home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1039 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1230 1231 [1232] 1233 1234 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4223635 gange)
Yessir
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18465: 04 Aug 2008, 01:05 »

Jaja men det gider jeg ik diskuterer her... Og det er ik det vi snakker om... syntes bare got du kunne have skrevet det på en pænere måde, men fuck nu det! Smiley

1. Ja det lyder bekendt... Til en hvis grad... For vi arbejde os selv i mod succes... Og havde succes igennem mange år... For så pludseligt ik at have det... Jeres fusion havde aldrig haft succes... Bortset fra at i faktisk havde fået et mesterskab...

Men ellers intet... og der er forskel på 1 mesterskab mod 10... Kontra krise...

2. Skal jeg med glæde gøre...  Peace..

Det forstod jeg som om at vi skulle have givet dem klar besked i dag Smiley.. Men hvad mener du så præcist Smiley.. 

Som sagt så får man som fortjent i min bog  Smiley
Snakker folk pænt, kan de også forvente en god tone fra min side af, så lad os da endelig opretholde den.

Jo men forventningerne og ambitionerne var dengang endnu højere end jeres er pt. så kan vi diskutere hvem der har/havde mest ret til at føle sig trådt på  Wink

Det du fremhæver der, syntes jeg tydeligt viser min pointe om at du læser nogen indlæg for hurtigt igennem. Jeg skriver jo ikke i datid, som det vel burde være skulle jeg referere til dagens kamp. Derfor troede jeg det var klart for enhver at der blev snakket fremad  Wink

Yessir
Manager

« Svar #18466: 04 Aug 2008, 01:10 »

1. Men hvis jeg ik er enig, er det vel fordi din argumentation ik har overbevist mig Peace.. Der kan sagtens være noget om snakken, men jeg mener ik jeg har fået det forklaret på en måde så jeg kan identificerer mig med det du kalder mig Peace

2. Ja okay... Det hænger nok også sammen med at jeg ik kunne forstå hvad du mente med det!

3. Det har du ret i... Men det er heller ik det jeg skriver... Jeg skriver at man bedre ville kunne forstå et kollaps mod fck, end i mod randers hjemme Smiley

Der er vidst ingen tvivl om hvad der ville være mest smertefuldt Grin

1. Du behøver skam heller ikke være enig eller overbevist. Men at kalde min argumentation for tynd fordi jeg ikke gentager den igennem alle mine indlæg, den er lige hård nok.

2 ...  Wink

3. Men kollektive kollaps skal jo netop ikke forstås Smiley også er det jo at jeg siger man skal prise sig lykkelig for hvem der skete imod.

verdenskrig
Manager

« Svar #18467: 04 Aug 2008, 01:14 »

Som sagt så får man som fortjent i min bog  Smiley
Snakker folk pænt, kan de også forvente en god tone fra min side af, så lad os da endelig opretholde den.

Jo men forventningerne og ambitionerne var dengang endnu højere end jeres er pt. så kan vi diskutere hvem der har/havde mest ret til at føle sig trådt på  Wink

Det du fremhæver der, syntes jeg tydeligt viser min pointe om at du læser nogen indlæg for hurtigt igennem. Jeg skriver jo ikke i datid, som det vel burde være skulle jeg referere til dagens kamp. Derfor troede jeg det var klart for enhver at der blev snakket fremad  Wink

1. Det lyder fair i min bog... Den syntes jeg vi skal opretholde Wink

2. Tjaaa da jeg ik var interesseret i fodbold dengang, dårligt nok født ( Grin) har jeg svært ved at udtale mig... Men kan dog kun forholde mig til de fakta som der er.. At vi er en mangeårig succesrig klub, der pludseligt ik kan blive mestre mere... Om det gør mere ondt, end en ny klub der ik får opfyldt forventningerne ved jeg ik.. Da jeg aldrig har været i den situation...

Tror personligt at man altid syntes det er det frygtligste der kan ske når ens eget hold kommer i krise, ligemeget hvordan den tidligere situation har set ud Peace

3. Hmm... Jeg skal blankt æde min del af kagen her og erkende at jeg måske havde forstået det hvis jeg havde læst det igennem 2 gange... Men syntes dog godt man kan forstå det i min retning... Men du har nok ret når det kommer til stykket... skal jeg huske for fremtiden Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZhotLog
Gæst

« Svar #18468: 04 Aug 2008, 01:15 »

Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.

verdenskrig
Manager

« Svar #18469: 04 Aug 2008, 01:16 »

1. Du behøver skam heller ikke være enig eller overbevist. Men at kalde min argumentation for tynd fordi jeg ikke gentager den igennem alle mine indlæg, den er lige hård nok.

2 ...  Wink

3. Men kollektive kollaps skal jo netop ikke forstås Smiley også er det jo at jeg siger man skal prise sig lykkelig for hvem der skete imod.

1. Kunne jeg måske godt have undladt ja.. Men når jeg ik føler at jeg er blevet oplyst nok om hvorfor du mener jeg er forkælet tidligere, og du så gentager det, kan man godt se det som tynd argumentation... Omvendt kunne jeg have sagt det på en mere konstruktiv måde Smiley

3. Jo der er vi ikke enige... det giver da langt mere logik at hele holdet falder igennem mod et klassehold, kontra et midterhold ( siger jeg efter vi lige har fået stryg 3-0 ... selvmål Grin )

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18470: 04 Aug 2008, 01:38 »

Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.

Du får os ikke til at fløjte ticked off

Opstemt

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #18471: 04 Aug 2008, 01:45 »

Jeg har nu brugt noget tid på at analysere Brøndby's situation og dansk fodbold generelt...
Først og fremmest er jeg kommet frem til at BIF er som et korthus.. Det går skide godt så længe man ikke kommer til at ryste fundamentet.. Men selv de mindste rystelser kan få det hele til at krakelere.. Det er noget der har slået mig ved flere tilfælde og dette gælder ikke kun Brøndby men mere eller mindre samtlige hold i Superligaen..

Fx med Brøndby - når de spiller godt, så spiller de satme godt også kan de slå alle, men når de spiller dårligt kan de også blive slået af alle. Bundniveauet i dansk fodbold er simpelthen for lavt.. Det er jo ingen hemmelighed at man i Danmark godt kan lide at sammenligne sig selv med det store fodboldeuropa.. Så hvorfor ikke lave en lille hurtig sammenligning der desværre fortæller hvor langt dansk fodbold er fra de bedste af de bedste ..

Hvis man fx tager et hold som Chelsea (og NEJ jeg er united fan).. Selvom Chelsea spiller som en pose lort nogle gange så får de stadig point med fra kampene.. Noglegange vinder de endda selvom de spiller elendigt.. Til sammenligning taber et dansk hold når de spiller dårligt.. Hvorfor?? - det er fordi så snart man kommer bagud (det samme skete for bif idag) så går spillerne i panik.. Istedet for at trække i nødbremsen og sige "hov vent lidt nu sætter vi lige tempoet ned" så vi kan komme os over chok'et over at komme bagud så forcere man simelthen sit spil.. Den taktiske forståelse for fodbolden i danmark er lig meget dårlig eller ikke-eksisterende... Hvorfor forcerer man sit spil når det tydeligvis ikke kører for en?? selvom man har over halvdelen af kampen tilbage til at udligne så forcerer man ..

Et andet eksempel jeg har er fx idag i kampen mellem Esbjerg - FC Nordsjælland.. Det er sgu mere held end forstand at Nordsjælland gik derfra med 1-1.. Esbjerg burde have afgjort den kamp for længe siden med alle deres chancer i 1. halvleg - HOV ET ANDET PROBLEM I DANSK FODBOLD .. SCOR PÅ SINE CHANCER..

I gamle dage kunne FCK og BIF vinde og få point mod hold selvom de spillede dårligt .. Det kan de ikk mere.. Det er simpelthen kvaliteten der mangler, og nej IMO så kommer dansk fodbold aldrig op i eliten .. Der er for mange parametre der ikke spiller og aldrig kommer til at gøre det.. Folk er for forkælede (fodboldspillerne) .. Når det går dårligt er der ingen i DK til at gå forrest .. Alle gemmer sig og forsøger at komme under græstæppet..

verdenskrig
Manager

« Svar #18472: 04 Aug 2008, 01:56 »

Du rammer hovedet på sømmet... Thumbs Up

Jeg bidder altid mærke i at de danske hold simpelthen ikke har moralen til at komme igen... Spillerne kigger forvirret på hinanden efter en scoring i mod dem... Man ser den her tanke lyder ud af dem : Hvad fanden skal vi nu :-/..Et godt eksempel i dag... Brøndy spillerne ser forvilet rundt efter 2-0 scoringen.. de kigger ned i jorden, og kigger væk fra hinanden.. Savner at spillerne ser hinanden i øjnene og sammen vender det!!!! Djævel

Det virker for mig som om trænernes kampplan ikke er god nok... Der mangler simpelthen en backup plan, hvis kampen ik forløber som man vil... Vi oplevde i dag på Brøndby stadion et Brøndby hold hvor intet fungerede...

Hvad gør Køhlert.. Står og ser passiv til med samme formation, men vi smidder den ene aflevering efter den anden i fødderne på en Randers spiller... Utilgiveligt... Et glimrendeeksempel på at nok har du ret i at spillerne er forkælede, og uden manglende karakter til at vende noget negativt... Men trænerne bærer også deres del af ansvaret...

Motivationsfaktoren virker også ofte som en by i Rusland for visse trænere... Hvordan kan vores hold komme så uinspireret ud til et stadion med 15.000 tilskuere crazy... det er mig ofte en gåde hvad tom fortæller spillerne inden de går på banen!!

Nej vi er sku langt efter udlandet... På alle områder... Og vi sakker enda bagud med mange ting... Det der gør at vores klubber klarer sig relativt godt i europa er de spillere man henter udefra... For at få succes med et hold fuldt af danske spillere, er som at vinde i ludo hvis man kun må slå 1 taller.. Nærmest umuligt!!

Cool

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18473: 04 Aug 2008, 02:02 »

Der er så mange teorier, og sammenlagt rammer alle vel plet?

BIF plejer at fighte til det sidste, men tager man en kamp som i dag...hvem fighter så?

Spillerne er alt alt for stillestående, og fighter slet ikke for det. Holmén kæmpede for det i dag, det må man give ham, og synes også at TR fik beskidte knæ, men det skulle jo være alle der kæmper til det sidste?

Duncan er den værste....LØB dog lidt...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #18474: 04 Aug 2008, 02:07 »

Jeg glemte at inkludere noget i mit andet indlæg, men det kan også virke som et supliment til Verdenskrigs indlæg..
Jeg siger ikke at de europæiske topklubber aldrig taber fordi det gør alle i ny og næ.. Det er bare forskel på hvordan man taber... I Danmark har man en tendens til at give op istedet for at kæmpe for det til sidste fløjt hvorimod man i udlandet ser flere hold kæmpe til sidste sekund.. Noglegange betaler det sig ved at de laver et comeback og måske endda vinder.. Andre gange taber man men i det mindste taber man fordi man har mødt et hold der er bedre på dagen... Man kan se hinanden i øjnene bagefter og sige "vi gav sgu alt hvad vi havde i os - det var bare ikke vores dag eller de andre var bare bedre" .. Eller man kan gøre som Brøndby gjorde idag .. Hvor mange af de BIF spillere kan se sig selv i øjnene efter dagens præstation ?? Jeg ville ikke kunne hvis jeg var på det hold.. Hvor mange gav ALT HVAD DE havde .. Ingen .. Vinder mentalitet er en by i RUSLAND blandt danske spillere.. Det virker som om de er ligeglade med om de vinder eller taber bare de får deres løn hver måned.. Det er simpelthen ikk godt nok .. Det fortjener fansne ikke..

verdenskrig
Manager

« Svar #18475: 04 Aug 2008, 02:11 »

Jeg glemte at inkludere noget i mit andet indlæg, men det kan også virke som et supliment til Verdenskrigs indlæg..
Jeg siger ikke at de europæiske topklubber aldrig taber fordi det gør alle i ny og næ.. Det er bare forskel på hvordan man taber... I Danmark har man en tendens til at give op istedet for at kæmpe for det til sidste fløjt hvorimod man i udlandet ser flere hold kæmpe til sidste sekund.. Noglegange betaler det sig ved at de laver et comeback og måske endda vinder.. Andre gange taber man men i det mindste taber man fordi man har mødt et hold der er bedre på dagen... Man kan se hinanden i øjnene bagefter og sige "vi gav sgu alt hvad vi havde i os - det var bare ikke vores dag eller de andre var bare bedre" .. Eller man kan gøre som Brøndby gjorde idag .. Hvor mange af de BIF spillere kan se sig selv i øjnene efter dagens præstation ?? Jeg ville ikke kunne hvis jeg var på det hold.. Hvor mange gav ALT HVAD DE havde .. Ingen .. Vinder mentalitet er en by i RUSLAND blandt danske spillere.. Det virker som om de er ligeglade med om de vinder eller taber bare de får deres løn hver måned.. Det er simpelthen ikk godt nok .. Det fortjener fansne ikke..

TAK!!!!!

Det er nemlig lige præcis det jeg har snakket om hele dagen... Jeg kan sagtens accepterer at vi taber... Men når vi bliver ydmyget uden at have givet det mindste af hvad vi kan, bliver jeg sku rasende... Det er simpelthen uacceptabelt, når man får en fed hyre, og har fans overalt.. Så har man et ansvar Sur...

Ethvert hold kan netop tabe med støvlerne på, hvilket vil sige at man har jagtet et resultat indtil sidste fløjt... Duncan, madsen, gisla, berthelsen, holmen, jan k... Håber fandme de skammer sig efter i dag crazy.. For de gjorde INTET for at vi skulle vinde!!

Og som du siger... Vi har INGEN vindermentalitet i det her land... Hvis spillerne havde den samme vinder mentalitet som os fans, ville vi fandme have en af verdens bedste ligaer!!!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #18476: 04 Aug 2008, 02:16 »

BIF plejer at fighte til det sidste, men tager man en kamp som i dag...hvem fighter så?
Spillerne er alt alt for stillestående, og fighter slet ikke for det. Holmén kæmpede for det i dag, det må man give ham, og synes også at TR fik beskidte knæ, men det skulle jo være alle der kæmper til det sidste?

DYBT uenig,.. Det har netop været vores problem under krisen... Folk har bare stået og gloet, uden at kæmpe de mindste, og man kunne se at vi allerede havde tabt når vi gik på banen crazy... Det vi så under krisen, er nøjagtigt det vi så i dag.. Og resultatet blev derefter... Velkommen tibage til virkligheden Ubeslutsom

Holmen og TR giver sig da lidt... Men igen... deres hoveder hænger også, og de udviser ingen tro på tingene... Det er ik godt nok når man er stammen på et hold...

Og duncan er bare til grin... At den mand kan være vores 1 angriber kan simpelthen gøre mig decideret bange Ubeslutsom

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #18477: 04 Aug 2008, 02:27 »

Vil også sige at jeg ikke har set meget af den fighterevne .. Hvis man havde fightet (bare lidt) og troet lidt på tingene havde man vel ikke gået over et år uden en udebane sejr i Jylland ... Vel ?? Hvordan forklare man ellers at BIF ikke "Kunne" vinde i Jylland i over 1 år .. Det har alt med vindermentalitet, tro og fight at gøre.. HOV NEJ er det ikke 3 ting BIF spillerne ikke udviste..

Er træt af at nogle BIF tilhængere simpelthen nægter at se sandhenden i øjnene.. Jeg har stor respekt for den loyalitet BIF fansne udviser.. Men kære venner der er STOR forskel på loyalitet og naiv-støtte..

verdenskrig
Manager

« Svar #18478: 04 Aug 2008, 02:33 »

Vil også sige at jeg ikke har set meget af den fighterevne .. Hvis man havde fightet (bare lidt) og troet lidt på tingene havde man vel ikke gået over et år uden en udebane sejr i Jylland ... Vel ?? Hvordan forklare man ellers at BIF ikke "Kunne" vinde i Jylland i over 1 år .. Det har alt med vindermentalitet, tro og fight at gøre.. HOV NEJ er det ikke 3 ting BIF spillerne ikke udviste..

Er træt af at nogle BIF tilhængere simpelthen nægter at se sandhenden i øjnene.. Jeg har stor respekt for den loyalitet BIF fansne udviser.. Men kære venner der er STOR forskel på loyalitet og naiv-støtte..

Det var simpelthen en skandale, og kan kun forklares med vindermentalitet... Men samtidig mener jeg igen trænern spiller en rolle her... det er simpelthen for indkompetent at man med det materialle tom havde i kan ramme den skide taktik bare en gang ticked off.. Og det samme gælder for møllen og laudrup.. Møllen var dog delvist undskyldt da han havde en latterlig trup med mange skader..

Men vindermentaliteten savnede jeg.. Den var der i mod Viborg... Man kunne tydligt se det.. Specielt da viborg udlignede... Så skyndte spillerne sig op til midterlinien igen... Satte spillet i gang... Og gik ned og scorede... Og holdt 2-1 hele 2 halvleg med en mand udvist... THATS THE SPIRIT!!!!!!!!!!

Og 100 % enig i din betragtning omkring fans... Det samme forsøgte jeg tidligere at fortælle, men jeg blev tudet ørene fulde om at jeg var en forkælet, og uloyal fan... Og at jeg skulle tage mig sammen og komme videre...

Det er bare svært når man er typen der ik stiller sig tilfreds med andet end sejr... DET er nemlig vindermentalitet.. At man vil vinde alle kampe...

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #18479: 04 Aug 2008, 02:35 »

Og havde spillerne og ledelsen haft den samme indstilling som jeg har, havde vi aldrig set skyggen af krise på vestegnen Peace

Cool

Sider: 1 ... 1230 1231 [1232] 1233 1234 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010