home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 958 959 [960] 961 962 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4780675 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14385: 15 Maj 2008, 21:22 »

5. dårlige halvleg i træk.. Suk. Kom nu i gang, Brøndby!

Lær nu at dække op ved dødbolde for helvede. Jeg frygter at vi bliver midt over efter pausen Skuffet .. I øvrigt kan TK godt tage at sende Madsen ind istedet for .. Ja, bare en eller anden. Han kan da trods alt lave mål

Tillykke med skabet, AaB. Det er sgu fortjent!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #14386: 15 Maj 2008, 21:22 »

Ja Ghert, for det er jo umuligt at man har en off-day, når man har spillet formidabelt, gennem hele sæsonen.

Drop nu det der "AaB er ikke gode blablabla.." - hvis de ikke var gode, var de ikke på vej til, at blive danske mestre.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #14387: 15 Maj 2008, 21:24 »

Nedern det er 2. år i træk skabet bliver vundet imod os! Skuffet

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #14388: 15 Maj 2008, 21:24 »

nu angriber vi ned mod brøndby fansen så lave vi lige 3 kasser Opstemt

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14389: 15 Maj 2008, 21:26 »

Ja Ghert, for det er jo umuligt at man har en off-day, når man har spillet formidabelt, gennem hele sæsonen.

Drop nu det der "AaB er ikke gode blablabla.." - hvis de ikke var gode, var de ikke på vej til, at blive danske mestre.

Jeg synes nu ellers BIF's forsvar har set så stærkt ud her i denne halvsæson, og Max og Mark bburde godt kunne hamle op med AaB i de situationer de scorer på imo Smiley

Arh, AaB's forsvar er ikke godt. Det burde i kunne sætte på en prøve. AaB har ikke vist sig fra den fantastiske side på det sidste, men har alligelvel hivet sejre hjem.

Tankevækkende at AaB kun har slået et af de 3 andre tophold en gang, 1-0 over FCM, men alligevel formår at blive mestre. Svaret er jo, at de tager 3 point i alle kampene mod de andre hold stort set.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #14390: 15 Maj 2008, 21:26 »

Mikkel: Synes sgu forsvaret har gjort det rigtig godt indtil videre.. I dødboldssituationer ne(langt ord Shockeret) er det dog lort Ubeslutsom

Angrebet sutter også! Der er virkelig nød til at ske noget deroppe!
Forsvaret er da blev spillet ud af banen i første halvleg, og angrebet kom aldrig på banen.
Vi skal have gang i angrebet og forsvaret ellers får vi en sæk.

verdenskrig
Manager

« Svar #14391: 15 Maj 2008, 21:27 »

DE BLOTTEDE IDIOTER SKAL VÆRE GLAD FOR AT JEG IKKE ER TRÆNER FOR DEM!!!!!!! ticked off ticked off ticked off

Så var det ikke kommet levende ud af det omklædningsrum Sur!!

Hvad fanden har de gang i.. Vi har jo INTET fremadrettet spil.. Det er jo nærmest tragisk... Vi kan ikke engang få 4 simple afleveringer til at hænge sammen... Og sad og talte det de sidste 15 min... Ikke en gang har vi 4 sammenhængende afleveringer når vi kommer over midten...  ticked off crazy

Vi har absolut intet fløjspil, men omvendt.. Nu kan jeg kende Køhlert igen... Satme flot at starte med spelmann, og holmen på kanterne.. Det er jo lige den slags spillere som går til baglinien, og slår et godt indlæg Thumbs Up..
ELLER NOT!!! ticked off

Men det mest morsomme er sku nok Lorentzen... Hold kæft mand hvor er han usynlig.. Vi kunne lige så godt spille med 10 mand funny... Hver gang han får den, formår han at drible ind i en blindgyde hvor hans 4 klasse fysik ikke rigtigt kommer til sin ret crazy
I anden halvleg skal der fandme andre boller på suppen.. Jeg vil se fight, jeg vil se at folk tror på det de laver... Jeg vil se en til angriber på banen, og så vil jeg fandme ikke se flere lange bolde op mod vores 1.20 cm høje angriber ticked off... De skal fandme ikke spille for at holde på bolden, de skal spille for at skabe chancer!!!

KOM SÅ BRØNDBY VIS I VIL VINDE!!!!!! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cencur
Manager

« Svar #14392: 15 Maj 2008, 21:28 »

Peter Madsen ind i stedet for Lorenzen, der ligner en der hellere vil spille playstation end at spille fodbold idag. Han kæmper og prøver, men intet lykkes for ham.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Gosser
Manager

« Svar #14393: 15 Maj 2008, 21:28 »

Jeg synes nu ellers BIF's forsvar har set så stærkt ud her i denne halvsæson, og Max og Mark bburde godt kunne hamle op med AaB i de situationer de scorer på imo Smiley

Arh, AaB's forsvar er ikke godt. Det burde i kunne sætte på en prøve. AaB har ikke vist sig fra den fantastiske side på det sidste, men har alligelvel hivet sejre hjem.

Tankevækkende at AaB kun har slået et af de 3 andre tophold en gang, 1-0 over FCM, men alligevel formår at blive mestre. Svaret er jo, at de tager 3 point i alle kampene mod de andre hold stort set.

So.. Fucking.. What.. ?!

Det gælder om at få flest point, og det har AaB så formået - ergo vinder de guld. Fuldstændig ligegyldigt hvem man vinder over, så længe man til sidst, ender op med flest point.

Cencur
Manager

« Svar #14394: 15 Maj 2008, 21:31 »

Så længe de kan vinde over AGF på hjemmebane, så får de flere point end nærmeste forfølger jo.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14395: 15 Maj 2008, 21:32 »

So.. Fucking.. What.. ?!

Det gælder om at få flest point, og det har AaB så formået - ergo vinder de guld. Fuldstændig ligegyldigt hvem man vinder over, så længe man til sidst, ender op med flest point.

Har jeg sagt andeet? Jeg mener at det er skide flot af dem for fucks sake!
At de kan undgå at vinde så mange topkampe, og alligevel vinde guld er extremt stærkt.

Jeg mente på intet tidspunkt noget negativt med det, så synes nu ikke der er nogen grund til at du siger det der Thumbs Up

Gosser
Manager

« Svar #14396: 15 Maj 2008, 21:34 »

Har jeg sagt andeet? Jeg mener at det er skide flot af dem for fucks sake!
At de kan undgå at vinde så mange topkampe, og alligevel vinde guld er extremt stærkt.

Jeg mente på intet tidspunkt noget negativt med det, så synes nu ikke der er nogen grund til at du siger det der Thumbs Up

Tror bare jeg har vænnet mig til, at meget af det du skriver, er ironi e.l. Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14397: 15 Maj 2008, 21:35 »

Tror bare jeg har vænnet mig til, at meget af det du skriver, er ironi e.l. Opstemt

Hehe, skal jeg tage det som cadeu, eller skal jeg ændre mig Rullende Øjne Opstemt

EDIT: Hehe lugter, jeg vil hellere sige 11hi f10s Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #14398: 15 Maj 2008, 21:36 »

Baaah...

Jeg er sgu ikke længere særlig optimistisk mht. næste sæson. Vi spiller langsomt, fantasiløst, og når man dækker sådan op på dødbolde, så kan man ikke undgå at tabe. Vi havde en opblomstring i starten af foråret, men nu synes jeg, at vi er lige så elendige igen.

Der skal i hvert fald ske mirakler i sommeren, hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om at blive danmarksmestre i næste sæson.

verdenskrig
Manager

« Svar #14399: 15 Maj 2008, 21:36 »

TAK TOM KØHLERT!!!! Thumbs Up

Ud med Lorentzen!!!.. Så kan det være vi kan skabe en chance eller to Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 958 959 [960] 961 962 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010