home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 1026 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1435 1436 [1437] 1438 1439 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4219848 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21540: 23 Nov 2008, 16:03 »

Gaaal et langt indlæg VK! Shockeret

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #21541: 23 Nov 2008, 16:06 »

Jep, men med ondt, skal ondt fordrives Smiley

MM: Nu har jeg lige set målene igen, og det første mål, viser også bare hvor meget plads Jan K har.. Hvis det havde været en 4 back kæde havde der været en mand der hvor den bliver spillet ned, eller der havde i hvert fald været en tættere på ham!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #21542: 23 Nov 2008, 16:07 »

OK så får i hvad i vil have Opstemt

Det med den sindssyge historie er: ................... ................... .......... DYNAMO KIEV! Smiley

Det er da en rimelig stor klub, hvorfor er de ikke interesseret mere ?

Chakana
Manager

« Svar #21543: 23 Nov 2008, 16:08 »

Altid Brøndby, hold kæft hvor du tit skriver ligegyldige indlæg!

"Skal jeg virkelig det? Rullende Øjne" - hvad med bare at sige den i stedet for det er legeri?
"Gaaal et langt indlæg VK! Shockeret" - øøøh, okay, og hvad skal vi bruge det til at du skriver det?

Huh

Arsenal Football Club

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21544: 23 Nov 2008, 16:08 »

Transferen til os

Dårlige form

Spillestil passer ikke

Har fået erstatnig (Tror jeg) fattede ikke det hele.. De snakker mærkeligt engelsk Grin

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #21545: 23 Nov 2008, 16:09 »

Hvorfor skal Jan K ikke beside de egenskaber en typisk kant har?
Fordi vi har Thomas Rasmussen

Diskutionen kommer ingen vegne, da du hele tiden siger det samme, men det er sgu ikke kun i går han viser sit nivaeu.

Så det var egentlig lidt spild af tid at læse din roman, når det er det samme igen og igen. Du skrev mere i det indlæg, end jeg har skrevet i min stil på de to timer jeg har været i gang :S

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21546: 23 Nov 2008, 16:10 »

Altid Brøndby, hold kæft hvor du tit skriver ligegyldige indlæg!

"Skal jeg virkelig det? Rullende Øjne" - hvad med bare at sige den i stedet for det er legeri?
"Gaaal et langt indlæg VK! Shockeret" - øøøh, okay, og hvad skal vi bruge det til at du skriver det?

Huh

Kig i din gæstebog nummer næstsidste svar der inde og du finder ud af hvad jeg har at sige Forlegen

United-styrer
Gæst

« Svar #21547: 23 Nov 2008, 16:11 »

Mon ikke det er fordi Jallow ikke er nogen fabelagtig angriber.

verdenskrig
Manager

« Svar #21548: 23 Nov 2008, 16:16 »

Hvorfor skal Jan K ikke beside de egenskaber en typisk kant har?
Fordi vi har Thomas Rasmussen

Diskutionen kommer ingen vegne, da du hele tiden siger det samme, men det er sgu ikke kun i går han viser sit nivaeu.

Så det var egentlig lidt spild af tid at læse din roman, når det er det samme igen og igen. Du skrev mere i det indlæg, end jeg har skrevet i min stil på de to timer jeg har været i gang :S

Og igen har du ikke hørt efter.. TR er back.. Ikke kant med back, hvilket betyder at han ikke kan komme i overlap hele tiden... Og da slet ikke i mod gode modstandere som selv har gode kantspillere... Derfor, og det er da beskæmmende at vi har en kant der ikke rigtigt kan noget på egen hånd, og i øvrigt rart at du ENDELIGT indrømmer at Jan K rent faktisk mangler nogle af de kvaliteter som en kant skal have...

Så har det åbenbart hjulpet lidt, at jeg har fremsagt de samme argumenter igen og igen, for der findes jo nogle hvor tingene siver langsommere ind Smiley

Du valgte heller ikke at kommenterer på 3-5-2 diskussionen Rullende Øjne..
Og grunden til at jeg siger det samme og det samme er vel fordi du åbenlyst ikke fatter hvad jeg siger, så det er lidt svært når du ud i den blå luft slynger ud at Jan K har flair fordi han er en af vores vigtigste spillere (funny ), og at han simpelthen burde være Kreatør, samt ofte går til baglinien, og lægger guldbolde.. Nå men tror heller ikke vi har mere at snakke om da du virker til at have forstået det nu Thumbs Up

Måske har jeg skrevet mere end i din stil, men det var åbenbart det som skulle til Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #21549: 23 Nov 2008, 16:51 »

LOL hvor er du væk... Jeg har ikke sagt at han skal være vores kreatør. ALDRIG. Men, du har sagt at han ikke er kreativ, hvor jeg så måtte modsige, og fortælle at han sagtens kan være kreativ...

"Derfor, og det er da beskæmmende at vi har en kant der ikke rigtigt kan noget på egen hånd"
Ikke kan noget på egen hånd?! Jesus. Han har været så vigtig i mange af vores kampe.

"TR er back.. Ikke kant med back, hvilket betyder at han ikke kan komme i overlap hele tiden... Og da slet ikke i mod gode modstandere som selv har gode kantspillere... "
WOW! Nu tvivler jeg sgu for alvor på, om du følger med i Brøndbys kampe?? Siger du at TR ikke kan komme til baglinjen igennem en hel kamp? - Det har han sgu da gjort i 90 min. i SAMTLIGE kampe!

Og du siger at der ikke er råd til det imod dygtige modstandere. wtf. selvfølgelig er der det.
1. Når TR trækker op, bliver modstanderens kant nødt til at trække lidt tilbage, ellers sælger han
2. Jan K kan SAGTENS spille back, så han er der altid til at lukke hullet.

Har du set Brøndbys kampe? haha Peace - TR løber sgu da til baglinjen i samtlige min.

"Måske har jeg skrevet mere end i din stil, men det var åbenbart det som skulle til"
Hvad snakker du om?! - Jeg har hele tiden pointeret at han er absolut én af vores vigtigste spillere.

Men altså.. Med dine argumenter, så er David Beckham jo VERDENS DÅRLIGSTE kant.

verdenskrig
Manager

« Svar #21550: 23 Nov 2008, 22:16 »

LOL hvor er du væk... Jeg har ikke sagt at han skal være vores kreatør. ALDRIG. Men, du har sagt at han ikke er kreativ, hvor jeg så måtte modsige, og fortælle at han sagtens kan være kreativ...

"Derfor, og det er da beskæmmende at vi har en kant der ikke rigtigt kan noget på egen hånd"
Ikke kan noget på egen hånd?! Jesus. Han har været så vigtig i mange af vores kampe.

"TR er back.. Ikke kant med back, hvilket betyder at han ikke kan komme i overlap hele tiden... Og da slet ikke i mod gode modstandere som selv har gode kantspillere... "
WOW! Nu tvivler jeg sgu for alvor på, om du følger med i Brøndbys kampe?? Siger du at TR ikke kan komme til baglinjen igennem en hel kamp? - Det har han sgu da gjort i 90 min. i SAMTLIGE kampe!

Og du siger at der ikke er råd til det imod dygtige modstandere. wtf. selvfølgelig er der det.
1. Når TR trækker op, bliver modstanderens kant nødt til at trække lidt tilbage, ellers sælger han
2. Jan K kan SAGTENS spille back, så han er der altid til at lukke hullet.

Har du set Brøndbys kampe? haha Peace - TR løber sgu da til baglinjen i samtlige min.

"Måske har jeg skrevet mere end i din stil, men det var åbenbart det som skulle til"
Hvad snakker du om?! - Jeg har hele tiden pointeret at han er absolut én af vores vigtigste spillere.

Men altså.. Med dine argumenter, så er David Beckham jo VERDENS DÅRLIGSTE kant.

Det første er selvfølgelig påstand i mod påstand... Du ved bare selv hvad du har sagt, hvilket jeg også gør så det er hvad det er Smiley...

Og du snakker op og ned om at han er den vigtigste og halleluja hvor har han flair, og nej hvor går han meget til baglinien, og nøj hvor er han kreativ osv osv osv.. Fakta er at han indtil gårsdagens kamp havde lavet 3 mål ( så vidt jeg husker ) og ikke en eneste assist... Som kant havde han simpelthen ikke lavet en assist.. Og når jeg så samtidigt ser at det ikke er rent uheld, men er fordi mandens teknik og spillestil bare ikke indbyder til at han går til baglinien, eller lægger en klassebold op imellem forsvaret som for forsvaret til at ligne miniputter, så konkluderer jeg at han simpelthen ikke er kreativ nok til at kunne være en af vores vigtige offensive kort.. Bevares han arbejder meget, og det gør han, og bevares han har et fint blik for spillet, men det har alle andre minus Duncan i det offensive også.. Og hvad nytter det at arbejde meget for holdet, og have blik for spillet hvis ens tekniske kunnen ikke kan leve op til de evner... Du kunne f.eks ikke finde en eneste kamp hvor han går til baglinien og lægger et indlæg som rent faktisk bliver farligt Grin.. Er det her jeg skal sige lol Tunge

Ja det er fint at han har et godt spark, og det er jeg meget tilfreds med, men når jeg taler om flair taler jeg om at skabe noget overraskende.. Og da det er hans eneste rigtige spidskompetence er der sku ikke noget overraskende i at han trækkerind i banen og hakker på mål, fordi det er det han kan, og det er hans relle spids kompetence.. At han arbejder godt og har et fint blik for spillet er ikke en spidskompetence men et must for en spiller i Brøndby... Men hvad nytter det når hans blik for spillet ikke udmønter sig i noget foruftigt ud over et flot langskud til tider.. Det går altså ikke at han kun kan spille på det niveau når modstanderen har 3 forsvarsspillere, for det er sønderjyskE mig bekendt det eneste hold som har Peace

Ja TR kommer ofte til baglinien, og han gør det hele kampen.. Det bliver han jo nødt til ellers går venstre kanten i stykker, men jeg snakker lige så meget om hvis vi har en kontra hvor TR ikke kan nå med, og Jan K får den på kanten en i mod en.. Er der ikke noget han kan spille går han i stå og mister bolden! For han udfordrer ikke selv! Og den mister vi ofte farlige kontraer på.. Og generelt hvis vi nu kommer i cl, eller hvis vi møder fck, fcm, ob osv vil TR bare ikke kunne komme med hele tiden, da organisationen er det vigtigste i sådanne kampe!

1. Ja men mister vi den går det sku hurtigt den anden vej, og så er der åbent hus i den side, hvilket vi ofte har set, da de fleste mål vi lukker bliver skabt på kanterne fordi enten TR eller wass konsekvent skal frem så mange gange... Derfor finder jeg det tragikomisk at man i Brøndby har en kant som så sjældent formår at skabe nget på egen hånd, ud over sine langskud, som han har scoret 3 gange på, og så de tre kasser i går som var på en billig baggrund men selvfølgelig flotte.. Men helt ærligt.. Når selv Peter Madsen kommer på tavlen må der sku være noget om det Grin

Det sidste vælger jeg at overhører... Beckham er nemlig typen som ofte kommer til  indlæg, da de fleste indlæg han slår ligger dybere i banen end en typisk kantspiller, og forskellen på ham og Jan K er at næsten hver gang Beckham slår et indlæg bliver det farligt...

Ellers fed sammenligning.. Jeg syntes BEckham er dårlig.. Den vil jeg tænke mere over Thumbs Up

Og desuden fortæller jeg dig nu at jeg har set samtlige Brøndby kampe hjemme minus
den i mod Esbjerg!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #21551: 23 Nov 2008, 22:20 »

Men hvis jeg er Jan K hater som du mener, må jeg betegne dig som Jan Ks tæve..

Grin

Cool

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #21552: 23 Nov 2008, 23:14 »

Jeg vil være Jan Ks fætter

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #21553: 23 Nov 2008, 23:18 »

http://onside.dk/node/21250

Dette bevidner vel fint hvad jeg siger Smiley

Jan K han har et klasse skud og det er hans eneste rigtige spidskompetence Smiley

Og så længe han scorer mange mål siger jeg intet, men inden i går havde han lavet tre samt ingen assists hvilket ikke er acceptabelt.. Men 6 kasser nu er sku godkendt Smiley

Og når selv Tom K pointerer det må der vel være noget om det Rullende Øjne.. Eller er det også bare lol Smiley?

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #21554: 24 Nov 2008, 00:38 »

Nu melder jeg mig ind i hele diskussionen om JanK .. Jeg kan ikke se hvad I alle ser er så guddommeligt ved manden? Er han nogen fantastisk fodboldspiller? Nej det er han altså ikke - han har en fantastisk inderside og stor credit til det.. Gudskelov for ham har han den inderside ellers var manden jo 100 % ikke professionel fodboldspiller for han har jo intet andet.. Alle jer der ikke kan indse at Jan K er en mand der KUN har et godt spark er jo helt hen i vejret..

Derudover vil jeg også bare gerne sige at det ikke kan være rigtigt man ikke må kritisere en BIF spiller som VK har gjort det uden at blive kaldt illoyal.. Hvordan videre bygger man på success kære venner .. Det er noget man lærer som en lille knægt.. Hvis man bare læner sig tilbage og siger nej nu er alt godt så bliver man jo ikke bedre.. Det er netop når det går godt man skal blive ved med at finde kritik punkter og stadig kunne komme med kritik af sit hold er en vigtig ting.. IMO er VK en af de eneste BIF fans herinde der er til at tale med -andre får BIF og deres spillere til at fremstå Guddommelige.. Kom ind i kampen men det er ikke kun BIF fans der gør det.. Det er et generelt problem at man ikke har ret til at kritisere noget indenfor den klub man holder med/elsker uden at blive haglet ned..

Mr. Mads du Jan K til skyerne men synes hellere du ska vise mig nogle af Jan K's gode aktioner så, vis mig noget godt ved Jan K hvor han ikk losser til bolden med indersiden mod kassen??
Hvor bliver alt det herlige teknik af ?? Det store overblik/blik for spillet .. Manden har ikke lavet EN ASSIST endnu (Jo igår kom hans første assist mod et hold der KUN spillede med 3 forsvarsspillere!! Ellers hvis man bare piller målmanden ud af kassen så kan jeg også score hver gang!).. Det er altså intet man forbinder med en mand der har godt blik for spillet.. Det havde Johan Elmander - der kan du se en med godt blik for spillet eller Xavi (men hvis vi ska holde det inden for SAS Ligaen)... Det er altså ikke Jan K.. Hvor bliver den gode forsvarsaktion af?? Hvor er det lige præcist han fighter henne i løbet af en kamp.. En fighter var Morten Wieghost eller Tobias Linderoth.. Det er sgu ikke Jan K ..

HVOR BLIVER NOGET SOM HELST AF??
Men manden skal selvf have noget credit.. Et fantastisk spark og 6 kasser det er jo klasse Opstemt Men så burde han være angriber og ikke wing eller midtbanespiller ! Wink
Det ENESTE jeg forbinder med Jan K er en inderside og hov jeg er ik den eneste det gør TOM K sgu da også hvor pudsigt.. Manden har intet og det var da også derfor han var degraderet som Back hos Nürnberg .. Et fantastisk mål i en pokalfinale jaa.. MEN DET VAR JO ET LANGSKUD.. Smiley Det gør dig ik til en fantastisk fodboldspiller så få skyklapperne af !!

OVER AND OUT!
« Seneste Redigering: 24 Nov 2008, 00:47 af DimitarBerbatov » Logged

Sider: 1 ... 1435 1436 [1437] 1438 1439 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010