home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 875 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1032 1033 [1034] 1035 1036 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4229302 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15495: 12 Jun 2008, 10:14 »

FIFA-agenten Nikola Juric siger i dag til Ekstra Bladet:

– I 2003, da Modric var udlejet til Mostar, så jeg ham for første gang. Talentet var indiskutabelt. Han var en stjerne i svøb.

– Jeg tilbød ham til flere superligaklubber, der dengang kunne have købt ham fri for 100.000 euro (ca. 750.000 kroner, red.).

– Selv om jeg talte for min syge moster, havde det ingen interesse. Jeg fik besked på, han var for lille og ikke god nok!

– Modric er det mest åbenlyse eksempel på et talent, der ikke kom til Danmark, selv om muligheden var til stede. Faktisk findes der mange stjernefrø i både Kroatien og Bosnien, konstaterer Nikola Juric

Jeg kan ikke se Brøndby er nævnt nogle steder..

Det er da fordi du ikke vil Smiley

også på bold.dk har de smidt en nyhed om det... http://www.bold.dk/nyt/?vis=84939

bemærk overskriften Kys

It's all, part of the plan.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #15496: 12 Jun 2008, 10:15 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84939

Her er BIF nævnt

Men mildt sagt er agenter ik de mest troværdige og eftersom kroatiske trænere aldrig troede rigtig på ham før han kom til Zagreb er der nok ik noget at bebrejde PB

absalonsen
Gæst

« Svar #15497: 12 Jun 2008, 10:15 »

Agten nævner jo stadig ikke Brøndby. Det kan være noget, som bold og ekstrabladet har fundet på!

-Benja-
Gæst

« Svar #15498: 12 Jun 2008, 10:16 »

Det er da fordi du ikke vil Smiley

også på bold.dk har de smidt en nyhed om det... http://www.bold.dk/nyt/?vis=84939

bemærk overskriften Kys

Hvem siger at Brøndby har fået tilbudt ham?

- Jeg tilbød ham til flere superligaklubber, der dengang kunne have købt ham fri for 750.000 kroner. Selv om jeg talte for min syge moster, havde det ingen interesse. Jeg fik besked på, han var for lille og ikke god nok, siger Juric til Ekstra Bladet.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #15499: 12 Jun 2008, 10:20 »

Er ret sikker på at den eneste grund agenten har valgt at udtale sig, er, at han nu får et godt ry. At han kunne spotte talentet i en så tidig alder.

Som Absa siger, så siger agenten ikke det var Brøndby! Det kunne lige så godt være såvel FC København, som Randers.

United-styrer
Gæst

« Svar #15500: 12 Jun 2008, 10:21 »

og jeg er fcm fan... og hvad så?

Og ingen steder i artiklen afvises det, at dit eget FCM-hold også takkede nej til ham i sin tid.

av av jens ørgard evt... Rullende Øjne

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15501: 12 Jun 2008, 10:26 »

Makkerskilap: Spørgsmålene var egentligt ikke rettet mod dig, men okay, vi tager den her fra..

1. En agten henvender sig og siger han har et stjernefrø.. Tja.. På det tidspunkt ville det være en lottokupon.

2. Nej, han siger han tilbød til til nogle danske klubber. Nævner ikke nogle præcist.

1. jeg har heller ikke sagt det ville være andet, har jeg? nej, det har jeg ikke Smiley.
jeg har, for endnu engang at understrege det, kun syntes det var pudsigt at han blev sagt nej til pga. hans fysik og hans talent, som ifølge de danske klubber dengang han blev tilbudt til dem første gang ifølge ham agenten, ikke var godt nok/havde nok potentiale TIL SUPERLIGAEN? :s..

"Talentet var indiskutabelt. Han var en stjerne i svøb."
Nikola Juric, der har et indgående kendskab til talenterne på Balkan, sidder i dag med en underlig smag i munden.

Dengang Superliga-døren stod på klem for Modric, var han kun 17 år, men udviklede sig i raketfart.

"Modric er det mest åbenlyse eksempel på et talent, der ikke kom til Danmark, selv om muligheden var til stede."

"Nogle år senere, da Modric havde etableret sig i Dynamo Zagreb, fik Brøndby mulighed for at hente kroaten.

Men på daværende tidspunkt var Brøndby-ledelsen slet ikke parat til at betale de 10-12 millioner kroner, som han dengang ville have kostet."

2. han siger det var flere danske klubber, og personligt ville jeg da tro at BIF var i blandt her, selvom han dog ikke nævner dem her, nej, det har jeg heller ikke sagt at han gør. husk nu bare på at det var superliga klubber, og nok også den øverst havldel af suppen, som brøndby på det tidspunkt hørte til, så vidt jeg husker.. Tvivler på han blev tilbudt til en bundklub Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15502: 12 Jun 2008, 10:27 »

Hvem siger at Brøndby har fået tilbudt ham?

- Jeg tilbød ham til flere superligaklubber, der dengang kunne have købt ham fri for 750.000 kroner. Selv om jeg talte for min syge moster, havde det ingen interesse. Jeg fik besked på, han var for lille og ikke god nok, siger Juric til Ekstra Bladet.

LÆS DOG HELE ARTIKLEN... suk...

"For dyr til Brøndby
Nogle år senere, da Modric havde etableret sig i Dynamo Zagreb, fik Brøndby mulighed for at hente kroaten.

Men på daværende tidspunkt var Brøndby-ledelsen slet ikke parat til at betale de 10-12 millioner kroner, som han dengang ville have kostet."

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #15503: 12 Jun 2008, 10:28 »

Der står i artiklen fra Ekstra Bladet, at Brøndby havde muligheden for at hente ham for et par år siden, til 10-12 mio, men at de fandt det alt for dyrt. Det kan sagtens være noget Ekstra Bladet selv har smurt på historien, for at gøre den mere interessant, men det er der Brøndby kommer ind i billedet (man skal bare læse mere end det første afsnit  Wink).

Jeg er helt på linie med dem, der mener, at det er for nemt at være bagklog, der er nu engang ingen der kan se ind i fremtiden, der er sikkert agenter, der har sagt det samme om Elanga, Rector, Sigurdsson etc.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15504: 12 Jun 2008, 10:29 »

Og ingen steder i artiklen afvises det, at dit eget FCM-hold også takkede nej til ham i sin tid.

av av jens ørgard evt... Rullende Øjne

haha. self smider du den over på mig   Thumbs Up.. nej? Smiley har jeg sagt noget om dét da? Smiley
vi snakkede om, om brøndby var i blandt de klubber han blev tilbudt til i første omgang, og det sagde jeg bare, at jeg ville tro de var, så lidt tyndt at du siger det, for det holder ikke, når jeg ikke har sagt noget om, at fcm ikke også var iblandt Wink

dit av av jens ørgaard er jeg ret ligeglad med for øvrigt, kan ikke have den arogante mand Wink
« Seneste Redigering: 12 Jun 2008, 10:32 af makkerskilap » Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #15505: 12 Jun 2008, 10:31 »

Der står i artiklen fra Ekstra Bladet, at Brøndby havde muligheden for at hente ham for et par år siden, til 10-12 mio, men at de fandt det alt for dyrt. Det kan sagtens være noget Ekstra Bladet selv har smurt på historien, for at gøre den mere interessant, men det er der Brøndby kommer ind i billedet (man skal bare læse mere end det første afsnit  Wink).

Jeg er helt på linie med dem, der mener, at det er for nemt at være bagklog, der er nu engang ingen der kan se ind i fremtiden, der er sikkert agenter, der har sagt det samme om Elanga, Rector, Sigurdsson etc.

endelig en der kunne finde ud af at læse det hele Smiley.. ja, det kan det sagtens, men det kan vel ligeså godt være sandt? hvorfor skulle det ikke være det.

absalonsen
Gæst

« Svar #15506: 12 Jun 2008, 10:32 »

1. jeg har heller ikke sagt det ville være andet, har jeg? nej, det har jeg ikke Smiley.
jeg har, for endnu engang at understrege det, kun syntes det var pudsigt at han blev sagt nej til pga. hans fysik og hans talent, som ifølge de danske klubber dengang han blev tilbudt til dem første gang ifølge ham agenten, ikke var godt nok/havde nok potentiale TIL SUPERLIGAEN? :s..

Nikola Juric, der har et indgående kendskab til talenterne på Balkan, sidder i dag med en underlig smag i munden.

Dengang Superliga-døren stod på klem for Modric, var han kun 17 år, men udviklede sig i raketfart.

"Modric er det mest åbenlyse eksempel på et talent, der ikke kom til Danmark, selv om muligheden var til stede."

"Nogle år senere, da Modric havde etableret sig i Dynamo Zagreb, fik Brøndby mulighed for at hente kroaten.

2. han siger det var flere danske klubber, og personligt ville jeg da tro at BIF var i blandt her, selvom han dog ikke nævner dem her, nej, det har jeg heller ikke sagt at han gør. husk nu bare på at det var superliga klubber, og nok også den øverst havldel af suppen, som brøndby på det tidspunkt hørte til, så vidt jeg husker.. Tvivler på han blev tilbudt til en bundklub Smiley

1. På det tidspunkt ville han være en lottokupon. At en agte komer og siger, at han har en stjerne, er jo ikke nok til at købe en spiller. Bare se på Rector, hvor hans agten sagde, at han såååå god, men han var jo lort.

2. Fakta er, at Brøndby ikke nævnes af agenten, og derfor kan det ligeså godt være Skovlunde, B93 og Skjold som fik tilbudt ham.

LÆS DOG HELE ARTIKLEN... suk...

"For dyr til Brøndby
Nogle år senere, da Modric havde etableret sig i Dynamo Zagreb, fik Brøndby mulighed for at hente kroaten.

Læs selv artikel, der er tydeligtvis noget du misser. Han nævner stadig ikke Brøndby. Det med de 10-12 mio. har de ikke nogle kilde på. Det kan lige så godt være opdigtet.

Zone 43
Manager

« Svar #15507: 12 Jun 2008, 10:32 »

Nu står der ikke, hvor mange gange, han har set ham spille på det tidspunkt. Det kunne være blot ÉN enkelt gang, han har set ham spille og så tilbudt ham til højre og venstre..

haha. self smider du den over på mig   Thumbs Up.. nej? Smiley har jeg sagt noget om dét da?

dit av av jens ørgaard er jeg ret ligeglad med for øvrigt, kan ikke have den arogante mand Wink

Nu nævner agenten ingen navne på klubberne, så der er vel lige så stor en for, at FCM har fået ham tilbudt som Brøndby..
« Seneste Redigering: 12 Jun 2008, 10:35 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #15508: 12 Jun 2008, 10:34 »

Fysikken er ikke helt irellevant i Suppen, hvem husker ikke Esbjergs kvaler, med at få lov at bruge Maranhao (eller noget i den retning), DBU ville ikke lade ham spille, netop fordi han var en klejn spiller. På det tidspunkt havde han jævnaldrene, der repræsenterede andre klubber.

absalonsen
Gæst

« Svar #15509: 12 Jun 2008, 10:34 »

Jeg læser skam mere end det første afsnit. Mit svar til dig, findes i mit sidste indlæg i tråden.

Han nævner stadig ikke Brøndby. Det med de 10-12 mio. har de ikke nogle kilde på. Det kan lige så godt være opdigtet.

Sider: 1 ... 1032 1033 [1034] 1035 1036 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010