home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1238 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1409 1410 [1411] 1412 1413 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4216253 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21150: 09 Nov 2008, 15:28 »

Jeg har det lige modsat. Af en eller anden grund tror jeg ikke på en sejr i dag, og jeg kan sagtens se os tabe.

Zone 43
Manager

« Svar #21151: 09 Nov 2008, 15:30 »

Det satme på tide Holmén kommer i gang har troet han ville score stort set hver weekend... Kom i gang ticked off

Nu har Sampa aldrig været den store målmaskine, så han kommer næppe til at score hver weekend ;-)

Tror på samme opstilling som mod Horsens, bare hvor Munken afløses af Gisla.

Ses toby og madsen.. Kæft det er ærgeligt at tom stopper nu, endelig bevidner han at han har bare lidt hjerneceller Opstemt

Til gengæld har vi ingen reele angrebsreserve med, hvis Dunken eller Jallow skulle pilles ud i løbet af kampen.. Det nærmeste vi dér er Ericsson og Alex..
Men delvis enig. Tobi bør være fortid til januar måned, mens Madsen bør være 4. eller 5. valg.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21152: 09 Nov 2008, 15:31 »

AaB sprudler af selvtillid efter at de skilte sig af med en overvurderet træner, så jeg tror også at BIF får det rigtigt svært i dag - En AaB sejr virker sansynlig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #21153: 09 Nov 2008, 15:40 »

Jeg tror på en sejr i dag, da jeg mener at vi på samtlige pladser minus højre back, og den defensive midt har et bedre hold end aab...

3 point, i en kamp hvor x også kan vise sig at være fint Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patricide
Lilleputspiller
*

« Svar #21154: 09 Nov 2008, 15:45 »

Vi skal vinde... skal vi være med i toppen skal vi ha en sejr!! og det gør vi oz.. allan kuhn har fået samlet tropperne men.. det spillemæssige er ikk helt i top endnu.. 2 mål sejr til brøndby!!

Chakana
Manager

« Svar #21155: 09 Nov 2008, 16:06 »

Tror på en 3-1 sejr til os, men under alle omstændigheder skal vi nok vinde! Thumbs Up
Jallow, MKD og Dunken scorer målene..

Arsenal Football Club

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21156: 09 Nov 2008, 16:29 »

Troe allan kalkuhn er den perfekte træner for aab og tror også alle hold som spiller mod dem resten af efteråret får det virkelig svært ( - Man u  Smiley ) og vi er en af holdene Skuffet

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #21157: 09 Nov 2008, 16:31 »

1-1, Curth & Schlebrügge.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #21158: 09 Nov 2008, 17:29 »

Ser ud til at der er mange medrejsende! Opstemt

"Augustinussen klippede sine kønshår af og proppede dem i stenilds handsker som han spillede med og havde hår over det hele på hænderne bagefter"  funny

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

absalonsen
Gæst

« Svar #21159: 09 Nov 2008, 18:23 »

Ok første halvleg. Meget lige kamp med mange nærkampe. Hamrende ærgeligt, at Duncan ikke får bedre ram på Rasmussens indlæg, for så skulle Karim have disket op med en feberredning.. Vi skal bare presse AaB lidt mere, når de er i angreb - de får for meget plads!

En kamp der kan gå begge veje. Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #21160: 09 Nov 2008, 18:25 »

Fin første halvleg. Gislason og Holmén virker som om, de kommer til at spille deres bedste kamp i denne sæson. De er begge sikre, og Holmén kommer godt ud over kanten i højre side. Synes vi samler mange andenbolde op - lad det forblive sådan! Bischoff har lavet enkelte fejl, mens MaxPower som altid er meget stabil.

Ærgeligt at Duncan ikke lige får den ind på Thomas Rasmussens oplæg. Jallow virker også rigtig god i dag. Alt i alt er det fint, og hvis vi kan få puttet et par kasser ind i anden halvleg, så er det great! Forza Brøndby!

absalonsen
Gæst

« Svar #21161: 09 Nov 2008, 19:26 »

Fair nok at den ender med en pointdelling, selvom jeg helst havde set, at Duncan havde scoret på sin chance til sidst. Smiley

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #21162: 09 Nov 2008, 19:29 »

Resultatet er fair nok.

men, det er fandme ringe at vi ikke slå nogle ordentlige indlæg, det er simpelthen for dårligt.
og vores afleveringer i dag er virkelig os ringe.

Jeg er skuffet over at vi ikke prøver at presse Aab noget mere de sidste 20 min.

ManUtd83
Manager

« Svar #21163: 09 Nov 2008, 19:36 »

Hvorfor er det Martin Ericson SKAL på banen hver eneste kamp. Han irriterer mig grænseløst, for han gør jo aldrig noget ordentligt alligevel. Så skulle Farnerud hellere være kommet på noget før.

patrick J
Manager

« Svar #21164: 09 Nov 2008, 19:37 »

Hvorfor er det Martin Ericson SKAL på banen hver eneste kamp. Han irriterer mig grænseløst, for han gør jo aldrig noget ordentligt alligevel. Så skulle Farnerud hellere være kommet på noget før.

Jeg har det på 100% samme måde, det er så træls at se på at han taber hver eneste duel!! ticked off

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 1409 1410 [1411] 1412 1413 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010