Det er flot at du kan skrive nogle ting som jeg ikke har sagt
"har stort flair" - det har jeg ikke skrevet, men manden besider denne egenskab, ellers ville han ikke være en af vores vigtigste spillere
"er hurtig, er en god dribler, laver mnge gode indlæg," - han kan sagtens runde sin direkte modstander, hvilket han også viste i går (Og jo, der var en direkte modstander)
Det er utroligt at du for det første mener det er hans første gode kamp, og når du så skriver han har spillet godt, så mener du at det er pga. modstanderen.
Du siger også at han ikke har vist noget i de store kampe, BORTSET fra FCK og FCM. - så er vi vidst også ved at løbe tør for store kampe?
At sige at han kun har et godt skud, det er helt væk imo.
Sjovt så dårlig din hukommelse er, og at du ikke engang kan huske hvad du selv har sagt, viser bare hvor indkompetent du egentlig er
Så fordi han er en af vores vigtigste spillere besider han simpelthen flair.. Okay, besider Duncan så også flair.. Han er jo også en af vores vigtigste spillere
..
Jo det var nemlig lige præcis det du skrev, og du var du nærmest rasende over at jeg kaldte ham en anonym kantspiller, forstået på den måde at han ikke kan det en normal kantspiller skal kunne.. Manden går stort set aldrig til baglinien, men gjorde det i går, for første gang i hans tid i Brøndby, og at sige at det intet har at gøre med at sønderjyskE spiller med 3 i stedet for 4 forsvarsspillere er simpelthen det glade vanvid... Køhlert havde nemlig lagt den helt korrekte taktik forud for dagens kamp, da en wingback aldrig vil kunne dække samme defensive område som en normal back, medmindre vi taler verdensklasse wingbacks ala Cafu i hans storhedstid... Der vil unægteligt altid være mere plads for en kantspiller i mod en 3-5-2 opstilling da to af forsvarsspilleren skal sørge for at dække de to angribere op, samtidigt med at den centrale agerer som en slags sweeper... Hermed er de fint optaget, hvilket også vises genialt på jan K's sidste mål, hvor han har oceaner af plads bag ved de tre forsvarsspillere da der ikke er en back til at dække det område hvor han kommer i..
At sige at en kant ikke har mere plads mod en 3-5-2 opstilling, viser hvor subjektiv du er i din vurdering for det er der, uanset hvordan man vender og drejer det!
Og igen hører du ikke efter, hvilket er typisk for dig.. Jeg sagde netop at han spillede godt i mod fck, fcm, og til dels i mod Horsens... Mod Horsens viste han vel sagtens intet ud over sit mål, og hans flade afslutning efter 5 mins tid, men det mål var alligevel det vigtigste han har scoret i hans periode i Brøndby da det vendte totalt op og ned på kampen, efter end mildest talt skod start...
Og desuden har jeg heller ikke sagt at Jan K har spillet dårligt i alle andre kampe ( selvom der godt nok har været nogle stykker
) men jeg siger bare at man ikke kan bedømme hans indsats i en kamp som god hvis han laver et mål, for udover hans mål plejer han ikke at vise noget, hvilket de manglende argumenter som du er i besidelse af også viser...
Og at kalde Jan K for klasse efter en super præstation, er vel ligesom at kalde Ailton et succeskøb nu hvor han så småt er ved at komme i gang.. Det holder bare ikke
Jeg behøver vel ikke ydmyge dig totalt, for så skulle jeg vel bare nævne dit eksempel med de mange guldbolde som jan k åbenbart i følge dig har lavet
Og i mod fcm spillede han ikke vildt godt, han lavede bare et mål, og var med i det andet hvor han hopper over den.. Jeg har fuld respekt for at han som type spiller bare ikke er den der udfordrer og sætter sin mand af, med besnærende driblinger, men så mener jeg omvendt heller ikke at han skal være kant, da det er det vigtigste for en kant, og udover i går kan du ikke finde en eneste kamp hvor han har gjort det regelmæssigt
! Og så kan du snakke op og ned om taktik og fri rolle.. ( fri rolle
).. Men på den anden kant huserer Holmen og han kan sku sagtens sætte sin mand af, det har han faktisk lært ret godt efter at han er kommet derud og spille, da han før bare var midtbanekriger, lidt ala LAntz bare mindre svinsk, og med bedre teknik!
Og selvfølgelig kan han sagtens runde sin direkte modstander( du er sku da helt skudt i knolden
), men det sker bare alt alt for sjældent da han slet ikke er den type spiller som gør den slags hvormed jeg mener at han burde ligge mere centralt i stedet for ude på kanten.. Men da vi ikke spiller et system der tillader det, må han jo være på kanten.. Kan han holde niveauet fra i går fremover, så vil jeg selvfølgelig sige at jeg tog fejl, men jeg glæder mig nu til igen at se ham i mod vejle, og ob som begge stiller op med en 4 back kæde.. Så får vi at se om dette var en enlig svale
Og sjovt som du tror at jeg hader Jan K... Hvorfor skulle jeg hade ham.. Han er Brøndby spiller, jeg er bare kritisk over for de mangler jeg mener han har i forhold til det som jeg mener en kant skal kunne... Og dit indlæg fra i går, viser også at du som type vel ikke skal tages særligt seriøst
... Også fint illustreret i chatten da vi begyndte emnet, og i min egen tråd om fusk i dansk fodbold, hvor du også blev bedt om at holde et mere sobert niveau
...
Nå what ever
I øvrigt igen sjovt at du slet ikke inddrager de andre svar jeg havde om emnet i går, men det passer vel ikke i din teori ?