home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1091 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1434 1435 [1436] 1437 1438 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4220181 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21525: 23 Nov 2008, 14:18 »

Brondbyfanen8: Undskyld, men synes altså ikke man kan kalde sig en "stor tilhænger af Brøndby", hvis man ikke ved, at han stopper Tunge

Zulue
Manager

« Svar #21526: 23 Nov 2008, 14:23 »

Brondbyfanen8: Undskyld, men synes altså ikke man kan kalde sig en "stor tilhænger af Brøndby", hvis man ikke ved, at han stopper Tunge
Det burde nu være standartviden for enhver dansker med blot lidt interesse i fodbold, at Kent Nielsen overtager i BIF og Køhlert stopper.  Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #21527: 23 Nov 2008, 15:05 »

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det er fjollet at erstatte Køhlert når han nu ENDELIG har fået gang i maskinen igen.. Kunne lige passe, hvis det hele så sejler under Kent Nielsen... Wink

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #21528: 23 Nov 2008, 15:33 »

Du kan lige så godt opgive NF Smiley

Nu har jeg måtte stå model til at jan k burde være kreatør på holdet, har stort flair, er hurtig, er en god dribler, laver mnge gode indlæg, og er en klassespiller, selvom han ikke har kunne svarer mig på hvornår disse ting har udmøntet sig i chancer, eller gode indlæg...

Og jeg hader ikke jan k, da han er brøndby spiller Peace... Jeg er blot kritisk!

Det er flot at du kan skrive nogle ting som jeg ikke har sagt Smiley

"har stort flair" - det har jeg ikke skrevet, men manden besider denne egenskab, ellers ville han ikke være en af vores vigtigste spillere

"er hurtig, er en god dribler, laver mnge gode indlæg," - han kan sagtens runde sin direkte modstander, hvilket han også viste i går (Og jo, der var en direkte modstander)

Det er utroligt at du for det første mener det er hans første gode kamp, og når du så skriver han har spillet godt, så mener du at det er pga. modstanderen.

Du siger også at han ikke har vist noget i de store kampe, BORTSET fra FCK og FCM.  -  så er vi vidst også ved at løbe tør for store kampe?   Shockeret

At sige at han kun har et godt skud, det er helt væk imo.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21529: 23 Nov 2008, 15:53 »

Så kan jeg meddele at den klub jeg har skrevet tidligere var centimeter fra at få Jallow før ikke er interesserede mere foreløbig! Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #21530: 23 Nov 2008, 15:57 »

hvilken klub var det Altid Brøndby ?

absalonsen
Gæst

« Svar #21531: 23 Nov 2008, 15:57 »

Så kan jeg meddele at den klub jeg har skrevet tidligere var centimeter fra at få Jallow før ikke er interesserede mere foreløbig! Opstemt

Det forstod jeg ikke meget af. Prøv at skrive det, så man kan læse det.  Kys

United-styrer
Gæst

« Svar #21532: 23 Nov 2008, 15:58 »

Nej er stor tilhænger af Brøndby!
Men nøj hvor jeg hader den mand!

Du er ikke stor tilhænger af Brøndby.

Jeg kan ærligt talt ikke se, at Farnerud skulle være væsentlig bedre end Grahn. Han har i mine øjne ikke bevist, at han er en gevinst for holdet, kun i glimt.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21533: 23 Nov 2008, 15:59 »

Det forstod jeg ikke meget af. Prøv at skrive det, så man kan læse det.  Kys
Kort sagt: Ingen fare for Jallow transfer i et stykke tid som det ser ud nu Wink (Længere)

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21534: 23 Nov 2008, 15:59 »

hvilken klub var det Altid Brøndby ?

Skal jeg virkelig sige det? Rullende Øjne

United-styrer
Gæst

« Svar #21535: 23 Nov 2008, 16:00 »

Kort sagt: Ingen fare for Jallow transfer i et stykke tid som det ser ud nu Wink (Længere)

Jeg må også indrømme, at jeg har svært ved at tro på, at Chelsea og Arsenal virkelig har haft snøren ude efter ham. Han har da slet ikke niveauet til de klubber.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #21536: 23 Nov 2008, 16:00 »

Skal jeg virkelig sige det? Rullende Øjne

Jaa Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21537: 23 Nov 2008, 16:01 »

Jeg må også indrømme, at jeg har svært ved at tro på, at Chelsea og Arsenal virkelig har haft snøren ude efter ham. Han har da slet ikke niveauet til de klubber.
Heller ikke de klubber jeg tænker på Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #21538: 23 Nov 2008, 16:01 »

Det er flot at du kan skrive nogle ting som jeg ikke har sagt Smiley

"har stort flair" - det har jeg ikke skrevet, men manden besider denne egenskab, ellers ville han ikke være en af vores vigtigste spillere

"er hurtig, er en god dribler, laver mnge gode indlæg," - han kan sagtens runde sin direkte modstander, hvilket han også viste i går (Og jo, der var en direkte modstander)

Det er utroligt at du for det første mener det er hans første gode kamp, og når du så skriver han har spillet godt, så mener du at det er pga. modstanderen.

Du siger også at han ikke har vist noget i de store kampe, BORTSET fra FCK og FCM.  -  så er vi vidst også ved at løbe tør for store kampe?   Shockeret

At sige at han kun har et godt skud, det er helt væk imo.

Sjovt så dårlig din hukommelse er, og at du ikke engang kan huske hvad du selv har sagt, viser bare hvor indkompetent du egentlig er Peace

Så fordi han er en af vores vigtigste spillere besider han simpelthen flair.. Okay, besider Duncan så også flair.. Han er jo også en af vores vigtigste spillere Rullende Øjne..

Jo det var nemlig lige præcis det du skrev, og du var du nærmest rasende over at jeg kaldte ham en anonym kantspiller, forstået på den måde at han ikke kan det en normal kantspiller skal kunne.. Manden går stort set aldrig til baglinien, men gjorde det i går, for første gang i hans tid i Brøndby, og at sige at det intet har at gøre med at sønderjyskE spiller med 3 i stedet for 4 forsvarsspillere er simpelthen det glade vanvid... Køhlert havde nemlig lagt den helt korrekte taktik forud for dagens kamp, da en wingback aldrig vil kunne dække samme defensive område som en normal back, medmindre vi taler verdensklasse wingbacks ala Cafu i hans storhedstid... Der vil unægteligt altid være mere plads for en kantspiller i mod en 3-5-2 opstilling da to af forsvarsspilleren skal sørge for at dække de to angribere op, samtidigt med at den centrale agerer som en slags sweeper... Hermed er de fint optaget, hvilket også vises genialt på jan K's sidste mål, hvor han har oceaner af plads bag ved de tre forsvarsspillere da der ikke er en back til at dække det område hvor han kommer i..

At sige at en kant ikke har mere plads mod en 3-5-2 opstilling, viser hvor subjektiv du er i din vurdering for det er der, uanset hvordan man vender og drejer det!

Og igen hører du ikke efter, hvilket er typisk for dig.. Jeg sagde netop at han spillede godt i mod fck, fcm, og til dels i mod Horsens... Mod Horsens viste han vel sagtens intet ud over sit mål, og hans flade afslutning efter 5 mins tid, men det mål var alligevel det vigtigste han har scoret i hans periode i Brøndby da det vendte totalt op og ned på kampen, efter end mildest talt skod start...

Og desuden har jeg heller ikke sagt at Jan K har spillet dårligt i alle andre kampe ( selvom der godt nok har været nogle stykker Shockeret ) men jeg siger bare at man ikke kan bedømme hans indsats i en kamp som god hvis han laver et mål, for udover hans mål plejer han ikke at vise noget, hvilket de manglende argumenter som du er i besidelse af også viser...

Og at kalde Jan K for klasse efter en super præstation, er vel ligesom at kalde Ailton et succeskøb nu hvor han så småt er ved at komme i gang.. Det holder bare ikke Smiley

Jeg behøver vel ikke ydmyge dig totalt, for så skulle jeg vel bare nævne dit eksempel med de mange guldbolde som jan k åbenbart i følge dig har lavet funny

Og i mod fcm spillede han ikke vildt godt, han lavede bare et mål, og var med i det andet hvor han hopper over den.. Jeg har fuld respekt for at han som type spiller bare ikke er den der udfordrer og sætter sin mand af, med besnærende driblinger, men så mener jeg omvendt heller ikke at han skal være kant, da det er det vigtigste for en kant, og udover i går kan du ikke finde en eneste kamp hvor han har gjort det regelmæssigt Smiley! Og så kan du snakke op og ned om taktik og fri rolle.. ( fri rolle Rullende Øjne ).. Men på den anden kant huserer Holmen og han kan sku sagtens sætte sin mand af, det har han faktisk lært ret godt efter at han er kommet derud og spille, da han før bare var midtbanekriger, lidt ala LAntz bare mindre svinsk, og med bedre teknik!

Og selvfølgelig kan han sagtens runde sin direkte modstander( du er sku da helt skudt i knolden  crazy ), men det sker bare alt alt for sjældent da han slet ikke er den type spiller som gør den slags hvormed jeg mener at han burde ligge mere centralt i stedet for ude på kanten.. Men da vi ikke spiller et system der tillader det, må han jo være på kanten.. Kan han holde niveauet fra i går fremover, så vil jeg selvfølgelig sige at jeg tog fejl, men jeg glæder mig nu til igen at se ham i mod vejle, og ob som begge stiller op med en 4 back kæde.. Så får vi at se om dette var en enlig svale Smiley

Og sjovt som du tror at jeg hader Jan K... Hvorfor skulle jeg hade ham.. Han er Brøndby spiller, jeg er bare kritisk over for de mangler jeg mener han har i forhold til det som jeg mener en kant skal kunne... Og dit indlæg fra i går, viser også at du som type vel ikke skal tages særligt seriøst Smiley... Også fint illustreret i chatten da vi begyndte emnet, og i min egen tråd om fusk i dansk fodbold, hvor du også blev bedt om at holde et mere sobert niveau Grin...

Nå what ever Peace

I øvrigt igen sjovt at du slet ikke inddrager de andre svar jeg havde om emnet i går, men det passer vel ikke i din teori ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21539: 23 Nov 2008, 16:02 »

OK så får i hvad i vil have Opstemt

Det med den sindssyge historie er: ................... ................... .......... DYNAMO KIEV! Smiley

Sider: 1 ... 1434 1435 [1436] 1437 1438 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010