home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1189 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 42 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1432 1433 [1434] 1435 1436 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4220566 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21495: 23 Nov 2008, 01:05 »

Hvad skulle den være... Han leverede en fantastisk kamp i dag, og lavede nogle flotte mål, og spillede generelt bedre end set længe...

Dog hæfter jeg mig ved at Søndertyske er i ekstremt dårlig forfatning, plus at de spiller uden backs hvilket giver ham den plads han ikke får i mod en 4 back linje, samt at alle jo ved at han har et klassespark hvilket vi også fik set i dag..

Men ingen tvivl om at hvis det her er hans niveauet frem over, så må jeg æde mine ord, men at sige at jeg skal revurderer min opfattelse fordi han spiller en klassekamp mod sønderjyske syntes jeg er langt ude, og det sker ikke Peace

Dog er det ekstremt klasse og lave hattrick, og det kan man uanset modstander ikke fornægte :)Mere, bla karakterer vil følge senere Smiley
Skrev også det indlæg lidt hurtigt... Peace Man kunne passende sammenligne det med, hvordan jeg har det med Yossi Benayoun. Hvis han laver hattrick i en eller anden på en måde tilsvarende kamp, vil jeg anerkende hans præstation, men holde fast i, at hans generelle niveau er for lavt og elendigt. Dog skal det lige siges, at jeg udfra hvad jeg har set med Brøndby indtil videre i Suppen, så synes jeg ikke Jan K er SÅ dårlig. Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #21496: 23 Nov 2008, 01:08 »

Du kan lige så godt opgive NF Smiley

Nu har jeg måtte stå model til at jan k burde være kreatør på holdet, har stort flair, er hurtig, er en god dribler, laver mnge gode indlæg, og er en klassespiller, selvom han ikke har kunne svarer mig på hvornår disse ting har udmøntet sig i chancer, eller gode indlæg...

Og jeg hader ikke jan k, da han er brøndby spiller Peace... Jeg er blot kritisk!

Og efter at have vist ham det indlæg jeg havde skrevet herinde skrev han "men gider som sagt ik at diskutere med dig, efter en hyggelig dag med drengene og en 6-0 sejr, hvor du kritiserer Jan K.. sick"

Havde netop sagt at Jan K var klasse i dag, så det eneste der er sick er vidst dine argumenter Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #21497: 23 Nov 2008, 01:10 »

Skrev også det indlæg lidt hurtigt... Peace Man kunne passende sammenligne det med, hvordan jeg har det med Yossi Benayoun. Hvis han laver hattrick i en eller anden på en måde tilsvarende kamp, vil jeg anerkende hans præstation, men holde fast i, at hans generelle niveau er for lavt og elendigt. Dog skal det lige siges, at jeg udfra hvad jeg har set med Brøndby indtil videre i Suppen, så synes jeg ikke Jan K er SÅ dårlig. Peace

Enig med dig Smiley

Og jeg har aldrig sagt at jan K er dårlig, jeg har blot sagt at manden ikke passer ind på en kant, fordi han ikke rigtigt kan sætte folk af, når han har en direkte udfordrer, som han ikke rigtigt havde i dag...

Jan K ville i følge mig være GENIAL på den centrale midtbane, men her ville hans skud måske ikke komme sådan til sin ret, så det handler vel om hvad man foretræker.. Du ved nok hvad jeg ville Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #21498: 23 Nov 2008, 01:11 »

Så jeg sætter min stemme i øverste boks... Tunge

Arsenal Football Club

absalonsen
Gæst

« Svar #21499: 23 Nov 2008, 01:16 »

[   ] Verdenskrig er en smule kritisk over for Jan K.

[ x ] Verdenskrig er en "Jan K hater" som kun ser 1 % af Jan Ks positive ting.

Hvor ville I sætte kryds i disse boxes???

Er bunden nået? Ret ringe indlæg i hvert fald!

Ang. Jan K, jamen så spillede han da sin måske bedste kamp i dag. Tre mål er ikke dårligt for en (offensiv) midtbanespiller. Lad os håbe, at han kan fortsætte de positive tagter, for så ville jeg nødigt være Vejle spiller på lørdag, når de gærster VP. :-D

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #21500: 23 Nov 2008, 01:26 »

Hvad skulle den være... Han leverede en fantastisk kamp i dag, og lavede nogle flotte mål, og spillede generelt bedre end set længe...

Dog hæfter jeg mig ved at Søndertyske er i ekstremt dårlig forfatning, plus at de spiller uden backs hvilket giver ham den plads han ikke får i mod en 4 back linje, samt at alle jo ved at han har et klassespark hvilket vi også fik set i dag..

Men ingen tvivl om at hvis det her er hans niveauet frem over, så må jeg æde mine ord, men at sige at jeg skal revurderer min opfattelse fordi han spiller en klassekamp mod sønderjyske syntes jeg er langt ude, og det sker ikke Peace

Dog er det ekstremt klasse og lave hattrick, og det kan man uanset modstander ikke fornægte :)Mere, bla karakterer vil følge senere Smiley

Spiller de virkelig uden backs? Har ikke set kampen eller opstillingen hos SønderjyskE, men hvordan stiller de så op?  Huh

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #21501: 23 Nov 2008, 01:30 »

3-5-2 Smiley

Deres backs er så de det man kalder wingbacks, men de er samtidigt også ekstremt offensivt orienterede, hvilket en normal back ikke ville være ( cafu, carlos Rullende Øjne Grin )

Ergo er der tre centrale forsvarsspillere og to af dem skal koncentrere sig om farnerud-jallow hvilket gerne er de yderste i forsvaret, plus at den centrale agerer som en slags sweeber og rydder op inde på midten Smiley...

Dermed havde Jan K mere plads i dag end normalt Smiley.. Hvilket han flot udnyttede Thumbs Up

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #21502: 23 Nov 2008, 01:32 »

karakterer mm vil følge i morgen, da jeg simpelthen er for træt til at evaluerer lige nu Peace

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #21503: 23 Nov 2008, 01:34 »

Jan K ville i følge mig være GENIAL på den centrale midtbane, men her ville hans skud måske ikke komme sådan til sin ret, så det handler vel om hvad man foretræker.. Du ved nok hvad jeg ville Wink

Hvordan vil du så stille midtbanen op, når nu vi spiller med diamant? Vil du så smide ham ind på Gislas plads, selvom han bliver bedre og bedre siden hans karantæne.. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chakana
Manager

« Svar #21504: 23 Nov 2008, 01:36 »

Ej, de spillede vel nærmest 3-6-1... Det fik jeg det til at være! Tunge

Arsenal Football Club

sebman
Reserveholdsspiller

« Svar #21505: 23 Nov 2008, 01:42 »

Ej, de spillede vel nærmest 3-6-1... Det fik jeg det til at være! Tunge

De spillede faktisk bege formationer, 3-5-2 når de var i angreb, 3-6-1 når Brøndby havde bolden Thumbs Up

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

verdenskrig
Manager

« Svar #21506: 23 Nov 2008, 01:45 »

Det er jo netop det som er problemet Smiley

Han kan vel næppe være erstatning for gisla, selvom jeg faktisk godt gad se det, og han er ikke kreativ nok til det offensive, hvor kongen hersker Smiley

Så derfor er der vel ikke andre muligheder end kanten, hvor jeg ikke mener at han som type passer ud, og slet ikke når han har en direkte modspiller over for sig Smiley

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #21507: 23 Nov 2008, 01:49 »

Kommer an på om man vil vurderer ilsø til at være offensiv 10'er eller til at ligge helt fremme med siden af ham afrikaneren, som i øvrigt var pivringe Grin...

Tror de spiller begge formationer under en kamp, men lad os bare kalde det 3-6-1/3-5-2, så er alle glade Wink

Cool

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #21508: 23 Nov 2008, 11:39 »

http://www.onside.dk/node/21251 Kan da kun se det fornuftige i det her for vores side..... Han Når jo ikk Farnerud og Willow til sokkeholderne

Brøndby ´96
Arsenal ´96

MLL
Manager

« Svar #21509: 23 Nov 2008, 12:11 »

http://www.onside.dk/node/21251 Kan da kun se det fornuftige i det her for vores side..... Han Når jo ikk Farnerud og Willow til sokkeholderne

Nu er det efterhånden lang tid siden, at jeg har set Grahn i aktion. Men så vidt jeg husker havde han da et pænt højt niveau?  Huh

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 1432 1433 [1434] 1435 1436 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010