home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1110 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1229 1230 [1231] 1232 1233 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4223361 gange)
Yessir
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18450: 04 Aug 2008, 00:42 »

1. Tynd argumenteret... Hvordan viser jeg min vrede... Ja ved at overveje om det hele er det værd... Tror mere det er normalt!!.. Og som sagt kan du ik kalde mig forkælet når jeg har stået trofast på faxe igennem laaang tid nu!!!

2. Ja, men derfor er der jo stadig forskel på det hold det opstår i mod... Der er forskel på om man kolapser i parken, eller hjemme mod randers..

3. Ja men hvis du syntes det er sjovt, skal jeg da ik tage den glæde fra dig Peace

1. Eh ok? whatever rocks your boat. Er det tyndt argumenteret at jeg kan forstå dig eller at jeg syntes du er forkælet?
Regner med det er den forkælede del, også har jeg vidst allerede argumenteret nok for det tidligere i tråden?

2. Så du vil ikke hellere kollapse hjemme mod Randers, end ude mod FCK? Der er vi godt nok forskellige så.

3. ...

verdenskrig
Manager

« Svar #18451: 04 Aug 2008, 00:43 »

Vi har netop prøvet at spille et hold sammen i to sæsoner!
Ikke flere af de der "Kom igen.. Næste år vinder i mesterskabet!"..
Tror du så at hvis vi ikke havde købt nye spillere, havde vi været bedre fordi det hold som vi har haft de sidste to sæsoner var spillet sammen? Så er der jo ingen mening med at købe spillere..

Enig!!  Den snak er mine øre træt af!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #18452: 04 Aug 2008, 00:45 »

Så du vil ikke hellere kollapse hjemme mod Randers, end ude mod FCK? Der er vi godt nok forskellige så.

Tror han mener at det er pinligere at kollapse mod Randers på hjemmebane, end at kollapse mod FCK på udebane..

Arsenal Football Club

fc-hansen
Manager

« Svar #18453: 04 Aug 2008, 00:45 »

Vi har netop prøvet at spille et hold sammen i to sæsoner!
Ikke flere af de der "Kom igen.. Næste år vinder i mesterskabet!"..
Tror du så at hvis vi ikke havde købt nye spillere, havde vi været bedre fordi det hold som vi har haft de sidste to sæsoner var spillet sammen? Så er der jo ingen mening med at købe spillere..
De seneste 2 sæsoner har i været i krise, og sådan en som i var i, kan du ikke bare ryste af sig. Der har io så formået, men sæsonen efter, kan du jo ikke forvente at i tager mesterskabet.Hvornå r har jeg nævnt at i ikke burde have købt spillere? Selvfølgelig skal i da forstærke jer, og jeg mener bare, at i måske burde hente en del spillere injd, kørere holdet sammen ordentligt denne sæson, og så tage mesterskabet næste år.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager

« Svar #18454: 04 Aug 2008, 00:47 »

1. Eh ok? whatever rocks your boat. Er det tyndt argumenteret at jeg kan forstå dig eller at jeg syntes du er forkælet?
Regner med det er den forkælede del, også har jeg vidst allerede argumenteret nok for det tidligere i tråden?

2. Så du vil ikke hellere kollapse hjemme mod Randers, end ude mod FCK? Der er vi godt nok forskellige så.

3. ...

1. "Siger bare du lyder forkælet, pga den måde du viser din vrede på"... Det er der sku ik meget kød på... Og som jeg har forklaret dig, var det i et vredesudbrud... Og man siger ting man ik mener når man er vred... Og nej din argumentation omkring min forkælede attitude giver jeg ik meget for...

Et ord jeg snarer vil bruge er, forventningsfuld... Om det er synonym med forkælet i din verden skal jeg lade være usagt Wink

2. Nej men mod fck kan man da forstå det da de har et godt hold... Vores hold burde være Randers overlegne, specielt på hjemmebane, med de indkøb vi har foretaget kontra deres, plus de ambitioner vi har kontra deres.....

Men okay så kan vi da også tage ob, fcm, aab med i den båd...

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #18455: 04 Aug 2008, 00:47 »

De seneste 2 sæsoner har i været i krise, og sådan en som i var i, kan du ikke bare ryste af sig. Der har io så formået, men sæsonen efter, kan du jo ikke forvente at i tager mesterskabet.Hvornår har jeg nævnt at i ikke burde have købt spillere? Selvfølgelig skal i da forstærke jer, og jeg mener bare, at i måske burde hente en del spillere injd, kørere holdet sammen ordentligt denne sæson, og så tage mesterskabet næste år.
Du skrev at vi skulle bruge en sæson på at spille holdet sammen, så er der vel ingen grund til at købe spillere, så kunne vi bruge vores gamle hold som kendte hinanden rigtig godt!

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #18456: 04 Aug 2008, 00:48 »

Tror han mener at det er pinligere at kollapse mod Randers på hjemmebane, end at kollapse mod FCK på udebane..

Nej, men et kollaps mod fck kan bedre forstås da deres hold trods alt er et klassehold!!

Cool

Chakana
Manager

« Svar #18457: 04 Aug 2008, 00:50 »

Nej, men et kollaps mod fck kan bedre forstås da deres hold trods alt er et klassehold!!

Det var det jeg mente..
Randers skal man ikke kollapse imod, og slet ikke MED FAXETRIBUNEN VED SIN SIDE!

Arsenal Football Club

Yessir
Manager

« Svar #18458: 04 Aug 2008, 00:51 »

2. Jo det har de( drop den tone)... Men det havde fusionen ikke.. Og forskellen var at godt nok blev i lovet det.. Men i havde kun oplevet det en gang!!

3. Forkert... For så burde du lave en smiley eller et eller andet der indikerer din helt oprigtige mening.. Du kan ik forvente at man igennem skrevne ord kan forstå en dybere mening... Medmindre man får sat det som opgave, hvilket man gør i skolen når man skal analyserer historier...

Men det her er ik skolen... Så skriv tingene som du mener dem klart...

2. Det tager to at opbygge en tone i en debat. Tror du er den sidste der skal fortælle folk om at droppe en tone  Wink
Nej præcis. Holdet var til meget mere. Men håbløse trænere, ledelse og spillestil umuliggjorde fuldstændig ethvert håb om at udføre de ambitioner der var til klubben. Lyder det bekendt? FCK blev født som et storhold, så jeg kan slet ikke se hvorfor Brøndbys krise skulle være værre...

3. Ok der tabte du mig lige, i hvilken forbindelse syntes du der mangler en smiley? mht til at udtrykke mig klart nok, så må du gå tllbage i tråden og tjekke om jeg skrev i datid. Gjorde jeg det så undskylder jeg gerne, og retter det til, så det bliver en kommentar til hvad der burde ske, i stedet for en kommentar til hvad der burde have været sket....

fc-hansen
Manager

« Svar #18459: 04 Aug 2008, 00:52 »

Du skrev at vi skulle bruge en sæson på at spille holdet sammen, så er der vel ingen grund til at købe spillere, så kunne vi bruge vores gamle hold som kendte hinanden rigtig godt!
Nej for det har/havde i slet ikke holdet til! hvis mesterskabet skal hjem, kunne i jo ikke bruge den trup i havde inden Farnerud og co. kom til. Den var måske en top 4 trup. køber i 1-2 angribere nu, og får funjsuteret truppen nu, så kan i afleverer et super fundament til kent, som så kan bygge videre, og så tager i guldet.

hay que joder?

Chakana
Manager

« Svar #18460: 04 Aug 2008, 00:54 »

Nej for det har/havde i slet ikke holdet til! hvis mesterskabet skal hjem, kunne i jo ikke bruge den trup i havde inden Farnerud og co. kom til. Den var måske en top 4 trup. køber i 1-2 angribere nu, og får funjsuteret truppen nu, så kan i afleverer et super fundament til kent, som så kan bygge videre, og så tager i guldet.

Det kan der være noget om..
Men vi har trods alt ikke købt spillere til hver eneste position, så det kan vel ikke tage mange kampe for at vi vinder sikkre sejre, eller hvad?

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #18461: 04 Aug 2008, 00:54 »

2. Det tager to at opbygge en tone i en debat. Tror du er den sidste der skal fortælle folk om at droppe en tone  Wink
Nej præcis. Holdet var til meget mere. Men håbløse trænere, ledelse og spillestil umuliggjorde fuldstændig ethvert håb om at udføre de ambitioner der var til klubben. Lyder det bekendt? FCK blev født som et storhold, så jeg kan slet ikke se hvorfor Brøndbys krise skulle være værre...

3. Ok der tabte du mig lige, i hvilken forbindelse syntes du der mangler en smiley? mht til at udtrykke mig klart nok, så må du gå tllbage i tråden og tjekke om jeg skrev i datid. Gjorde jeg det så undskylder jeg gerne, og retter det til, så det bliver en kommentar til hvad der burde ske, i stedet for en kommentar til hvad der burde have været sket....

Jaja men det gider jeg ik diskuterer her... Og det er ik det vi snakker om... syntes bare got du kunne have skrevet det på en pænere måde, men fuck nu det! Smiley

1. Ja det lyder bekendt... Til en hvis grad... For vi arbejde os selv i mod succes... Og havde succes igennem mange år... For så pludseligt ik at have det... Jeres fusion havde aldrig haft succes... Bortset fra at i faktisk havde fået et mesterskab...

Men ellers intet... og der er forskel på 1 mesterskab mod 10... Kontra krise...

2. Skal jeg med glæde gøre...  Peace..

Derfor kan jeg ikke tage det seriøst når folk bliver børnesure over at have brugt formuer på fangejl (som du i stedet burde bruge på rent faktisk at støtte holdet) eller truer med at droppe deres sæsonkort. Og ja så kan det godt være de leverer en pinlig indsats idag, men så må i sgu give dem besked på tribunen...

Det forstod jeg som om at vi skulle have givet dem klar besked i dag Smiley.. Men hvad mener du så præcist Smiley.. 
« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 00:58 af verdenskrig » Logged

Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #18462: 04 Aug 2008, 00:57 »

Det kan der være noget om..
Men vi har trods alt ikke købt spillere til hver eneste position, så det kan vel ikke tage mange kampe for at vi vinder sikkert?
integration af spillere kommer ikke blot an på hvor mange du henter. Det kommer også an på deres baggrund, personlighed osv. Derfor tror jeg at i har gjort meget ud af at finde sppillere fra Skandinavien, der er forholdsvis lette at integrerere. Havde i købt 3 afrikanerer havde det utvivlsomt taget længere tid at sammenspille, og integrere de nye.   
« Seneste Redigering: 04 Aug 2008, 00:59 af fc-hansen » Logged

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #18463: 04 Aug 2008, 00:58 »

1. "Siger bare du lyder forkælet, pga den måde du viser din vrede på"... Det er der sku ik meget kød på... Og som jeg har forklaret dig, var det i et vredesudbrud... Og man siger ting man ik mener når man er vred... Og nej din argumentation omkring min forkælede attitude giver jeg ik meget for...

Et ord jeg snarer vil bruge er, forventningsfuld... Om det er synonym med forkælet i din verden skal jeg lade være usagt Wink

2. Nej men mod fck kan man da forstå det da de har et godt hold... Vores hold burde være Randers overlegne, specielt på hjemmebane, med de indkøb vi har foretaget kontra deres, plus de ambitioner vi har kontra deres.....

Men okay så kan vi da også tage ob, fcm, aab med i den båd...

Ja men du skal da ikke kalde det for et tyndt argument når jeg allerede har argumenteret tidligere i tråden. Medmindre du simpelthen mener jeg skal gentage mig selv hver gang?
Så er du bare uenig og det er fint nok.

Njah nu er du jo så også "kun" 01'er skrev du, så kan vi diskutere om det skal ændres til forventningsfuld. Skal gerne indrømme at min forkælet kommentar var henvendt til en forventning om at du var "mangeårig" supporter...

Det er jo netop det der er så sjovt/forunderligt ved et kollektivt kollaps. Når som helst, hvor som helst. Og hvis det var mig, ville jeg hellere have det skete hjemme mod Randers, end ude mod bif.

verdenskrig
Manager

« Svar #18464: 04 Aug 2008, 01:02 »

Ja men du skal da ikke kalde det for et tyndt argument når jeg allerede har argumenteret tidligere i tråden. Medmindre du simpelthen mener jeg skal gentage mig selv hver gang?
Så er du bare uenig og det er fint nok.

Njah nu er du jo så også "kun" 01'er skrev du, så kan vi diskutere om det skal ændres til forventningsfuld. Skal gerne indrømme at min forkælet kommentar var henvendt til en forventning om at du var "mangeårig" supporter...

Det er jo netop det der er så sjovt/forunderligt ved et kollektivt kollaps. Når som helst, hvor som helst. Og hvis det var mig, ville jeg hellere have det skete hjemme mod Randers, end ude mod bif.

1. Men hvis jeg ik er enig, er det vel fordi din argumentation ik har overbevist mig Peace.. Der kan sagtens være noget om snakken, men jeg mener ik jeg har fået det forklaret på en måde så jeg kan identificerer mig med det du kalder mig Peace

2. Ja okay... Det hænger nok også sammen med at jeg ik kunne forstå hvad du mente med det!

3. Det har du ret i... Men det er heller ik det jeg skriver... Jeg skriver at man bedre ville kunne forstå et kollaps mod fck, end i mod randers hjemme Smiley

Der er vidst ingen tvivl om hvad der ville være mest smertefuldt Grin

Cool

Sider: 1 ... 1229 1230 [1231] 1232 1233 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010