home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 680 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 321 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1463 1464 [1465] 1466 1467 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4021756 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21960: 12 Dec 2008, 13:55 »

Dybt uenig... JEG mener tværtimod kun det var lige da de havde fået Santin, de virkede skræmmende... Her i den sidste periode af efteråret, ville jeg ikke have haft dårlig natttesøvn, ved at møde dem...

Hvor i mod når jeg ser vores hold, så tvivler jeg efterhånden på om vi kan andet end at vinde, når vi spiller kamp Smiley... Syntes vores hold er det mest komplette i suppen, og jeg er tæt på 100 % sikker på at vi bliver mestre Thumbs Up

Jeg synes heller ikke at FCK virker specielt skræmmende. Vi har trods alt ikke tabt til dem i gud ved hvor mange år (måneder). Og jeg er faktisk helt enig med Verdenskrig, mht. Santin - Manden har ganske vidst opretholdt et habilt bundniveau igennem efteråret, men jeg kan nu stadig nævne en Krohn Dehli der er blevet udnævnt til månedens spiller, ikke bare én gang men TWICE!. Jeg glæder mig til marts, hvor FCK05 gentager sig.

Så blev Brøndby Hallen-købet udstat : http://onside.dk/node/22739

Har det pt. fint med det da det lyder som om han har noget oppe i ærmet og det er vel også fornuftigt nok da budgettet ikke rækker til det lige nu Smiley

Mht. Brøndbyhallen er der kun én logisk forklaring til at det må udsættes på ubestemt tid, og den har 90min.dk skrevet et hav af gange.
Jeg tror 90min's glimrende artikel fra den 27. november siger alt:
GRIB!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21961: 12 Dec 2008, 14:07 »

Rækker budgettet ikke til det? Hvor meget kan den hal koste?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21962: 12 Dec 2008, 14:09 »

Tja nu har vi jo tidligere haft mindre succes med investeringer, som er foregået, uovervejet.(InterBank, selvom det dog ik helt kan sammenlignes) så syntes det er rigtigt flot at ledelsen udviser tålmodighed, i denne situation, for alt omkring aftalen skal være i orden, før det her projekt skydes i gang Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21963: 12 Dec 2008, 14:19 »

hvor FCK05 gentager sig.

FCK05 var det klart bedste hold i Danmark. Først blev de forårets hold i suppen, hvor en 5. plads blev til en 2. plads, og derefter bankede de alle i efteråret i 05/06 sæsonen.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21964: 12 Dec 2008, 14:22 »

FCK05 var det klart bedste hold i Danmark. Først blev de forårets hold i suppen, hvor en 5. plads blev til en 2. plads, og derefter bankede de alle i efteråret i 05/06 sæsonen.

Uenig.. I foråret var vi alt overskyggende, det bedste hold, det mener jeg slet ikke kan diskuteres Peace.. Se hvordan vi spillede efter at vi slog viborg ude... Det var besnærende angrebsspil, og se bare de sidste 6-7 kampe.. Vi kørte jo modstanderne på RØV OG ALBUER, der i blandt jer, og 5-0 taler sit tydelige sprog Cool..

Efteråret er jeg enig i, der var i satme skarpe, men det var også der vores problemer opstod.. Manglende sejre ude, mm  Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21965: 12 Dec 2008, 14:27 »

Uenig.. I foråret var vi alt overskyggende, det bedste hold, det mener jeg slet ikke kan diskuteres Peace.. Se hvordan vi spillede efter at vi slog viborg ude... Det var besnærende angrebsspil, og se bare de sidste 6-7 kampe.. Vi kørte jo modstanderne på RØV OG ALBUER, der i blandt jer, og 5-0 taler sit tydelige sprog Cool..

Efteråret er jeg enig i, der var i satme skarpe, men det var også der vores problemer opstod.. Manglende sejre ude, mm  Wink

Men du kan ikke ændre på det faktum, at FCK fik en del flere point end Brøndby det forår. Og det var sådan set bare det jeg mente.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21966: 12 Dec 2008, 14:29 »

Men du kan ikke ændre på det faktum, at FCK fik en del flere point end Brøndby det forår. Og det var sådan set bare det jeg mente.

Nå det ved jeg så ikke noget om, jeg troede du tænkte på det spillemæssige.. Mener at vi vandt med 12 point ned til jer (eller hva ? ), og med kun 4 point bedre, og det spil vi leverede bla mod jer, syntes jeg det er lidt sort på hvidt at stille det sådan op Peace

Men okay, sort på hvidt er selvfølgeligt sandt nok, men man kan også anskue det anderledes Cool Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21967: 12 Dec 2008, 14:31 »

Men du kan ikke ændre på det faktum, at FCK fik en del flere point end Brøndby det forår. Og det var sådan set bare det jeg mente.
4 point er vel ikke "en del"? Det var en lille smule mere, men okay under Laudrup og Faxe startede Brøndby altid foråret med lortespil. Tunge
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21968: 12 Dec 2008, 14:33 »

Nå det ved jeg så ikke noget om, jeg troede du tænkte på det spillemæssige.. Mener at vi vandt med 12 point ned til jer (eller hva ? ), og med kun 4 point bedre, og det spil vi leverede bla mod jer, syntes jeg det er lidt sort på hvidt at stille det sådan op Peace

Men okay, sort på hvidt er selvfølgeligt sandt nok, men man kan også anskue det anderledes Cool Wink

Det er helt rigtigt i spillede bedre, men vi havd en periode med 7 sejre i træk, hvor blandt andet Brøndby fik stygge smæk i Parken med 3-0. Så fik vi så også mange bank på Brøndby Stadion, men de sidste to mål fik Brøndby kun, fordi det var en helt ekstrem latterlig satsning FCK foretog sig, med at prøve og få 3-3. Så bliver man straffet, for én lang bold, så var der mål Peace
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21969: 12 Dec 2008, 14:35 »

Det er helt rigtigt i spillede bedre, men vi havd en periode med 7 sejre i træk, hvor blandt andet Brøndby fik stygge smæk i Parken med 3-0. Så fik vi så også mange bank på Brøndby Stadion, men de sidste to mål fik Brøndby kun, fordi det var en helt ekstrem latterlig satsning FCK foretog sig, med at prøve og få 3-3. Så bliver man straffet, for én lang bold, så var der mål Peace

True dat, men prøv at sammenlign det spil i viste da i vandt 7 i streg, og så det vi viste efter at vi havde slået Viborg.. Jeg har seriøst aldrig set et hold i suppen skabe så mange 100 % chancer i løbet af en kamp Opstemt..

Ærger mig stadig over at vi ik slog Herfølge 12-0 Grin

Men enig i det med 5-0.. Fatter stadig hat af, hvorfor Backe ikke bare erkendte at slaget var tabt, og bevaret skinnet på næsen... Det var jo helt pinligt at se jeres satsning, men en mand på egen banehalvdel, og alt andet frem Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21970: 12 Dec 2008, 14:37 »

Og så taler det vel sit eget tydelige sprog, at vi både slog jer i kampen om mesterskabet, samt pokalsemifinalen Wink...

Selvom vi godt nok havde en forspring på 16 point Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21971: 12 Dec 2008, 14:38 »

Men enig i det med 5-0.. Fatter stadig hat af, hvorfor Backe ikke bare erkendte at slaget var tabt, og bevaret skinnet på næsen... Det var jo helt pinligt at se jeres satsning, men en mand på egen banehalvdel, og alt andet frem Grin

Præcis, især fordi at spillerne var så modløse, at de ikke ville kunne skabe nogle chancer mod et Brøndby hold spræng fyldt med selvtillid Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21972: 12 Dec 2008, 14:41 »

Hehe ja, det var vidst kun Backe som troede på den Wink...

Må erkende at jeg lige fik klump i halsen da Mølller ramte stolpen med sit hovedstød i det 77 min... HVis i havde scoret der havde i garanteret også reduceret til 2-3 ticked off..

Men da vi scorede til 4-0 gav i dog op med satsningen... Men så valgte Saarinen lige at gøre det til en festdag x800 Grin Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21973: 13 Dec 2008, 18:24 »

http://onside.dk/node/22802

Faktisk meget spændende! Smiley

Jeg hader FCK, og det vil jeg altid gøre! Ingen tvivl om det... Men jeg er lidt splittet her.. Hr. Mand ved uden tvivl, hvad han gør. Men at samarbejde med FCK - det synes jeg virkelig ikke, vi skal..? Vi (BIF) og FCK er afhængige af hinanden, som HH også siger, og hvis ikke det var for de to klubber, ville dansk klubfodbold ikke være der, hvor det er i dag, tror jeg.. Men jeg kan ikke lide, at klubberne nu skal til at samarbejde om at lave en shop, eller hvad de nu vil.. Begge klubber får fordele af det, og det kommer måske til at hæve niveauet i SAS-Ligaen, hvilket gør det nemmere at kvalificere sig til Champions League f.eks... Men jeg ser hellere, at vi, uden FCK's hjælp, bliver bedre. Vi skal ikke bruge vores evige rivaler til at blive bedre, og ligeså med dem, synes jeg. Eller hvad?

Men jeg glæder mig til at høre mig mere om det, for det er da spændende, hvis vi indgår et samarbejde med dem..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21974: 13 Dec 2008, 18:27 »

Skulle lige til at poste den Skuffet

Men altså, nu stopper galskaben!... Vi skal INTET have at gøre med dem inde fra PSE..

At arbejde sammen med Fck, finder jeg latterligt, unødvendigt, og totalt ude i hampen.. For sådan noget gør man bare ikke...

Herman har luftet noget lignende før, og jeg syntes han burde holde inde med den slags åndsvage udmeldinger!.. Vi skal intet have at gøre med FCK og dermed Basta, og så er jeg sådan set ligeglad med, hvor meget det gavner!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1463 1464 [1465] 1466 1467 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010