home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 891 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 41 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1001 1002 [1003] 1004 1005 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4235691 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15030: 29 Maj 2008, 11:37 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84385

Absurd udmelding. Nu bliver forventningerne igen skruet for højt op, og så sidder klubbens fans og brokker sig, når sommeren kun har budt på 3 nye spillere. Vi kan allesammen huske brokkeriet da januars transfervindue lukkede.

Utrolig dejligt, hvis det passer, for det er uden tvivl det, der skal til.

Men som du selv siger; vi har hørt det så mange gange før, og de andre gange er vi blevet gjort til grin. Jeg venter med at juble til den 1. september.

Gosser
Manager

« Svar #15031: 29 Maj 2008, 12:11 »

På den anden side, så har vi ikke haft en sponsor, som Kasi Group før.

Tror næppe de vil irritere fansene og folk omkring klubben, allerede fra start af, ved at udmelde forkerte ting. Jeg tror de har pengene, og tror derfor godt på dem.

Jeg er muligvis naiv, men nægter at tro på, at de fra start vil dumme sig.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 12:19 af Gosser » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #15032: 29 Maj 2008, 12:16 »

Absurd udmelding. Nu bliver forventningerne igen skruet for højt op, og så sidder klubbens fans og brokker sig, når sommeren kun har budt på 3 nye spillere. Vi kan allesammen huske brokkeriet da januars transfervindue lukkede.

Jeg forventer stadig INTET godt i det her vindue..

De kan tale for deres syge moster.. Jeg stoler først på dem derude, når jeg ser håndgribelige beviser for deres løfter Sur

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #15033: 29 Maj 2008, 12:47 »

På den anden side, så har vi ikke haft en sponsor, som Kasi Group før.

Tror næppe de vil irritere fansene og folk omkring klubben, allerede fra start af, ved at udmelde forkerte ting. Jeg tror de har pengene, og tror derfor godt på dem.

Jeg er muligvis naiv, men nægter at tro på, at de fra start vil dumme sig.

Penge er en ting, den research der er nødvændig, for at få en spiller, der passer ind i klubben er noget helt andet. Og i det lys, så er 5-7 klassespillere altså meget at forlange på 3 måneder, det kan meget nemt resultere i et par panikkøb. Og er der noget Brøndby ikke har brug for/råd til (og her snakker vi sportsligt, ikke økonomisk), så er det flere transferflops, det vil med det samme få hele snakken om inkompetent ledelse og kritikken af Ander Bjerregaard, til at blusse op igen, og i det hele taget sætte gang i den onde spiral igen, igen.

Men hva', for mig ingen alarm, jeg er ikke Brøndby fan, og bliver det heller ikke, og noget skal vi jo have at more os over i SAS-ligaen  Wink

Gosser
Manager

« Svar #15034: 29 Maj 2008, 12:51 »

Tja, synes nu de har gjort det godt med Gislason, Holmén og Schlebrügge. Så muligt, det er det da.

verdenskrig
Manager

« Svar #15035: 29 Maj 2008, 12:55 »

Tja, synes nu de har gjort det godt med Gislason, Holmén og Schlebrügge. Så muligt, det er det da.
Ja men den her gang skal vi finde noget klasseoffensivt.. Og det er alt andet lige sværere, fordi alle hold kan bruge sådan nogle typer Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #15036: 29 Maj 2008, 12:57 »

Tre spillere på et år... her forlanger man det dobbelte på tre måneder...

Gosser
Manager

« Svar #15037: 29 Maj 2008, 12:58 »

Det er jo nok ikke sådan, at de ikke har nogen i kikkerten. De har nok en masse spillere allerede nu, som de så "bare" skal sortere i.

De er næppe på helt bar bund.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #15038: 29 Maj 2008, 13:12 »

Det er jo nok ikke sådan, at de ikke har nogen i kikkerten. De har nok en masse spillere allerede nu, som de så "bare" skal sortere i.

De er næppe på helt bar bund.

Selvom de har nogen i kikkerten, så er de, som Verdenskrig er inde på, nok ikke de eneste der har dem i kikkerten, når det nu er klassespillere der skal hentes. Det kan dels presse prisen, og dels trække forhandlingerne i langdrag. Jeg har svært ved at forestille mig, at en Dansk klub skulle kunne hente 5-7 klassespillere i et transfervindue.

Det virker i øvrigt lidt uovervejet, at hente klassespillerne nu, og så måske hente en ny træner om et halvt år, det ville vel have været mere fornuftigt at hente træneren først, og så tage ham med på råd, så man var sikker på at få nogen typer han kunne bruge.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15039: 29 Maj 2008, 13:21 »

Selvom de har nogen i kikkerten, så er de, som Verdenskrig er inde på, nok ikke de eneste der har dem i kikkerten, når det nu er klassespillere der skal hentes. Det kan dels presse prisen, og dels trække forhandlingerne i langdrag. Jeg har svært ved at forestille mig, at en Dansk klub skulle kunne hente 5-7 klassespillere i et transfervindue.

Det virker i øvrigt lidt uovervejet, at hente klassespillerne nu, og så måske hente en ny træner om et halvt år, det ville vel have været mere fornuftigt at hente træneren først, og så tage ham med på råd, så man var sikker på at få nogen typer han kunne bruge.

Jeg er rimelig sikker på at de har det overvejet. Så hvis de henter 5-7 klassespillere i dette vindue, skal du nok regne med at de allerede har træneren klar til at afløse Køhlert. Men ja, hvis ikke - så er det ekstremt uovervejet.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15040: 29 Maj 2008, 13:24 »

Hvorfor har jeg på fornemmelsen at dette vindue blot bliver ligesom sidst, hvor vi bliver lovet guld og grønne skove - men hvor vi ender med hoved i kompostkværnen.

Zone 43
Manager

« Svar #15041: 29 Maj 2008, 13:25 »

Fandme lækkert, hvis der er hold i det! Smiley

Fra gårdagens BT - sakset fra SSO:

"Ifølge B.T.s oplysninger har både Brøndby og FCK haft følere ude efter Pontus Farnerud, og [hans agent] Claes Elefalk bekræfter, at det er de danske topklubber, der er kandidater til at blive ny arbejdsplads for spilleren."

Go, go, go sign him, AB!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #15042: 29 Maj 2008, 13:43 »

Mon vi kommer til at spille med Unicef inspirerede Adidas bolde næste år?

« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 13:45 af Kongkahlenberg » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #15043: 29 Maj 2008, 13:47 »

Hmm ku godt tænkes Opstemt..

Men den har fck's farver Skuffet

Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #15044: 29 Maj 2008, 13:48 »

Hmm ku godt tænkes Opstemt..

Men den har fck's farver Skuffet
Ok nice bolde, når det er FCK farver. Smiley.

Sider: 1 ... 1001 1002 [1003] 1004 1005 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010