home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1172 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 55 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1226 1227 [1228] 1229 1230 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4222896 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18405: 04 Aug 2008, 00:00 »

Såsåså, vi blev ikke smadrede helt ned i anden division. Gider ikke snakke mere om kampen, den er gemt inde i min lille glasbowle med skruelåg på og smidt helt ind i bunden af sjælen, men mesterskabet er ikke væk pga. denne kamp.

Aab tabte 5-0 til de spader og vandt mange måneder senere det danske mesterskab.

Men de havde et hold hvor man kunne se tegninger til noget... Det har vi ik !!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #18406: 04 Aug 2008, 00:02 »

Men de havde et hold hvor man kunne se tegninger til noget... Det har vi ik !!

Nej, det mener jeg heller ikke at vi har med det angreb. Masser af potientale, ingen gejst.
Håber på to indkøb inden transfervinduet lukker, en stærk højreback og en angriber som kan sparke samtlige andre angribere i røven til hver træning, så de kan finde ud af at yde sit bedste hver gang.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Chakana
Manager

« Svar #18407: 04 Aug 2008, 00:04 »

Nej, det mener jeg heller ikke at vi har med det angreb. Masser af potientale, ingen gejst.
Håber på to indkøb inden transfervinduet lukker, en stærk højreback og en angriber som kan sparke samtlige andre angribere i røven til hver træning, så de kan finde ud af at yde sit bedste hver gang.

Præcis!
Så rigtigt som det kan være, og jeg håber at vi køber ellers ser der rigtig, rigtig sort ud!

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #18408: 04 Aug 2008, 00:04 »

Så forbandet enig!!!!!!

dejligt at snakke med en der er inde i tingene Thumbs Up.. I stedet for det sædvanlige " bah du er ik en ægte fan fordi du hader dit hold, efter en ydmygelse af karakter" crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #18409: 04 Aug 2008, 00:04 »

Det er jo det der mangler. Konkurrenter der kan minde Duncan og Madsen om at det ikke kan fortsætte på den måde. Williams spiller også klart bedre end Madsen gør, så mon ikke snart Madsen ryger langt væk igen...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Cencur
Manager

« Svar #18410: 04 Aug 2008, 00:05 »

Så forbandet enig!!!!!!

dejligt at snakke med en der er inde i tingene Thumbs Up.. I stedet for det sædvanlige " bah du er ik en ægte fan fordi du hader dit hold, efter en ydmygelse af karakter" crazy

Har det på præcis samme måde - Min kæreste blev lidt bange, fordi jeg råbte og skreg af fjernsynet.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #18411: 04 Aug 2008, 00:06 »

Ja, men de kan da i det mindste udfordre om titlen!
Det kan vi ikke, og jeg er ved at være træt af det..
Btw, hold kæft du er dum at høre på..

Hvorfor er jeg det? Du er da mindst ligeså.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Cencur
Manager

« Svar #18412: 04 Aug 2008, 00:07 »

Det er jo det der mangler. Konkurrenter der kan minde Duncan og Madsen om at det ikke kan fortsætte på den måde. Williams spiller også klart bedre end Madsen gør, så mon ikke snart Madsen ryger langt væk igen...

Madsen er udebrændt, men en fin reserve at have. Duncan kan sagtens blive en god angriber, men mangler en der sparker ham i røven hver gang han ikke gider. Williams viser som altid fine takter, og med en ordenlig angriberkollega så kan han sagtens blive årets positive overraskelse. Men det kræver handling, og det er sgu snart ved at være tid.

verdenskrig
Manager

« Svar #18413: 04 Aug 2008, 00:07 »

Har det på præcis samme måde - Min kæreste blev lidt bange, fordi jeg råbte og skreg af fjernsynet.

Haha Grin

Jeg var tilgengæld lige ved at græde efter det 2 mål!!! Og ved det tredje mål stod jeg bare og grinte Grin... Sku meget sjovt at se dem blive ydmyget sådan... Så kan de alligevel lære at man ik kan leverer sådan hvis man hedder brøndby!!!!

Cool

Chakana
Manager

« Svar #18414: 04 Aug 2008, 00:08 »

Fordi du kommer og siger "Gå i seng, og der er en ny dag imorgen..", og så mange andre dumme ting..
Så fortæl hvad jeg har sagt af dumme ting her i tråden!

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #18415: 04 Aug 2008, 00:08 »

Du har bare ik sat dig ind i noget som helst... Er du nogensinde på stadion... Ved du hvad vi snakker om... Med alt det du skriver, får jeg en fornemmelse af at du ik ved hvad det vil sige at føle sig truffet over sit holds præstation!!

du virker meget ligeglad...

Cool

Cencur
Manager

« Svar #18416: 04 Aug 2008, 00:08 »

Haha Grin

Jeg var tilgengæld lige ved at græde efter det 2 mål!!! Og ved det tredje mål stod jeg bare og grinte Grin... Sku meget sjovt at se dem blive ydmyget sådan... Så kan de alligevel lære at man ik kan leverer sådan hvis man hedder brøndby!!!!

Nu satser mig og Absa på away imod Horsens, så vi kan råbe efter dem og få dem til at vise at de fortjener os! Er du klar? xD

verdenskrig
Manager

« Svar #18417: 04 Aug 2008, 00:10 »

Nu satser mig og Absa på away imod Horsens, så vi kan råbe efter dem og få dem til at vise at de fortjener os! Er du klar? xD

Fuck ville jeg gerne Skuffet... Men tror jeg er forhindret... Kan vi ik finde ud af det her i løbet af ugen  Wink

Cool

Yessir
Manager

« Svar #18418: 04 Aug 2008, 00:11 »

Nej, men ti år er meget for en outsider klub, to år er meget for en klub som SKAL være titeludfordrer af højeste grad, og det ser ikke sådan ud..

Hvor kom outsider klubben ind i billedet?
To år er ingenting for en storklub i krise, bare spørg Liverpool, FCK, Dortmund, Hvem der end må være titeludfordrer i Frankrig, Barcelona's 70'er - 80'er hold, Real Madrid i 90'erne. Faktum er at stort set alle storhold rammer en længerevarende reultatmæssig krise i løbet af deres historie, Brøndby's tur er så åbenbart nu.

Derfor kan jeg ikke tage det seriøst når folk bliver børnesure over at have brugt formuer på fangejl (som du i stedet burde bruge på rent faktisk at støtte holdet) eller truer med at droppe deres sæsonkort. Og ja så kan det godt være de leverer en pinlig indsats idag, men så må i sgu give dem besked på tribunen...

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #18419: 04 Aug 2008, 00:14 »

Især Højrebacken.  Hvem har fået den idé, at Wass skal spille højre back. Mindes aldrig at have set en god defensiv aktion fra ham. Han har tilgengæld glimrende kvalitet offensivt. Godt nok er det godt med en god offensiv back, men når de er så ringe i forsvaret forstår jeg det sku ik. Jeg vil hellere bruge Kim daugaard på den plads funny

It's gonna be legendary

Sider: 1 ... 1226 1227 [1228] 1229 1230 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010