home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1330 1331 [1332] 1333 1334 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4223928 gange)
Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19965: 05 Sep 2008, 15:30 »

I know ,.

men jeg gik direkte ind på den 1. side i tråden så jeg kunne ikke se du havde skrevet det Peace

hehe ok Smiley

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #19966: 05 Sep 2008, 19:10 »

http://www.sportenkort.dk/nyhed/82149/fodbold/rytter%3a+k%f8hlert+b%e6rer+del+af+skylden jamen for fanden da er i ikk voksne mennesker HR Rytter...
Stram lige hjelmen... Men alligevel lidt skidt af køhlert hvis det paser

Brøndby ´96
Arsenal ´96

freakstar
Reserveholdsspiller

« Svar #19967: 05 Sep 2008, 19:16 »

http://www.sportenkort.dk/nyhed/82149/fodbold/rytter%3a+k%f8hlert+b%e6rer+del+af+skylden jamen for fanden da er i ikk voksne mennesker HR Rytter...
Stram lige hjelmen... Men alligevel lidt skidt af køhlert hvis det paser

Gætter bare på det er tuderi fra Rytter. Ludersøn!

Hej alle mine venner

verdenskrig
Manager

« Svar #19968: 05 Sep 2008, 19:26 »

Så gætter jeg modsat.. Ud fra hvad man har hørt om krisen, skulle det slet slet ikke undrer mig..

Alene det at spillerne begynder at slås med hinanden, symboliserer udelukkende manglende respekt for hinanden, og for træneren... Og har man ikke respekt for træneren er det fordi han ikke har sat sig i respekt..

Jeg har i øvrigt bemærket en kedelig tendens til at stort set alle de spiller der forlader os har noget skidt at sige om trænerteamet, ledelse, eller andet som helt bør være i orden i en proff topklub som Brøndby!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Gosser
Manager

« Svar #19969: 05 Sep 2008, 19:27 »

Hvorfor skulle det være løgn/tuderi?

Kan sagtens forestille mig at Køhlert er sådan - og udtalelsen fra Rytter overrasker mig egentlig ikke.

United-styrer
Gæst

« Svar #19970: 05 Sep 2008, 19:29 »

Så gætter jeg modsat.. Ud fra hvad man har hørt om krisen, skulle det slet slet ikke undrer mig..

Alene det at spillerne begynder at slås med hinanden, symboliserer udelukkende manglende respekt for hinanden, og for træneren... Og har man ikke respekt for træneren er det fordi han ikke har sat sig i respekt..

Jeg har i øvrigt bemærket en kedelig tendens til at stort set alle de spiller der forlader os har noget skidt at sige om trænerteamet, ledelse, eller andet som helt bør være i orden i en proff topklub som Brøndby!!

Ja, helt enig. Jeg tror, Køhlerts største problem er, at han mangler autoritet. Han er ikke nogen lederskikkelse. Han er ikke respektindgydende (allerhøjst for hans evner som talentlærer). Et hold uden leder er et hold uden styring. Et hold uden styring er et hold i kaos. Eller skal vi kalde det krise? Gud, hvor jeg glæder mig til Kent kommer.

verdenskrig
Manager

« Svar #19971: 05 Sep 2008, 19:35 »

Ja, helt enig. Jeg tror, Køhlerts største problem er, at han mangler autoritet. Han er ikke nogen lederskikkelse. Han er ikke respektindgydende (allerhøjst for hans evner som talentlærer). Et hold uden leder er et hold uden styring. Et hold uden styring er et hold i kaos. Eller skal vi kalde det krise? Gud, hvor jeg glæder mig til Kent kommer.

Alt for enig Skuffet

Desværre for det her burde ik været et tema i en klub som vores... Jeg har også sjældent overveje hvordan man kan sætte sig op til en kamp, når en mand som Køhlert står for oplægget, og motivationen... Ofte har jeg tvivlet på om han overhoved forsøger at gejle spillerne bare lidt op Huh

Under kampene står han som et skulptur, og glor fodbold... En træner skal sku være en der coacher, go en der giver spillerne opbakning igennem hele kampen.. En træner skal være en autoritær leder, som spilleren respekterer til fulde..

Det er tom ik, derfor, som du siger, glæder jeg mig til at kent kommer og får spillere som toby, lorentzen, gisla, ericsson, duncan osv til at leverer det de er købt for.. Køhlert magter det åbenlyst ikke!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #19972: 05 Sep 2008, 20:54 »

Terrortrusler mod Jallow

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige andet end at det er rystende, og ufatteligt! ticked off

Arsenal Football Club

Hamza_BIF
Manager

« Svar #19973: 05 Sep 2008, 21:07 »

Terrortrusler mod Jallow

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige andet end at det er rystende, og ufatteligt! ticked off

Sindssyge spadstiske idioter! ticked off

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

MLL
Manager

« Svar #19974: 06 Sep 2008, 10:34 »

Tilbage på FmF Opstemt

dasmessi
Gæst

« Svar #19975: 06 Sep 2008, 10:36 »

Det er da ærgeligt at dansk fodbold skal indgåes i sådan noget. Er det bare ren misundelse af at BIF har hentet Jallow de vil true?
Hvis det er tilfældet er det da forfærdeligt.

MLL
Manager

« Svar #19976: 06 Sep 2008, 10:38 »

Det er da ærgeligt at dansk fodbold skal indgåes i sådan noget. Er det bare ren misundelse af at BIF har hentet Jallow de vil true?

Det var før de hentede Jallow

.. men mon ikke der har været lidt misundelse indblandet i det
« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 10:40 af MLL » Logged

Tilbage på FmF Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #19977: 06 Sep 2008, 10:40 »

Det var jo tilbage i juni, det skete. Thumbs Up

Nice  Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #19978: 06 Sep 2008, 10:40 »

Det var før de hentede Jallow
Når ja, må have misset en linje. Smiley

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #19979: 06 Sep 2008, 22:58 »

Nice at Jallow scorede for Gambia. Godt nok var det "kun" mod Liberia, men det er sgu i orden Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Sep 2008, 13:17 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: 1 ... 1330 1331 [1332] 1333 1334 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010