home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 972 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1087 1088 [1089] 1090 1091 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221972 gange)
krelle1987
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16320: 02 Jul 2008, 12:46 »

tror desvære også det er OB

Zone 43
Manager

« Svar #16321: 02 Jul 2008, 12:49 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=85818

kunne det være os, der var den danske klub ?

Hvis Retov sælges, hvilket jeg ikke håber, så kunne han være en rigtig godt bud som afløser. Også Vingaard som "10'eren", så ser det rigtig lovende ud Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #16322: 02 Jul 2008, 13:25 »

Nej, nej, nej! Vi skal IKKE sælge Retov. Vi er i gang med at bygge Brøndby holdet op, og det gør man ikke ved at sælge en af de bedste spillere i truppen.
Retov har fuldt fortjent sit udlandseventyr, han skal bare ikke afsted nu! Han kanvente et år eller 2, nu er bare det værste tidspunkt.

Håber det er en and.

Der vil jeg gerne være den første til (ikke at afkræfte) men i hvert fald ikke regne med at han skifter.

Retov er en mand med kæmpe klubloyalitet, så hvis han skifter, bliver det ikke bare til hvem som helst, og slet ikke for pengenes skyld.
Jeg kunne forestille mig at han kun bliver fristet af en klub der også er i Europa ligesom Brøndby, hvilket afskriver en del Engelske og Tyske klubber.

Men lad os nu se Wink

Og lad mig i såfald henvise til denne artikel fra 90min
http://90min.dk/retov-vil-blive-i-br%c3%b8ndby/
« Seneste Redigering: 02 Jul 2008, 13:28 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager

« Svar #16323: 02 Jul 2008, 14:54 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #16324: 02 Jul 2008, 14:57 »

det synes jeg er fint, for hvis de ikke er bedre skal de ikke komme.

United-styrer
Gæst

« Svar #16325: 02 Jul 2008, 14:57 »

Godt. Ingen grund til at hente et par ukendte boldjonglører. Vi skal have garanteret kvalitet, og det finder vi i Vesteuropa.

Zone 43
Manager

« Svar #16326: 02 Jul 2008, 14:59 »

Som jeg læser det, er de gode nok, men ÈT SKIDE ÅR for gamle.. What the f... Huh

IFK jagter fortsat Ericsson

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #16327: 02 Jul 2008, 15:04 »

Som jeg læser det, er de gode nok, men ÈT SKIDE ÅR for gamle.. What the f... Huh

Det er rimelig dårligt læst:

- Min umiddelbare holdning er nok, at de i forhold til, hvor dygtige de var, var et år eller to for gamle.

Altså var de ikke så langt i deres udvikling, som de burde være. Alder i forhold til evner er jo det, man bedømmer potentiale på.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #16328: 02 Jul 2008, 15:05 »

IFK jagter fortsat Ericsson

håber han skifter, efter mening har han ikke niveauet (stav) til at spille i en klub som brøndby.

Zone 43
Manager

« Svar #16329: 02 Jul 2008, 15:11 »

Det er rimelig dårligt læst:

- Min umiddelbare holdning er nok, at de i forhold til, hvor dygtige de var, var et år eller to for gamle.

Altså var de ikke så langt i deres udvikling, som de burde være. Alder i forhold til evner er jo det, man bedømmer potentiale på.

Eller forstået.. Smiley

Men ja, hvis de ikke er på det niveau, de skal være på, så er der ingen grund til at have dem..

- Daniel Agger.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #16330: 02 Jul 2008, 15:32 »

Ericsson har niveauet til Brøndby, han passer bare ikke ind. Tror det ville være bedst for alle parter hvis Ericcson skifter. Han har brug for noget nyt luft, desværre - tror han kunne være blevet god for os.

absalonsen
Gæst

« Svar #16331: 02 Jul 2008, 15:58 »

http://www.brondby.com/article.asp?aid=47566&id=5

Skynd jer at melde jer ind i klubben. xD

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #16332: 02 Jul 2008, 16:06 »

Har ikke været så meget online i denne tid.... men den her ved jeg ikk om har været oppe men synes deme det er et Chok http://tv2sport.dk/node/12367

Brøndby ´96
Arsenal ´96

absalonsen
Gæst

« Svar #16333: 02 Jul 2008, 16:08 »

Har ikke været så meget online i denne tid.... men den her ved jeg ikk om har været oppe men synes deme det er et Chok http://tv2sport.dk/node/12367

Er blevet diskuteret på forrige side.

verdenskrig
Manager

« Svar #16334: 02 Jul 2008, 17:12 »

Syntes det er godt hvis vi sælger retov, og køber vingaard(eller en type som ham) Thumbs Up

Vi skal ik bruge mere end en kontrollerende spiller i vores midtbane, og ham har vi i Gisla... Retov er for mig at se en god spiller til de ting han kan..Desværre er hans repetoire for begrænset, og han er i mine øjne en ordinær midtbanespiller, der kan det en midtbanespiller skal, men absolut ikke mere...

Vingaard er derimod mere en holmen type hvilket man skal bruge på den centrale, da de kan begge veje... De er eksplosive spillere, der kan sætte deres mand af, og dække af i defensiven, samtidig med at de har et godt løbearbejde, og et godt pasningsspil Smiley...

Vingaard er en eksplosiv spiller som skal sørge for at vores midtbane altid vil være i stand til at skabe chancer... Jeg syntes at det i foråret(specielt mod de gode hold) har vist sig at vores spil har en tendens til at blive alt alt alt for meget på tværs, og tilbage med retov og gisla på banen, samme tid... Vingaard vil give os en ny dimenssion i spillet, og hilser et slag af retov, og et køb af vingaard velkommen Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 1087 1088 [1089] 1090 1091 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010