home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 787 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 184 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1451 1452 [1453] 1454 1455 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4040435 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21780: 03 Dec 2008, 13:55 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=92990

Ericsson solgt. Gør ikke mig noget.

Gør ikke lige mig noet pt. Det er godt han tager til sverige for både ham og os Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21781: 03 Dec 2008, 13:58 »

http://onside.dk/node/22048

Måske ikke et salg alligevel? ( Skuffet )
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21782: 03 Dec 2008, 14:20 »

Ih det er satme vigtigt vi ikke taber men helst vinder i odense så vi overvintrer på toppen! Smiley : http://onside.dk/node/22041
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21783: 03 Dec 2008, 14:22 »

Kom så Kent % Bjerregaard... Sælg ham nu, hvor der er en klub som gerne vil have ham..

Jeg køber ikke hans udtalelser et sek, for manden viser INTET engagement på banen... Han skal sælges og hellere gøre det klart i dag end i morgen Thumbs Up..

Så er der kun 3 tilbage Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21784: 03 Dec 2008, 14:24 »

Kom så Kent % Bjerregaard... Sælg ham nu, hvor der er en klub som gerne vil have ham..

Jeg køber ikke hans udtalelser et sek, for manden viser INTET engagement på banen... Han skal sælges og hellere gøre det klart i dag end i morgen Thumbs Up..

Så er der kun 3 tilbage Thumbs Up

3 dage? Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21785: 03 Dec 2008, 14:28 »

3 dage? Smiley

Dage  Huh

Jeg snakker om spillere crazy... Sælger vi ham så mangler vi kun at sælge Howard, toby, samt lorentzen, og så er truppen PERFEKT Opstemt!!

Edit: Måske en angriber og en venstre back, men så er det også det Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21786: 03 Dec 2008, 14:29 »

Dage  Huh

Jeg snakker om spiller crazy... Sælger vi ham så mangler vi kun at sælge Howard, toby, samt lorentzen, og så købe 1- spillere som erstatning til det offensive, og så er truppen PERFEKT Opstemt!!

Nååå crazy

Troede du mente der var 3 dage til kampen! Grin
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JKJ
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21787: 03 Dec 2008, 14:39 »

http://onside.dk/node/22048

Måske ikke et salg alligevel? ( Skuffet )

Mon ikke der er et salg i gang... Elfsborg holder i hvert fald presemøde kl 16.00 ang en offensiv forstærkning Wink

http://www.elfsborg.se/
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21788: 03 Dec 2008, 14:41 »

Yes! han skrider! Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21789: 03 Dec 2008, 14:52 »

Tja, synes om Ericsson og med lidt mere held og medgang kunne han blive et niveau som et lige under Krohn-Delhi, men bedst for både ham selv og klubben hvis han tager hjem til Sverige og spiller sig ind på Elfborg's hold.

Synes også man skal skille sig af med Howard og Mikkelsen, men så give Lorenzen det sidste halve år for at vise sine kvaliteter - Ellers ud.

Indkøbslisten må bestå af en venstreback som gardering og en angriber som kan supplere de to bombere som vi pt. har!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21790: 03 Dec 2008, 14:57 »

Jaa! han bliver solgt, han vist på banen i næsten et år, jo måske mod fck da vi vandt 2-1 i foråret men ellers ikke, så det er rigtig godt vi kan få en del penge får ham, selvom Aab og skal have nogle af pengene Skuffet

Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21791: 03 Dec 2008, 15:48 »

VK:

Hele den der teori du kører, med at det var toby, lorentzen, howard og Ericsson's skyld at vi kom i krisen er noget pis at fyre af!! (Undskyld jeg siger det)
Du kan seriøst ikke mene at hvis vi ikke havde de 4 spillere startende inde ville vi være guldkandidater sidste år?? Krisen skyldes manglende indkøb, intern uro osv. og ikke om de startede inde eller ej! Hvem skulle ellers gå ind og gøre forskellen hvis de var SÅ dårlige som du påstår?! Nicolaj Agger? Bertelsen? Mike Jensen?! De ville nok ikke gøre det meget bedre end de spillere vi haavde dengang..

Synes ikke de behøves at udvikle sig ekremt meget, de skal bare have noget selvtillid igen! Det er alfa omega i sporten, at man tror på sig selv, og det gør de ikke - derved bliver de dårligere fodboldspillere.

Men vi kommer nok ikke til at blive enige, håber bare ikke vi sælger dem nu, men først venter til sommer - hvis de stadig ikke kan spille sig på holdet
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21792: 03 Dec 2008, 15:56 »

Hmm. Synes det er lidt ærgeligt at Ericsson bliver solgt. Ærgeligt vi ikke har plads til en spiller med så god teknik, overblik og kreativitet. Synes det er synd at de fysiske mangler, bliver fremtonet så meget i hans spil, som det gør.

Nej, han har ikke levet op til forventningerne, men hvem ville have kunnet det? Det var altså Elmander som han skulle leve op til, og det gør man bare ikke. Udfra forventningerne har han skuffet, men synes ikke han har været et fejlkøb. Han vandt Royal League til os stort set alene. Og i foråret har han gjort det godt i angrebet med Duncan - som målscorer og som oplægger.

Held og lykke i Elfsborg. Smiley

Yes! han skrider! Opstemt
Drop nu de der ligegyldige indlæg..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21793: 03 Dec 2008, 15:57 »

VK:

Hele den der teori du kører, med at det var toby, lorentzen, howard og Ericsson's skyld at vi kom i krisen er noget pis at fyre af!! (Undskyld jeg siger det)
Du kan seriøst ikke mene at hvis vi ikke havde de 4 spillere startende inde ville vi være guldkandidater sidste år?? Krisen skyldes manglende indkøb, intern uro osv. og ikke om de startede inde eller ej! Hvem skulle ellers gå ind og gøre forskellen hvis de var SÅ dårlige som du påstår?! Nicolaj Agger? Bertelsen? Mike Jensen?! De ville nok ikke gøre det meget bedre end de spillere vi haavde dengang..

Synes ikke de behøves at udvikle sig ekremt meget, de skal bare have noget selvtillid igen! Det er alfa omega i sporten, at man tror på sig selv, og det gør de ikke - derved bliver de dårligere fodboldspillere.

Men vi kommer nok ikke til at blive enige, håber bare ikke vi sælger dem nu, men først venter til sommer - hvis de stadig ikke kan spille sig på holdet


Her tager du desværre fejl Peace

For jeg har aldrig sagt at de var hele årsagen, for det villle være noget vrøvl Wink .. Som du selv påpeger var manglende indkøb, dårlig ledelse, og intern uro også en faktor.. Men nu fik de tre spillere altså lov at køre som vores offensive stamme under den periode, og krise eller ej, har jeg aldrig set vores offensiv være så tandløs...

Nu er de spillere du nævner der alligevel en klasse under dem, vi snakker om, så syntes sammenligningen er irrelevant,  og nej dem ville jeg slet ikke have tiltro til.. Mike og Berthelsen er i øvrigt blevet brugt og det gik ikke godt  Peace

Og nu har vi ikke været i krise siden 07, så jeg syntes det er på tide at disse spillere slår igennem, eller bare viser lidt lyst til at spille fodbold foran 15.000 tilskuere på Brøndby stadion Huh.. Og hver gang at Lorentzen, Ericsson, samt toby får chancen, ser man simpelthen den mest uinspirerende attitude man kan forestillesig  crazy..

Imo passer de bare ikke ind i den taktik, og spillestil vi har.. De ville sikkert passe super på et hold som f.eks fcn, men ikke hos os... Hvis man vil være i toppen kræver det mandfolk på alle 11 pladser, og det er disse spillere så langfra Peace

Men vi må se hvad der sker, og hvis Kent i mod al forventning, kan banke lidt nosser ind i dem, og noget selvtillid, så kan det være du får ret..

Jeg tvivler dog på det Wink

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21794: 03 Dec 2008, 15:59 »

VK:

Hele den der teori du kører, med at det var toby, lorentzen, howard og Ericsson's skyld at vi kom i krisen er noget pis at fyre af!! (Undskyld jeg siger det)
Du kan seriøst ikke mene at hvis vi ikke havde de 4 spillere startende inde ville vi være guldkandidater sidste år?? Krisen skyldes manglende indkøb, intern uro osv. og ikke om de startede inde eller ej! Hvem skulle ellers gå ind og gøre forskellen hvis de var SÅ dårlige som du påstår?! Nicolaj Agger? Bertelsen? Mike Jensen?! De ville nok ikke gøre det meget bedre end de spillere vi haavde dengang..

Synes ikke de behøves at udvikle sig ekremt meget, de skal bare have noget selvtillid igen! Det er alfa omega i sporten, at man tror på sig selv, og det gør de ikke - derved bliver de dårligere fodboldspillere.

Men vi kommer nok ikke til at blive enige, håber bare ikke vi sælger dem nu, men først venter til sommer - hvis de stadig ikke kan spille sig på holdet

Det har han da heller ikke sagt? Wink

Ericsson er en fantastisk spiller, når det kører for holdet. Men han har ikke haft den selvtillid, han havde i AaB, hvilket er super ærgeligt, for han er en fantastisk spiller. Han er ikke den store fighter, men der er ikke mange i SAS Ligaen, der har en ligeså god teknik og et ligeså godt overblik, som han har. Dér er han i særklasse!

Men en god handel, vi har gjort der, både for ham og os. Han havde ikke den store chance for at slå Michael Krohn-Dehli og Alexander Farnerud af, så fedt han får chancen i Elfsborg.

Han har til tider spillet rigtig godt blandt andet i foråret 2007, hvor han nærmest alene vandt Royal league for os. Og ham og Duncan var også i fantastisk topform i SAS Ligaen det halvår. Det er ærgeligt, han ikke holdt det niveau, for så havde han været klasse for os. Men held og lykke i Elfsborg!
Logged

Sider: 1 ... 1451 1452 [1453] 1454 1455 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010