home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 937 938 [939] 940 941 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4858809 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14070: 06 Maj 2008, 11:51 »

Altså kommer der et fornuftigt tilbud på Duncan så skal han ud!  Sur

Han er i den grad en medgangsspiller, som på ingen måde viser holdånd og teamwork... Han brokker sig når tingene ikke går efter hans hoved. George Mourad kunne være et godt bud på en afløser eller Peguero hvis han kan komme tilbage på niveau

-Benja-
Gæst

« Svar #14071: 06 Maj 2008, 11:55 »

god debat..

Forsvaret spiller for første gang siden 06 godt, og der behøves der bestemt ikke ændres noget, randrup og wass spiller kanont på højre kanten og med rasmussen på venstre kanten ser det meget godt ud, kan måske godt klare en ny central til at spille sammen med MVS istedet for howard, på midten ser det også godt ud nu, hvis på lorentzen ikke bliver skadet igen så har vi mange gode til at rokkere rundt der, og som Romafan skrive at hvis de satser på mike jensen så tror jeg nok vi for en kant spiller i ham, i angrebet derimod vil jeg mene man bør teste peguero igen, han spillede godt i de få kampe han fik inden en eller anden tumpet viborg spiller høvlet ham ned, og med en duncan i form igen for vi et farligt angreb, så for mig set er der kun brug for en mulig udskiftning af howard og så står den på guld kamp næste sæson Opstemt
Howard skal da ikke ud, han spiller da godt. Men hvis de ikke får forlænget hans kontrakt skal de på udkig.
Synes ikke Duncan skal udskiftes, han vinder mange ting i luften. Han spiller en dårlig kamp, men alligevel formår han at score en eller to kasser. Men en super angriber, ved siden af ham "Hvor man bare tænker, hvordan fanden gad han til os" Wink Altså vælger os i stedet for en større klub, en fra skandinavien. Hvad Med Skjelbred, fra Rosenborg?

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #14072: 06 Maj 2008, 11:59 »

for mig set er howard den svageste i vores bagkæde, men jeg er optimist så vil gi ham chancen, men mener nu godt vi kunne bruge en anden der til at spille sammen med MVS, hvem er så lige det jo..

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #14073: 06 Maj 2008, 12:01 »

Howard skal da ikke ud, han spiller da godt. Men hvis de ikke får forlænget hans kontrakt skal de på udkig.
Synes ikke Duncan skal udskiftes, han vinder mange ting i luften. Han spiller en dårlig kamp, men alligevel formår han at score en eller to kasser. Men en super angriber, ved siden af ham "Hvor man bare tænker, hvordan fanden gad han til os" Wink Altså vælger os i stedet for en større klub, en fra skandinavien. Hvad Med Skjelbred, fra Rosenborg?

Howard er da kanon! Efter min mening suppens bedste midterforsvar...

Mht. Skjelbred tror jeg at han ryger til en stor liga. Rosenborg gjorde det jo godt i CL så der er helt sikkert nogle der har fået øjnene op for ham...

Zone 43
Manager

« Svar #14074: 06 Maj 2008, 12:22 »

Howard er da kanon! Efter min mening suppens bedste midterforsvar...

Næstbedst i mine øjne - overgået af Max Thumbs Up

Mht. til diskussionen om div. indkøb, så mener jeg, at vi maks skal hente 1-2 mand ind. Det kunne passende være en Jan Kristiansen og Tommy Bechmann/Dennis Sørensen, hvilket jeg finder positivt, hvis det skulle ske vel og mærket, da de kan dække over flere positioner.

Der udover skal en Mike Jensen, Fætter Agger og evt andre lejes ud, da det nok vil gavne dem mest. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

klokkeblomst2
Gæst

« Svar #14075: 06 Maj 2008, 12:25 »

duncan skal da ingen steder, når han ikke er skadet, er han da lige den spiller som kan afgøre en kamp vilket han da også tit gør. der er ikke ret mange forsvars spiller som slipper godt fra en duel med ham. så hvis man ligger duncan og katongo på toppen også ericsson eller retov/ holmen bag dem, så er det da et farligt angrb, gode dribler og en stærk spiller på hovedet.
eller er det kun mig som syntes det ville være et godt angreb med de spiller vi har til rådighed lige nu??  Grin

vesperGT
Manager

« Svar #14076: 06 Maj 2008, 12:29 »

duncan skal da ingen steder, når han ikke er skadet, er han da lige den spiller som kan afgøre en kamp vilket han da også tit gør. der er ikke ret mange forsvars spiller som slipper godt fra en duel med ham. så hvis man ligger duncan og katongo på toppen også ericsson eller retov/ holmen bag dem, så er det da et farligt angrb, gode dribler og en stærk spiller på hovedet.
eller er det kun mig som syntes det ville være et godt angreb med de spiller vi har til rådighed lige nu??  Grin

Jeg vile være mere spændt på at se peggy tilbage i angrebet igen efter den pause han har været ude i........ han nåede jo at score flere mål end kampe han nåede at spille.........

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #14077: 06 Maj 2008, 12:30 »

Mht. til diskussionen om div. indkøb, så mener jeg, at vi maks skal hente 1-2 mand ind. Det kunne passende være en Jan Kristiansen og Tommy Bechmann/Dennis Sørensen, hvilket jeg finder positivt, hvis det skulle ske vel og mærket, da de kan dække over flere positioner.

det ser ikke ud til at bechmann vil hjem til sas endnu, men man ved jo aldrig.. http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=82964

Dennis Sørensen? Kan ikke se ham i en bif trøje.. men igen, så ved man jo aldrig.. træls vi solgte ham i midtjylland..

It's all, part of the plan.

vesperGT
Manager

« Svar #14078: 06 Maj 2008, 12:33 »

det ser ikke ud til at bechmann vil hjem til sas endnu, men man ved jo aldrig.. http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=82964

Dennis Sørensen? Kan ikke se ham i en bif trøje.. men igen, så ved man jo aldrig.. træls vi solgte ham i midtjylland..

Nej, det kan jeg da udemærket godt forstå, eftersom han ikke har haft en over hovedet endnu funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny

verdenskrig
Manager

« Svar #14079: 06 Maj 2008, 12:37 »

Nej, det kan jeg da udemærket godt forstå, eftersom han ikke har haft en over hovedet endnu funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny
Det var da toppen af dårlig humor crazy Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #14080: 06 Maj 2008, 12:39 »

Der udover skal en Mike Jensen, Fætter Agger og evt andre lejes ud, da det nok vil gavne dem mest. Smiley

Dårligt formuleret...suppen s bedste midterforsvarsduo.. .det er sjældent modstanderne kommer igennem over midten, det er som regel over kanterne...

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #14081: 06 Maj 2008, 12:41 »

Beklager at jer nok lukker en sæk l... ud i mange bif'eres øjne nu:

Nordstrand til BIF?  Huh

selvom jeg holder med BIF kunne jeg godt se nordstrand på vestegnen...og igen: UNDSKYLD TIL DE SARTE  crazy Opstemt Peace

dasmessi
Gæst

« Svar #14082: 06 Maj 2008, 12:42 »

Jeg kunne nu bedre se BIF fik Ailton  funny funny funny funny funny

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #14083: 06 Maj 2008, 12:43 »

Tror hellere jeg ville se Don Ø i BIF end Failton

vesperGT
Manager

« Svar #14084: 06 Maj 2008, 12:46 »

Beklager at jer nok lukker en sæk l... ud i mange bif'eres øjne nu:

Nordstrand til BIF?  Huh

selvom jeg holder med BIF kunne jeg godt se nordstrand på vestegnen...og igen: UNDSKYLD TIL DE SARTE  crazy Opstemt Peace

Nordstrand vil da være interessant...... Jeg tror mange klubber kunne bruge ham, det er bare syndt at se fjeldaben ude fra østerbro ikke bruge ham.......

Jeg kunne nu bedre se BIF fik Ailton funny funny funny funny funny

Ja, det kunne du li'..... Det sjoveste ville være hvis man fik ham billigt og han blomstrede op.......

Sider: 1 ... 937 938 [939] 940 941 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010