home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  1 Bruger, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 990 991 [992] 993 994 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4763273 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14865: 24 Maj 2008, 17:48 »

Og foråret var så sindsygt meget bedre? Vi fik lige så mange point i efteråret som i foråret. Endda flere i efteråret.

Er fuldstændigt ligeglad...

Det var en SKANDALE at vi ikke hentede en forsvarsspiller i efteråret ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #14866: 24 Maj 2008, 17:51 »

Er fuldstændigt ligeglad...

Det var en SKANDALE at vi ikke hentede en forsvarsspiller i efteråret ticked off

Howard spillede godt i efteråret, og jeg klandrer ikke træneren for at satse på Per Nielsen, som næsten altid har været stabil. Men to elendige back's, Thomas Rytter og alle mulige aber på venstreback var havde også en stor andel i vores nedtur i efteråret.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

vesperGT
Manager

« Svar #14867: 24 Maj 2008, 17:51 »

Du skal overhoved ikke kalde mig en uægte fan.. Hvad fanden bilder du dig ind ticked off Huh.. Jeg bruger kraftstejlme hele min su hver måned på at tage ind og se den flok lalleglade amatøre spille!!!!.Og støtter dem af hele hjertet når jeg er derinde, så jeg ikke har stemme bagefter...

Problemet er at jeg er noget nær den eneste som formår at være kritisk over for min favorit klub.. Fordi jeg ikke er tilfreds med noget som helst i klubben lige nu... Hvis alle i organisationen Brøndby havde somme indstilling som jeg havde, ville vi ALDRIG ligge dernede hvor vi er nu... vi ligger hvor vi ligger fordi folk hele tiden tror : Ja men det kommer jo nok.. Vi er jo Brøndby...

NEJ DET GØR IKKE!!!

Lad mig da gøre en ting helt klar fra starten:

Jeg er skam også utilfreds med tingenes tilstand, men eftersom du nok ikke har aktier i brøndby og mange andre sikkert heller ikke har, kan man ytre sig nok så meget man har lyst til, men da bestyrelsen i BIF nok ikke lytter særligt meget med herinde, kan man alligevel ikke gøre den store forskel i verden.

Hvor mange andre vælger at ytre sig UTROLIGT negativt, vælger jeg at se tingene an, da jeg regner med at de PRØVER deres bedste derinde hver dag Thumbs Up

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #14868: 24 Maj 2008, 17:57 »

Molle ved jeg ikke, han er en Daugaard type. Brokker sig ikke, kæmper i de kampe han er med i og er ret alsidig.
Daugaard kan forlænge et ½ år, være reserve, ligesom denne sæson og så lade sig hylde til vinter.
Trond har kontrakt udløb til sommer og forsvinder.
Cramer går på pension ret snart.
Mike skal udlejes eller være reservernes reserve.
Per Nielsen gør nok det samme som Daugaard.
Williams ved jeg ikke - Synes han er et stort talent, men har ikke spillet godt på det sidste.
Madsen kan ikke sælges. Ingen gider ha' ham og han har en 5 årig kontrakt.
Molle er jo ikke god nok, og der er ingen der er tilfreds med at være reserve/fast 2. holds spiller i længden og der er molle nået til tror jeg.
Mike skal udlejes eller være reservernes reserve. er han så god nok?
Williams scorer vel 4-5 mål per sæson, selv hvis det blir lidt bedre er det ikke nok til Brøndby, det er somom han aldrig er i form.
Madsens kontrakt er jo bare lam.

Cencur
Manager

« Svar #14869: 24 Maj 2008, 17:58 »

Tror ikke end den mest optimiste fan er tilfreds med sæsonen, spillet, spillerne eller resultaterne.

Mener at mange kommer med mange kritiske kommentarer, men når det er mange brugere på siden som ikke deltager i debatten, men bare smider et par links ind og skriver "kent nielsen er dårlig" - "erik rasmussen er skaldet" osv, så er det svært at have en fuldendt debat. Men at begynde at sige at du ikke vil købe sæsonkort til næste sæson er sgu lidt skuffende at høre på Forlegen

verdenskrig
Manager

« Svar #14870: 24 Maj 2008, 17:58 »

Lad mig da gøre en ting helt klar fra starten:

Jeg er skam også utilfreds med tingenes tilstand, men eftersom du nok ikke har aktier i brøndby og mange andre sikkert heller ikke har, kan man ytre sig nok så meget man har lyst til, men da bestyrelsen i BIF nok ikke lytter særligt meget med herinde, kan man alligevel ikke gøre den store forskel i verden.

Hvor mange andre vælger at ytre sig UTROLIGT negativt, vælger jeg at se tingene an, da jeg regner med at de PRØVER deres bedste derinde hver dag Thumbs Up

De skulle fandme ansætte mig som ham der giver skidebalder til spillerne..Så skulle i se hvordan spillerne pludseligt kunne spille crazy

Nej ved jeg godt vi ikke har, men syntes fandme det er til at brække sig over når folk år efter år  bliver ved med at sige " Næste sæson er vi tilbage"... I min verden er vi på vej til at blive en blanding af ob, og esbjerg.. En klub der har potientialet, men simpelthen ikke har evnerne..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #14871: 24 Maj 2008, 18:00 »

Molle er jo ikke god nok, og der er ingen der er tilfreds med at være reserve/fast 2. holds spiller i længden og der er molle nået til tror jeg.
Mike skal udlejes eller være reservernes reserve. er han så god nok?
Williams scorer vel 4-5 mål per sæson, selv hvis det blir lidt bedre er det ikke nok til Brøndby, det er somom han aldrig er i form.
Madsens kontrakt er jo bare lam.

Jeg synes Mike Jensen har et kæmpe talent, men mangler den selvtillid der gør at han slår igennem som helt ung spiller på Brøndbys førstehold, så jeg er tilhænger af at han skal blive ved med at få chancen igennem næste sæson.
Molle's situation ved jeg ikke meget om.. Williams har næsten været skadet hele foråret, så det kan sagtens være derfor.
Det er trods alt hans pensionskontrakt Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #14872: 24 Maj 2008, 18:05 »

Lad mig sige noget man ikke kan tage fejl af...

Vi har vundet 3 udekampe de seneste 2 et halvt år crazy

Så kan klubbens situation vidst ikke defineres bedre crazy crazy Ubeslutsom

Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #14873: 24 Maj 2008, 18:08 »

Surt i taber til Randers idag. Men nok fortjent alligevel for Randers kom til flest chancer. Syntes jeg. Og dejligt lavet af Fabinho til Søren Berg. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #14874: 24 Maj 2008, 18:10 »

Og skal vi så ikke komme igang med næste sæson så vi igen kan ende i b.., øhhh undskyld toppen Rullende Øjne

Cool

Cencur
Manager

« Svar #14875: 24 Maj 2008, 18:11 »

Hvorfor svarer du ikke på de indlæg der er skrevet til dig vk? Smiley

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #14876: 24 Maj 2008, 18:11 »

Jeg synes Mike Jensen har et kæmpe talent, men mangler den selvtillid der gør at han slår igennem som helt ung spiller på Brøndbys førstehold, så jeg er tilhænger af at han skal blive ved med at få chancen igennem næste sæson.
Molle's situation ved jeg ikke meget om.. Williams har næsten været skadet hele foråret, så det kan sagtens være derfor.
Det er trods alt hans pensionskontrakt Smiley

Mike er et talent, det var molle også.
Jeg syntes at Mike har attityden som en fast SAS liga spiller.
Han tror måske han er tættere på start elveren, inden TK/HJ har sat holdet.
Men der har ikke været meget star quality på banen fra hans side.
han skal længere ned i hirakiet?) eller lejes ud i lang tid.

dasmessi
Gæst

« Svar #14877: 24 Maj 2008, 18:12 »

Og skal vi så ikke komme igang med næste sæson så vi igen kan ende i b.., øhhh undskyld toppen Rullende Øjne
Ja, men så skal vi bare vente over 1 måned nu. Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #14878: 24 Maj 2008, 18:14 »

Her er et indlæg på sso som er opskriften på hvordan vi skal tilbage..

Ham her har satme en pointe der er til at tage at føle på.. Thumbs Up

http://www.bif-support.dk/sso/forum_entry.php?id=277863&page=0&category=0&order=last_answer

De to der skriver disse indlæg er ligepræcis min definition af Jubelidiotisme vs Realist!

Cool

Cool4
Ynglingespiller

« Svar #14879: 24 Maj 2008, 18:20 »

Hvis han mener alle de spillere skal ud. Så skal han vel også have fornøjelsen med at købe et nyt hold, hvilket nok ikke er helt nemt.

Synes sku han er lidt af et fjols.

Sider: 1 ... 990 991 [992] 993 994 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010