home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1120 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 40 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1331 1332 [1333] 1334 1335 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4223385 gange)
Rasser Krasser
Lilleputspiller
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19980: 07 Sep 2008, 01:34 »

Nice at Jallow scorede for Gambia. Godt nok var det "kun" mod Libyen, men det er sgu i orden Thumbs Up

Ja det var nu Liberia, men fint er det alligevel

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88838

Bif!

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #19981: 07 Sep 2008, 01:59 »

Alt for enig Skuffet

Desværre for det her burde ik været et tema i en klub som vores... Jeg har også sjældent overveje hvordan man kan sætte sig op til en kamp, når en mand som Køhlert står for oplægget, og motivationen... Ofte har jeg tvivlet på om han overhoved forsøger at gejle spillerne bare lidt op Huh

Under kampene står han som et skulptur, og glor fodbold... En træner skal sku være en der coacher, go en der giver spillerne opbakning igennem hele kampen.. En træner skal være en autoritær leder, som spilleren respekterer til fulde..

Det er tom ik, derfor, som du siger, glæder jeg mig til at kent kommer og får spillere som toby, lorentzen, gisla, ericsson, duncan osv til at leverer det de er købt for.. Køhlert magter det åbenlyst ikke!!

her er jeg lidt uenig for hvis jeg tænker tilbage da laudrup var træner så, sad han også og så fodbold og overlod alt til faxe hvis der skulle rettes nået under kampene,
en hver træner har sin måde nogen råber og skriger når en/et spiller/hold laver fejl, og nogen opservere og køhlert er en person som ser tingene an og så reagere han måske forsent.

jeg tror skammen at spillerne har respekt for køhlert men ikke den samme som de havde overfor en Laudrup og en faxe og jeg tror det skyldes deres erfaring fra udlandsfodbold som de helt klart har mere af end køhlert.

En træner skal være en autoritær leder, som spilleren respekterer til fulde:

dette citat giver mig hovdepine for ja en træner skal respekteres ellers gør spillerne jo bare hvad der passer dem, autoritær kommer ikke langt i danskfodbold for hvis du vil have et hold til at spille fodbold så skal glæden være tilstede lysten til at løbe de 5 meter efter en bold og løbe for sine holdkamerater og dette opnåes ikke ved at være autoritær for sådan er dansk fodbold ikke skruet sammen, selvføglelig skal der være en  fast struktur men du må ikke tage det individuelle væk og det er sket i brøndby efter laudrup´s tid.

desværre.

verdenskrig
Manager

« Svar #19982: 07 Sep 2008, 02:12 »

her er jeg lidt uenig for hvis jeg tænker tilbage da laudrup var træner så, sad han også og så fodbold og overlod alt til faxe hvis der skulle rettes nået under kampene,
en hver træner har sin måde nogen råber og skriger når en/et spiller/hold laver fejl, og nogen opservere og køhlert er en person som ser tingene an og så reagere han måske forsent.

jeg tror skammen at spillerne har respekt for køhlert men ikke den samme som de havde overfor en Laudrup og en faxe og jeg tror det skyldes deres erfaring fra udlandsfodbold som de helt klart har mere af end køhlert.

En træner skal være en autoritær leder, som spilleren respekterer til fulde:

dette citat giver mig hovdepine for ja en træner skal respekteres ellers gør spillerne jo bare hvad der passer dem, autoritær kommer ikke langt i danskfodbold for hvis du vil have et hold til at spille fodbold så skal glæden være tilstede lysten til at løbe de 5 meter efter en bold og løbe for sine holdkamerater og dette opnåes ikke ved at være autoritær for sådan er dansk fodbold ikke skruet sammen, selvføglelig skal der være en  fast struktur men du må ikke tage det individuelle væk og det er sket i brøndby efter laudrup´s tid.

desværre.

Kan sagtens se hvad du mener... Forskellen er b. la at Laudrup altså havde faxe.. ( faxe Rullende Øjne ) som rent faktisk kan dele skideballer ud... Henrik jensen som burde være køhlerts svar på faxe, ser man sjældent ude og give en verbal skideballe...

Og det er netop den indstilling der gør at vi aldrig kommer videre i dk... Folk tror at det skal være sjovt hyggeligt, osv at spille fodbold, og derfor skal man bruge en træner som nærmest benytter sig af laden stå til metoden... Det er helt forkert... Fodbold er en benhård forretning hvor det sjove skal komme i anden række.. Spillerne får alt serveret på et sølvfad, og penge i hoved og røv, men så har de fandme også at leverer...

Hvis en træner er benhård som piontek var de i sin tid, og som en type som mourinho er det i dag, lønner det sig, da alle spillerne ved hvad deres arbejde er, og de ved at de nærmest bliver straffe hvis de ikke leverer, plus at en sådan batalje som madsen & duncan havde ville betyde øjeblikkelig afskedigelse...

Køhlert har ingen taktisk snor, han har ingen vildskab, ingen sjæl, ingen lyst, og ingen tro på det.. Hvordan vil du have at spillere skal kunne motiverer sig til en kamp når det er sådan en træner der står for oplægget...
Det er jo ik for sjov at vores krise rent faktisk blev værer under hans ledelse... Under møllen havde vi tendenser til at gå helt ned, men under Køhlert ramlede det hele da fuldstændigt sammen!!

Nu har han så formåret at bygge det op igen, men jeg vil snarer tilskrive den ære, Herman/ pokaltitlen, end køhlert..

For køhlert har intet andet gjordt end at stå og surmule i sit hjørne!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #19983: 07 Sep 2008, 02:19 »

Jeg tror netop, at Kent N. er den dirigerende type som vi har savnet siden Faxe/Laudrup. Kommer vi bare nogenlunde i land på en 1-4. plads, kan vi sagtens gå et forrygende får i møde under Kent! Thumbs Up

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #19984: 07 Sep 2008, 13:17 »

Ja det var nu Liberia, men fint er det alligevel

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88838

Nå ja, okay...min fejl. Begge lande er i Afrika...tog bare fejl af navnene....

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #19985: 09 Sep 2008, 16:35 »

http://onside.dk/node/15860 YES! Opstemt

EDIT: Er det bare mig eller er folk begyndt at skrive mindre og mindre i denne tråd Huh Græder

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Cencur
Manager

« Svar #19986: 09 Sep 2008, 16:39 »

EDIT: Er det bare mig eller er folk begyndt at skrive mindre og mindre i denne tråd Huh Græder

Havde lige skrevet "Brøndby IF Tråden" i søgefeltet, da dit indlæg smed tråden op i seneste aktive emner. Wink

Det lyder skønt at begge er ved at være klar igen, håber dog ikke TK bruger dem forkert, så begge kommer til at sidde ude i flere uger igen. Så hellere vente en kamp eller to!

Det er også pause i SAS ligaen, så det er ikke så underligt at det ligger lidt stille i både denne og FCK tråden. Smiley

Har forresten lige modtaget min billet til Vejle, andre der skal med? Glæder mig sgu!

SA

Wass - JayJay - Max - TR

Gisla

Holmén - Kristiansen

Krohn-Delhi

Jallow - Magic

Mit bud på en startopstilling og håber på en 0-2 sejr!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst

« Svar #19987: 09 Sep 2008, 16:41 »

Klasse, håber virkelig de er klar til Vejle kampen. Ihf. Farnerud, for vil hellere se Magic og Jallow udgøre angrebet. Han er virkelig begyndt at vise magi igen (magic). Ikke på top-niveau endnu, men han er helt klart på rette vej. Bliver spændende i den kommende tid.

Transfervinduet er lige lukket, og der er 2 ugers pause = Der sker ikke rigtig noget for tiden, så ikke så meget at skrive om.
;-)

BenMusalho
Gæst

« Svar #19988: 09 Sep 2008, 16:50 »

Havde lige skrevet "Brøndby IF Tråden" i søgefeltet, da dit indlæg smed tråden op i seneste aktive emner. Wink

Det lyder skønt at begge er ved at være klar igen, håber dog ikke TK bruger dem forkert, så begge kommer til at sidde ude i flere uger igen. Så hellere vente en kamp eller to!

Det er også pause i SAS ligaen, så det er ikke så underligt at det ligger lidt stille i både denne og FCK tråden. Smiley

Har forresten lige modtaget min billet til Vejle, andre der skal med? Glæder mig sgu!

SA

Wass - JayJay - Max - TR

Gisla

Holmén - Kristiansen

Krohn-Delhi

Jallow - Magic

Mit bud på en startopstilling og håber på en 0-2 sejr!
Også mit bud på en startopstilling.

Nogen der ved/tror hvad vi gør når Farnerud er klar igen? Går vi hen til en 4-5-1/4-3-3 eller bliver vi ved diamanten?
Jeg tror/frygter selv at Tom K. går tilbage til 4-5-1 opstillingen og bruger disse spillere:

Andersen
Wass - Jönsson - Von S - Th. Rasmussen
Krohn - Holmén - Gislason - Farnerud - Jan K.
Magic

Meget tyder på at Køhlert holder fast i Madsen, og han har udtalt at Jallow er en fremtidens mand, og han ikke kender ham.
Så det kunne godt tyde på at han stiller op sådan. Han har i de sidste par kampe også gået mere og mere tilbage til 4-5-1 opstillingen, så endnu en ting der tyder på denne opstilling.
Men hvis han nu bliver ved 4-1-2-1-2, hvor skal Krohn-Dehli så være? Tror selv at han så vil blive brugt som backup, og Hermann har jo også udtalt at Michael er et godt supplement til midtbanen.

Hvad tror I? Holder vi fast i diamanten, eller går vi tilbage til 4-5-1?

Min ønskeformation er diamanten, med Jallow og Madsen i front:

Andersen
Wass - Jönsson - Von S. - Th. Ras.
Gislason
Holmén - Jan K.
Farnerud
Madsen - Jallow

Så må Michael KD være backup.

MLL
Manager

« Svar #19989: 09 Sep 2008, 16:55 »

Har forresten lige modtaget min billet til Vejle, andre der skal med?

Jeg skal også med, har også lige modtaget min Wink

Btw: Musalho, den sig bruger jeg Wink

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #19990: 09 Sep 2008, 17:14 »

Mit bud på en start 11'er..

Stephan A.
Wass - JJ - Max - TR
Gisla
Krohn-Delhi - Jan K.
Holmén
Ericsson - Madsen

Tørnes, Howard, Bischoff, Lorentzen, Farnerud, Duncan, Jallow.

Og så vinder vi med 2-3 overskyende mål! Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #19991: 09 Sep 2008, 17:15 »

Jeg skal også med, har også lige modtaget min Wink

Btw: Musalho, den sig bruger jeg Wink
Men ikke samme skrift Djævel

Lad os få alle Brøndby fans til at skrive det i deres sig! Wink

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #19992: 09 Sep 2008, 17:40 »

Like this Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #19993: 09 Sep 2008, 17:42 »

http://www.uefa.com/footballeurope/club=50021/competition=14/index.html Howard har vidst et skjult talent funny (Kig på truplisten)

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #19994: 09 Sep 2008, 17:43 »

hehe han er bare alsidig hehe Smiley

Sider: 1 ... 1331 1332 [1333] 1334 1335 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010