home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1102 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1088 1089 [1090] 1091 1092 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221752 gange)
Chakana
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16335: 02 Jul 2008, 17:15 »

Meget enig med verdenskrig Wink

Arsenal Football Club

GudenEricsson
Gæst

« Svar #16336: 02 Jul 2008, 17:33 »

Denne kommentar fra Retov er den samme, som Kent Nielsen kom med nogle få uger før han underskrev med os: Hvor har I hørt det henne? Jeg har ikke rigtig hørt noget om det. Lige nu har jeg halvandet år tilbage af min kontrakt, og det hvad jeg forholder mig til. Jeg har altid været glad for at være i klubben, siger Retov til 90min.dk."

Han ser desværre ud til at være på vej væk. Synes det er dumt at vi åbenbart sælger Retov OG Ericsson, så skal vi altså have et par profiler klar på den midtbane Wink Heldigvis er det kun rygter...

verdenskrig
Manager

« Svar #16337: 02 Jul 2008, 17:40 »

Denne kommentar fra Retov er den samme, som Kent Nielsen kom med nogle få uger før han underskrev med os: Hvor har I hørt det henne? Jeg har ikke rigtig hørt noget om det. Lige nu har jeg halvandet år tilbage af min kontrakt, og det hvad jeg forholder mig til. Jeg har altid været glad for at være i klubben, siger Retov til 90min.dk."

Han ser desværre ud til at være på vej væk. Synes det er dumt at vi åbenbart sælger Retov OG Ericsson, så skal vi altså have et par profiler klar på den midtbane Wink Heldigvis er det kun rygter...
Troede lige jeg skulle have kniven her Opstemt Grin

Men igen... Det siger næsten samtlige spillere lige inden , de forlader den Smiley...

Syntes det er fint at vi sælger dem, da jeg ik ser dem som værende passende i vores system Smiley... ericsson er for fysisk dårlig, og generelt bare ikke god nok, og Retov kan du selv læse længere op Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Chakana
Manager

« Svar #16338: 02 Jul 2008, 17:42 »

Forresten.. Er der nogen af jer der skal se PerPer's testimonial Græder

Arsenal Football Club

Zulue
Manager

« Svar #16339: 02 Jul 2008, 17:45 »

Hvis jeg var Brøndbyfan, ville jeg ikke byde et salg af Martin Retov velkomment. Retov er virkelig en sand klassespiller og han er i mine øjne, en af ligaens mest undervurderede spillere. Vingaard er også god, men en anden type - en type, som minder meget om Holmén - og derfor kan man ikke erstatte Retov med Vingaard, hvis man vil spille samme system.
Retov er i øvrigt bedre end Holmen, på den plads han nu spiller, mens Vingaard er bedre end Holmen. Shockeret

Zone 43
Manager

« Svar #16340: 02 Jul 2008, 17:47 »

Og mon ikke, at AB og HH har det.. Alt andet vil være utilgiveligt! Selv tror, og håber, jeg på 2 x Farnerud eller Jan K og Vingaard som afløsere, hvis/når 2 x Martin sælges Smiley

Jeps. Købte billetter i mandags.. Thumbs Up
Det bliver så meget vildere end Baggers afsked i vinters..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #16341: 02 Jul 2008, 17:48 »

Hvis jeg var Brøndbyfan, ville jeg ikke byde et salg af Martin Retov velkomment. Retov er virkelig en sand klassespiller og han er i mine øjne, en af ligaens mest undervurderede spillere. Vingaard er også god, men en anden type - en type, som minder meget om Holmén - og derfor kan man ikke erstatte Retov med Vingaard, hvis man vil spille samme system.
Retov er i øvrigt bedre end Holmen, på den plads han nu spiller, mens Vingaard er bedre end Holmen. Shockeret
Enig i det hele, undtagen det med at vingaard er bedre end Holmen - det mener jeg ikke han er ;-)

Ja skal se den sammen med verdenskrig.. :-)

Troede lige jeg skulle have kniven her Opstemt Grin

Men igen... Det siger næsten samtlige spillere lige inden , de forlader den Smiley...

Syntes det er fint at vi sælger dem, da jeg ik ser dem som værende passende i vores system Smiley... ericsson er for fysisk dårlig, og generelt bare ikke god nok, og Retov kan du selv læse længere op Peace

Enig i at Ericsson skal væk hvis vi har en afløser, Retov passer da perfekt i vores system? God til at styre spillet og til at bestemme tempoet. Synes i øvrigt ikke Vingaard kan erstatte Retov, da han ikke har de samme kvaliteter som retov. Vingaard minder mere om Holmen.. Holmen, Retov og gisla passer meget godt sammen, så kan ikke se hvorfor vi skal splitte den stamme. :-)
« Seneste Redigering: 02 Jul 2008, 17:52 af GudenEricsson » Logged

Chakana
Manager

« Svar #16342: 02 Jul 2008, 17:51 »

Kender i to hinanden Huh

Arsenal Football Club

absalonsen
Gæst

« Svar #16343: 02 Jul 2008, 17:52 »

Kender i to hinanden Huh

Åbenbart. Jeg stødte på dem i bussen, var bare ikke klar over det. Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #16344: 02 Jul 2008, 17:52 »

Hvis du nu læser hvad jeg skriver, mener jeg netop at vi skal erstatte retovs type med vingaard for at øge mulighederne med vores system, da 2 kontrollerende spillere i en diamant giver alt for lidt uforudsigelighed i det offensive Smiley..

Og retov er skam en god spiller... Bare ik til en diamant, da den kontrollerende i en diamant, skal være den defensive midt.. Og Retov er ingen oprydder!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #16345: 02 Jul 2008, 17:54 »

Kender i to hinanden Huh
Ja.

Åbenbart. Jeg stødte på dem i bussen, var bare ikke klar over det. Opstemt
Vi sad ved siden af hinanden Opstemt Undeligt egentlig...

verdenskrig
Manager

« Svar #16346: 02 Jul 2008, 17:54 »

Kender i to hinanden Huh
Ja det gør vi Peace

Edit: To slow Opstemt Grin

Cool

Chakana
Manager

« Svar #16347: 02 Jul 2008, 17:57 »

Det var da fint Grin

Arsenal Football Club

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #16348: 02 Jul 2008, 18:00 »

verdenskrig
Manager

« Svar #16349: 02 Jul 2008, 18:02 »

Det var da fint Grin
Haha indeed Opstemt Grin...
Ja skal se den sammen med verdenskrig.. :-)

Ja endelig på stadion igen Wink Opstemt... Bare en lidt sur anledning Græder
Enig i det hele, undtagen det med at vingaard er bedre end Holmen - det mener jeg ikke han er ;-)

Enig i at Ericsson skal væk hvis vi har en afløser, Retov passer da perfekt i vores system? God til at styre spillet og til at bestemme tempoet. Synes i øvrigt ikke Vingaard kan erstatte Retov, da han ikke har de samme kvaliteter som retov. Vingaard minder mere om Holmen.. Holmen, Retov og gisla passer meget godt sammen, så kan ikke se hvorfor vi skal splitte den stamme. :-)
Mit svar til dig, er i det som jeg skrev til zulue Peace... Og i mit første indlæg på forrige side om retov/vingaard, og systemet Wink

Cool

Sider: 1 ... 1088 1089 [1090] 1091 1092 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010