home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 890 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 999 1000 [1001] 1002 1003 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4235693 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15000: 28 Maj 2008, 08:18 »

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det ? Har aldrig hørt om ham..

patrick J
Manager

« Svar #15001: 28 Maj 2008, 09:22 »

Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det ? Har aldrig hørt om ham..

jeg kender ham heller ikke....Vi må bare ikke håbe at det er sådan en lottokupon igen...

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #15002: 28 Maj 2008, 11:50 »

Hmm lader da til at Ab er grundig i sin vurdering af ham.. Han har set ham spille tre gange Smiley

Men som jeg tidligere har sagt har jeg INGEN forventninger til det her vindue.. For så bliver jeg ikke skuffet...

Men lad os da håbe at han er en ny Jonson Cool Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #15003: 28 Maj 2008, 12:05 »

Tror ikke at AB laver sådan nogle panik køb igen som f.eks. Hannes. AB fik virkelig nogle tæsk, og med god grund.

Så jeg tror at han vil være 100% sikker på at det han henter er noget der kan forstærke os som f.eks. Holmén og MVS.

Jeg er ikke bange for at noget går galt må jeg indrømme.

verdenskrig
Manager

« Svar #15004: 28 Maj 2008, 12:11 »

Tror ikke at AB laver sådan nogle panik køb igen som f.eks. Hannes. AB fik virkelig nogle tæsk, og med god grund.

Så jeg tror at han vil være 100% sikker på at det han henter er noget der kan forstærke os som f.eks. Holmén og MVS.

Jeg er ikke bange for at noget går galt må jeg indrømme.

Nææææ bange, er jeg som sådan heller ikke, for ved at han nok skal få hentet et par gode spillere...

MEN!!! Spørgsmålet er om de er gode nok til at hæve vores niveau (elmander, skoubo, Lantz i starten) eller om det bliver spillere som ikke rigtigt rykker os derfra hvor vi er nu ( Toby, Madsen, Gislason)

Og spørgsmålet er samtidigt om han henter spillere til de rette positioner, og ikke gør som i sidste sommers vindue, hvor han hentede en angriber, og 3 midtbanespillere, selvom vores forsvar aldrig havde været dårligere crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #15005: 28 Maj 2008, 12:16 »

Nææææ bange, er jeg som sådan heller ikke, for ved at han nok skal få hentet et par gode spillere...

MEN!!! Spørgsmålet er om de er gode nok til at hæve vores niveau (elmander, skoubo, Lantz i starten) eller om det bliver spillere som ikke rigtigt rykker os derfra hvor vi er nu ( Toby, Madsen, Gislason)

Og spørgsmålet er samtidigt om han henter spillere til de rette positioner, og ikke gør som i sidste sommers vindue, hvor han hentede en angriber, og 3 midtbanespillere, selvom vores forsvar aldrig havde været dårligere crazy

Ar, synes nu at Gislason har været et godt køb. Synes sku manden gør et godt stykke arbejde.
Men ja vil give dig ret i at vores forsvar ikk ser så godt ud. Eller sagt på en anden måde, synes vi skal have en højre back !! Tror ikke at Randrup er klar til Eupæiske kæmpe !

verdenskrig
Manager

« Svar #15006: 28 Maj 2008, 12:20 »

Ar, synes nu at Gislason har været et godt køb. Synes sku manden gør et godt stykke arbejde.
Men ja vil give dig ret i at vores forsvar ikk ser så godt ud. Eller sagt på en anden måde, synes vi skal have en højre back !! Tror ikke at Randrup er klar til Eupæiske kæmpe !
Det har jeg aldrig sagt Rullende Øjne

Jeg siger bare at han ikke er en af de kæmpe profiler som hæver niveauet i klubben... Samtidigt med det, mener jeg faktisk at vi spiller bedre uden ham!

Syntes ofte at vores spil bliver for låst, og langsomt når han er med.. Fordi hans spil foregår aldrig i længteretningen.. Han spiller den næsten altid tilbage, eller til siden.. Hvilket har resulteret i at vi ikke rigtigt kommer nogen vegne..

Ingen tvivl om at han er en god spiller.. Bare ikke en uovertruffen klassespiller som hæver spillets kvalitet..  Peace

Cool

Djævlen
Gæst

« Svar #15007: 28 Maj 2008, 12:22 »

Gislason ville være en rigtig god spiller, hvis Brøndby holdet var i medgang og skulle holde på en føring :-) Han er god til at trække tempoet ud af en kamp, lidt ligesom Redondo var det i sin Real Madrid tid.

verdenskrig
Manager

« Svar #15008: 28 Maj 2008, 12:23 »

Gislason ville være en rigtig god spiller, hvis Brøndby holdet var i medgang og skulle holde på en føring :-) Han er god til at trække tempoet ud af en kamp, lidt ligesom Redondo var det i sin Real Madrid tid.

Præcis.. Problemet er at han også trækker tempoet ud, når vi ikke fører Ubeslutsom

Cool

Gosser
Manager

« Svar #15009: 28 Maj 2008, 13:47 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84332

Hvem mon lyver i denne sag?

verdenskrig
Manager

« Svar #15010: 28 Maj 2008, 13:50 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84332

Hvem mon lyver i denne sag?
Lyver Huh.. Hvem skulle lyve om hvad Rullende Øjne?

Cool

Gosser
Manager

« Svar #15011: 28 Maj 2008, 14:01 »

Jeg forstår den bare som om, at Haraldsson mener at Brøndby slet ikke har efterspurgt et møde.

Men kan også være, at den skal forstås som om, at han bare er forbavset over, at de har meldt det offentligt ud.

verdenskrig
Manager

« Svar #15012: 28 Maj 2008, 14:10 »

Jeg forstår den bare som om, at Haraldsson mener at Brøndby slet ikke har efterspurgt et møde.

Men kan også være, at den skal forstås som om, at han bare er forbavset over, at de har meldt det offentligt ud.

For mig at se, lyder det mest som det sidste Wink

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #15013: 28 Maj 2008, 14:45 »

patrick J
Manager

« Svar #15014: 28 Maj 2008, 14:46 »

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 999 1000 [1001] 1002 1003 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010