home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 172 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1461 1462 [1463] 1464 1465 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4027057 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21930: 10 Dec 2008, 10:45 »

Pinligt af klubben at fryse årets spiller ud på den måde. Jeg håber, det går ham vel i AGF. Det fortjener han efter sådan en behandling.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21931: 10 Dec 2008, 15:41 »

Synes nu ikke man skal være sikker på en startplads pga. en pris - De bedste starter inde, og vi lukkede sgu mange mål ind da han stod i midten sammen med Per Nielsen og tildels Max Von. Han har et lyspunkt i krisen, men en middelmådig spiller derefter.

Held og lykke i Århus Howard, det er trodsalt stadig en skidesej spiller.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21932: 10 Dec 2008, 15:45 »

God spiller vi har fået os der. Men betyder vi skal af med folk i forsvaret.
Men Mark skal nok gøre det godt i AGF:)
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21933: 10 Dec 2008, 15:47 »

God spiller vi har fået os der. Men betyder vi skal af med folk i forsvaret.
Men Mark skal nok gøre det godt i AGF:)

Hvorfor skriver du ikke det her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5403.105
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21934: 10 Dec 2008, 16:05 »

Pinligt af klubben at fryse årets spiller ud på den måde. Jeg håber, det går ham vel i AGF. Det fortjener han efter sådan en behandling.
Jeg synes nu mere, hans pris siger mere om holdet på det tidspunkt, end den gør om hans evner.. Vi spillede elendigt, og alle andre end Howard faldt fuldstændig igennem.. Men held og lykke til ham i AGF.. Han var en super spiller.. Dog var han, efter min mening, alt for passiv. Den første tid i klubben satsede han alt i sine tacklinger, og det resulterede jo som bekendt i to røde kort. Derefter blev han dog alt for passiv, og dækkede kun af for bolden i stedet for at komme ind og prikke til den..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21935: 10 Dec 2008, 17:24 »

Jeg synes nu mere, hans pris siger mere om holdet på det tidspunkt, end den gør om hans evner.. Vi spillede elendigt, og alle andre end Howard faldt fuldstændig igennem..

Jeg synes egentlig ikke, det gør den store forskel. Hvorfor vælge at udfryse den eneste, der ikke faldt igennem? Faktum er, at han var blandt vores bedste spillere i krisesæson 2, og flere af dem, der var elendige, spiller stadig.

Howard er ikke på niveau med Max von Schleebrügge, men Jönsson har bestemt ikke vist, at han er bedre end Howard. Jeg forstår ikke, at man valgte at forstærke truppen på netop den plads, hvor årets spiller spillede, når andre, som du selv nævner, var langt dårligere. Og jeg forstår slet ikke, at Howard pludselig var nummer fire i kampen om pladserne i det centrale forsvar, om end Bischoff har gjort det flot.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21936: 11 Dec 2008, 13:31 »

Årets spiller da vi lå nr 8, men bare ikke god nok til et hold der kæmper om guld...

Howards daværende kåring siger mere om holdets tilstand på daværende tidspunkt end hans niveau...

Eller hva med denne..

Forsvaret med Howard i foråret = 1 clean sheet
Forsvaret i efteråret uden = 10 ( ret mig hvis jeg tager fejl)

Jeg er LYKKELIG over at vi endeligt slipper af med ham, da jeg ikke kan se det mindste lys i ham, udover hans person uden for banen som er sublim...

Hans niveau afspejler på ingen måde det hold vi er ved at bygge op, og jeg må sige jeg endnu engang takker AB..

Tak fordi du har fjernet endnu en andenrangsspiller fra Brøndby Thumbs Up

Og al mulig held til Howard i Agf, og gid de må rykke ned Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21937: 11 Dec 2008, 13:38 »

Fuldkommen enig med VK Smiley

Det er 10 eller 11 clean sheets og kun i ligaen! Shockeret tæller man alle SA`s kampe er det ca. 15-16 i denne sæspn! Shockeret
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21938: 11 Dec 2008, 13:47 »

GF må ikke rykke ned, det er nogle af de fedeste aways plus at det er skidesjovt med en rival som GF er.

Ellers enig med verdenskrig.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21939: 11 Dec 2008, 14:19 »

Hans niveau afspejler på ingen måde det hold vi er ved at bygge op, og jeg må sige jeg endnu engang takker AB..

Synes du, Jon Jönsson har bevist, at han er bedre?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21940: 11 Dec 2008, 14:26 »

Synes du, Jon Jönsson har bevist, at han er bedre?

På ingen måde, men efter at være blevet kåret til den bedste midterforsvarer i den svenske liga, samt at være blevet solgt til udlandet, hvor han dog ikke slog til, må jeg konkludere at jeg har mere tiltro til Jon end til Howard.. Men jeg har ikke set Jon nok til at kunne udtale mig, det jeg så ,var dog ikke imponerende.. Men hvor mange forsvarsspillere slårtil fra dag 1 af i klubben... Det tager tid før han rammer topniveauet Smiley

Kan i øvrigt ikke bruge dit eks til ret meget Peace .. Jeg siger at Howard er ubrugelig, da hans niveau ikke er højt nok... Det har intet at gøre med om jeg hellere vil have Jon.. Uanset hvad, skal Howard sælges, da han ikke står mål med de ambitioner, og det hold vi har opbygget... Howard er en kilde til uro i forsvaret, da der er for kort fra det gale til det geniale hos ham...

Jon har nu 6 måneder til at bevise om han skal samme vej.. Den chance har Howard allerede haft, og jeg undrer mig voldsomt over hvorfor så mange begræder hans farvel  Ubeslutsom..

Troede ikke længere at vi ville have andenrangsspillere i Brøndby, hvilket er præcist det jeg mener Howard er !

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21941: 11 Dec 2008, 14:36 »

Jeg synes bare, det er synd, når en sympatisk fodboldspiller bliver behandlet som affald, og klubben erstatter ham med en spiller, der tilsyneladende ikke er bedre.

Det er muligt, at Howard ikke er god nok på sigt, men han havde ikke fortjent denne afsked. Han var årets spiller, og pludselig bliver han degraderet - nærmest til reserveholdet, og når nyindkøbet, der har været langt dårligere, er ude, får årets spiller heller ikke lov at spille.

Jeg synes ikke, Jon Jönsson skal have et halvt år til at bevise sit værd. Sådan som Bischoff har spillet, må det være fair, at han er fast mand.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21942: 11 Dec 2008, 14:44 »

Jeg synes bare, det er synd, når en sympatisk fodboldspiller bliver behandlet som affald, og klubben erstatter ham med en spiller, der tilsyneladende ikke er bedre.

Det er muligt, at Howard ikke er god nok på sigt, men han havde ikke fortjent denne afsked. Han var årets spiller, og pludselig bliver han degraderet - nærmest til reserveholdet, og når nyindkøbet, der har været langt dårligere, er ude, får årets spiller heller ikke lov at spille.

Jeg synes ikke, Jon Jönsson skal have et halvt år til at bevise sit værd. Sådan som Bischoff har spillet, må det være fair, at han er fast mand.

Ja det er en hård branche, hvor kun de bedste overlever i en klub som Brøndby.. Den modsatte holdning, har kostet os 2 år i det rene helvede... Det kunne være undgået hvis ledelsen som nu kigger med store skarpe briller på hvem der ikke høre til på holdet...

Her er Howard en af dem.. Jeg har ALDRIG, bortset fra efteråret 07( der var han vel den forsvarsspiller som spillede mindst ringe ) haft den mindste tiltro til ham... Jeg stiller mig stadig undrende over for hvorfor folk er så vilde med Howard.. Ja gud fader bevares, han var en fed personlighed, ingen tvivl der, men det var Katongo sku også, og hans farvel blev slet ikke begrædt på samme måde Huh.. Jeg kan simpelthen ikke forstå det, for uanset om han har været årets spiller, kommer fra Man U, eller har en fed personlighed, så er hans spil på banen MINDST en klasse under dem vi i forvejen har i forsvaret..

Derfor kan jeg ikke begræde det.. Sikkert spil, vundene kampe, og mesterskaber, betyder mere for mig, end at en spiller bliver lusket ud gennem bagdøren.. Specielt når denne spiller ikke har den fornødne klasse!

At Jon så måske viser sig heller ikke at have det, gør bare at han skal samme vej... Ser ham dog slet ikke som fysisk stærkt nok til midterforsvaret, men gad sku godt se ham på den defensive midt Shockeret...

Jeg har stadig en teori om at købet af Jon lige så meget, var et vink med en vognstang, til Howard om, at man ikke ville satse på ham Smiley

Enig i det med Bischoff!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21943: 11 Dec 2008, 15:01 »

Ja gud fader bevares, han var en fed personlighed, ingen tvivl der, men det var Katongo sku også, og hans farvel blev slet ikke begrædt på samme måde Huh..

Katongo var også fast mand inden han blev solgt, det var Howard ikke.. Desuden har hans afløser, Jallow, gjort et fint stykke arbejde.

Ellers er jeg helt enig med dig i denne diskussion, vk. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21944: 11 Dec 2008, 15:03 »

Katongo var også fast mand inden han blev solgt, det var Howard ikke.. Desuden har hans afløser, Jallow, gjort et fint stykke arbejde.

Ellers er jeg helt enig med dig i denne diskussion, vk. Peace

Når nej, men hvad ændrer det  Smiley?... Så burde Katongos farvel da netop have været begrædt endnu mere, eller hva Peace

 Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1461 1462 [1463] 1464 1465 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010