home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1089 1090 [1091] 1092 1093 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221507 gange)
Chakana
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16350: 02 Jul 2008, 18:02 »

Arsenal Football Club

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #16351: 02 Jul 2008, 18:08 »

Den er på forrige side Wink

Sorry hehe.. Jeg er ejer af klubben og så ville jeg lige reklamere med nyheden.  Thumbs Up

Chakana
Manager

« Svar #16352: 02 Jul 2008, 18:11 »

Sorry hehe.. Jeg er ejer af klubben og så ville jeg lige reklamere med nyheden.  Thumbs Up

Jeg er vidst nok medlem  Smiley

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #16353: 02 Jul 2008, 18:13 »

Jeg er i hvert fald Opstemt Grin

Er bare aldrig online Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #16354: 02 Jul 2008, 18:14 »

Så er det en god grund til at begynde at være aktiv.. Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #16355: 02 Jul 2008, 18:15 »

Haha måske Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #16356: 02 Jul 2008, 19:50 »

Syntes det er godt hvis vi sælger retov, og køber vingaard(eller en type som ham) Thumbs Up

Vi skal ik bruge mere end en kontrollerende spiller i vores midtbane, og ham har vi i Gisla... Retov er for mig at se en god spiller til de ting han kan..Desværre er hans repetoire for begrænset, og han er i mine øjne en ordinær midtbanespiller, der kan det en midtbanespiller skal, men absolut ikke mere...

Vingaard er derimod mere en holmen type hvilket man skal bruge på den centrale, da de kan begge veje... De er eksplosive spillere, der kan sætte deres mand af, og dække af i defensiven, samtidig med at de har et godt løbearbejde, og et godt pasningsspil Smiley...

Vingaard er en eksplosiv spiller som skal sørge for at vores midtbane altid vil være i stand til at skabe chancer... Jeg syntes at det i foråret(specielt mod de gode hold) har vist sig at vores spil har en tendens til at blive alt alt alt for meget på tværs, og tilbage med retov og gisla på banen, samme tid... Vingaard vil give os en ny dimenssion i spillet, og hilser et slag af retov, og et køb af vingaard velkommen Thumbs Up

Jeg er meget enig. Jeg synes dog, at du undervurderer Retov. Han er en fremragende spiller og blandt de allerbedste pasningsspillere i SAS Ligaen.

Med det sagt vil jeg dog give dig ret i, at to spilfordelere (eller boldflyttere, om man vil) er for meget, når man har fire centrale midtbanespillere og ingen fløje. Uden fløje har man brug for dynamik og eksplosivitet fra midtbanen, der skal stå for det uforudsigelige, som man ikke har fløjene til at klare. Her er Vingaard bedre end Retov, og så kan Gislason ligge og fordele boldene.

Jeg ville være ked af at se Retov gå, for jeg synes rigtig godt om ham og anser ham for at være en meget dygtig spiller, men ud fra et taktisk synspunkt kan jeg godt se logikken i at udskifte ham med Vingaard.
« Seneste Redigering: 02 Jul 2008, 20:09 af United-styrer » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #16357: 02 Jul 2008, 20:01 »

Jeg er meget enig. Jeg synes dog, at du undervurderer Retov. Han er en fremragende spiller og blandt de allerbedste pasningsspillere i SAS Ligaen.

Med det sagt vil jeg dog give dig ret i, at to spilfordelere (eller boldflyttere, om man vil) er for meget, når man har fire centrale midtbanespillere og ingen fløje. Uden fløje har man brug for dynamit og eksplosivitet fra midtbanen, som skal stå for det uforudsigelige, man ikke har fløjene til at klare. Her er Vingaard bedre end Retov, og så kan Gislason ligge og fordele boldene.

Jeg ville være ked af at se Retov gå, for jeg synes rigtig godt om ham og anser ham for at være en meget dygtig spiller, men ud fra et taktisk synspunkt kan jeg godt se logikken i at udskifte ham med Vingaard.
kan godt være og det er ik meningen da han er klasse til det han kan...

Men ellers er det præcis det jeg mener... Man kan ik have to boldflyttere, når man ik spiller med fløje, og vel ik har en dribler der kan sætte folk af ud over holmen, og på en god dag katongo... Resultatet er forudsigeligt angrebsspil Thumbs Up

Syntes i det hele taget at du rammer hovedet på sømmet i dit indlæg Thumbs Up

(og de er ikke engang rigtige driblere.. de kommer forbi pga deres energi.. F. eks som holmen gjorde i mod fcn)
Forklar venligst det til GE og Zone, for mig vil de ikke hører på  crazy
« Seneste Redigering: 02 Jul 2008, 20:03 af verdenskrig » Logged

Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #16358: 02 Jul 2008, 20:18 »

Jeg er meget enig med Verdenskrig.. Martin Retov er en okay spiller, der er dygtig til det han gør.. Nemlig at flytte bolden .. Spørgsmålet er om man i BIF (set ud fra den situation de er i pt - dog med opadgående formkurve  Wink ) har råd til at have for mange af disse boldflyttere..

Personligt synes jeg Martin Retovs evner er stærkt overvurderede.. Det virkelige spørgsmål man skal stille sig selv er.. Er Martin Retov en spiller der løfter BIF's hold eller "er han der bare" ?? Jeg synes på ingen måde man kan kalde ham en spiller der løfter holdet.. Netop dette med at man "ene mand" kan løfte et hold er det der karakterisere verdenstjerner/klassspillere fra middelmådige spillere..

Martin Vingaard har i hvert fald været med til at løfte Efb og hvis han kan videreføre sit spil til BIF vil han IMO være meget meget mere værd for BIF end Retov nogensinde bliver og har været..

verdenskrig
Manager

« Svar #16359: 02 Jul 2008, 20:24 »

Jeg er meget enig med Verdenskrig.. Martin Retov er en okay spiller, der er dygtig til det han gør.. Nemlig at flytte bolden .. Spørgsmålet er om man i BIF (set ud fra den situation de er i pt - dog med opadgående formkurve  Wink ) har råd til at have for mange af disse boldflyttere..

Personligt synes jeg Martin Retovs evner er stærkt overvurderede.. Det virkelige spørgsmål man skal stille sig selv er.. Er Martin Retov en spiller der løfter BIF's hold eller "er han der bare" ?? Jeg synes på ingen måde man kan kalde ham en spiller der løfter holdet.. Netop dette med at man "ene mand" kan løfte et hold er det der karakterisere verdenstjerner/klassspillere fra middelmådige spillere..

Martin Vingaard har i hvert fald været med til at løfte Efb og hvis han kan videreføre sit spil til BIF vil han IMO være meget meget mere værd for BIF end Retov nogensinde bliver og har været..
Genialt indlæg Opstemt Thumbs Up...

Det her er præcist problemerne/ løsningerne/ som du meget korrekt tager op... vil ikke engang kommenterer mere på det... Det taler for sig selv Thumbs Up

Cool

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #16360: 03 Jul 2008, 09:08 »

http://www.brondby.com/article.asp?aid=47566&id=5
hva skete der lige for at de sprang denne tråd over :p

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #16361: 03 Jul 2008, 11:29 »

http://www.brondby.com/article.asp?aid=47566&id=5
hva skete der lige for at de sprang denne tråd over :p

Det er mig en kæmpe gåde, at vi ikke bliver hyldet. Vi har da i hvert fald vendt OVER 40 emner  Thumbs Up

Echoes, Silence, Patience and Grace

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #16362: 03 Jul 2008, 11:31 »

Det er mig en kæmpe gåde, at vi ikke bliver hyldet. Vi har da i hvert fald vendt OVER 40 emner  Thumbs Up

Ja mindst  Wink side 1092 Opstemt

Lang tid siden sidst! Peace

MLL
Manager

« Svar #16363: 03 Jul 2008, 11:35 »

Hehe.
Det er dog ikke gået ubemærket hen på sso, hvor vi flere gange bliver rost for at have den længste Brøndby tråd Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #16364: 03 Jul 2008, 13:49 »

'Bissen' overvejer stop

Ærgeligt, at alle de skader, han har haft, har ødelagt hans talent Skuffet

Ifølge avis udgaven hos BT, så skulle Jan K. være tæt på et skifte til os Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1089 1090 [1091] 1092 1093 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010