home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 273 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1462 1463 [1464] 1465 1466 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4024919 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21945: 11 Dec 2008, 15:12 »

Når nej, men hvad ændrer det  Smiley?... Så burde Katongos farvel da netop have været begrædt endnu mere, eller hva Peace

 Peace

Det, at Howard var så populær, som han var, samt det at han blev frosset(stav), gør at de fleste begræder sig over handlen. At det så er til en rival, kan måske også spille ind. Ellers kender ikke 'svaret' Ubeslutsom
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21946: 11 Dec 2008, 15:14 »

Forstår jeg bare ikke... Jeg var da personligt mere trist over at miste Katongo, men det var kun indtil jeg så vores erstatning.. Så var jeg forelsket Opstemt!!!

Men altså jeg syntes folk skal se lidt realistisk på det Peace... Vi er en klub på vej frem, og de spillere vi har skal være spillere som kan bære klubben i den retning...

Jeg syntes det giver udtryk for manglende ambition at nogle så gerne vil beholde Howard, for manden vil spille, og har ikke kvaliteterne..

Men altså det kan vel kun være = salg, og tak for denne gang Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21947: 11 Dec 2008, 15:23 »

Forstår jeg bare ikke... Jeg var da personligt mere trist over at miste Katongo, men det var kun indtil jeg så vores erstatning.. Så var jeg forelsket Opstemt!!!

Men altså jeg syntes folk skal se lidt realistisk på det Peace... Vi er en klub på vej frem, og de spillere vi har skal være spillere som kan bære klubben i den retning...

Jeg syntes det giver udtryk for manglende ambition at nogle så gerne vil beholde Howard, for manden vil spille, og har ikke kvaliteterne..

Men altså det kan vel kun være = salg, og tak for denne gang Smiley
Nu blev Katongo også solgt for overpris. Det var en god handel, fordi vi modtog en stor sum for ham.

Hvis vi mener han er bedre end Jon J, så er det vel ikke mangel på ambition?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21948: 11 Dec 2008, 15:38 »

Nu blev Katongo også solgt for overpris. Det var en god handel, fordi vi modtog en stor sum for ham.

Hvis vi mener han er bedre end Jon J, så er det vel ikke mangel på ambition?

Jo for man bedømmer ik en spiller ud fra 2 måneder i en klub Smiley... HVIS Bischoff nu bliver skadet, er jeg sikker på at Jon vender flot tilbage i foråret, hvis han da vel at mærke kan stå på sine ben XD

Og det er det da... Begge har indtil nu ikke vist sig som nogle man kan regne med, men forskellen er at Howard har været i klubben siden 06, mens Jon startede i sommers... En pæn forskel imo!

Og hvad begrunder i/du med at Howard er bedre end Jon... For i de 7 kampe han fik i suppen holdt vi tre gange clean sheet( faktisk 4 hvis man tæller hans første 15 min med mod Randers hjemme Cool ), hvilket må siges at være en fornuftig start Smiley...

Både med timning, samt teknik, finder jeg at Jon er en bedre, og mere sikker forsvarsspiller end Howard Smiley.. Også fint af Howard at koste et mål i mod Rosenborg lige da han blev skiftet ind, plus at han ophævede den offside som der skulle have været ved Nicklas Pedersens 1-0 mål mod os mod fcn..

Howards fighter indats er god at have på et hold i krise hvor man skal kæmpe sig til point, men det holder bare ikke på et hold der vil vinde guld.. Der skal mere til!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21949: 11 Dec 2008, 16:17 »

Og hvad begrunder i/du med at Howard er bedre end Jon... For i de 7 kampe han fik i suppen holdt vi tre gange clean sheet( faktisk 4 hvis man tæller hans første 15 min med mod Randers hjemme Cool ), hvilket må siges at være en fornuftig start Smiley...

Det er et lidt for sort/hvidt argument i mine øjne. Jeg tror ikke, statistikken havde været ret meget anderledes, hvis Howard havde spillet i midterforsvaret, hvor vores flotte defensiv skal tilskrives hele holdet. Stephan Andersen har stået bedre end nogensinde før, og som hold er vi blevet mere initiativrige. Vores midtbane sætter sig langt bedre på kampene, hvilket betyder, at det er os, der er spilstyrende, og modstanderne får følgelig færre målchancer.

Og du indrømmede da for ganske kort tid siden, at du ikke mente, Jönsson har bevist, at han er bedre.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21950: 11 Dec 2008, 16:38 »

Det er et lidt for sort/hvidt argument i mine øjne. Jeg tror ikke, statistikken havde været ret meget anderledes, hvis Howard havde spillet i midterforsvaret, hvor vores flotte defensiv skal tilskrives hele holdet. Stephan Andersen har stået bedre end nogensinde før, og som hold er vi blevet mere initiativrige. Vores midtbane sætter sig langt bedre på kampene, hvilket betyder, at det er os, der er spilstyrende, og modstanderne får følgelig færre målchancer.

Og du indrømmede da for ganske kort tid siden, at du ikke mente, Jönsson har bevist, at han er bedre.

JA men ikke desto mindre sandt.. Og i modsætning til mit argument, er dit et gæt.. Måske havde det med Howard og måske ikke...

Og en af grundene til at vi er blevet spilstyrende er at vi nu har  en backkæde hvor alle 4 har bold i benene... Før var det nemt at lukke maxs ned og lade Howard føre bolden frem!.. Nu har vi to som kan gå med i det offensive!

Ja jeg gjorde, men når jeg så ser på statistikken taler den om noget et andet sprog... Plus at jeg også så en Jon som viser at han har langt mere bold i benene end Howard nogensinde har haft og vil få..

Derudover kan jeg ikke se hvor i vil hen med Jon, da det er Bischoff som har taget Howards plads Smiley..

Og igen skal det heller ikke glemmes at Howard kunne have fået sin plads tilbage da Jon blev skadet.. Den fik Bischoff i stedet.. Det siger vel et eller andet sted alt Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21951: 11 Dec 2008, 16:46 »

Trist at Howie blev solgt, men held og lykke til ham! Græder
Fatter stadig ikke at han ikke fik mere spilletid!
Logged


Arsenal Football Club


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21952: 11 Dec 2008, 16:49 »

Fatter stadig ikke at han ikke fik mere spilletid!

Nej, det virker meget mærkeligt. Alt respekt til Bischoff, som uden tvivl har gjort det virkelig godt, i de kampe han har fået på det seneste, men mærkeligt at man i første omgang valgte ham, og ikke Howard, da JayJay røg ud med skade.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21953: 11 Dec 2008, 16:52 »

Nej, det virker meget mærkeligt. Alt respekt til Bischoff, som uden tvivl har gjort det virkelig godt, i de kampe han har fået på det seneste, men mærkeligt at man i første omgang valgte ham, og ikke Howard, da JayJay røg ud med skade.

Kunne det tænkes at det er fordi at Bischoff bare er bedre ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21954: 11 Dec 2008, 22:04 »

Så fik Fatter her sgu sin datter i avisen Smiley

http://www.e-pages.dk/metroxpressdk/406/

Tjek side 31
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21955: 11 Dec 2008, 22:15 »

Så fik Fatter her sgu sin datter i avisen Smiley

http://www.e-pages.dk/metroxpressdk/406/

Tjek side 31

Hun ligner sku sin far. :-)
Btw. tillykke med det, så håber vi at se dig i avisen næste gang. ;-)
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21956: 12 Dec 2008, 13:03 »

http://onside.dk/node/22743

Haha sku rart at høre at vores angrebs-duo kan godt sammen Opstemt

Jeg må sige at jeg er imponeret over det spil de har fundet frem oppe foran, og siden Elmander-skoubo har vi vel ikke haft en bedre duo, selvom at Elmander mere var hængende angriber, end decideret frontløber  Peace

En stor tung, og en hurtig har per tradition, altid været den bedste kombination, og jeg har fuld tillid til at Jallow-Duncan kommer til at bombe foråret sønder og sammen Thumbs Up... Begge to er hamrende gode målscorere, og de har hver i sær deres egen form for spidskompetencer, som de formår at udnytte på bedste vis..

Jeg ville sku ik være forsvarsspiller over for dem Shockeret

http://onside.dk/node/22731

Er jeg den eneste her, som er ved at blive irriteret over at stort set SAMTLIGE spillere i fck, har en mening om vores nuværende placering Rullende Øjne (Ik at ob er bedre )

Det kan godt være at Zanka ikke finder os skræmmende, menhvis han ikke mener det så skulle han måske bare se vores statistik i mod de andre tophold... Mindes at vi har vundet alle kampe, og ikke lukket et eneste sølle mål ind Opstemt.. Hvis det ikke er skræmmende, ved jeg ik hvad er...

Glæder mig sku til det forår, for har virkelig savnet parløbet mellem Brøndby vs Fck, som gerne skal vare indtil vi møder dem i Parken, og forhåbentligt giver dem en sæk der Thumbs Up...

Vinterpauser burde btw dø Sur!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21957: 12 Dec 2008, 13:07 »

http://onside.dk/node/22731

Er jeg den eneste her, som er ved at blive irriteret over at stort set SAMTLIGE spillere i fck, har en mening om vores nuværende placering Rullende Øjne (Ik at ob er bedre )

Det kan godt være at Zanka ikke finder os skræmmende, menhvis han ikke mener det så skulle han måske bare se vores statistik i mod de andre tophold... Mindes at vi har vundet alle kampe, og ikke lukket et eneste sølle mål ind Opstemt.. Hvis det ikke er skræmmende, ved jeg ik hvad er...

Glæder mig sku til det forår, for har virkelig savnet parløbet mellem Brøndby vs Fck, som gerne skal vare indtil vi møder dem i Parken, og forhåbentligt giver dem en sæk der Thumbs Up...

Vinterpauser burde btw dø Sur!!

Tja, set over hele efteråret mener jeg, at FCK har været det bedst spillende hold. Til gengæld har vi været stærkest de sidste par måneder, så det er ikke ufortjent, at vi fører. Det er egentlig også lidt ligegyldigt; det er bare rart at ligge nummer 1.

Og ja, der er alt for lang tid til marts.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21958: 12 Dec 2008, 13:13 »

Dybt uenig... JEG mener tværtimod kun det var lige da de havde fået Santin, de virkede skræmmende... Her i den sidste periode af efteråret, ville jeg ikke have haft dårlig natttesøvn, ved at møde dem...

Hvor i mod når jeg ser vores hold, så tvivler jeg efterhånden på om vi kan andet end at vinde, når vi spiller kamp Smiley... Syntes vores hold er det mest komplette i suppen, og jeg er tæt på 100 % sikker på at vi bliver mestre Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21959: 12 Dec 2008, 13:23 »

Så blev Brøndby Hallen-købet udstat : http://onside.dk/node/22739

Har det pt. fint med det da det lyder som om han har noget oppe i ærmet og det er vel også fornuftigt nok da budgettet ikke rækker til det lige nu Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1462 1463 [1464] 1465 1466 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010