home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:57:29 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 13:04:37 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
02 Feb 2026, 13:42 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
01 Feb 2026, 21:59 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
28 Jan 2026, 14:21 valverde4ever Omklædning... Underlige ting
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
Antal Registrerede Brugere: 23211
  3 Brugere, 337 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nekilomsne
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 615 616 [617] 618 619 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5207096 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9240: 28 Jan 2008, 09:15 »

Hvorfor fuck vil han væk? Han er sgu da en kegle hvis han ikke kan klare at kæmpe lidt om pladserne!

Han har jo sit landshold, at passe, så det er nok smart, hvis han får regelmæssig spilletid på klubplan, men er enig i at det er tidligt at melde ud, at han vil væk.

verdenskrig
Manager

« Svar #9241: 28 Jan 2008, 09:24 »

Ja det er desværre konsekvensen med dette system. Der er ikke plads til en Katongo, han har ikke fysikken og er ikke den targetman i feltet som systemet 4-5-1, skal have. Synd at manden ikke vil spille 4-4-2 Ubeslutsom

Næ det har du helt ret i.. Specielt ikke som vi spiller vores 4-5-1... Lagde vi vægt på korte små pasninger, og flade indlæg ville Katongo være ideel... Men vi spiller desværre med lange bolde, og få indlæg, da vi ikke har kanterne som går til baglinien. Udover Toby... 

Men det er næsten ikke til at bære hvis vi sælger ham.. Duncan, og ham kunne være blevet vores nye Ebbe Sand- bomber bo... en lille hurtig, og en stor, og stærk. Det får man ikke bedre.  Græder 

Dog må man også se det fra hans side. Manden er anfører på sit landshold, og var topscorer i den sydafrikanske liga da vi fik ham... Det er på ingen måde rigtig, eller tilfredsstillende for ham at være på bænken... Manden har også klart egenskaberne til at spille hver weekende... Problemet er, når man har en træner der går mere op i systemet, en de spillere han har til rådighed. Så må man bare acceptere at de gode spillere forsvinder...  Så har 100 % procent forståelse for hans udtalelser Skuffet
« Seneste Redigering: 28 Jan 2008, 09:27 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #9242: 28 Jan 2008, 11:04 »

Næ det har du helt ret i.. Specielt ikke som vi spiller vores 4-5-1... Lagde vi vægt på korte små pasninger, og flade indlæg ville Katongo være ideel... Men vi spiller desværre med lange bolde, og få indlæg, da vi ikke har kanterne som går til baglinien. Udover Toby... 

Men det er næsten ikke til at bære hvis vi sælger ham.. Duncan, og ham kunne være blevet vores nye Ebbe Sand- bomber bo... en lille hurtig, og en stor, og stærk. Det får man ikke bedre.  Græder 

Dog må man også se det fra hans side. Manden er anfører på sit landshold, og var topscorer i den sydafrikanske liga da vi fik ham... Det er på ingen måde rigtig, eller tilfredsstillende for ham at være på bænken... Manden har også klart egenskaberne til at spille hver weekende... Problemet er, når man har en træner der går mere op i systemet, en de spillere han har til rådighed. Så må man bare acceptere at de gode spillere forsvinder...  Så har 100 % procent forståelse for hans udtalelser Skuffet

For en gangs skyld er jeg helt enig med dig.. Wink - Katongo kom jo til med Lyn og Torden og startede også fornuftigt ud, så vidt jeg husker, men pga. systemet der bliver spillet med er der ikke plads til ham, præcis som du siger.. Jeg er af den overbevisning, at hvis han blev brugt, så ville han være guld værd.. Han er lille og hurtigt på fødderne, så han vil bestemt være et tab for os, hvis TK vælger at se bort fra ham.. Skuffet

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Zone 43
Manager

« Svar #9243: 28 Jan 2008, 12:14 »

Jeg er helt enige med jer om, at Katongo skal blive - og bruges. Måske man kunne ligge lidt pres på TK ved at lave en tifo a la denne, hvis han ikke smutter i dette vindue? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MLL
Manager

« Svar #9244: 28 Jan 2008, 15:16 »

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst

« Svar #9245: 28 Jan 2008, 15:36 »

verdenskrig
Manager

« Svar #9246: 28 Jan 2008, 15:53 »

Jeg er helt enige med jer om, at Katongo skal blive - og bruges. Måske man kunne ligge lidt pres på TK ved at lave en tifo a la denne, hvis han ikke smutter i dette vindue? Smiley

Kunne fktisk være en fed ide... Det er en god måde at få vores fans's budskab igennem Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #9247: 28 Jan 2008, 15:56 »

Det er jo ikke alle i tifo gruppen, der gerne vil beholde Katongo, så tror heldigvis ikke det sker - vil hellere have tifo'er der bakker spillerne op Thumbs Up

Edit: I kan eventuelt lave et topinsplag, og derved få budskabet igennem på den måde! Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #9248: 28 Jan 2008, 16:03 »

Det er jo ikke alle i tifo gruppen, der gerne vil beholde Katongo, så tror heldigvis ikke det sker - vil hellere have tifo'er der bakker spillerne op Thumbs Up

Edit: I kan eventuelt lave et topinsplag, og derved få budskabet igennem på den måde! Opstemt

Er ikke helt enig. Syntes at vi som fans har ret til at vise vores holdning til holdopstillingen... Tror da nok at spillerne i Brøndby er klar over at os fans har vores mening om hvem der skal starte inde, og ude... Men som du siger er det jo ikke alle Brøndby fans der er ville med ham så det ville nok blive lidt svært med en tifo af den form... Kan dog også godt se at man dermed måske træder lidt på andre spillere, men sådan er livet altså Wink

Topindsfalg lyder dermed, også som et godt bud  Thumbs Up... Han MÅ! bare ikke blive solgt Skuffet

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #9249: 28 Jan 2008, 16:15 »

Er ikke helt enig. Syntes at vi som fans har ret til at vise vores holdning til holdopstillingen... Tror da nok at spillerne i Brøndby er klar over at os fans har vores mening om hvem der skal starte inde, og ude... Men som du siger er det jo ikke alle Brøndby fans der er ville med ham så det ville nok blive lidt svært med en tifo af den form... Kan dog også godt se at man dermed måske træder lidt på andre spillere, men sådan er livet altså Wink

Topindsfalg lyder dermed, også som et godt bud  Thumbs Up... Han MÅ! bare ikke blive solgt Skuffet

Tror aller er enige i, at vi skal beholde Katongo, og at vi har ret tl at have en holdning (Ellers ville der ikke være meget at debatere Wink)
Synes dog stadig ikke, at tifogruppen skal bruge penge på sådan en tifo. Det gør de nok heller ikke, da som sagt ikke alle er enige Wink
Men du kan bare komme igang med at lave dit to-pins-flag. Der er en guide på Brondbytifo.dk  crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #9250: 28 Jan 2008, 16:34 »

Tror aller er enige i, at vi skal beholde Katongo, og at vi har ret tl at have en holdning (Ellers ville der ikke være meget at debatere Wink)
Synes dog stadig ikke, at tifogruppen skal bruge penge på sådan en tifo. Det gør de nok heller ikke, da som sagt ikke alle er enige Wink
Men du kan bare komme igang med at lave dit to-pins-flag. Der er en guide på Brondbytifo.dk  crazy

Hehe ja du har da nogle gode pointer... Men læg mærke til en ting. Jeg sagde på intet tidspunkt at vi SKAL lave en tifo...Sagde blot at det kunne være en god ide til at få budskabet igennem... Men vi kan da også bare synge " vi vil have katongo på banen osv" Syntes bare det ville være lidt fornyende at lave et eller andet, eventuelt i pausen... Det skal jo på ingen måde være i nærheden af det her f.eks http://www.brondbytifo.dk/photogallery.php?album=399

Bare en lille en som f. eks kun foregår midt på faxe, når spillerne kommer ind til anden halvleg... Lidt ala den som zone viser.

Men topindsflaget lyder da også som en super ide Grin
« Seneste Redigering: 28 Jan 2008, 16:37 af verdenskrig » Logged

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #9251: 28 Jan 2008, 17:38 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller

« Svar #9252: 28 Jan 2008, 17:39 »

Gosser
Manager

« Svar #9253: 28 Jan 2008, 17:43 »

Han ville satan'eme være en dejlig spiller at få fat i!

Lad os få ham og Alanzinho, så er jeg godt tilfreds.

MLL
Manager

« Svar #9254: 28 Jan 2008, 17:53 »

Han ville satan'eme være en dejlig spiller at få fat i!

Lad os få ham og Alanzinho, så er jeg godt tilfreds.

Ja, ville være fedt med Alanzinho.
Men en højreback ville var bedst, har sgu ikke tiltro til Wass, Randrup og Molle

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 615 616 [617] 618 619 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010