home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 827 828 [829] 830 831 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4762288 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #12420: 31 Mar 2008, 15:17 »

Katongo ville jo gerne. Max og Mark dækkede ad helvede til op.

Og ja, står på FAXE HVER gang
Ja flot crazy.. Jeg vil da også gerne spiller i real madrid men det er mine evner desværre ikke gode nok til... det har intet med det at gøre.. Han spiller bare som en pose nødder hvad enten han vil eller ej crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #12421: 31 Mar 2008, 15:18 »

Men alligevel er det sjovt at Køhlert igen igen vælger at stille op i en 4-6-0... Når man tænker på at det var omkring 75% af grunden til vores krise!!.. Hvorfor ikke starte med per n inde???
4-6-0 Grin Havde også håbet at Per N ville starte inde. Sådan blev det dog ikke Skuffet Græder

verdenskrig
Manager

« Svar #12422: 31 Mar 2008, 15:18 »

enig! Han stopper opspillet hver gang.. Når han får bolden går han i stå.. Han bruger ALDRIG sin speed Skuffet

Kort sagt... Der skal snart andre boller på suppen... En angriber kan ikke kun leve på sit arbejdsraseri hvilket han altid står for...  Peace

Der skal snart nogle mål til ellers er det ud Sur

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #12423: 31 Mar 2008, 15:19 »

4-6-0 Grin Havde også håbet at Per N ville starte inde. Sådan blev det dog ikke Skuffet Græder

sagt med et glimt i øjet Wink... Og dog... For hvis du ser vores kamp i går er det reelt sådan vi spiller Græder ticked off crazy
Vi skaber en chance, fordi vi ALDRIG har nogle i feltet... Og når holmen så forsøger en afslutning udefra tackler Gislason ham crazy

Cool

-Benja-
Gæst

« Svar #12424: 31 Mar 2008, 15:20 »

Men alligevel er det sjovt at Køhlert igen igen vælger at stille op i en 4-6-0... Når man tænker på at det var omkring 75% af grunden til vores krise!!.. Hvorfor ikke starte med per n indeHuh
Ja, han skabte uro da han kom ind og de kunne sparke bolden op efter ham. Det nytter ikke nået at sparke en høj bold op efter Katongo, Califf var alt for stærk i hovedspillet i forhold til Katongo.

verdenskrig
Manager

« Svar #12425: 31 Mar 2008, 15:21 »

Ja, han skabte uro da han kom ind og de kunne sparke bolden op efter ham. Det nytter ikke nået at sparke en høj bold op efter Katongo, Califf var alt for stærk i hovedspillet i forhold til Katongo.

Ja men det er så endnu en af mange taktiske brølerer fra Køhlert  crazy

Tror han glemte at nævne at Duncan faktisk ikke var med Tunge

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #12426: 31 Mar 2008, 15:22 »

sagt med et glimt i øjet Wink... Og dog... For hvis du ser vores kamp i går er det reelt sådan vi spiller Græder ticked off crazy
Vi skaber en chance, fordi vi ALDRIG har nogle i feltet... Og når holmen så forsøger en afslutning udefra tackler Gislason ham crazy
Flippede fuldstændig ud da det skete ticked off Hold kæft hvor var det dumt Opstemt Shockeret

verdenskrig
Manager

« Svar #12427: 31 Mar 2008, 15:24 »

Flippede fuldstændig ud da det skete ticked off Hold kæft hvor var det dumt Opstemt Shockeret

Jeg tror nærmest jeg begyndte at grine efter at jeg også havde flippet ud  ticked off... Det var bare synonymt med vores præstation  Grin crazy... Holmen får det perfekte tilløb, og skal til at smaske den ind( eller ramme et barn på tribunen crazy), hvorefter Gislason nærmest flækker ham i gulvet  funny.. De havde nok en intern konkurrence  Tunge

Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #12428: 31 Mar 2008, 15:25 »

Jamen jeg synes til gengæld Gislason gjorde det godt igen ved at lave årets tackling på Curth  crazy

BenMusalho
Gæst

« Svar #12429: 31 Mar 2008, 15:26 »

Jeg tror nærmest jeg begyndte at grine efter at jeg også havde flippet ud  ticked off... Det var bare synonymt med vores præstation  Grin crazy... Holmen får det perfekte tilløb, og skal til at smaske den ind( eller ramme et barn på tribunen crazy), hvorefter Gislason nærmest flækker ham i gulvet  funny.. De havde nok en intern konkurrence  Tunge
Hold da kæft Grin Den var sq sikkert gået ind Opstemt Hvorfor fanden sparkede han(Gisla) egentlig bolden ud til indkast? Når der kommer holmen jeg må hellere sparke bolden af helvede til..!

-Benja-
Gæst

« Svar #12430: 31 Mar 2008, 15:27 »

Nogen der ved om nogle af angriberne, bliver klar til på lørdag mod Horsens ?

BenMusalho
Gæst

« Svar #12431: 31 Mar 2008, 15:27 »

Jamen jeg synes til gengæld Gislason gjorde det godt igen ved at lave årets tackling på Curth  crazy
Den var fandme ond! Shockeret Jeg sad og tænkte fuck der kommer sq rødt!!! Hold da kæft det må gøre nas Shockeret

BenMusalho
Gæst

« Svar #12432: 31 Mar 2008, 15:28 »

Nogen der ved om nogle af angriberne, bliver klar til på lørdag mod Horsens ?
David Williams er vist snart klar.. Ved ikke med andre. Ellers må Per N bare ryge op på toppen!! Peace Djævel

TBM93
Lilleputspiller
*

« Svar #12433: 31 Mar 2008, 15:29 »

Tidligere Tobi Mikkelsen 93

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #12434: 31 Mar 2008, 15:31 »

Den var fandme ond! Shockeret Jeg sad og tænkte fuck der kommer sq rødt!!! Hold da kæft det må gøre nas Shockeret

Jeg synes der var lidt Totti over Curth i den situation  Cool

Sider: 1 ... 827 828 [829] 830 831 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010