home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 804 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 81 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1474 1475 [1476] 1477 1478 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4006383 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22125: 22 Dec 2008, 16:27 »



Man kan nu godt, udvikle sig som 23 årig.. Han kan nu sagtens få det mentale tilbage. Hvis han får chancen for nogle kampe i Start opstlliingen, og præstere godt, så får han mugligvis et selvtillids boost, og så er han stille og rogligt tilbage, på det mentale. På det fysiske, tror jeg godt det kan forbedres. Ja han har en stor skades rate, men med tiden, tror jeg han kan undgå de helt store skader, som han har rent ind i før. Via bedre træning, og bedre indforståelse med, hvilke dueller han skal holde sig fra...

Ja det kan man godt, men det er heller ikke det jeg skrev.. Jeg skrev at han burde have slået igennem på nuværende tidspunkt, og faktisk burde være en fast del af holdet, samt en spiller man kunne regne med ville levere godt, hver uge... Hans talent, er uanset hvordan du vender og drejer det blevet spildt, da han havde pot til at blive en af de største spillere vi har haft nogensinde i Brøndby...

Ja selvfølgeligt kan han blive bedre, men de store skridt han allerede nu burde have taget, tror jeg aldrig han kommer til at kunne indhente igen... Og jeg mener heller ikke vi har tid til at vente på det...

Sidst men ikke mindst passer hans type slet ikke ind hos os.. Fissefødder bør være fortid i Brøndby.. Det nærmeste vi kommer en fissefod i startopstillingen, er M.K.D men han formår stadig at fighte, kæmpe, og vigtigst af alt kommer der næsten altid noget konstruktivt ud af det han laver...

Fissefødder,som Lorentzen og toby har ingen gavn på dette hold, da de dribler for at drible, og aldrig kommer nogen vegne med deres udfordringer... Deres teknik fører kort sagt ikke til noget fornuftigt, og når det er deres største styrke, og det de lever på, kan jeg ikke se hvordan man kan bruge dem Huh

De gavner INTET!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22126: 22 Dec 2008, 16:32 »

Ja det kan man godt, men det er heller ikke det jeg skrev.. Jeg skrev at han burde have slået igennem på nuværende tidspunkt, og faktisk burde være en fast del af holdet, samt en spiller man kunne regne med ville levere godt, hver uge... Hans talent, er uanset hvordan du vender og drejer det blevet spildt, da han havde pot til at blive en af de største spillere vi har haft nogensinde i Brøndby...

Ja selvfølgeligt kan han blive bedre, men de store skridt han allerede nu burde have taget, tror jeg aldrig han kommer til at kunne indhente igen... Og jeg mener heller ikke vi har tid til at vente på det...

Sidst men ikke mindst passer hans type slet ikke ind hos os.. Fissefødder bør være fortid i Brøndby.. Det nærmeste vi kommer en fissefod i startopstillingen, er M.K.D men han formår stadig at fighte, kæmpe, og vigtigst af alt kommer der næsten altid noget konstruktivt ud af det han laver...

Fissefødder,som Lorentzen og toby har ingen gavn på dette hold, da de dribler for at drible, og aldrig kommer nogen vegne med deres udfordringer... Deres teknik fører kort sagt ikke til noget fornuftigt, og når det er deres største styrke, og det de lever på, kan jeg ikke se hvordan man kan bruge dem Huh

De gavner INTET!


Jeg tror nu det er mugligt, at han kan indhente hans skades periode. Og det du siger med, at Lorentzen og Toby slet ikke skaber noget, er jeg ikke enig i. Lorentzen dribler faktisk ikke særlig tit, han forsøger tit 1-2 kombinationer, tidlige indlæg, side skift og lang skud. Syntes han skaber mange chancer og at han også er en god assist spiller. Og ja, det med Toby, er jeg rimlig enig i. Du siger det med store træk, men alt i alt, skaber han ikke nok. Ham så jeg gerne solgt, og erstattet med en anden..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22127: 22 Dec 2008, 16:37 »



Lad os sige det sådan... Toby har i det mindste forudsætningerne for at blive god, da han er hurtig som bar fanden... Det er Lorentzen ikke engang... At sige at Lorentzen aldrig forsøger at drible er jeg uenig i... Syntes han gør det konstant, og når han prøver sine 1-2 kombinationer er han ofte så langsom i tankerne at det løber ud  i sandet, eller at han sætter sin medspiller under unødigt pres!...

Samtidigt ejer han INTET der bare minder og defensivt arbejde... En vigtig forudsætning for at kunne spille på kanterne i det system vi har...

Lorentzen passer ikke ind  på holdet, har ikke længere evnerne, har ikke vist at han er ved at komme tilbage, og har konkret set bare ikke den fornødne klasse, hvilket han så fint har vist da han i satrten af efteråret var fast, og så de gange han er skiftet ind..

Mit råd: Som jeg har sagt så ofte.. Sælg ham for 4-5 mio til Fcn, og så har vi da tjent lidt på ham!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22128: 22 Dec 2008, 16:41 »

Farnerud er ikke god nok defesivt, til at spille Holmens plads.. Hvis Farnerud skal ind skal det være som off midt, eller som angriber...

At du ikke ser Vingaard som meget bedre end Lorentzen kan jeg ikke tage seriøst, for Lorentzen har intet vist igennem 3 år nu, og han har ikke været skadet siden i vinters/starten af foråret... Man kan ikke blive ved med at bruge den undskyldning, og hans niveau mener jeg vel sagtens bliver dårligere og dårligere!

Vingaard har tur i det han laver, og er på alle punkter, minus langskud, MINDST en klasse over Lorentzens nuværende niveau!.

Kommer an på hvor meget Fcn forlanger for ham?

Så kunne man tage Krohn-Delhi ned på Holméns plads og så Farnerud som OMC, og jo, det ville der godt kunne komme noget godt ud af.

Giv Lorentzen en portion selvtilld og så er jeg sikker på, at han nok skal levere varen i de kampe, han nu engang måtte få. Om ikke andet, så er han en fin reserve, som vi råder over.

Jeg spurgte om du ville ønske, at se ham hos os. Ja eller nej?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22129: 22 Dec 2008, 16:45 »

Ja og så kommer det næste problem.. Så ændrer man på flere pladser pga en skade, hvor man her kun behøver ant ændre på den plads for skaden sker, eller hvor en spiller bliver solgt... Det ændrer rytmen, og de mekanismer vi har opbyget på vores hold, og er unødvendigt, samt kan undgås med en stærk bænk, som ethvert godt hold har!

Selvtillid kan simpelthen ikke gøre det alene.. Hans fysik er blevet dårlig med årene, og hans tanker med bolden er blevet for langsomme, hvoimod han engang var hurtig både i tanker, samt fødder!

Og jeg svarer= Kommer an på prisen, for han har ikke overbevist mig i samme grad som i foråret!... Men taget i betragtning af at vi mangler reserver til angrebet... Ja!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22130: 22 Dec 2008, 16:54 »

Nogle der ved hvornår den indendørs turnering spilles i Tyskland ?
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22131: 22 Dec 2008, 16:55 »

Ja og så kommer det næste problem.. Så ændrer man på flere pladser pga en skade, hvor man her kun behøver ant ændre på den plads for skaden sker, eller hvor en spiller bliver solgt... Det ændrer rytmen, og de mekanismer vi har opbyget på vores hold, og er unødvendigt, samt kan undgås med en stærk bænk, som ethvert godt hold har!

Selvtillid kan simpelthen ikke gøre det alene.. Hans fysik er blevet dårlig med årene, og hans tanker med bolden er blevet for langsomme, hvoimod han engang var hurtig både i tanker, samt fødder!

Og jeg svarer= Kommer an på prisen, for han har ikke overbevist mig i samme grad som i foråret!... Men taget i betragtning af at vi mangler reserver til angrebet... Ja!

At sende Farnerud ind istedet for Holmén kommer da ikke til at betyde det store, da de kender hinanden godt på banen..

Korrekt, at selvtillid ikke kan gøre det alene, men det betyder meget! Bare se på Retov som var en tur nede på 2DØ holdet i en overgang, og hvordan hans sæson forløb siden da. Det samme kan være tilfældet for Lorentzen.

Mangler reserver? Farnerud, Magic, Dave og Fætter Agger har vi pt. Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22132: 22 Dec 2008, 17:23 »

Det kommer alligevel til at betyde at vi mangler en spiller med den arbejdsradius Holmen har, plus at Farnerud ikk er vandt til at spille derude!.. Det kan ikke undgås at påvirke spillet!

Ja, men for Retovs vedkommende var det jo mere hans indstilling.. Han havde sammen med TR givet op, og Køhlert havde sendth ham derned for at finde vinder attituden frem igen, hvilket lykkedes.. Det havde intet med hans spillemæssige arbejde at gøre, for hans indsats kan man ikke sætte mange fingre på Smiley.. Ja det kan det, men hvorfor vente på noget, som måske aldrig sker, når vi kan få en kalssebackup her og nu, og tjene det ind ved at sælge Lorentzen?

Farnerud: Ikke rigtig angriber, og har ikke vist det store deroppe?
Dave: Skadet, ude af kampform, og længe sidne han har vist det store, også når han har været klar?
Magic: 2 kasser i superligaen siden sommer 07.. Det havde Bernburg allerede gjort bedre få uger inde i sæsonen funny
Fætter Agger: Kronisk skadet, som Lorentzen, og tvivler på han ever kommer tilbage.. Udover hans kasser mod Tallin, hvad har han ellers vist, som beretter til en plads på holdet ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22133: 27 Dec 2008, 07:08 »

Så derfor skal vi købe en kronisk skadet spiller, der har scoret et par mål? Det er jo meget bedre end at bruge de reserver vi nu engang har i forvejen.

Nej til Vingaard, nej til Bernburg og nej til Morten Nielsen. Køb spillere som kan forstærke holdet.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22134: 27 Dec 2008, 10:58 »

Nogle der ved hvornår den indendørs turnering spilles i Tyskland ?


Mandag den 5. januar.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22135: 28 Dec 2008, 12:54 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1103166.ece


Jeg er 50 % enig med ham...

At han tager sigurdsson i forsvar er for mig grotesk, da han var BUNDelendig, og jeg har sjældent set en angriber i Brøndby så så lidt at byde på rent teknisk, han fik jo næsten Duncan til at se god ud crazy.. Han fik dog lavet 4-5 mål tror jeg, i hans tid hos os, og det kan man ikke kalde decideret elendig, men i alt hvad han ellers foretog sig, var han en omvandrende katastrofe  Ubeslutsom

Men med Rector er jeg enig, og her har jeg også min egen mening.. Altså det kan godt være at han ikke var en type som kunne forstærke os, men at kalde ham et flop mener jeg stadig den dag i dag er langt ude i hampen!
Rector kom på fri transfer, og fik alt for sjældent kampe.. Når han fik kampe, var han ofte en af de eneste som turde noget på egen hånd, og når det ikke fungerede, kom han ofte ind og satte fart på spillet, som han f.eks gjorde mod SIF... Han fik alt for få kampe til at man kan kalde ham et flop, og når han så samtidigt kom på fri transfer, og faktisk viste ok fodbold når han var inde, så mener jeg ik man kan kalde det et flop!

Jeg holder stadig på at vi godt kunne have fået mere ud af ham, end det han fik lov at vise Smiley



Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22136: 28 Dec 2008, 13:08 »

Så derfor skal vi købe en kronisk skadet spiller, der har scoret et par mål? Det er jo meget bedre end at bruge de reserver vi nu engang har i forvejen.

Nej til Vingaard, nej til Bernburg og nej til Morten Nielsen. Køb spillere som kan forstærke holdet.

Kronisk skadet spiller Huh.. Han har haft springerknæ, men hvad har han ellers haft Rullende Øjne?.. Ved ikke om 4 kasser, plus dem i uefa cuppen er et par, men det må vel være op til den enkelte at bedømme, men taget i betragtning af at han har spillet 10 kampe fra start, plus dem i eufaen, så syntes jeg det er ganske fint Peace...

Jeg kender INTET til MN så det kan jeg ik udtale mig om, men Vingaard samt Bernburg kan på sigt være med til at løfte os op på næste niveau, og jeg kunne nemt forestille  mig at Duncan, samt Holmen sælges inden for en overskuelig fremtid, da en spiller som Holmen er svanet på ethvert hold, og der tidligere ahr været rygter om Duncan, og hvis han igen finder målnæsen, så kommer de igen...

Men Vingaard, er solgt til fck, hvor han bliver en KLASSESPILLER, mens BErnburg sikkert bliver solgt til udlandet inden for en overskuelig fremtid, hvor vi så IGEN sidder med aben når Duncan bliver skadet/solgt!...

Men nej lad os da for guds skyld kun have MINDST mulige reserve emner der kan bruges.. Vi skal sku nok blive mestre med madsen-williams i front, hvis duncan-jallow begge bliver skadet funny..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22137: 28 Dec 2008, 13:12 »

Vi kan også bare hente Ronaldinho eller Cristiano Ronaldo som backup. Hold nu op med at snakke om Vingaard. Han bliver FCK-spiller, og det er desuden fuldstændig utopisk at forestille sig, at han skulle have nogen som helst interesse i at komme til Brøndby for at være reserve.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22138: 28 Dec 2008, 13:15 »

Ja, men skal vi lige forblive realistiske trods alt Grin...

Vi skal altså bruge nogle flere reserver, og nej det blive rikke Vingaard, men hvis Fck kan have Sionko, ailton, Junior osv på bænken, kan vi også have den slags profiler!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22139: 28 Dec 2008, 20:38 »

... og siden han fik springerknæ har han næsten ikke kunne spille to kampe i træk. Altså, Bernburg og Vingaard er de eneste der nogensinde kan erstatte Holmén og Duncan? Hvis du bare slipper tanken om en spiller vi aldrig får og en spiller som ikke er bedre end vores andre alternativer og så kigger imod Sverige og Norge, så finder du mange klassespillere som Brøndby sagtens kan hente når Holmén og Duncan bliver solgt.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 1474 1475 [1476] 1477 1478 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010