home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 884 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 235 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1455 1456 [1457] 1458 1459 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4035302 gange)
GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21840: 05 Dec 2008, 15:17 »

 

Tjo, prøvede at understrege at jeg ikke syntes hans bemærkning var særlig sjov.  Smiley

Dumme spørgsmål får dumme svar Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21841: 05 Dec 2008, 16:03 »

Så begynder transfervinduet snart, og Kent Nielsen kommer til, så det er vidst lige tid til at snakke spillersalg og skifter samt taktik under Kent N!

Tror I, der kommer nogen spillere? Jeg må indrømme, at jeg tvivler. Det er dog fint nok, da det ville være dumt, hvis der igen skulle spilles en hel masse ind på holdet, nu hvor det går så godt. Dog har vi brug for en backup til Thomas Rasmussen på venstrebacken. Der er nogen af jer, der mener, vi skal have endnu en angriber - et tredjevalg. Der er jeg dog uenig, da jeg synes Peter Madsen, Morten Duncan Rasmussen, Ousman Jallow, Nicolaj Agger og David Williams er nok - hvis skaderne skulle drille os, har vi også Alexander Farnerud, og så har vi jo også Mustafa Hassan, som løber rundt i 2DØ. Thumbs Up
Til venstrebacken kan man jo eventuelt hive Thomas Mrva op fra 2. holdet. Jeg frygter dog, at han ikke har hverken erfaringen eller de spillemæssige evner, og hvis vi skal kæmpe med om guldet, skal vi forstærkes der. Ellers kan Jan K i nødstilfælde spille der.. Ny mand, tak!

Mht. til taktik og formation, tror og håber jeg, at Kent holdet fast med 4-4-2 formationen med en diamant på midtbanen. Der er mange fordele;
1) spillerne er vant til den taktik, så de skal ikke til at lære en helt ny.
2) Kent har i lang tid spillet den taktik/formation med AC Horsens, så han ved, hvordan den skal spilles.
3) Vi har spillerne til den taktik. Vi har brug for to angribere (Ousjallow og Duncan), en offensiv midt (Krohn-Dehli) og en defensiv midt (Gisla?).
Så er det jo perfekt! Peace Kan umiddelbart ikke finde nogen bagdele?

Hvad tror I, der sker med Mike Jensen? Han har selv sagt, han vil spille defensiv midtbane, hvis han kan komme til det, da det er nemmere at erobre en plads der ifølge ham. Jeg tror selv, han kunne blive fin. Han er bestemt ikke langsom, og da han tidligere (nu?) spiller offensiv midtbane, kan han nok også lægge nogle gode guldbolde! Han har et super overblik, og så er teknik super, i modsætning til Gislasons. Dog er det en plads, hvor man skal være meget fysisk stærk, og det er han langt fra. Men han har en fin løbestyrke, og hvis Kent kan lære ham at satse (gå ned i tacklingerne), tror jeg, han kan blive rigtig god. Hans temperament kan dog godt blive udstillet der, men mon ikke Kent kan få bugt med det? Det tror jeg da. Wink
Han er i hvertfald en, der kan få banket lidt disciplin ind i folk. Og hvis han får noget selvtillid, har han klart potentialet til at blive bedre end Gislason, tror jeg. Jeg synes, han skal få chancen på den plads i træningskampene, og hvis Gislason gør det bedre, kan han jo bare beholde den plads. Men i Mike har vi da også fået en erstatning ind for Kim Daugaard, som jo smutter til vinter. Thumbs Up



Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21842: 05 Dec 2008, 16:11 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/fire-nye-paa-ligalandsholdet

Helt fortjent, at Bischoff er med! (: Han har gjort det fantastisk i efteråret, jeg tvivlede helt klart på, om han nogensinde kom tilbage, men han har jo vist, at han er en af SAS-Ligaens bedste midterforsvarere, når han er i form. Meget hurtig, god i hovedspillet og sikker i sine indgreb.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21843: 05 Dec 2008, 16:27 »

Randrup, Bissen, Hollænderen, Dunken og TR er udtaget til Ligalandsholdet, mens Wass og Mike skal med U21 landsholdet på tur i januar måned. Thumbs Up

Der er nogen af jer, der mener, vi skal have endnu en angriber - et tredjevalg. Der er jeg dog uenig, da jeg synes Peter Madsen, Morten Duncan Rasmussen, Ousman Jallow, Nicolaj Agger og David Williams er nok - hvis skaderne skulle drille os, har vi også Alexander Farnerud, og så har vi jo også Mustafa Hassan, som løber rundt i 2DØ. Thumbs Up

Med det Magic har leveret siden han vendte hjem, så ser jeg ham ikke værende andet end 4. valg. Fætter Agger og Dave har været ude i Gud ved hvor lang tid, og det bedste for dem pt. er vel en udlejning, så de kan vendte tilbage bedre? Alex ser jeg ikke som en angriber, selvom han har spillet der og Hassan er endnu urutineret på topniveau. Det samme gælder for Mortensen, som synes at være usynlig Rullende Øjne

En Morten Nielsen på en leje aftale med forkøbsret vil jeg ikke takke nej til.

Til venstrebacken kan man jo eventuelt hive Thomas Mrva op fra 2. holdet. Jeg frygter dog, at han ikke har hverken erfaringen eller de spillemæssige evner, og hvis vi skal kæmpe med om guldet, skal vi forstærkes der. Ellers kan Jan K i nødstilfælde spille der.. Ny mand, tak!

Jeg så tidl. på efteråret, at Mrva skulle have mistet sin plads på 2DØ holdet og ikke var i nærheden af den, efter sin skade i foråret, så han ligner ikke en fremtidens mand hos os. Skulle TR være ude, så kan Jan K., Randrup og Max tage over, så jeg ser det ikke som noget stort problem.

Ang. Mike, så tror jeg, at han bliver reserve for Gisla, hvilket synes fornuftigt tbh.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21844: 05 Dec 2008, 16:29 »

Så begynder transfervinduet snart, og Kent Nielsen kommer til, så det er vidst lige tid til at snakke spillersalg og skifter samt taktik under Kent N!

Tror I, der kommer nogen spillere? Jeg må indrømme, at jeg tvivler. Det er dog fint nok, da det ville være dumt, hvis der igen skulle spilles en hel masse ind på holdet, nu hvor det går så godt. Dog har vi brug for en backup til Thomas Rasmussen på venstrebacken. Der er nogen af jer, der mener, vi skal have endnu en angriber - et tredjevalg. Der er jeg dog uenig, da jeg synes Peter Madsen, Morten Duncan Rasmussen, Ousman Jallow, Nicolaj Agger og David Williams er nok - hvis skaderne skulle drille os, har vi også Alexander Farnerud, og så har vi jo også Mustafa Hassan, som løber rundt i 2DØ. Thumbs Up
Til venstrebacken kan man jo eventuelt hive Thomas Mrva op fra 2. holdet. Jeg frygter dog, at han ikke har hverken erfaringen eller de spillemæssige evner, og hvis vi skal kæmpe med om guldet, skal vi forstærkes der. Ellers kan Jan K i nødstilfælde spille der.. Ny mand, tak!

Mht. til taktik og formation, tror og håber jeg, at Kent holdet fast med 4-4-2 formationen med en diamant på midtbanen. Der er mange fordele;
1) spillerne er vant til den taktik, så de skal ikke til at lære en helt ny.
2) Kent har i lang tid spillet den taktik/formation med AC Horsens, så han ved, hvordan den skal spilles.
3) Vi har spillerne til den taktik. Vi har brug for to angribere (Ousjallow og Duncan), en offensiv midt (Krohn-Dehli) og en defensiv midt (Gisla?).
Så er det jo perfekt! Peace Kan umiddelbart ikke finde nogen bagdele?

Hvad tror I, der sker med Mike Jensen? Han har selv sagt, han vil spille defensiv midtbane, hvis han kan komme til det, da det er nemmere at erobre en plads der ifølge ham. Jeg tror selv, han kunne blive fin. Han er bestemt ikke langsom, og da han tidligere (nu?) spiller offensiv midtbane, kan han nok også lægge nogle gode guldbolde! Han har et super overblik, og så er teknik super, i modsætning til Gislasons. Dog er det en plads, hvor man skal være meget fysisk stærk, og det er han langt fra. Men han har en fin løbestyrke, og hvis Kent kan lære ham at satse (gå ned i tacklingerne), tror jeg, han kan blive rigtig god. Hans temperament kan dog godt blive udstillet der, men mon ikke Kent kan få bugt med det? Det tror jeg da. Wink
Han er i hvertfald en, der kan få banket lidt disciplin ind i folk. Og hvis han får noget selvtillid, har han klart potentialet til at blive bedre end Gislason, tror jeg. Jeg synes, han skal få chancen på den plads i træningskampene, og hvis Gislason gør det bedre, kan han jo bare beholde den plads. Men i Mike har vi da også fået en erstatning ind for Kim Daugaard, som jo smutter til vinter. Thumbs Up


Jeg er meget enig i det du siger!

Med hensyn til indkøb, ville jeg også gerne se en backup til TR, selvom Randrup dog har vist at han i nødstilfælde godt kan spille derude.
Mener heller ikke at vi har brug for en angriber mere, da Madsen, hvis han har selvtilliden, kunne blive en af de farligste jokere i dansk fodbold lige nu og desuden ser jeg store upsides i både Hassan, Agger og Williams(Han ville jo have været inde omkring holdet i denne sæson, var det ikke for en skade).

Med hensyn til taktikken, så skal vi simpelthen holde fast i diamanten og jeg tror heller ikke på at Kent vil lave den om, havde han ikke ment at diamanten var en god taktik, så havde han ikke spillet med den i Horsens, efter de mistede Henrik Hansen, som var hele omdrejningspunktet på det hold. De har manglet ham i denne sæson, men i Brøndby for han sin nye kreative styrmand i Krohn-Dehli, som sagtens ville kunne have den rolle, som HH havde i Horsens, faktisk er Dehli jo bedre, så ser ingen grund til at ændre taktikken alt for meget.

Med hensyn til Mike, bliver vi simpelthen nød til at give ham en chance! Han har altid været set som et af DK's største talenter, men blev hele tiden smidt ud på kanten hvor han ikke hører hjemme, for på trods af at han er hurtigere end Gisla, så er han ikke så hurtig som en kantspiller skal være! Det tror jeg var med til at sætte en stopper for hans udvikling, men kunne godt se ham, som en defensiv, men kreativ midtbane, lidt alá Andrea Pirlo, i vores system. Et af problemerne med Gisla er jo at han ikke tilbyder noget rent offensivt, andet end når han kommer op omkring feltet og sender et af sine langskud afsted, hvilket ikke er så nødvendigt mere, da vi har flere der kan sparke udefra(Jan K, MKD og Farnerud). Så Mike skal have en chance i truppen, specilt nu hvor Daugaard stopper.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21845: 05 Dec 2008, 17:59 »

Tror I, der kommer nogen spillere? Jeg må indrømme, at jeg tvivler. Det er dog fint nok, da det ville være dumt, hvis der igen skulle spilles en hel masse ind på holdet, nu hvor det går så godt. Dog har vi brug for en backup til Thomas Rasmussen på venstrebacken. Der er nogen af jer, der mener, vi skal have endnu en angriber - et tredjevalg. Der er jeg dog uenig, da jeg synes Peter Madsen, Morten Duncan Rasmussen, Ousman Jallow, Nicolaj Agger og David Williams er nok - hvis skaderne skulle drille os, har vi også Alexander Farnerud, og så har vi jo også Mustafa Hassan, som løber rundt i 2DØ.

Jeg tror heller ikke, der kommer nye spillere, og jeg er i øvrigt ganske enig i dine pointer. Man bør ikke forsøge at spille nye folk ind midt i en sæson, hvor tingene kører, og man ligger nummer et, og man skal ikke købe bare for at købe. Vi har truppen nu. Vi kunne dog godt bruge en reserve for venstre backen og en yngre defensiv midtbanespiller, der på sigt kan tage over efter Gislason (ikke mindst fordi vi ikke har mange alternativer, nu hvor Daugaard stopper karrieren). Det ville dog ikke gøre mig noget, hvis Elanga agerede venstre back-backup sæsonen ud. Måske beviser han, at han er en habil reservespiller, som vi bør beholde. Kent Nielsen burde have en positiv indstilling over for ham.

Mht. til taktik og formation, tror og håber jeg, at Kent holdet fast med 4-4-2 formationen med en diamant på midtbanen. Der er mange fordele;
1) spillerne er vant til den taktik, så de skal ikke til at lære en helt ny.
2) Kent har i lang tid spillet den taktik/formation med AC Horsens, så han ved, hvordan den skal spilles.
3) Vi har spillerne til den taktik. Vi har brug for to angribere (Ousjallow og Duncan), en offensiv midt (Krohn-Dehli) og en defensiv midt (Gisla?).
Så er det jo perfekt! Peace Kan umiddelbart ikke finde nogen bagdele?

Der er købt ind til en diamant, og diamanten har bragt os til tops. Det ville være hovedløst at ændre på den taktik midt i en sæson - og selv efter det. Holdet er skræddersyet til den spillestil, og jeg kan da heller ikke forestille mig, at Kent ændrer på det.

Hvad tror I, der sker med Mike Jensen? Han har selv sagt, han vil spille defensiv midtbane, hvis han kan komme til det, da det er nemmere at erobre en plads der ifølge ham. Jeg tror selv, han kunne blive fin. Han er bestemt ikke langsom, og da han tidligere (nu?) spiller offensiv midtbane, kan han nok også lægge nogle gode guldbolde! Han har et super overblik, og så er teknik super, i modsætning til Gislasons. Dog er det en plads, hvor man skal være meget fysisk stærk, og det er han langt fra. Men han har en fin løbestyrke, og hvis Kent kan lære ham at satse (gå ned i tacklingerne), tror jeg, han kan blive rigtig god. Hans temperament kan dog godt blive udstillet der, men mon ikke Kent kan få bugt med det? Det tror jeg da. Wink

Jeg synes, han skal have en chance, og hvis han kan blive en dygtig defensiv midtbanespiller, er det perfekt, for det er efter min mening vores svageste position. Gislason er sløvende for vores spil, og jeg ser ikke de store fremtidsperspektive r i ham, hvorfor det også ærgrer mig, at han er anfører. Han er rimelig, men bestemt ikke en udslagsgivende faktor.
Logged

Cool4
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21846: 05 Dec 2008, 18:04 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=47693

Det virker som om at Haraldsson og Bjerregaard har forskellige forventninger til vinterpausen.

Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21847: 06 Dec 2008, 09:57 »

http://onside.dk/node/22271  Shockeret De penge ville virkelige være dejlige at få bare ved at vinde kampen! Shockeret FORZA BRØNDBY!  Opstemt


http://onside.dk/node/22061 AAAAD! Køhlert for satan! ville ønske der var en "ad-smiley" *AAAD!* Men hvis det virker er det da fint nok Rullende Øjne
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21848: 06 Dec 2008, 10:41 »

Kan vi dog ikke snart blive fri for alle de ubrugelige links? Det er de mest intetsigende nyheder, og du formår ikke at skabe en debat ud af dem. Post dem dog i chatten i stedet.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21849: 06 Dec 2008, 11:54 »

Jeg tror heller ikke, der kommer nye spillere, og jeg er i øvrigt ganske enig i dine pointer. Man bør ikke forsøge at spille nye folk ind midt i en sæson, hvor tingene kører, og man ligger nummer et, og man skal ikke købe bare for at købe. Vi har truppen nu. Vi kunne dog godt bruge en reserve for venstre backen og en yngre defensiv midtbanespiller, der på sigt kan tage over efter Gislason (ikke mindst fordi vi ikke har mange alternativer, nu hvor Daugaard stopper karrieren). Det ville dog ikke gøre mig noget, hvis Elanga agerede venstre back-backup sæsonen ud. Måske beviser han, at han er en habil reservespiller, som vi bør beholde. Kent Nielsen burde have en positiv indstilling over for ham.


Mht. til Elanga er jeg uenig. Han var med under krisen, og har så vidt jeg husker udtalt sig dårligt om klubbben og dens ledere. Det vi så til ham, inden han forsvandt, var altså en spiller, der hører til på et bundhold i SAS-Ligaen. Han faldt efter min mening helt igennem. Han bliver væk fra kampe, og undskylder det med, at han glemte at sige, han var syg. Hvis han skal spille i en så professionel klub som Brøndby, så er han nødt til at ændre den attitude... Det kan være, Kent Nielsen kan få banket noget disciplin ind i ham. Men så længe han selv har en negativ indstilling om at skulle tilbage til Brøndby, tror jeg ikke, han har særlig meget lyst til at ændre den. Hvis man har en positiv indstilling overfor tingene på forhånd, så bliver det altid meget bedre og nemmere.. Og det har han ikke.. Jeg frygter det værste.. :-/
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21850: 06 Dec 2008, 15:03 »

SÅ! nu skal rammen for dagens kamp vidst sættes!  Smiley :

KAMPENS BETYDNING

Kampens betydning er jo som alle ved MEGET vigtig. Det er kampen om efterårsmesterskabe t og om 3 mio. Det værste der næsten kan ske for ihf. mig ville være en uafgjort også at FCK i morgen vandt! Men så hellere uafgjort og overvintring på førstepladsen hvis nu FCK skuffer... Smiley

FAVORITTEN?

Uha! den er virkelig svær. Mit bedste bud ville være 51-49 chance til OB. De har vist skræmmende form hjemme og må da også indrømme vi har haft heldet på vores side med stolpeskud osv. i de to 0-1 sejre. Igen mener jeg der kan være en chance for folk fra vores hold er lidt henholdene pga. karantænefaren til FCK-kampen. Men efter min mening ville det være en god idé også at kigge på kampen efter FCK: FCM ude! Shockeret Tror self. på en sejr der men det kan være svært med 5 (tror jeg det var ca.) spillere ude med karantæne da de fleste har sagt at de skal vente med kortet til FCK-kampen. MEN vi skal jo ikke glemme OB har en af deres nøglespillere (HHA) ude med karantæne hvilket gør arbejdet nemmere for Gislason. Så det kan tippe begge veje men mit bud er 51-49% chance i hjemmeholdets favør. (  Skuffet )

NØGLESPILLERE
OB:
Der slipper vi ikke udenom bla. Fall, Runström og Djemba. Fall og svenskeren har været i fantastisk form på det sidste. Fall har stået for utallige assist og Bjôrnen er i den grad vågnet efter en dårlig sæsonstart! Han har nu scoret 6-7 kasser mener jeg og bliver bare ved. Djemba kommer formentlig til at stå over for Willow og det må være en af de sværeste opgaver i hele Ligaen. Han kommer formentlig også til at slå de lange bolde op på Fall og langhår så alt i alt en meget vigtig rolle.


Brøndby:
Puha. Duncan er farlig for tiden og jeg har en fornemmelse af at han vil have hævn for sin skade sidst. (Farnerud hvis han spiller i dag) har efter min mening virkelig vist gode takter på det sidste og vi har virkelig fået hans kvaliteter at se. Hvis ikke ham så formentlig Willow der kommer til at have taget på Djemba i dag Thumbs Up ( Og måske får trukket et rødt kort)  Tunge Også SKAL defensiven VIRKELIG være vågen i dag! De har en af deres bedste offensive kort ude men det er stadig et pivhamrende farligt angreb de hår (inkl. Stephan som skal være forberedt på alt)




HVEM GÅR FØRST PÅ JULEFERIE?

Der er ingen tvivl om at det hold der først ser frem til Julen også får problemer. Jeg er sikker på Køhlert til sin sidste kamp( Græder ) sagtens kan få sat spillerne op til hvor vigtig en kamp det her er. Det ville være så dumt så dumt at smide det hele på gulvet nu og ende på 3. i stedet for 1. og det kan måske gøre Kents arbejde lidt sværere hvis han skulle komme til at smide nogle dumme point (Ligesom i ACH) På den anden side kan Lars Olsen også sagtens få sat tropperne op til den her kamp. Kender jeg Djiby ( My friend Hævet Øjenbryn ) Ret vil han have en rigtig skidt eller en rigtig god kamp i dag. Det går an på forskellige ting. Vi må bare håbe på det første Wink




Denne kamp er efter min mening vigtigere end et helt normalt New Firm opgør. Vi plejer for det meste ikke får 3 mio. i et FCK opgør og for det meste ikke lov til at give vores næste træner ro og formentlig gøre hans arbejde nemmere ved at overvintre på en førsteplads. Efter min mening efterårets vigtigste kamp!  FORZA BRØNDBY Opstemt

Det her er: nummer 2 mod nummer 1.
                Fyn mod Vestegnen
                Køhlert mod Olsen
               

DET ER: ODENSE BOLDKLUB VS. BRØNDBYERNES IDRÆTSFORRENING

Så fik vi vidst sat rammen for det kamp.  Wink

Ret mig endelig hvis i er uenige Peace Smiley
« Seneste Redigering: 06 Dec 2008, 15:09 af Altid Brøndby » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21851: 06 Dec 2008, 15:06 »

Vil da også sige at Onyszko er en hovedperson. Han har gode dage og så har han dårlige dage. Hvilken dag får han i dag?
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21852: 06 Dec 2008, 15:10 »

Vil da også sige at Onyszko er en hovedperson. Han har gode dage og så har han dårlige dage. Hvilken dag får han i dag?

Tror han står en fin kamp i dag som han for det meste plejer. Men håber han lukker 50 mål ind! Djævel
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21853: 06 Dec 2008, 15:35 »

Lige meget, så længe OB scorer 51 jo Wink.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21854: 06 Dec 2008, 15:41 »

Så længe vi (Brøndby) vinder, så er jeg glad..... Så er det første gang i mmmmmeeeeeeggggeeet ttt lang tid at vi kan ligge nummer 1 i mange uger i træk Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 1455 1456 [1457] 1458 1459 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010