home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 488 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 281 282 [283] 284 285 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4858811 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4230: 18 Mar 2007, 17:42 »

Jeg synes nu startopstillingen er god, når vi tænker på at Per, Retov og Bischoff er ude..

Glæder mig satme til at se Spelmann i højreside, Katongo fremme og Duncan som forhåbenligt får scoret i dag.. Smiley 2-0 til os!

Zone 43
Manager

« Svar #4231: 18 Mar 2007, 17:43 »

Ganske som forventet..

Kom så Brøndby!

Ærgerligt at Bischoff ikke blev klar. Er lidt nervøs for, om Molle og Howard kan holde stand.

Forhåbenligt er han klar til den næste kamp.

Som de har spillet hidtil skal det nok blive fornuftigt Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #4232: 18 Mar 2007, 17:56 »

Ingen Lorentzen på bænken i dag! Skuffet

Bænken: Morten Cramer, Ruben Bagger, Henrik Kildentoft, Mikkel Bischoff, Marc Olsen, David Williams & Nicolaj Agger

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #4233: 18 Mar 2007, 18:49 »

1-0 ved pausen. Hvad synes I om kampen?
Jeg synes det har været lidt skidt fra vores side, spillet har ikke kørt optimalt, men har ellers været o.k. i perioder. Ærgeligt at Duncan ikke udnytter den store bomert i VFF forsvaret, men han satte trumf på senere på et godt hovedstød. I øvrigt et rigtigt godt indlæg af Randrup..

Smiley

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #4234: 18 Mar 2007, 18:56 »

Kan ikke se kampen, men hører den i radioen.
Det lyder lidt som om, Viborg er det bedste hold rent spilmæssigt. Men vi er foran, på et eftersigende godt mål af Duncan.?

Brøndby IF & Chelsea FC

Zone 43
Manager

« Svar #4235: 18 Mar 2007, 18:59 »

Men vi er foran, på et eftersigende godt mål af Duncan.?

Et godt mål kan bekræftes Thumbs Up

Men vi skal være glade for ikke, at være bagud. Viborg har gode hidtil, men ikke fået udnyttet deres chancer bl.a. den på overlækkeren..

Anden halvleg kan kun blive bedre.. også er et par mål da ikke i vejen, så længe de er til os Peace

- Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #4236: 18 Mar 2007, 19:32 »

Duncan spiller ganske godt her til aften, og hans mål er super, da jeg har ham i Drømmeholdet.dk Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #4237: 18 Mar 2007, 20:08 »

Skidt med uafgjort i dag Skuffet

Der udover skulle man tro, at dommeren havde limet kortene fast i lommen..

- Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #4238: 18 Mar 2007, 20:10 »

Skidt med uafgjort i dag Skuffet

Der udover skulle man tro, at dommeren havde limet kortene fast i lommen..

Amen det er jo utroligt! Ufatteligt dårligt at vi ikke hiver den hjem!
Og hvorfor var det lige, at VFF gang på gang slipper for kort?

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #4239: 18 Mar 2007, 22:20 »

Var på stadion idag. Stemningen var ganske god. Det var lidt svært at få den igang, men enkelte sange kørte rigtig godt. Efter kampen blev mange stående og sang, mens der blev givet interview. Kunne man høre os i baggrunden?

Til kampen er der kun at sige. Duncan skuffer igen lidt, men vigtigt for hans selvtillid, at han får scoret foran fansene. Stephan har på ingen måde overbevist mig om hans klasse, og de der boksninger skal han få lagt laaaaangt væk!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #4240: 19 Mar 2007, 06:56 »

Stephan har bestemt heller ikke overbevist mig. I hvert fald ikke når han skal bokse. Bolden kommer ikke langt nok væk, og værst af alt, lige ud til en modspiller, som bare skal sætte foden på bolden for at score. Det er ikke optimalt.

Brøndby IF & Chelsea FC

lil jim
Gæst

« Svar #4241: 19 Mar 2007, 07:54 »

hmm jeg synes stephan har stået nogle gode kampe.. han skal bare holde sig helt væk fra at bokse til bold for det går sgu næsten galt vær gang 

Hado
Gæst

« Svar #4242: 19 Mar 2007, 10:31 »

Stephan Andersen har jo været en direkte skandale.
Jeg er selv målmand og når man laver sådan en bummert, så må man sgu tage den på sin kop kaffe, istedet for at give vejrforholdene skylden.
Men det er alligevel rart at se ham fejle.

cbollerup
Gæst

« Svar #4243: 19 Mar 2007, 10:38 »

Han har jo været direkte til grin efter min mening.. Måske havde jeg sat aaalt for store forventninger, men synes hans præstationer ville passe godt ind hos AB, i 1. div..
I den givende situation viser han, at han har 2 skæve boksehandsker på, og at han er alt for glad for at hoppe langt ud i feltet. Til at starte med, så skulle han ikke have været helt derude, der var trods alt en forsvarer, og han forsøger aldrig at gribe en bold..  ticked off
Den måde Ankergren har spillet på i Leeds, ifølge diverse medier, så havde vi nok været bedre stillet med ham på kassen.

Hado
Gæst

« Svar #4244: 19 Mar 2007, 10:45 »

Det er jo også totalt ude i hampen at kalde købet af Stephan Andersen et køb i "Grønkjær-klassen". Det han har vist er at han er totalt ringe i luften og usikker i sine indgreb og boldbehandling.

Sider: 1 ... 281 282 [283] 284 285 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010