home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 315 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1465 1466 [1467] 1468 1469 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4022057 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21990: 15 Dec 2008, 15:21 »

Synes det ville være DIREKTE TÅBELIGT hvis vi hentede nilsson og bla. startede en ny diskussion om årets spiller der bliver sat af igen! desuden er han en klassespiller som jeg mener formentlig er bedre til vores spillestil (altså TR) Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21991: 15 Dec 2008, 15:21 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=93543&rss=true

Han kunne sgu være rigtig god at få ind, men hvad skal vi så gøre med TR ? han gider jo nok ikke at være reserve for ham.
Det der med venstreback passer ikke. Ved ikke hvor de har det fra, for han er klart bedst i højre side, men har igennem noget tid spillet venstre for Panathinaikos, fordi de var svage der. Og en stor forstærkning, hvis han skulle komme?  Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21992: 15 Dec 2008, 16:21 »

Flot bold.dk funny...

Manden er som fc-hansen siger, højre back, og har altid været det... Virkelig flot research crazy..

Men alt andet lige, så hilser jeg altid profiler velkommene, og han ville give Randrup god konkurrence Thumbs Up

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21993: 15 Dec 2008, 16:31 »

Uanset hvilken back plads han spiller på, mener jeg, at vi er godt dækket ind og derfor tror jeg ikke, at han kommer til Vestegnen.. Mon ikke at han også hellere vil spille CL i Grækenland i foråret?

Jeg er i øvrigt enig med Bissen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21994: 15 Dec 2008, 16:35 »

Altså personligt ser jeg da gerne at Randrup får mere Konkurrence, og så mener jeg at vi burde leje Wass ud, til en anden superligaklub, så han igennem et helt år kan få fast førsteholdsfodbold, og udvikle sit defensive spil, som endnu ikke er godt nok til en fast plads..

Hvilket betyder at han ikke truer Randrup nok i kampen, om spilletid Smiley... Skidt for begge spillere!

Uden at kende NIlssons evner, vil jeg også mene at Randrup sikkert kan lære en masse af ham... Se bare hvor god Wendt er blevet i fck, efter at de hentede Niclas Jensen!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21995: 15 Dec 2008, 16:40 »

Nu skal I lige huske på, at hvis han kommer på en fri transfer, som han jo nok gør, da hans kontrakt udløber til sommer, ankommer han også først i klubben til sommer. Så medmindre Anders B vil gå ud og investere et par millioner for at få ham her og nu, får vi ham heller ikke før til sommer.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21996: 16 Dec 2008, 13:44 »

Faldt lige over noget spændende Smiley

LÆste på tipsbladet, om hvem der er kontraktfri til sommer, og blandt mange navne dukkede Jens Gjesing, Jonas Damborg, samt Bedi Buval op!

Gjesing, og Damborg, mener jeg på sigt, ville være geniale afløsere for Gislason.. De er begge fysisk gode, og har begge et fornuftigt pasningsspil.. Men samtidigt ser jeg dem som bedre offensive end Gislason..

Bedi Buval kunne være den angriber vi mangler, til at bakke op, og lægge pres på, Duncan-Jallow...

Hva mener i.. Jeg syntes, det ville være rene røverkøb, enda til no money Opstemt Cool
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21997: 16 Dec 2008, 13:59 »

Faldt lige over noget spændende Smiley

LÆste på tipsbladet, om hvem der er kontraktfri til sommer, og blandt mange navne dukkede Jens Gjesing, Jonas Damborg, samt Bedi Buval op!

Gjesing, og Damborg, mener jeg på sigt, ville være geniale afløsere for Gislason.. De er begge fysisk gode, og har begge et fornuftigt pasningsspil.. Men samtidigt ser jeg dem som bedre offensive end Gislason..

Bedi Buval kunne være den angriber vi mangler, til at bakke op, og lægge pres på, Duncan-Jallow...

Hva mener i.. Jeg syntes, det ville være rene røverkøb, enda til no money Opstemt Cool

det kunne være geniale indkøb især med Bedi Buval Smiley da jeg mener at vi mangler en hurtig angriber, og som sagt er han gratis Wink
Logged

paven93
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21998: 16 Dec 2008, 16:07 »

dækket godt ind på back-positionerne ? den eneste afløser for T.Rasmussen er Jan. K og han er ikke ligefrem født back .. BIF kunne godt bruge en venstre back og en lidt mere bevægelig defensiv midt som Fx. Rosenborgs Alexander Tettey, han ville virkelig kunne give os mere bevægelse og dynamik .. 
Logged

Tobias Mikkelsen ! nordens største wing talent ..

paven93
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21999: 16 Dec 2008, 16:14 »

men Herman Haraldsson har lige udmeldt at der ikke vil blive købt ind i denne transferperiode ..  Græder
Logged

Tobias Mikkelsen ! nordens største wing talent ..

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22000: 16 Dec 2008, 16:15 »

de ville også først komme til sommer altså ikke i dette transfer vindue Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22001: 16 Dec 2008, 16:16 »

100 % enig.. Tettey ville som jeg har skrevet så ofte, gøre os rigtig rigtig godt... Men indtil Gisla for alvor har spillet sig af ser jeg ingen grund til at erstatte ham.. Vinder vi guld til sommer har manden altså både vundet pokal, samt mesterskab med os, så et eller andet må han kunne, som ankermand på den defenive midtbane Smiley

Venstre back skal vi forstærkes, det hersker der ingen tvivl om... Jeg har længe sagt, at vi bør købe, lyngbys Brian Hammelainen(stav). Han kan meget af det samme som TR... Er hurtig, er ALTID med fremme, har en klasse teknik, og er forholdsvis sikker i det defensive, på trods af hans unge alder... Samtidigt er han nok ik VILDT dyr... Kunne vi få ham her til vinter, kunne han være TR's lærling i det næste års tid, og så afløse ham der... Han vil nok også kunne sælges til udlandet engang for en stor sum penge..

Mit råd.. KØB HAM!!!!! Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

paven93
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22002: 16 Dec 2008, 16:32 »

enig med verdenskrig !  hamalainen skal helt sikkert hentes til klubben.. gisla, er langtfra en ligeså god spiller som tettey, men til gengæld giver han holdet en masse mentalt. så man må ikke glemme at han er anfører og at brøndby er genopstået under hans periode i klubben . . han er og bliver en ledertype der også kæmper til træning, men jeg mener at kampen mod Rosenborg blev tabt på den plads..
Logged

Tobias Mikkelsen ! nordens største wing talent ..

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22003: 16 Dec 2008, 17:08 »

Arhh ikke enig i det med gisla... Jeg mener snarere det var fordi Tom K ikke havde nosser nok til at spille med to angribere.. 4-5-1 på hjemmebane.. Christ man så beder man også om at ryge ud XD crazy

Da vi skiftede over til 2 angribere i anden, satte vi dem under massivt pres, og det var rent held at de scorede til 2-0 ticked off... Til sidst burde vi dog have haft udligningen, men deres keeper hev lige sit livs redning op af handsken Skuffet

I tronehjem styrede vi begivenhederne, og jeg syntes vi var pivuheldige med ikke at gå videre...

Vi tabte den kamp hjemme, pga en træner der havde nosser af Gele!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22004: 16 Dec 2008, 18:40 »

den eneste afløser for T.Rasmussen er Jan. K og han er ikke ligefrem født back ..

.. Og Randrup og Schlebrügge. Det giver fire mand, så jo, jeg vil mene, at vi er fint dækket ind dér. Peace

Ganske fornuftigt, hvis der er hold i Herminators udtalelser om, at der ikke købes dette vindue, da vi er stærkere end længe set.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1465 1466 [1467] 1468 1469 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010