|
N17
|
|
Att. Mortenbrenoe Lad os nu lige se den inden Howard bliver skubbet omkuld og tager fat i Grønkåls trøje.. Værsgo at kigge  !!!Klart straffe!!! Engelske spillere og "diving" hører bare ikke sammen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Et til billede: 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
hvorfor viser i ikke et billede af der hvor Howard hiver i Grønkjær? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
hvorfor viser i ikke et billede af der hvor Howard hiver i Grønkjær?  Måske fordi mortenbrenoe allerede har gjort det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Michael Gravgaard var også ved at få trøjen flået af mener det var Per Nielsen som havde meget godt fast i hans trøje uden at der blev dømt staffe og efter min mening så skulle vi også have haft straffe når brøndby fik et men det fik vi jo desværre ikke 
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
hvorfor viser i ikke et billede af der hvor Howard hiver i Grønkjær?  Eller der hvor Gravgaard også bliver revet i. Dommeren burde jo holde den linje han lagde da han dømte straffe til Brøndby og dermed også dømme straffe til FCK i den givne situation.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ragin6
|
|
Vi ville jo kunne blive ved med at diskutere det her i evig tid. Faktum er at ekstra bladet gør et stort nummer af at vise et billede efter at Mark Howard allerede er blevet væltet om kuld... Desuden skal alle FCK'ere vist ikke brokke sig overhovedet.. I mine øjne stod William Kvist til min 2 gule kort efter nogle af de svine streger han præsterede at lave under kampen mens dommeren ikke så på, så i skal vist være mere taknemlige for at i ikke fik en mand udvist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Vi ville jo kunne blive ved med at diskutere det her i evig tid. Faktum er at ekstra bladet gør et stort nummer af at vise et billede efter at Mark Howard allerede er blevet væltet om kuld... Desuden skal alle FCK'ere vist ikke brokke sig overhovedet.. I mine øjne stod William Kvist til min 2 gule kort efter nogle af de svine streger han præsterede at lave under kampen mens dommeren ikke så på, så i skal vist være mere taknemlige for at i ikke fik en mand udvist
Lige præcis.. Har tænkt det samme med at han allerede er skubbet.. Og Grønkjær skulle måske også have haft en gult mere..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Truppen til i morgen!Er jeg den eneste, som syntes, at der mangler en forsvar spiller eller to? Skidt at Bisch ikke er klar endnu 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
Truppen til i morgen!Er jeg den eneste, som syntes, at der mangler en forsvar spiller eller to? Skidt at Bisch ikke er klar endnu  Når du skriver Bisch mener du så Bischoff for han er da i truppen
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
Borelli BB
|
|
Att. Mortenbrenoe Lad os nu lige se den inden Howard bliver skubbet omkuld og tager fat i Grønkåls trøje.. Værsgo at kigge  !!!Klart straffe!!! Engelske spillere og "diving" hører bare ikke sammenDer bliver jeg nød til lige at sige noget. Selvom jeg er stor BIF fan, kan man jo godt se at den her nok var på vippen. Og hvordan kan Howard falde den vej, når han bliver hevet i trøjen den anden vej? Når du skriver Bisch mener du så Bischoff for han er da i truppen
Nej Bisch, det er Kim Daugaard!  Ej, tror han mener Bissen himself.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Når du skriver Bisch mener du så Bischoff for han er da i truppen
Ja, det gør jeg. Jeg må have overset ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Ærgerligt at Bischoff ikke blev klar. Er lidt nervøs for, om Molle og Howard kan holde stand. Ikke en eneste af dem, jeg har i mit ideelle Brøndby-forsvar, er med i dag. Derudover er jeg uenig i dispositionen med Retov. Den forstår jeg slet ikke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Spændende med Retov ude og om Randrup kan følge op på sin gode debut, med en lige så god indsats i Viborg!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|