home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  3 Brugere, 349 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5207111 gange)
Cencur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9270: 29 Jan 2008, 10:55 »

Det må være dejligt at lyde som om man er "klubbens mand" bare fordi han hellere vil hæve den store fede løncheck!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9271: 29 Jan 2008, 11:03 »

Brøndby gav vistnok kun 4,5 mio for MaxPower, så et bud over 6 for Alantingen ville være spild af penge! Det er trods alt ikke lige som FM - Men ham SKAL vi ha' fat i.

Mht til Pearce.. Hvad skal vi med ham? TR fylder den plads godt ud, og hvis Pearce kommer til klubben, skal TR rykkes op, og så har vi tre venstrekanter, og det kan vi ikke bruge til noget. Lad os nu bare få Alan til klubben og så en højreback til sommer. Smiley

Det mener jeg ikke det vil være. Hvis du har set de videoer fra YouTube, kan man tydeligt se  at han er et kæmpe talent. Han er en klasse bedre end Tobi, og Tobi er jo FREMRAGENDE! Alanzinho har en kæmpe fremtid. Så hvis ikke vi byder 10 mio. for ham, er vi da nærige af H til.

Taget i betragtning af at vi skal skære ned i truppen, vil det ikke være optimalt med 3 VB, MaxPower er købt netop fordi han kan udfylde 2 pladser. Der købte vi 2 pladser for én plads pris Smiley

Og ja, det eneste vi mangler er en Højreback. Men når Køhlert udtaler at han vil give plads til de unge på den plads, er det udelukket. Så den sidste forstærkning vi får i Januarvinduet bliver Alanzinho. Det er der ingen tvivl om.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Cencur
Manager

« Svar #9272: 29 Jan 2008, 11:08 »

Det mener jeg ikke det vil være. Hvis du har set de videoer fra YouTube, kan man tydeligt se  at han er et kæmpe talent. Han er en klasse bedre end Tobi, og Tobi er jo FREMRAGENDE! Alanzinho har en kæmpe fremtid. Så hvis ikke vi byder 10 mio. for ham, er vi da nærige af H til.

Taget i betragtning af at vi skal skære ned i truppen, vil det ikke være optimalt med 3 VB, MaxPower er købt netop fordi han kan udfylde 2 pladser. Der købte vi 2 pladser for én plads pris Smiley

Og ja, det eneste vi mangler er en Højreback. Men når Køhlert udtaler at han vil give plads til de unge på den plads, er det udelukket. Så den sidste forstærkning vi får i Januarvinduet bliver Alanzinho. Det er der ingen tvivl om.

Tror ikke de har mulighed for at sparke 10 mio af til Alanzinho - Buddet på 4,5 mio blev afvist, men at smide over 100% mere oveni prisen ville være hjernedødt. 6-7 mio virker som et realistisk bud, og det tror jeg også Stabæk siger ja tak til. Smiley

Enig mht Pearce og VB pladserne!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9273: 29 Jan 2008, 11:17 »

Helt enig.. Alanzinho er bestemt de penge værd!

Jeg mener stadig, at uanset om TR kan spille back eller ej, så hører han ikke til dernede, og jeg har længe efterlyst en venstre back, så TR kan blive rykket frem og give konkurrence til KL på venstre wing. - Men hvis vi henter Alanzinho, bliver jeg meget i tvivl om Pearce er værd at hente. Da TR blev omskolet håbede jeg kun på en midlertidig løsning, men igen, bliver Alanzinho hentet er det - præcis som I begge siger - dumt at hente yderligere en back.

Tjae.. Det er begrænset hvor meget vi kan nå, selvom der stadig mangler en del point. Jeg mener heller ikke hverken Randrup eller Wass er 100% klar til SAS-liga bold, med med rotation og masser af spilletid gennem den sidste halvdel af sæsonen, så tror jeg rigtig meget på dem begge næste sæson. Vi har jo set dem begge spille ritig godt gennem den forløbne halve sæson.

Kerm

EDIT: Men samtidig, vi har mulighed for at hente en VB'er som er stabil, og har masser af erfaring, helt gratis.. Jeg må indrømme, at jeg er meget i tvivl.. Skuffet
« Seneste Redigering: 29 Jan 2008, 11:22 af Kerm » Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Cencur
Manager

« Svar #9274: 29 Jan 2008, 11:20 »

Jeg mener stadig, at uanset om TR kan spille back eller ej, så hører han ikke til dernede, og jeg har længe efterlyst en venstre back, så TR kan blive rykket frem og give konkurrence til KL på venstre wing. - Men hvis vi henter Alanzinho, bliver jeg meget i tvivl om Pearce er værd at hente. Da TR blev omskolet håbede jeg kun på en midlertidig løsning, men igen, bliver Alanzinho hentet er det - præcis som I begge siger - dumt at hente yderligere en back.

Tjae.. Det er begrænset hvor meget vi kan nå, selvom der stadig mangler en del point. Jeg mener heller ikke hverken Randrup eller Wass er 100% klar til SAS-liga bold, med med rotation og masser af spilletid gennem den sidste halvdel af sæsonen, så tror jeg rigtig meget på dem begge næste sæson. Vi har jo set dem begge spille ritig godt gennem den forløbne halve sæson.

Kerm

Ja når sæsonen ser så'n ud som den gør, så er det bedst at give de to unge spilletid der. Wass kan da ihvertfald gøre det godt i pokalen Opstemt

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #9275: 29 Jan 2008, 11:23 »

Kerm

Jamen så taget i betragtning af at hvis Rasmussen rykkes op igen, har vi 3 til VK og én på VB. Så jeg synes det er bedre at han spiller VB, det giver et offensivt forsvar, og god konkurrence begge steder.

Jeg er heller ikke enig i at de unge knejter er klar til 100% SAS Bold. Men fakta er at sådan ser Tom på det. Og så bliver det jo nok ikke anderledes. Jeg så meget gerne en Micah Richards i trøjen. Men ikke i dette vindue crazy

Echoes, Silence, Patience and Grace

Brodtgaard
Manager

« Svar #9276: 29 Jan 2008, 11:43 »

Godt nyt...  Duncans skade er ikke alvorlig

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146208

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Cencur
Manager

« Svar #9277: 29 Jan 2008, 12:48 »

En dejlig nyhed, men ærgeligt at både Duncan og Kasper Lorenzen går glip af de to kampe. Især Lorenzen som det også står i nyheden, kunne have markeret sig lidt for Morten Olsen. Men godt det ikke er værre end det er! Smiley

BenMusalho
Gæst

« Svar #9278: 29 Jan 2008, 13:27 »

Jeg tor helt klart at vi får Alanzinho. De er sikkert enige med Alanzinho så jeg tror kun det er prisen der skal forhandles på plads.

verdenskrig
Manager

« Svar #9279: 29 Jan 2008, 13:35 »

Jeg tor helt klart at vi får Alanzinho. De er sikkert enige med Alanzinho så jeg tror kun det er prisen der skal forhandles på plads.

Håber du har ret. Thumbs Up
. Selvom manden ikke har den store fysik tror jeg han vil kune gøre sig bedre en en spiller som f. eks ericsson da han for det første har større hurtighed, og også langt mere flair over sit spil... Altså ud fra hvad jeg har set... At han formentlig er 2-3 klasser over Lorentzen er nok ingen hemmelighed da lorentzen på ingen måde er kant spiller.  Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Gæst

« Svar #9280: 29 Jan 2008, 14:02 »

GudenEricsson
Gæst

« Svar #9281: 29 Jan 2008, 14:07 »

Tror godt vi kan tilfredstille hans lønkrav. Håber bare klubberne bliver enige inden den 31 janusr kl. 23,59 Wink

Krudser fingre men forventer det ikke.. Kender jo vores ledelse Tunge

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9282: 29 Jan 2008, 14:13 »

Tror godt vi kan tilfredstille hans lønkrav. Håber bare klubberne bliver enige inden den 31 janusr kl. 23,59 Wink

det skal de ellers tuder jeg hehe  Græder

verdenskrig
Manager

« Svar #9283: 29 Jan 2008, 14:30 »

Krydser alt hvad jeg har men forventer som du siger heller ikke noget... De finder ham sikkert lidt for dyr... Selvom der burde være omkrign 15-20 millioner tilbage af det beløb de lovede os at bruge.

Og så vælger de i sidste øjeblik at hente selveste Thomas Lindrup hjem Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #9284: 29 Jan 2008, 14:40 »

Krydser alt hvad jeg har men forventer som du siger heller ikke noget... De finder ham sikkert lidt for dyr... Selvom der burde være omkrign 15-20 millioner tilbage af det beløb de lovede os at bruge.

Og så vælger de i sidste øjeblik at hente selveste Thomas Lindrup hjem Thumbs Up

Så finder jeg en pistol og skyder Anders Bjerregaard på klods hold hehe  Thumbs Up

Sider: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010