home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 921 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 212 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1450 1451 [1452] 1453 1454 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4040662 gange)
DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21765: 02 Dec 2008, 18:44 »

Køhlert har uden tvivl gjort det rigtig godt i efteråret, men jeg synes vi trænger til et nyt pust og det tror jeg Kent kan tilføre holdet og jeg tror han kan bringe os skridtet videre, hvis vi så også henter Søren Larsen som der er et lille rygte der går på så tror jeg sgu på et mesterskab (selvom det gør jeg lidt i forvejen Smiley ) Men jeg glæder mig meget til Kent kommer og se hvad han kan og se om han kan tilføre truppen noget nyt og bringe os i uefa cup gruppespillet eller CHL gruppespillet.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21766: 02 Dec 2008, 18:49 »

Må også sige, at jeg er lidt i tvivl om Brøndby fortryder det. Det var jo en noget hastet beslutning. Kent havde succes, modsat Køhlert DENGANG. Nu er det jo lige omvendt. Så jeg ved ikke hvor smart det var af Brøndby at have valgt en ny træner allerede dengang.
Logged


DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21767: 02 Dec 2008, 19:01 »

Må også sige, at jeg er lidt i tvivl om Brøndby fortryder det. Det var jo en noget hastet beslutning. Kent havde succes, modsat Køhlert DENGANG. Nu er det jo lige omvendt. Så jeg ved ikke hvor smart det var af Brøndby at have valgt en ny træner allerede dengang.

Det er da meget bedre at have fundet en træner i sommers end nu, for ellers var jo bare havnet lige som aab og fundet en eller anden træner uden noget som helst erfaring Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21768: 02 Dec 2008, 19:05 »

Må også sige, at jeg er lidt i tvivl om Brøndby fortryder det. Det var jo en noget hastet beslutning. Kent havde succes, modsat Køhlert DENGANG. Nu er det jo lige omvendt. Så jeg ved ikke hvor smart det var af Brøndby at have valgt en ny træner allerede dengang.

Det er altid nemt at være bagklog!  Peace

Vi kunne netop ikke få Kent i sommers, fordi Horsens ikke ville af med ham, og ledelsen syntes så at Kent stadig var den rette mand!.. Derfor valgte de at få ham nu, og ledelsen kunne jo ik vide at alt ville være rosenrødt nu...

Jeg syntes stadig set i backspejlet at det var en 100 % korrekt beslutning at hente ham til Vinter, da Kent Nielsen er den bedste træner vi kunne få, med det omdømme Brøndby nu engang har!...

Plus at ingen havde forestillet sig at Horsens nu ville gå helt ned i hans sidste halve år.. det sidste kunne man måske have regnet ud, da Horsens nu begyndte at hente stammen fra vores krisehold Thumbs Up.. I øvrigt stor tak til kent for det Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21769: 02 Dec 2008, 19:07 »

Det er da meget bedre at have fundet en træner i sommers end nu, for ellers var jo bare havnet lige som aab og fundet en eller anden træner uden noget som helst erfaring Smiley
For det første tror jeg på Perhsson. Han betegnes som en af de mest talentfulde trænere i den svenske sup, og samtidigt var han en eftertragtet herre hos de fleste svenske klubber.

Men jeg siger også bare, at med de nuværende resultater Kent har leveret, havde man nok ikke ansat ham i dag, hvis det var nu de manglede en træner Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21770: 02 Dec 2008, 19:09 »

Det er altid nemt at være bagklog!  Peace

Mit indlæg lyder på om Brøndby fortryder, at de ansatte ham med de nuværende resultater. Jeg har aldrig nævnt et ord om at være bagklog. Smiley
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21771: 02 Dec 2008, 19:13 »

Mit indlæg lyder på om Brøndby fortryder, at de ansatte ham med de nuværende resultater. Jeg har aldrig nævnt et ord om at være bagklog. Smiley

Men det har jeg, for det er det som du er i denne situation..

Brøndby kunne i sin tid ikke vide, hvordan hans situation ville være, og at han har en dårlig halvsæson med Horsens rykker jo ik på det arbejde han ellers har lavet, og den forvandling hans hold siden 05 har gennemgået!

Men når han ( sikkert af taktiske grunde Opstemt) begynder at købe ind af vores krisestamme skal det jo gå galt!

Jeg kan ikke se hvorfor ledelsen skulle fortryde noget som helst, da vi alligevel skal have en ny træner, og Kent var første prioritet, hvilket jeg stadig mener han burde være!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21772: 02 Dec 2008, 20:09 »

Deler lige dit indlæg op VK. Det er lidt uoverskueligt at svare til alle afsnittene uden overblik Peace


---- VK:
Nå må hellere give mit indspark  Smiley

Jeg er personligt meget i tvivl.. Ingen tvivl om at Køhlert på sigt slet ikke er den rette mand for os... For han er udbrændt, mindre god taktisk, og formår slet ikke at sætte sig i respekt.. Frem for alt er hans attitude simpelthen ikke god nok i en klub som Brøndby... Jeg ville have svært ved at motiverer mig med ham som træner Peace
---
Det er jeg helt enig i.

--- VK:
Samtidigt har Kent dog ikke haft de bedste resultater at løbe på i efteråret.. Min store frygt er, at han vil lade den negative stemning som han uundgåeligt må have efter så mange nederlag, med til brøndby.. Samtidigt har han dog igennem alle de andre sæsoner vist sig som en træner der virkelig formår at bygge sit hold op fra nærmest ingenting, til noget forholdsvis sublimt.. Prøv bare at sammenlign det Horsens hold som startede i 05 kontra det som de har nu.. En væsentlig forskel!.. Samtidigt har man under deres krise ikke hørt et eneste negativt ord om hans metoder, hvilket må sige noget at det er spillernes evner der simpelthen ikke rækker til de krav træneren stiller!
------

Enig igen - Kent har virkelig gjort det godt i Horsens i de år han har været der. Jeg er sikker på at Kent Nielsen ikke tænker på Horsens krisen, efter den 1. januar. Han må simpelthen være for professionel, og så kan man jo ikke sammenligne Horsens med os. Smiley

--- VK:
Men at skifte træner midt i sæsonen har jeg aldrig været fan af, og når Køllen nu after all, ENDELIGT har fået nogle af hans ideer til, at blive udført med succes, ja så kan man spørge sig om, om det ikke havde været smartest at lade ham fuldføre missionen.. Det kunne være lidt kult at vinde the double med ham som træner Grin..
---

Nu har han jo mindst en måned mere i vinterpausen, at sætte sit præg på holdet i stedet for sommerpausen. Køhlert gider ikke fortsætte, så den idé er vist allerede død der. I øvrigt har han fuldført missionen. Han efterlader Brøndby, som et tophold, som han også selv sagde, var målet. Smiley
----VK
Dog mener jeg også at Kent efter alle disse år i branchen må have den erfaring, det gælder, for at kunne omstille sig, fra hans situation i Horsens, til en ny i Brøndby... Så jeg ser fortrøstningfuldt frem mod skiftet, men jeg kan ane problemer i horisonten, som forhåbentligt ikke kommer til at betyde noget. For på nuværende tidspunkt føler jeg at jeg har ret til at kræve at vi står med mindst en af titlerne til foråret!...Og så er det vidst også sket med den krise  Tunge
---
Ja lige præcis - Han er professionel nok til at lægge Horsens krisen i glemmebogen, og fokusere fremad! Men det er jo kun œ år han har "underpræsteret" som manager Smiley

----V
Sidst men ikke mindst skal Kents første aktion i klubben være, at sparke Ericsson, Lorentzen, toby, og Howard ned på andetholdet, og sætte dem til salg, så vi måske tilsammen kan kommer til at tjene 10-15 mio for på dem.. Mens vi stadig kan vel at mærke, for Ericsson, Lorentzen, samt Toby har INTET at gøre i klubben, deres niveau er simpelthen en ækel skamplet på det vi er ved at opbygge, og det kan ikke gå hurtigt nok med at få tømt truppen for fissefødderne! Howard kan man altid diskuterer, men jeg mener simpelthen at vi har bedre spillere, og foråret med howard, kontra efteråret uden, viser at vores forsvar er bedre uden ham!  Smiley
----

Der er jeg så uenig. Det var også på tide, jeg blev uenig Wink
Mener det ville være SÅ dumt, hvis han smider dem på 2. holdet uden at havde set dem, som du foreslår. De skal have chancen ligesom alle andre for at bevise at de kan være med. Ellers kunne vi vel også smide Elanga væk? Mener at have læst at du mente vi skulle give ham en chance, hvorfor skal vi så ikke give de overnævnte en chance? Ret mig hvis jeg tager fejl Thumbs Up

Som jeg har skrevet tidligere, synes jeg at alle spillere skal have chancen - om man kan lide dem eller ej. Så kan vi smide dem ud til sommer, hvis de ikke har vist noget under Kent Nielsen! Smiley

Udover overstående er vi ellers ret enige VK (Sjældent det sker!) Opstemt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21773: 02 Dec 2008, 21:43 »

Nå må hellere svare på det sidste, da vi åbenbart (utroligt nok Opstemt ) er enige i alt andet Wink

Først og fremmest mente jeg at vi skulle have elanga tilbage dengang vi ikke havde andre kant alternativer, og det var helt og holdent grunden... Og samtidigt med det mener jeg måske man kunne give Elanga chancen igen, da vi rent faktisk står og mangler folk til at erstatte T.R Smiley.. Jeg er 100 % sikker på at han er blevet modnet af at være i Horsens... Så jeg ville være fortrøstningsfuld ved at give ham chancen, da han har mange af de samme kvaliteter som T.R og også kan fighte og tackle igennem når det skal gøres Smiley!

Men jeg ændrer ik min holdning..For spillere som Lorentzen, toby, samt ericsson er fissefødder hvilket jeg ikke mener at vi kan bruge på holdet, med det spil vi praktiserer.. Toby og lorentzen passer imo slet ikke ind, og ericsson har ikke niveauet, hvor Howard altid kan diskuteres...

Det er jo ikke gud vi får som træner, som med et trylleslag kan ændrer på disse spillere... Og Kent's system bliver om noget, nok ikke mere teknisk anlagt, så disse spillere får jo de samme arbejdsbetingelser på banen som de har gjort under Tom, og her mener jeg at vi har spillere som er bedre... Selvom jeg f.eks ikke bryder mig om Jan K vil jeg stadig 10 gange hellere have hans skudtrussel, end jeg vil have lorentzen/tobys nipseri med bolden!

På den offensive hvor ericsson burde spille har vi farnerud/m.k.d, og med al respekt har ericsson INTET at gøre over for to så store spillere...

Fælles for Toby, lorentzen, og ericsson er at de slet ikke har nosserne til at spille på det hold vi er ved at opbygge...

Det kan jeg slet ikke se hvordan kent skal kunne ændrer, da disse spillere er de spillertyper de nu engang er...

Hvis howard er villig til at forblive på bænken kan vi godt vente me at sælge ham, men jeg mener bare slet ikke han er god nok.. Vi så det også mod fcn.. Sjovt nok sejlede vores forsvar atter igen, lige så snart han startede inde! Mindede om de "glade" krisedage Peace

Og det som nærer min påstand, var at disse 4 spillere vel sagtens var stamspillere under krisen!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21774: 02 Dec 2008, 21:51 »

Nå må hellere svare på det sidste, da vi åbenbart (utroligt nok Opstemt ) er enige i alt andet Wink

Først og fremmest mente jeg at vi skulle have elanga tilbage dengang vi ikke havde andre kant alternativer, og det var helt og holdent grunden... Og samtidigt med det mener jeg måske man kunne give Elanga chancen igen, da vi rent faktisk står og mangler folk til at erstatte T.R Smiley.. Jeg er 100 % sikker på at han er blevet modnet af at være i Horsens... Så jeg ville være fortrøstningsfuld ved at give ham chancen, da han har mange af de samme kvaliteter som T.R og også kan fighte og tackle igennem når det skal gøres Smiley!

Men jeg ændrer ik min holdning..For spillere som Lorentzen, toby, samt ericsson er fissefødder hvilket jeg ikke mener at vi kan bruge på holdet, med det spil vi praktiserer.. Toby og lorentzen passer imo slet ikke ind, og ericsson har ikke niveauet, hvor Howard altid kan diskuteres...

Det er jo ikke gud vi får som træner, som med et trylleslag kan ændrer på disse spillere... Og Kent's system bliver om noget, nok ikke mere teknisk anlagt, så disse spillere får jo de samme arbejdsbetingelser på banen som de har gjort under Tom, og her mener jeg at vi har spillere som er bedre... Selvom jeg f.eks ikke bryder mig om Jan K vil jeg stadig 10 gange hellere have hans skudtrussel, end jeg vil have lorentzen/tobys nipseri med bolden!

På den offensive hvor ericsson burde spille har vi farnerud/m.k.d, og med al respekt har ericsson INTET at gøre over for to så store spillere...

Fælles for Toby, lorentzen, og ericsson er at de slet ikke har nosserne til at spille på det hold vi er ved at opbygge...

Det kan jeg slet ikke se hvordan kent skal kunne ændrer, da disse spillere er de spillertyper de nu engang er...

Hvis howard er villig til at forblive på bænken kan vi godt vente me at sælge ham, men jeg mener bare slet ikke han er god nok.. Vi så det også mod fcn.. Sjovt nok sejlede vores forsvar atter igen, lige så snart han startede inde! Mindede om de "glade" krisedage Peace

Og det som nærer min påstand, var at disse 4 spillere vel sagtens var stamspillere under krisen!

Jeg kan sgu ikke være mere enig, de 3 eller 4 spillere skal væk og det kan ikke gå for stærkt, de har simpelthen bare ikke niveau til en klub som Brøndby, det har vi nu set beviser på hele efteråret og det meste af foråret.
og jeg tror sgu heller ikke meget på kent kan gøre de spillere meget bedre end de er nu.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21775: 02 Dec 2008, 22:01 »

Lige nu tror jeg heller ikke de 3 spillere kan løfte nivauet hos os, men jeg tror at Kent kan! Se hvad han har udrettet i Horsens. Der har hun udviklet spillerne fuldt ud. Er sikker på at en spiller som Toby vil udvikle sig endnu mere! Han kan virkelig få proppet noget selvtillid ind i den knægt. Glæder mig til at se hvad der sker Smiley
Og det som nærer min påstand, var at disse 4 spillere vel sagtens var stamspillere under krisen!

Argh.. Den holder ikke, Lorentzen var skadet, og tobi spillede godt nok ikke meget. Howard spillede men han var også personen som løftede vores hold op, har du allerede glemt det Peace Han vandt jo årets spiller i Brøndby, hvis det skulle være gået forbi din næse... Ericsson giver jeg dig delvist ret i. Under Møllesten var han en af vores vigtigste spillere, men da vi fik Køhlert blev han brugt på den forkerte position. Ikke at det retfærdliggøre hans attitude men alligevel. :-)

Til sidst er der stor forskel på, at spille for et krisehold modsat at spille for et nogenlunde velfungerende hold. Især for unge spillere som K-Lo og Toby! Tror faktisk heller ikke på dem, men hvorfor ikke give dem en chance ligesom alle andre? Alle bør være lige i starten for en ny træner, og ikke blive behandlet forskelligt i forhoold til deres fortid.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21776: 03 Dec 2008, 12:11 »

GE:

Men hvorfor tror du at spillere som ericsson, toby, lorentzen, osv skulle udvikle sig så meget mere.. Jeg mener simpelthen at de er de spillere de nu engang er, med alt hvad dertil hører, og dem mener jeg ikke vi har brug for på vores hold... Dem som vi bruger, som man måske kunne kalde fissefødder, er Farnerud/M.K.D, men de formår alligevel at gå til stålet, og giver noget brugbart til holdet, hvilket jeg slet ikke mener at nogle af de tre gør...

Jeg mener tværtimod at de hæmmer vores spil i en så helt ekstrem grad, jeg jeg får tømmermænd af at se på det Peace

Men vi har selvfølgeligt alle lov til at have vores mening, og ja lad os da se hvad der sker Wink

Jo den holder skam fint, lige bortset fra at Toby var skadet i et par uger... Vores off midt i sidste efterår da vores krise var værst hed Toby- Madsen/ericsson- Lorentzen!.. Og vores offensiv har vel praktisk taget aldrig set så dårlig ud...

Jeg ved godt at Howard blev årets spiller, og tillykke med det.. Men ærlig talt er jeg ret ligeglad, for Howard giver mig INGEN tryghed når han spiller i det forsvar.. Hans spil er alt alt for satsende, og hans tekniske mangler skinner for ofte igennem.. Plus at jeg heller ikke mener at hans timning er god nok... Godt nok blev han årets spiller, og han spillede vel fint, men som jeg tidligere har sagt med MJ... Manden var del af en 4 backkæde som slet ikke fungerede... Vi blev overspillet gang på gang, og det kan godt være at Howard spillede godt, men han spillede ikke sikkert, og stabilt, som vores midterforsvar gør i dag...

Man kan også se på foråret.. Her henter vi max til som forstærkning, men holder stadig kun en clean sheet i forårets ligakampe.. Her i efteråret har Howard dårligt nok været brugt og pludseligt giver vi intet væk i forsvaret, med mikkel-max dernede... Og de to kampe howard ( ret mig hvis jeg tager fejl) har fået fra start har han spillet super i den ene mod OB, og pivringe i den anden, mod fcn, i øvrigt sammen med resten af forsvaret, som igen sejlede som under krisetiden.. Det viser bare godt hvad han er.. Ikke stabil nok.. Og jeg finder det for tilfældigt til at være sandt at vores forsvar med howard lukkede så mange flere mål ind, end det uden!

Så konklusionen må være at spillerne har fået deres chance, men ikke har leveret varen.. Og at Howard blev årets spiller, med det forsvarsspil vi præsterede, finder jeg i øvrigt ret tragikomisk, men siger vel alt om holdets forfatning med en stamme af de spillere jeg nu gerne ser udryddet fra holdet Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21777: 03 Dec 2008, 12:15 »

Så lad os få fjernet dem fra holdet, og få hentet spillere ind, som vi fra start ved kan tilbyde holdet noget Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21778: 03 Dec 2008, 13:47 »

I dag er det Brøndbys fødselsdag! hurra, hurra, hurra!
Han sikrer sig en sejr i odense som han har ønsket sig i år med dejlige pokaler og medaljer til! Opstemt

44 år! Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21779: 03 Dec 2008, 13:52 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=92990

Ericsson solgt. Gør ikke mig noget.
Logged


Sider: 1 ... 1450 1451 [1452] 1453 1454 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010