home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 02:56:33 GlitchGleam Omklædning... Elden Ring Secrets Unv...
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 543 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 960 961 [962] 963 964 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4778716 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14415: 15 Maj 2008, 22:03 »

op med humøret? i ligger kun nummer........ 9!  funny funny

Du bliver ved med at skrive ligegyldige indlæg? Fatter du ikke snart, at vi er trætte af dig? Tænk nu forhelved før du skriver.
Skrid over i fck tråden, hvis du ikke kan andet end at hovere. Du er sku da fucking latterlig at høre på!

Pollebolle
Gæst

« Svar #14416: 15 Maj 2008, 22:04 »

Du bliver ved med at skrive ligegyldige indlæg? Fatter du ikke snart, at vi er trætte af dig? Tænk nu forhelved før du skriver.
Skrid over i fck tråden, hvis du ikke kan andet end at hovere. Du er sku da fucking latterlig at høre på!

Okay skal nok gå nu........  funny

Zone 43
Manager

« Svar #14417: 15 Maj 2008, 22:04 »

Vi skal lave en fck fra sæson 04/05.. Ud med næsten hele holdet, og 6-7 nyindkøb Thumbs Up

SÅ kan vi måske komme i top 4.. Jeg må erkende at min tålmodighed med vores nuværende hold, pokaltitel eller ej, er opbrugt Sur

Det er sgu det som kan til, hvad enten man vil det eller ej.. Når hele truppen er skades- og karantænefri kan vi stille op i en stærk opstilling, men reserverne er bare ikke gode nok Skuffet

Jeg vil komme med mit på de udskiftning, som skal komme efter sæsonen, efter kampen Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #14418: 15 Maj 2008, 22:05 »

op med humøret? i ligger kun nummer........ 9!  funny funny

hvad er du så glad for aab vinder mestreskabt og ja vi ligger nr 9 men vi har en titel

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

verdenskrig
Manager

« Svar #14419: 15 Maj 2008, 22:05 »

Lad ham nu bare, og lad være med at være så striks. Vi mobber også når de taber...

Men kære pollebolle... Syntes i har en flot placering taget i betragtning af at i har brugt omkring 150 millioner på spillerindkøb de seneste par år Thumbs Up...

Fat nu, at i selv er bollet til ukendelighed funny... Hvad har i forresten vundet i år Rullende Øjne?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #14420: 15 Maj 2008, 22:07 »

Indtil videre fin anden halvlej, utur vi ikke har reduceret Skuffet

polle, hvad har i vundet i år?!? Nej vel, så dumt at hovere

Pollebolle
Gæst

« Svar #14421: 15 Maj 2008, 22:07 »

Lad ham nu bare, og lad være med at være så striks. Vi mobber også når de taber...

Men kære pollebolle... Syntes i har en flot placering taget i betragtning af at i har brugt omkring 150 millioner på spillerindkøb de seneste par år Thumbs Up...

Fat nu, at i selv er bollet til ukendelighed funny... Hvad har i forresten vundet i år Rullende Øjne?

ingenting...
- sagde jeg heller ikke... Men derfor vil jeg stadigvæk gøre opmærksom på at i er dårligere end FCK...
- Men vent og så på Søndag Brøndby 0-5 FCK

Djævlen
Gæst

« Svar #14422: 15 Maj 2008, 22:08 »

Så drenge.. Pollebolle har flere gange vist, at hans intelligens ligger på et lavt stadie, så lad ham nu blot være lidt i fred. Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #14423: 15 Maj 2008, 22:10 »

Så drenge.. Pollebolle har flere gange vist, at hans intelligens ligger på et lavt stadie, så lad ham nu blot være lidt i fred. Smiley

Han er lidt på "højde" med Tobi Mikkelsen.. xD

Well, anden halvleg er da blevet bedre. Alt i alt dog en kamp under det standard - selvom alle de afbud!

Pollebolle
Gæst

« Svar #14424: 15 Maj 2008, 22:11 »

Well, anden halvleg er da blevet bedre. Alt i alt dog en kamp under det standard - selvom alle de afbud!

hvem faen er det?  Huh

verdenskrig
Manager

« Svar #14425: 15 Maj 2008, 22:11 »

ingenting...
- sagde jeg heller ikke... Men derfor vil jeg stadigvæk gøre opmærksom på at i er dårligere end FCK...
- Men vent og så på Søndag Brøndby 0-5 FCK

Du er lige så tam som jeres tifoer crazy

Nej du sagde det ikke fordi det gør lidt ondt inde i dit lille plastic hjerte ik også Rullende Øjne
Så siger du at i bare er bedre.. Ja det er da flot, men vi har da opfyldt den ene af vores to målsætninger... Det er vidst mere end man kan sige om Flæske CK!!

Det sidste har jeg ingen kommentar til.. Den tager vi efter kampen Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Djævlen
Gæst

« Svar #14426: 15 Maj 2008, 22:12 »

Det sørgelige er blot, at ved Tobi Mikkelsen så det da i det mindste ud som om, at han gjorde det med vilje, da han af og til var til at holde ud - men ak.. ikke i dette tilfælde Skuffet Nogle får bare adgang til Internettet for tidligt.

absalonsen
Gæst

« Svar #14427: 15 Maj 2008, 22:12 »

hvem faen er det?  Huh

Det vil du ikke vide..

.. men okay. En lille knejt uden noget mellem ørene! Så enkelt kan det siges. xD

Djævle: Hehe Smiley

Pollebolle
Gæst

« Svar #14428: 15 Maj 2008, 22:13 »

Nej du sagde det ikke fordi det gør lidt ondt inde i dit lille plastic hjerte ik også Rullende Øjne
Så siger du at i bare er bedre.. Ja det er da flot, men vi har da opfyldt den ene af vores to målsætninger... Det er vidst mere end man kan sige om Flæske CK!!

okay det kan vi skam godt  Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14429: 15 Maj 2008, 22:14 »

FCK har skam opfyldt den målsætning at komme i et europæisk gruppespil, såååeeeh Rullende Øjne

Sider: 1 ... 960 961 [962] 963 964 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010