home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1000 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1410 1411 [1412] 1413 1414 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216721 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21165: 09 Nov 2008, 19:37 »

Vi kan ikke rigtig klage, resultatet var retfærdigt. Og jeg synes også, det er et acceptabelt udbytte. Ét point ude mod mestrene er isoleret set fint, og så kan man snakke nok så om krise; AaB er ikke et nemt hold at slå. Allan Kuhn lader oven i købet til at have genoplivet holdet, så jeg synes, det er okay.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #21166: 09 Nov 2008, 19:38 »

Hvorfor er det Martin Ericson SKAL på banen hver eneste kamp. Han irriterer mig grænseløst, for han gør jo aldrig noget ordentligt alligevel. Så skulle Farnerud hellere være kommet på noget før.

jeg synes sgu ikke Farnerud gør det bedre en ME i øjeblikket, det virker som han ikke gider noget.
og ME løber i det mindste hele tiden, i forhold til Farnerud.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #21167: 09 Nov 2008, 20:03 »

Må nok også sige jeg er dybt skuffet over Farnerud. Synes ikke han har vist noget særligt potentiale.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #21168: 09 Nov 2008, 20:06 »

Må nok også sige jeg er dybt skuffet over Farnerud. Synes ikke han har vist noget særligt potentiale.

inden han fik sin lår skade, viste han at han har et stort potentiale.

Zone 43
Manager

« Svar #21169: 09 Nov 2008, 20:14 »

Nu er det ret så begrænset, hvad man kan vise på 5 min ;-)

Fair resultat, omend Dunken burde havde udnyttet mindst én af de store chancer, han fik i kampen. 10 point i de resterende fire kampe og en plads i pokalens kvartfinale vil jeg ikke klage over atm.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-KNM-
Manager

« Svar #21170: 09 Nov 2008, 20:38 »

Er lidt ked af, at MKD ikke bliver pillet ud før. Det var rimelig hurtigt tydeligt, at han ikke havde en god dag. Og med reserver som Farnerud, så kan jeg ikke se grunden til at lade ham bliver derinde.

Synes Farnerud gør en forskel når han kommer ind. Han kæmper på samme måde som Elmander gjorde, er stærk og har en god teknik.

Desværre for ham har MKD spillet fantastisk og holdt ham ude.

verdenskrig
Manager

« Svar #21171: 09 Nov 2008, 21:59 »

Her er mit indlæg om sso, fra dagens kamp.. gider ik skrive om den igen Grin

Først og fremmest vil jeg starte med noget positivt.. Hvor er det dog dejligt at se drengene leverer et knaldhårdt arbejde, og virkelig udvise lyst, og tro på det.. Sikkerhed i forsvaret, og til tider okay spil. Jeg syntes vores organisation på banen virker god, og vi holder aab fra 100 % chancer som jeg ser det..

Men der er lidt malurt i bægeret.. Det kan altså ikke være rigtigt at vi stort set hver gang vi kommer på udebane mod bundholdende ( agf, Vejle, sønderjyske, i dag) ikke kan få tingene til at glide offensivt... Vi spiller rent ud sagt dårligt på deres banehalvdel, og i første halvleg er der godt nok langt imellem de 5-6 afleveringer i træk på deres banehalvdel.. Jeg ved ikke hvad vi mangler men jeg syntes der er for langt mellem vores angribere og midtbane, plus at vi simpelthen er skandaløse når det handler om indlæg.. Fuck hvor er det dog GUDSJAMMERLIGT at se når spillere som jan k, og Holmen som får penge i hoved og røv, ligger indlæg som en flok serie 5 spiller:@!!!! De får den ikke engang forbi første mand som er det man lærer som miniput: Et indlæg skal altid forbi forreste mand... Derfor kommer vi ikke til de store chancer, og derfor ser vi ud af helvedes til i det offensive...

Nu til karakterene:

Stephan 7: Står en glimrende kamp, og er vildt sikker i alt hvad han foretager sig.. Virker også til at snakke godt sammen med sit forsvar, så der ikke opstår forvirringer.. Kommende 1. keeper på landsholdet ?

Randrup 4: Har i perioder problemer med Duen, og kommer sjældent med i det offensive som vores backs bare skal.. Er set bedre, og ligner en som ik er helt i topform endnu, dog ingen markante udfald!

Max: 10 For det defensive, og 2 for pasningsspillet.. Tillader ikke modstanderen at kommer forbi, og er placeringssikker, med stort P!.. Men smider hver anden aflevering væk, og det duer bare ikke.. Tyer for ofte til lange bolde!

Bischoff 7: En stille dag på kontoret, hvor han ikke gør det sværere end det er, og totalt piller saganowski fra hinanden..

T.R: 4-7.. Igen super god defensivt, hvor han ikke lader nogle gå igennem, men savner virkelig offensive raids.. Er med i 2 gode chancer, men det er vel alt?

Gislason: 2-4.. Halser KONSTANT efter, og smider den ene bold væk efter den anden.. Er tæt på at koste to mål, fordi han igen igen ikke ejer ordet acceleration, og derfor aldrig kommer på kroppen af modstanderen.. Leon til brøndby tak! Dog viser han en smule initiativ offensivt i dag!

M.K.D 4: Hans dårlige kamp indtil nu, hvor INTET fungerer.. Dog kæmper han alt hvad han har lært, og smider ikke nemme bolde væk, men når det drejer sig om det kreative var det meget skidt.. Egentlig på randen af 2, fordi hans job er at være kreativ.

Holmen 4: Så kan folk sige hvad de vil, og man of the match og ved du hvad.. Nej hans fejlprocent er så stor at jeg ville overveje om han skulle sættes af til næste weekend.. Hvad nytter det at han tørrer M.P 12 gange i kampen når han hver gang lægger indlægget enten ud over baglinien, eller til forreste mand.. Og ellers er hans pasninsspil bare ikke godt nok, og han sætter ofte sine medspillere under pres med for dårlige afleveringer.. SKIDT!!

Jan K 2: Jeg er igen igen dybt skuffet, og manden kan intet når holdkammeraterne ikke serverer den for ham på et sølvfad.. Han har intet udfordrer gen, og det illustreres vel fint da han er en mod en mod Bøgelund.. Hvad gør han så.. Stopper helt op og venter på et overlap da han ikke selv kan.. Da det ikke kommer mister han den.. Banens KLART dårligste!

Duncan 4: Får stort set intet at arbejde med og det han får brænder han på det skammeligste.. Hans mangelfulde teknik udstilles igen igen når han går ned i banen, selvom den faktisk ser ud til at være blevet bedre.. En bpde og kamp for ham. Kæmper dog godt!

Jallow 2: Har du hørt om at gøre noget på egen hånd :/.. Og var han overhoved på banen i dag ?.. Smed vel i gennemsnit hver anden bold væk, og klumper rundt i den når han får chancen.. Bare ikke godt nok, men man kan vel heller ikke forvente at han laver 2 kasser hver uge.. det her var dog skidt!

Alt i alt er det fint at få x ude mod aab, men det offensive skal vidst strammes GEVALDIGT op til næste kamp..

Udskifterne må i selv bedømme Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #21172: 09 Nov 2008, 22:03 »

Og så skal Jan K sælges til højest bydende.. Gud jeg er træt af den mand.. Det opvejes sku ikke af at han scorer hver 5 kamp ticked off

Han kan ik drible, ingen teknik, ingen førsteberøring, ingen hurtighed, ingen flair, UUUUUD !!!!!!!!!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #21173: 10 Nov 2008, 18:48 »

Utroligt så godt jeg har ramt de karakterer, siden ingen er uenige Grin

http://www.bold.dk/nyt/Von-Schlebruegge-snart-klar-igen VIRKELIG vigtigt Thumbs Up

Cool

JKJ
Gæst

« Svar #21174: 10 Nov 2008, 18:55 »

Utroligt så godt jeg har ramt de karakterer, siden ingen er uenige Grin

http://www.bold.dk/nyt/Von-Schlebruegge-snart-klar-igen VIRKELIG vigtigt Thumbs Up

Han er da også en ganske smart fyr ham Max, lige at tage 2 skader i kampen fremfor at gøre det over 2 kampe Wink

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #21175: 10 Nov 2008, 19:07 »

M.K.D 4: Hans dårlige kamp indtil nu, hvor INTET fungerer.. Dog kæmper han alt hvad han har lært, og smider ikke nemme bolde væk, men når det drejer sig om det kreative var det meget skidt.. Egentlig på randen af 2, fordi hans job er at være kreativ.

Er enige med næsten alle de karaktere du har givet, undtagen lige 1, selvom du selv siger at han næsten skal have 2.

Jeg synes at MKD skal have et 2 tal, han spillede virkelig ikke godt i går synes jeg. og han kunne slet ikke aflevere ordentligt, selvom om der kun var nogle meters afstand, og han var ikke kreativ som han har været i de andre kampe han har spillet og man ser ham næsten heller ikke i kampen.

Men man kan jo heller ikke forvente at han spille godt i hver kamp.  Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #21176: 10 Nov 2008, 20:44 »

Langt hen af vejen er jeg enig i dine karakter, vk, men disse burde ændres tbh:

Randrup (7), Gisla (4), Holmén (7) og Jallow (4).. Ved godt at du har givet Gisla et 4-tal, men fjern 2-tallet, og vi er enige. Hans bedste kamp længe, hvilket ikke siger så lidt.. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #21177: 10 Nov 2008, 20:52 »

Randrup er jeg faktisk enig i syntes, bare ikke han er offensiv nok, og det trækker ned, men defensivt var det til 7 ja Smiley

Gisla er jeg til dels enig i, men Holmen, og Jallow burde blive hvor de er for de lever på INGEN måde op til det de kan.. Skræmmende lavt bundniveau fra specielt Holmen.. Ja fint at han ofte sætter sin direkte modstander af, men det fører ikke en gang til noget som helst farligt.. Han smider samtlige indlæg han har væk, og det er utilgiveligt Peace

Cool

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #21178: 10 Nov 2008, 21:04 »

Langt hen af vejen er jeg enig i dine karakter, vk, men disse burde ændres tbh:

Randrup (7), Gisla (4), Holmén (7) og Jallow (4).. Ved godt at du har givet Gisla et 4-tal, men fjern 2-tallet, og vi er enige. Hans bedste kamp længe, hvilket ikke siger så lidt.. :-)

er faktisk også enig at randrup skal have 7, han vandt jo næsten det hele i i forsvaret, desværre var han ikke så meget med offensivt, men det er nok bare formen der mangler.

Jeg synes faktisk at Howard gjorde det rigtig solidt da han kom ind, når man tænker på han ikke har spillet i lang tid.

Zone 43
Manager

« Svar #21179: 10 Nov 2008, 21:16 »

Randrup er jeg faktisk enig i syntes, bare ikke han er offensiv nok, og det trækker ned, men defensivt var det til 7 ja Smiley

Gisla er jeg til dels enig i, men Holmen, og Jallow burde blive hvor de er for de lever på INGEN måde op til det de kan.. Skræmmende lavt bundniveau fra specielt Holmen.. Ja fint at han ofte sætter sin direkte modstander af, men det fører ikke en gang til noget som helst farligt.. Han smider samtlige indlæg han har væk, og det er utilgiveligt Peace

Nu skal Randrup jo heller ikke sørge for offensiven, da vi har 4-5 mand til det ;-)

Holmén laver imo et kæmpe stykke arbejde, og hvor mange kommer vi frem til efter Jallow pilles ud? Ikke ret meget, hvorfor jeg ser vigtige for offensiven, hvilket de også viste i går. At Holmén skal træne nogen indlæg er en sag tbh Tunge

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1410 1411 [1412] 1413 1414 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010