home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 164 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1452 1453 [1454] 1455 1456 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4035011 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21795: 03 Dec 2008, 16:00 »

Så er pressemødet igang i Elfsborg...

Vi må bare vente og se hvad der sker men der er nok 95% chance for ericsson-skifte Smiley

Gid man kunne se det LIVE! Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21796: 03 Dec 2008, 16:01 »

Hmm. Synes det er lidt ærgeligt at Ericsson bliver solgt. Ærgeligt vi ikke har plads til en spiller med så god teknik, overblik og kreativitet. Synes det er synd at de fysiske mangler, bliver fremtonet så meget i hans spil, som det gør.

Nej, han har ikke levet op til forventningerne, men hvem ville have kunnet det? Det var altså Elmander som han skulle leve op til, og det gør man bare ikke. Udfra forventningerne har han skuffet, men synes ikke han har været et fejlkøb. Han vandt Royal League til os stort set alene. Og i foråret har han gjort det godt i angrebet med Duncan - som målscorer og som oplægger.

Held og lykke i Elfsborg. Smiley
Drop nu de der ligegyldige indlæg..

Tja men sådan er det nu engang hvis man vil vinde noget Peace.. Ham der er kreatør skal kunne begå sig i alle spillets faser, og her spiller det mentale, samt fysiske meget ind... Underligt nok er mkd faktisk bedre fysisk end Ericsson.. Hvis ericsson havde fysikken, samt det mentale på plads var han blevet GUD ( Wink )hos os, men det har han ikke, og med den stil vi praktisere, må han videre til en klub hvor han får fast spilletid, og er omdrejningspunktet Smiley

Men alt held og lykke til ham herfra også, og som du selv siger.. Han var ikke et fejlkøb.. Imo passer han bare ikke ind Smiley

Og 100 % enig i det sidste.. Kan du ikke prøve at tage dig sammen AB Huh
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21797: 03 Dec 2008, 16:03 »

Hmm. Synes det er lidt ærgeligt at Ericsson bliver solgt.

Det er da klart, for så bliver dit nick jo lige pludselig værdiløst Wink
Logged



verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21798: 03 Dec 2008, 16:04 »

Grin Good one Grin

Men du kan bare skifte det til GudenVerdenskrig Wink Grin

HVornår skulle pressemødet være ved ende ? Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21799: 03 Dec 2008, 16:07 »

Grin Good one Grin

Men du kan bare skifte det til GudenVerdenskrig Wink Grin

HVornår skulle pressemødet være ved ende ? Smiley

Har skrevet i hans gæstebog før jer! Tunge

EDIT: Ericsson kommer til at være den spiller der er 4. mest værd på deres hold! funny

Altså hvis det her er sandt Smiley :

http://transfermarkt.de/de/verein/1101/if-elfsborg-boras/uebersicht/startseite_sort_mw.html
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21800: 03 Dec 2008, 16:08 »

Tja men sådan er det nu engang hvis man vil vinde noget Peace.. Ham der er kreatør skal kunne begå sig i alle spillets faser, og her spiller det mentale, samt fysiske meget ind... Underligt nok er mkd faktisk bedre fysisk end Ericsson.. Hvis ericsson havde fysikken, samt det mentale på plads var han blevet GUD ( Wink )hos os, men det har han ikke, og med den stil vi praktisere, må han videre til en klub hvor han får fast spilletid, og er omdrejningspunktet Smiley
Ja enig. Tror bare godt han kunne få ændret sin indstilling. Det er altså også svært for en spiller som ikke har som natur, at flække andre, at sætte sig op til kampe, når man har en så umotiveret træner, der hellere ville være på pension. Wink

Men alt held og lykke til ham herfra også, og som du selv siger.. Han var ikke et fejlkøb.. Imo passer han bare ikke ind Smiley
Enig i det første. Tror med det system som KN vil spille. så kunne han passe ind, derfor mener jeg vi skal give ham ½ chance. Men selfølgelig ikke hvis han ikke gider Opstemt

Og 100 % enig i det sidste.. Kan du ikke prøve at tage dig sammen AB Huh
Enig igen.. Utroligt som vi er enige for tiden Tunge

Det er da klart, for så bliver dit nick jo lige pludselig værdiløst Wink
Det bliver aldrig værdiløst! Cool

Grin Good one Grin

Men du kan bare skifte det til GudenVerdenskrig Wink Grin

HVornår skulle pressemødet være ved ende ? Smiley
Nej for jeg støtter ikke krig, som nogle andre herinde gør. Rullende Øjne  (Ingen navne nævnt) Wink
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21801: 03 Dec 2008, 16:09 »

Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21802: 03 Dec 2008, 16:10 »

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21803: 03 Dec 2008, 16:10 »

Tak for denne gang GE, øhh undskyld ME Wink

Og held og lykke i det svenske til ham Peace

GE:

Rart at vi for engangsskyld kan enes, det ender jo normalt i blod, sved, samt tåre når vi diskutere Grin Wink

Og jeg støtter ikke krig Tunge.. Kun vores verden Cool.. Krig bare bare et lille substantiv som klemte sig ind Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21804: 03 Dec 2008, 16:11 »

Øv officielt på b.com http://brondby.com/article.asp?aid=49608&id=145

Argh for langsom! Forlegen

Spændende hvor meget vi får for ham. Håber på 8+, så er jeg tilfreds )

VK: Hehe ja det ender med at jeg slår min computer, fodi du ikke kan se pointen Smiley
« Seneste Redigering: 03 Dec 2008, 16:14 af GudenEricsson » Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21805: 03 Dec 2008, 16:16 »

Jeg har sgu stor respekt for den mand, selvom han ikke altid har leveret varen, det han siger i interviewet på den hemmelige, synes jeg er virkelig stort af ham, når man tænker på hvor meget han har siddet på bænken :j

Der er sgu mange spillere der bare havde svinet klubben til, fordi de ikke havde fået noget spilletid.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21806: 03 Dec 2008, 16:23 »

Jeg har sgu stor respekt for den mand, selvom han ikke altid har leveret varen, det han siger i interviewet på den hemmelige, synes jeg er virkelig stort af ham, når man tænker på hvor meget han har siddet på bænken :j

Der er sgu mange spillere der bare havde svinet klubben til, fordi de ikke havde fået noget spilletid.

Helt enig. Han har aldrig brokket sig over at sidde på bænken. Regner heller ikke med at han gør det når han er skiftet til Elfsborg Peace
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21807: 03 Dec 2008, 16:24 »

Jeg var personligt i ekstase dengang vi hentede ME, men syntes aldrig rigtig at han nåede det niveau han havde i Aab, så jeg syntes egentlig at salget er udemærket, da vi har masser af spillere på midtbanen(Nu kommer Mike jo også hjem, spørgsmålet er så hvor lang tid han for til at blive) og en spiller som Lorentzen har jo ikke været så meget dårligere end ME og imo, havde ME stadig langt større værdi end KL, så syntes det er et udemærket salg, set i lyset af at han aldrig rigtig levede op til de lovende takter fra Aab tiden... Han blev aldrig den spiller vi troede og håbede på, da vi købte ham...
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21808: 03 Dec 2008, 16:26 »

Så er der blevet købt billet til på Lørdag..

Jeg glæder mig vildt meget...
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21809: 03 Dec 2008, 16:27 »

Ja held og lykke i det svenske - 6+ mio., så tror jeg vi har fået en fair pris for ham.

Nogen der skal med til Odense på lørdag? Vi kommer ihvertfald 10 mand fra Syden, som gir' den max gas Wink
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 1452 1453 [1454] 1455 1456 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010