home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 842 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 278 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1457 1458 [1459] 1460 1461 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4030043 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21870: 06 Dec 2008, 20:24 »

Lever du i nuet? :-O





FCK skal jo spille mod AC Horsens i morgen, som har Kent Nielsen som træner. Derved: Kent Nielsen, som er manager for Horsens, tag nu point mod FCK, så FCK kan miste point på en adventssøndag Smiley
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21871: 06 Dec 2008, 20:27 »

FCK skal jo spille mod AC Horsens i morgen, som har Kent Nielsen som træner. Derved: Kent Nielsen, som er manager for Horsens, tag nu point mod FCK, så FCK kan miste point på en adventssøndag Smiley
Ahh, troede han mente den 1. marts.. My bad.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21872: 06 Dec 2008, 21:03 »

Stephan Andersen:
Igen, igen fantastisk kamp af vores kære målmand! Nu kan man sku ikke indvende noget, hvis man siger, at han er Danmarks bedste målmand! Han redder os i hver evig eneste kamp, og han er klart en kæmpe grund til, at vi ligger, hvor vi gør. Han reddede de tre point for os i dag.
Karakter: 10

Anders Randrup:
Inden Hr Randrup kom tilbage fra sin skade, var jeg meget i tvivl om, hvem vi skulle bruge af Wass og Randrup. Jeg hældede (?) mest til Wass, da jeg syntes (det gør jeg for så vidt stadig) godt om hans spillestil, men Randrup har vist, at han er rigtig god på den position. Forhåbentlig beholder vi ham mange år fremover. Han er sikker i sine indgreb, og så er han godt med offensivt. Han gjorde det upåklageligt overfor vores gamle ven, Absalonsen, i dag. Han var også godt med i flere opspil, bl.a. vores mål.
Karakter: 9

Mikkel Bischoff:
Jeg synes, han har gjort det fortrinligt efter hans comeback. Dog var denne kamp en af hans mindre gode. Ikke fordi han gjorde det dårligt, slet ikke, men jeg synes ikke, man så så meget til ham. Måske er det bare mig? Men forsvaret holdt Fall og Utaka godt væk fra fadet, omend de kom frem til en del chancer. En karakter på 7, for det var trods alt Stephan, der reddede os, ikke forsvaret.
Karakter: 7

Max von Schlebrügge:
Gjorde ligesom Bischoff et godt job idag. Han er meget agressiv, og kommer hurtigt "op på" Fall, hver gang han har bolden. Når Thomas Rasmussen efterlader et hul efter sig, fordi han tager et af sine lange raids op af venstrekanten, er Max hurtigt ude og dække af, når OB prøver at udnytte det.
Karakter: 8

Thomas Rasmussen:
Igen viser han, at han er blandt Suppens bedste venstre backs! Det er utroligt, som han kan blive ved med at tage de ture på langs linjen! Thumbs Up Han bliver bare ved og ved, hans indlæg er i særklasse, og han er konstant en trussel for modstandernes forsvar..! Super indsats af ham i dag. Dog får han "kun" et 8-tal i dag, da han efterlod lidt for store huller, hvor han ellers plejer at være god til at finde en bedre balance. OB var gode til at udstille det i dag.
Karakter: 8

Stefan Gislason:
Han har været meget kritiseret i efteråret, og jeg har også været en af dem, der gerne ville have en ny defensiv midtbane. Dog er hans formkurve blevet meget bedre de sidste par kampe, og i dag gør han det også fint. Hvis han kan holde det niveau, ser jeg ikke noget problem i at lade ham spille den plads sæsonen ud. Han støtter godt op om forsvaret, og kommer samtidig med i angrebet et par gange. Han fik dog ikke ordenligt træf på sine langskud i dag.
Karakter: 7

Samuel Holmén:
Han fik, efter min mening, en god start på sæsonen, men gik ned i niveau, jo længere vi kom ind i efteråret. Men efter hans fridage, hvor han fik lov til at tage til Sverige og slappe af, har han ramt niveauet igen. Én af Sas-Ligaens mest løbestærke spillere. Han slipper også forbi Johan Absalonsen og Chris Sørensen et par gange på kanten, og har et godt sammenspil med Anders Randrup i højre side. Thumbs Up Det ærgrer mig lidt, at han ikke kommer til flere langskud, for han har et godt spark fra distancen.
Karakter: 8

Jan Kristiansen:
Ikke den bedste kamp fra hans side i dag. Han var ret usynlig, synes jeg. Han fik smækket et par bolde ind i boksen, men ellers fik han ikke så meget at lave i dag. Det han gjorde, gjorde han dog uden at fejle. Vi manglede lidt dybdeløb fra ham i dag, og så kunne han også have været med til at lægge et pres, måske at score, hvis han tog lidt chancer fra distancen. Fin indsats, hårdtarbejdende som altid.
Karakter: 7

Michael Krohn-Dehli:
Jeg var inden kampen inde på, at hvis vi skulle have en chance, skulle vi få sat denne mand i scene. Det fik vi i den grad gjort, og han var stærkt medvirkende til, at vi vandt. Djemba-Djemba gjorde det dog godt, og var god til at komme ind og puffe til bolden, men han var alligevel boldsikker og kreativ som sædvanlig. Meget ærgeligt at hans stolpeskud ikke gik i kassen, og så havde han også en frækt solo-tur på et tidspunkt.
Karakter: 9

Ousman Jallow:
Han har et eller andet med at score i Odense? Wink Ej, super præstation, og som jeg sagde før kampen, så fik han kastet benzin på målmaskinen igen.. ^^ Stort løbearbejde. Minder ret meget om Katongo bortset fra, at han er meget mere målfarlig. En fin teknik, dog ikke prangende, og så tager han nogen gode løb og er med til at skabe forvirring i OB's forsvar.
Karakter: 8

Morten Duncan Rasmussen:
Jeg har tidligere været fortaler for, at vi skulle skille os af med Duncan, men med det niveau, han har, så er han en fantastisk spiller! Hans teknik er så meget bedre, når han er i form. Han havde nogen gode førstegangsberøring er i dag, og lagde flere gange godt bolden ud til en fremstormende Thomas Rasmussen eller Anders Randrup. Han dominerer hovedspillet rigtig godt også. Kunne godt ligne et bud på en topscorer, hvis Fall fortsætter med sin scoringskrise?
Karakter: 8

Om selve kampen: En god kamp, meget fysisk som det også var forventet. Der blev kæmpet om hver eneste millimeter, der var en masse nærkampe, og der synes jeg, vi satte os godt igennem. Det var f***** vigtigt, at hverken MaxPower eller Krohn-Dehli fik noget kort i dag, så de ikke er ude med karantæne mod F.C.K. Forsvaret står fint, vi står meget kompakt. Backsene var ikke helt gode nok til at brede spillet ud, synes jeg. Det skete ofte, at alle 22 spillere trak over i den side, bolden var i. Der måtte vi gerne være bedre til at udnytte det rum, der kommer, når der bliver spillet midt på banen eller i den ene side.

Angrebet har meget svært ved at komme frem til chancer, og de fleste skud, vi har på mål, er ofte langskud, eller også er det Krohn-Dehli, der får driblet sig frem til noget.

Anders Hermansen gjorde et rigtig godt job i dag efter min mening. Der var lidt tvivl om bolden var inde på et tidspunkt, men det går vel lige op, når vi blev snydt for et straffespark. Det er op til den enkelte at bedømme, hvad der kunne være i de to kontroversielle situationer, og Hr. Mandsen mente, at det var sådan.. Så kan man altid diskutere, om han havde ret, men faktum er, at man vel aldrig kommer frem til en løsning. Derfor gider jeg ikke at diskutere, om der var mål, eller om der ikke var.. En fuldstændig ligegyldig diskussion..

Super præstation af drengene idag! Så håber jeg bare, at Horsens kan tage point fra F.C.K. i morgen, så vi kan overvintre på førstepladsen med 4 point ned til nærmeste forfølger! Thumbs Up
Logged

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21873: 06 Dec 2008, 21:05 »

Fik lige optaget et par klip under kampen, og har uploaded 3-4 film.. men har nok 12 liggende eller lign.

Før kamp start: http://www.youtube.com/v/uRLO-D3jcBY

Lige efter målet: http://www.youtube.com/v/aJHGkpQI33c

lige inden slutfløjt kører også et par min efter slufløjtet: http://www.youtube.com/v/eviGs9z83Eg

En pyskopat der skulle klatre, skulle lige med: http://www.youtube.com/v/l8jptVOSuU4  alle gik bare amok og råbte efter ham, det var lige før målet, 2-3min inden..
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21874: 06 Dec 2008, 21:30 »

Tak for uploads'ne Bee. Opstemt

Virkelig nice away, massere af pyro og kanon slag. Opstemt
Logged

Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21875: 06 Dec 2008, 21:36 »

så lidt så lidt Opstemt det var sgu i orden derinde endnu engang.. heh..
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21876: 06 Dec 2008, 21:42 »

Jeg håber og satser på at kampen bliver genudsendt på TV2 Sport i morgen, da jeg desværre gik glip af den (Anders Matthesen - Vender tilbage, trak lidt i mig) Det bliver i sandhed en dejlig jul, og lad os nu nyde de næste mange måneder som kommende mestre Wink
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21877: 06 Dec 2008, 21:51 »

Tak for uploads'ne Bee. Opstemt

Virkelig nice away, massere af pyro og kanon slag. Opstemt

Ja, det er chokerende, at folk er så idiotiske at tage kanonslag med på stadion. Tåber.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21878: 06 Dec 2008, 21:53 »

Tak for uploads'ne Bee. Opstemt

Virkelig nice away, massere af pyro og kanon slag. Opstemt
Hvorfor er det fedt med kanonslag? Skide på reglerne for at 'se på os, vi er seje'? De fik endda at vide adskillige gange, at de ikke måtte gøre det.
Logged


Beee
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21879: 06 Dec 2008, 21:53 »

da vi stod i kø kom der en og spurgte om vi var herfra (fyn) og om sikkerheden var god.. jamen det er vi da og den er okay sikkerheden, osv.. så tænker han nok at så kan det sgu være ligemeget og stikker os 2 store kanonslag.. haha.. dem gemte vi self ude ved indgangen til efterkampen..
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21880: 06 Dec 2008, 21:56 »

Ja, det er chokerende, at folk er så idiotiske at tage kanonslag med på stadion. Tåber.
Helt enig. Det er latterligt, at tage dem med når man godt ved, at det er forbudt, men at de så bliver ved med at fyre dem af, efter det er blevet sagt, det er forbudt, det er endnu mere latterligt. Romerlys har jeg ikke enormt meget imod, da de er stemningsskabende, men at de bliver taget med alligevel, synes jeg også er latterligt. Man må sku respektere beslutningen, også selvom man ikke synes, den er god.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21881: 06 Dec 2008, 21:58 »

Den bedste away i år, det er helt sikkert! Kæft en gal stemning og ja Beee, det er sgu koldt at klarte i de der stolper!

G E N I A L weekend!

Ses den første marts!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21882: 06 Dec 2008, 22:00 »

En gang er nok, to gange er flot, MEN TREDJE GANG SÅ GÅR VI AMOK!!!!!  Opstemt

Fan fucking tastisk sejr IGEN!!!¨

Vi viser i dag, at vi er Danmarks bedste fodbold hold, og at vi nu igen har fået et hold som kan være med hvor det er sjovt...

NR 1 ved vinterpausen.. Hvem havde troet det for 12 måneder siden Shockeret Opstemt

Jeg er sku glad for at jeg ikke er OB fan, for hold kæft hvor må det være pinligt, at tabe TRE GANGE hjemme til en af de værste rivaler funny... I dag var det ikke fortjent, men vi kendte vores besøgelsestid, og det gjorde de ikke...

Mesterskabet kommer hjem!!!!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21883: 06 Dec 2008, 22:06 »

Kunne godt ligne et bud på en topscorer, hvis Fall fortsætter med sin scoringskrise?
Karakter: 8

Så vil jeg nu hellere smide mine penge på Nygaard, da jeg finder ham bedre til at score atm.. Jeg er enig i dine karaktere, selvom jeg nok vil give Dunken 7 istedet for 8.

Jeg håber og satser på at kampen bliver genudsendt på TV2 Sport i morgen

Det gør de desværre ikke. Til gengæld har de et program om Kent næste fredag.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21884: 06 Dec 2008, 22:20 »

Det gør de desværre ikke. Til gengæld har de et program om Kent næste fredag.

Sikke noget møg! Mon ikke der bliver lavet en programændring, hvis jeg ringer til Peter Møller Smiley
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 ... 1457 1458 [1459] 1460 1461 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010