|
Hamza_BIF
|
|
http://onside.dk/node/21250Det er snart ved at være sørgeligt at høre køhlert fordi han afgår  Nogen der kan huske det præcise antal af år han har været i klubben?  Forza Jan K!  Han bliver topscorer! 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Nu er det efterhånden lang tid siden, at jeg har set Grahn i aktion. Men så vidt jeg husker havde han da et pænt højt niveau?  Har set nogle af de kampe han havde for gimnastic og det var ikk noget og råbe hura for.... Vil mene Som jeg osse skriver "Vores" Offensive midts er markant bedre end grahn
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
http://onside.dk/node/21250Det er snart ved at være sørgeligt at høre køhlert fordi han afgår  Nogen der kan huske det præcise antal af år han har været i klubben?  Forza Jan K!  Han bliver topscorer!  Afgår køhlert?! YES!!!! Han skal bare sparkes ud den gamgle vatnisse. 
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Afgår køhlert?! YES!!!! Han skal bare sparkes ud den gamgle vatnisse.  Øhm er du fck fan eller noget?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Afgår køhlert?! YES!!!! Han skal bare sparkes ud den gamgle vatnisse.  Så ved du vel heller ikke hvem der er træner og assistent fra 1. Januar? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Afgår køhlert?! YES!!!! Han skal bare sparkes ud den gamgle vatnisse.  Har du været i Dk det sidte års tid
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
Brondbyfanen8
|
|
Nej er stor tilhænger af Brøndby! Men nøj hvor jeg hader den mand!
|
|
|
|
|
|
PSN Natas88dk men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
HVORDAN FANDEN KAN DU HADE EN MAND DER HAR UDVIKLET SPILLERE SOM DANIEL AGGER, KAHLENBERG OSV. OG HAR VÆRET I BIF I OVER 30 ÅR?! Sorry for caps, men det er godt nok det mærkeligste indlæg jeg har set i denne tråd fra en Brøndby-fan til dags dato?! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Hvordan i al verden kan du være stor tilhænger af klubben hvis du hader netop den mand så meget? så had Don ø eller solbakken i stedet? Også ved du ikke engang han afgår og vi får ny træner OG assistent?  Lyder lidt mærkeligt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
HVORDAN FANDEN KAN DU HADE EN MAND DER HAR UDVIKLET SPILLERE SOM DANIEL AGGER, KAHLENBERG OSV. OG HAR VÆRET I BIF I OVER 30 ÅR?! Sorry for caps, men det er godt nok det mærkeligste indlæg jeg har set i denne tråd fra en Brøndby-fan til dags dato?!  Tror det er 36 år  Men FULDSTÆNDIG enig! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Køhlert har reddet mesterskaber for Brøndby, og udviklet stjerne spillere. Så kan ikke forstå dit had til Køhlert, han har reddet vores røv gang på gang.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Han er da klart en legende!  Og hvis ingen holder en fest eller noget for ham gør jeg! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Tror det er 36 år  Men FULDSTÆNDIG enig!  Jeg ved ikke hvor meget det er præcist, men jeg ved bare, at det er over 30 år, så derfor skrev jeg det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Jeg ved ikke hvor meget det er præcist, men jeg ved bare, at det er over 30 år, så derfor skrev jeg det.  Er heller ikke helt sikker selv men tror nok det var 36 år 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hvad skulle vi også bruge ham til? Bold henter? Og så kan jeg ikke forstå, hvordan man kan hade en sand legende? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|