pladser, da jeg ikke mener at Farnerud passer derude...

At have to klassespillere til næsten alle pladser er for mig det bedste scenarie... Hvem har vi af reserver nu...

Farnerud: God
Lorentzen: Elendig
Toby: Elendig
Kanstrup: Kan afløse gisla

Syntes du selv det er imponerende?

Og jeg tror det ville hæve Holmens niveau at få en så god konkurrent!


Syntes nu ikke Lorentzen er elendig. Han er en great pasnings spiller, og har generalt alt hvad en kantspiller skal have. Han mangler lidt hurtighed, men ellers vil jeg betragte ham, som en klassespiller, Ihvertfald sammenlignet, med Sas Liga niveau..
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22116: 22 Dec 2008, 16:05 »

Lad nu lige Lorentzen komme helt tilbage igen... Han er altså en gude spiller når han lige kommer helt tilbage igen... Vi skal jo ikk glemme han har været alvorligt ramt af skader.... Han skal bare havde tid til og ikk være så bange med sine knæ.. så er jeg overbevist om der er en klasse spiller i svøb
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22117: 22 Dec 2008, 16:06 »

Loretnzen er en anonym fissefod, som ikke gavner det store medmindre han har voldsomt tur i den.. Hans skader har gjort ham langsom, både fysisk, og i tankerne... Han har ingen tro på egne evner, og udfordrer altid i stående tempo...

Hvis du kalder ham en klassespiller kan det kun være på baggrund af hans niveau for tre år siden!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22118: 22 Dec 2008, 16:08 »

Lad nu lige Lorentzen komme helt tilbage igen... Han er altså en gude spiller når han lige kommer helt tilbage igen... Vi skal jo ikk glemme han har været alvorligt ramt af skader.... Han skal bare havde tid til og ikk være så bange med sine knæ.. så er jeg overbevist om der er en klasse spiller i svøb

Hvad får dig til at tro at han vender tilbage.. Han spillede hele efteråret 07, og var vel nok en af de dårligste, blev så skadet i vinters(gjorde han ik ? ) kom tilbage i midten af foråret, og spillede med resten af tiden.. Så har han haft en hel sommerpause, til at komme i form, og har haft kampe i starten af sæsonen til at ramme formen... Jeg har ikke set noget som helst der bare indikerer at han er på vej tilbage !

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22119: 22 Dec 2008, 16:09 »

At han havde niveuet for tre år siden, viser jo at han sagtens kan komme tilbage til "fordoms styrker". Han er kun 23 år, han har massere af år tilbage, han kan enda udvikle sig, hvis han bare holder sig fra, de helt grimme skader..

Da vi var i "krise", kunne man fornemme at han var ramt mentalt, men nu hvor vi er ude af krisen, syntes jeg hans præstationer bliver bedre og bedre.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22120: 22 Dec 2008, 16:12 »

At han havde niveuet for tre år siden, viser jo at han sagtens kan komme tilbage til "fordoms styrker". Han er kun 23 år, han har massere af år tilbage, han kan enda udvikle sig, hvis han bare holder sig fra, de helt grimme skader..

Da vi var i "krise", kunne man fornemme at han var ramt mentalt, men nu hvor vi er ude af krisen, syntes jeg hans præstationer bliver bedre og bedre.

Ja hurra, det viser jo netop at han ikke har fået noget som helst ud af sit talent.. Som 23 årig skal et talent have slået igennem, for man er sku ik talent som 23 årig mere... Det er nu han burde ramme formen, og han er ikke skyggen af det...

Han har mistet ALT hvad der dengang gjorde ha så vanvittig god, og det drejer sig både om det mentale, samt det fysiske... Syntes du hans præstationer bliver bedre og bedre?.. Hvilke kampe har du set?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22121: 22 Dec 2008, 16:13 »

Hvem vil du da bruge i stedet for Holmen, hvis denne bliver skadet, hvilket godt kunne ske... Så ender det i givet fald med at vi skal rykke rundt på flere pladser, da jeg ikke mener at Farnerud passer derude...  

Man kunne smide en Farnerud derind eller en Lorentzen.. Naturligvis vil det være lækkert med stærkere reservere, det siger sig selv, men jeg ser ikke Vingaard som værende meget bedre end Lorentzen, som mangler det sidste takket været de mange skader. Du vil måske også have Bernburg?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22122: 22 Dec 2008, 16:15 »

Må erklære mig rimelig enig med Veeekååh. Jeg synes jeres start-4'er på midtbanen er rigtig god, men bredden er ikke rigtig noget at prale af. Lorentzen er efter min mening også en 'fissefod', han har da et meget godt touch, men jeg synes ikke rigtig han gavner så meget. Mikkelsen har jeg ikke set så meget, men det jeg har set, er en forvirret teenager der ikke ved hvad han skal gøre, andet end at løbe fremad med bolden.

Farnerud er rigtig god at have, han må ikke være ringe at have som 'breddespiller'. Kanstrup er jeg ikke imponeret over, men han har potentiale. Han er dog ikke klar til at være en af de vigtigte breddespillere efter min mening...
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22123: 22 Dec 2008, 16:18 »

Man kunne smide en Farnerud derind eller en Lorentzen.. Naturligvis vil det være lækkert med stærkere reservere, det siger sig selv, men jeg ser ikke Vingaard som værende meget bedre end Lorentzen, som mangler det sidste takket været de mange skader. Du vil måske også have Bernburg?

Farnerud er ikke god nok defesivt, til at spille Holmens plads.. Hvis Farnerud skal ind skal det være som off midt, eller som angriber...

At du ikke ser Vingaard som meget bedre end Lorentzen kan jeg ikke tage seriøst, for Lorentzen har intet vist igennem 3 år nu, og han har ikke været skadet siden i vinters/starten af foråret... Man kan ikke blive ved med at bruge den undskyldning, og hans niveau mener jeg vel sagtens bliver dårligere og dårligere!

Vingaard har tur i det han laver, og er på alle punkter, minus langskud, MINDST en klasse over Lorentzens nuværende niveau!.

Kommer an på hvor meget Fcn forlanger for ham?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22124: 22 Dec 2008, 16:20 »

Ja hurra, det viser jo netop at han ikke har fået noget som helst ud af sit talent.. Som 23 årig skal et talent have slået igennem, for man er sku ik talent som 23 årig mere... Det er nu han burde ramme formen, og han er ikke skyggen af det...

Han har mistet ALT hvad der dengang gjorde ha så vanvittig god, og det drejer sig både om det mentale, samt det fysiske... Syntes du hans præstationer bliver bedre og bedre?.. Hvilke kampe har du set?


Man kan nu godt, udvikle sig som 23 årig.. Han kan nu sagtens få det mentale tilbage. Hvis han får chancen i nogle kampe i Start opstlliingen, og præstere godt, så får han mugligvis et selvtillids boost, og så er han stille og rogligt tilbage, på det mentale. På det fysiske, tror jeg godt det kan forbedres. Ja han har en stor skades rate, men med tiden, tror jeg han kan undgå de helt store skader, som han har rent ind i før. Via bedre træning, og bedre indforståelse med, hvilke dueller han skal holde sig fra...
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 16:26 af korzika » Logged

Sider: 1 ... 1473 1474 [1475] 1476 1477 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010