home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 826 827 [828] 829 830 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4762338 gange)
TBM93
Lilleputspiller
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #12405: 31 Mar 2008, 15:02 »

Tobias Mikkelsen var ikke for heldig mod AaB, men det var Mike absolut heller ikke!

Tidligere Tobi Mikkelsen 93

verdenskrig
Manager

« Svar #12406: 31 Mar 2008, 15:04 »

Tobias Mikkelsen var ikke for heldig mod AaB, men det var Mike absolut heller ikke!

Okay Rullende Øjne.. syntes nu ikke han har spillet så godt på det seneste, men omvendt passer han ikke ind i vores nuværende system Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MLL
Manager

« Svar #12407: 31 Mar 2008, 15:07 »

Der var ikke en finger at sætte på Mike's præstation igår. Han kunne aflevere bolden i fødderne på angriberne, hvilket mange af de andre ikke kunne.
Jeg er efterhånden træt af at folk kaster lort efter Mike i forbindelse med gårdsdagens kamp og at han blev buhet ud var heller ikke for heldigt af FAXE tribunen, han var jo ikke en af de dårlige igår. Han faldt sammen med resten af holdet.

Tilbage på FmF Opstemt

TBM93
Lilleputspiller
*

« Svar #12408: 31 Mar 2008, 15:08 »

Der var ikke en finger at sætte på Mike's præstation igår. Han kunne aflevere bolden i fødderne på angriberne, hvilket mange af de andre ikke kunne.
Jeg er efterhånden træt af at folk kaster lort efter Mike og at han blev buhet ud var heller ikke for heldigt af FAXE tribunen, han var jo ikke en af de dårlige igår. Han faldt sammen med resten af holdet.
Ahh :S Ingenting kørte jo for ham. Synes Tobi generelt har et højere niveau

verdenskrig
Manager

« Svar #12409: 31 Mar 2008, 15:09 »

Ahh :S Ingenting kørte jo for ham. Synes Tobi generelt har et højere niveau
Pjat... Tobi har nogle fede finter, men syntes det er sjældnere og sjældnere at han kommer til noget... Han lider af manglende selvtillid Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #12410: 31 Mar 2008, 15:09 »

Jeg er efterhånden træt af at folk kaster lort efter Mike og at han blev buhet ud var heller ikke for heldigt af FAXE tribunen, han var jo ikke en af de dårlige igår. Han faldt sammen med resten af holdet.

Enig  Peace

Der har været fremgang for at spore fra Mikes side, synes jeg i hvert fald.
Desuden forstår jeg simpelthen ikke at man kårede Holmen til MOM! Det skulle klart have været Max eller Howard...

TBM93
Lilleputspiller
*

« Svar #12411: 31 Mar 2008, 15:11 »

Enig  Peace

Der har været fremgang for Mike synes jeg i hvert fald.
Desuden forstår jeg simpelthen ikke at man kårede Holmen til MOM! Det skulle klart have været Max eller Howard...
Da ikk Max? Ja, Holmén var elendig. Katongo var bedst

GudenEricsson
Gæst

« Svar #12412: 31 Mar 2008, 15:13 »

Katongo!? Så du kampen Huh Den mand spillede af l... Han kom jo ikk frem til nogen chancer og så løber den mand aldrig i dybden hvilket virkelig irriterer mig!

MLL
Manager

« Svar #12413: 31 Mar 2008, 15:13 »

Katongo?
Han kunne jo knapt nok tæmme bolden igår. Ved godt han ikke havde de bedste forudsætninger, da Duncan jo er skadet. At han ikke løber i dybden er simpelthen ikke godt nok, og når han ikke løber i dybden forventer jeg ihvertfald at han modtager bolden som spilstation, men det kunne han heller ikke igår. Så jeg ser ham som en af vores svageste igår.

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #12414: 31 Mar 2008, 15:14 »

Enig  Peace

Der har været fremgang for at spore fra Mikes side, synes jeg i hvert fald.
Synes Holmen gjorde det rigtig godt. Synes ikke Howard eller Max skulle være blevet MoM.. I forsvaret gik det jo elendigt.
TBM93: Synes ikke Katongo gjorde det godt. Synes det er godt Holmén blev MoM..

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #12415: 31 Mar 2008, 15:14 »

Ej, Howard men slet ik Holmen! Katongo var okay men der er nogle der skal fortælle den mand at han er angriber når Duncan ikke er med. Det nytter ikke noget at Ericsson og Katongo spiller sig igennem i højre siden hvis der ik er nogle i boksen for det skete stort set hver gang de havde bolden  Sur

verdenskrig
Manager

« Svar #12416: 31 Mar 2008, 15:14 »

Katongo var en stor teknisk fejl.. Han havde godt nok svære betingelser, da han ikke fik meget hjælp af ericsson.. Men han skaber stadig INTET!! Sur Begynder så småt at tvivle på om han overhoved er så god som han selv påstår  Ubeslutsom.. Eller som vi påstår Shockeret

Cool

TBM93
Lilleputspiller
*

« Svar #12417: 31 Mar 2008, 15:14 »

Katongo ville jo gerne. Max og Mark dækkede ad helvede til op.

Og ja, står på FAXE HVER gang

BenMusalho
Gæst

« Svar #12418: 31 Mar 2008, 15:15 »

Katongo var en stor teknisk fejl.. Han havde godt nok svære betingelser, da han ikke fik meget hjælp af ericsson.. Men han skaber stadig INTET!! Sur Begynder så småt at tvivle på om han overhoved er så god som han selv påstår  Ubeslutsom.. Eller som vi påstår Shockeret
enig! Han stopper opspillet hver gang.. Når han får bolden går han i stå.. Han bruger ALDRIG sin speed Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #12419: 31 Mar 2008, 15:16 »

Men alligevel er det sjovt at Køhlert igen igen vælger at stille op i en 4-6-0... Når man tænker på at det var omkring 75% af grunden til vores krise!!.. Hvorfor ikke starte med per n inde???

Cool

Sider: 1 ... 826 827 [828] 829 830 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010