home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Apr 2025, 11:19 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2697 2698 [2699] 2700 2701 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4512114 gange)
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40470: 28 Sep 2013, 21:18 »

Hold da op, en vild stemning på stadion i dag! Har aldrig oplevet noget lignende!

Fantastisk første halvleg af Brøndby, men nej, hvor var jeg nervøs i de sidste 20-25 minutter. Hasani skylder nok en basse efter i dag.

Stod ikke på Sydsiden - hvilket jeg aldrig gør. Men fantastisk stemning, ikke desto mindre. FCKs fans gjorde også god figur, det må man give dem. Lidt stille hos dem efter Makienoks scoring, men de havde overtaget efter den første reducering.

Vigtige, vigtige, vigtige 3 point!

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #40471: 28 Sep 2013, 22:17 »

Så hele kampen... Efter at have læst på diverse forums, hvor jeg kan se en del revser dommerens præstation, er jeg sku nødt til at konstatere følgende:

1. Der var straffe til Brøndby, TD rammer klart manden efter han har taget sit træk, omend trækket umiddelbart i situationen ser ud til at blive for langt som jeg lige husker det i sekundet det sker...
2. Der var self også straffe til FCK. Ligeså tydeligt som straffet til Brøndby, omend situationen ser endnu mere ufarlig ud end den forrige. Jeg ved godt det ikke er hvorvidt den ser farlig ud eller ej, men handlingen som begåes der tæller. Bider bare mærke i at det er 2 straffespark der 100% selvforskyldt.
3. Det røde kort til PB... Hvad jeg kunne se på de replays de viste, lignede det PB var sidste mand, og han laver et proffesionelt frispark på en KZ der er i fuld fart, og nok uden tvivl den hurtigste af de 4 mand der var i spil til at kunne nå bolden. Hvis dommeren antager at PB var sidste mand, så fratager han jo KZ en oplagt målchance udfra ovenstående antagelser, og det røde kort helt i orden. Der blev snakket om at det røde kort blev givet for at PB sparker efter manden... Efter at have set den i slow, kan det også godt forsvares, og så er det ligeledes rødt kort.
4. Et muligt rødt kort til KZ på den høje stempling af LJ. Helt ok der kun bliver givet gult fordi KZ har tidligere lavet en lignende tackling/spring, og fik vist ikke en henstilling der. Så fair nok det kun er til gult IMO.
5. Forkert dømt offside på KZ ved stillingen 3-2, hvor han kunne have lukket kampen (måske). Den eneste kæmpefejl jeg lige kan komme på. Men det var faktisk linjedommeren der dømte den, så vil ikke hænge banedommeren på den.

Synes dommeren tillod et fysisk niveau, over det vi plejer at se i Superligaen, og det var befriende at se på! Helt tydeligt til vores fordel, da vi spiller FCK taktisk klogt, og kommer ud og løbe med deres relativt tunge midterforsvar. Flot indøvet mål på hjørnesparket, FCK er på vej til bageren efter basser der! SM laver et godt mål, og viser sig frem for Morten Olsen. Han kunne godt få lidt mere ansvar på landsholdet pt. Foran 3-0 efter 49 min. skal vi jo bare køre den hjem... Vi formår jo så, som nævnt tidligere i indlægget, at lave et tåbeligt straffe... Aldi er slet ikke farlig der hvor han er, der står 4 brøndbyspillere i mellem ham og målet. Den skal han altså ramme ligeså perfekt som Toutouh rammer den bold perfekt for 2. kamp i træk... Godt sparket ind, det giver jeg ham.. Efter følgende bliver kampen en rodet affære, og vi burde jo lukke den 3-4 gange... Puuh jeg fik dårlige nerver til sidst... Tør ikke tænke på hvordan det var på stadion i overtiden. Godt vi vinder og hvilken forløsning!

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Ariana Grande
Manager

« Svar #40472: 28 Sep 2013, 22:21 »

Jeg syntes dommeren gjorde det fint, baseret ud fra de highlights som der er. (Så ikke kampen)
Så er ret enig med dig Warmon.

verdenskrig
Manager

« Svar #40473: 28 Sep 2013, 23:46 »

UDRADERET !!!

Den eneste grund til at de brilleaber er ved at stjæle noget som helst, er at vi forærer dem det. De kan INGENTING, deres hold er en pinlig elendighed, og i dag fik vi sat på plads hvem der har det bedste hold. Sat til vægs fck, var der mere i ville?

HVOR ER DET FUCKING SMUKT - OG SÅ ENDA PÅ MIN FØDSELSDAG Opstemt Opstemt!!!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #40474: 29 Sep 2013, 00:50 »

Thumbs Up Dejlig sejr - kan vi holde det niveau i de kommende kampe så er vi i top 4 når sæsonen er slut  Thumbs Up

Det var dog ærgeligt at vi lod FCK komme ind i kampen igen og et er noget Frank skal arbejde med - vores bundniveau skal højnes.

FCK virker godt nok ide forladt og IMO så er det ikke blevet bedre med Ståle ved Roret - heldigvis for så ender han da ikke som Dansk Landstræner.

YNWA

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #40475: 30 Sep 2013, 23:40 »

Thumbs Up Dejlig sejr - kan vi holde det niveau i de kommende kampe så er vi i top 4 når sæsonen er slut  Thumbs Up

Det var dog ærgeligt at vi lod FCK komme ind i kampen igen og et er noget Frank skal arbejde med - vores bundniveau skal højnes.

FCK virker godt nok ide forladt og IMO så er det ikke blevet bedre med Ståle ved Roret - heldigvis for så ender han da ikke som Dansk Landstræner.

Det handler jo ikke om det er Ståle ved roret eller ej! - Det handler om at vi har en midtbane bestående af Claudemir, TK og Delaney. De 2 af dem (danskerne) ejer ikke skyggen af kreativitet, og Claudemir smider alt for mange bolde væk i opspillet hvilket giver kontrak chance på kontra chance til modstanderne. Disse kan modstanderne ikke undgå at score på. Endvidere så er der en forståelses kløft mellem midtbanen og forsvaret, og for store huller i kæderne.

Forsvaret er rystende usikkert, måske pga. den manglende opbakning fra midtbanen. At vi kom tilbage i kampen skyldes ene og alene at BIF holdet kom til at trække sig tilbage tror jeg. Men vil samtidig sige at godt nok var BIF bedst, men idag var det ikke jeres hold der var gode, men vores der var under bundniveauet!

Det bliver spændende at se om i også formår at slå FC Nordsjælland (det kunne man lidt håbe med deres sejr i dag, da jeg gerne så dem isoleret i bunden). Det bliver igen en meget tæt sæson, og jeg tror alle holdene stadig kan nå et mesterskab, for Midtjylland bryder sammen på et tidspunkt, trods deres trup sammensætning har niveauet til et mesterskab i år.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Risom
Manager

« Svar #40476: 01 Okt 2013, 04:25 »

Det handler jo ikke om det er Ståle ved roret eller ej! - Det handler om at vi har en midtbane bestående af Claudemir, TK og Delaney. De 2 af dem (danskerne) ejer ikke skyggen af kreativitet, og Claudemir smider alt for mange bolde væk i opspillet hvilket giver kontrak chance på kontra chance til modstanderne. Disse kan modstanderne ikke undgå at score på. Endvidere så er der en forståelses kløft mellem midtbanen og forsvaret, og for store huller i kæderne.

Forsvaret er rystende usikkert, måske pga. den manglende opbakning fra midtbanen. At vi kom tilbage i kampen skyldes ene og alene at BIF holdet kom til at trække sig tilbage tror jeg. Men vil samtidig sige at godt nok var BIF bedst, men idag var det ikke jeres hold der var gode, men vores der var under bundniveauet!

Det bliver spændende at se om i også formår at slå FC Nordsjælland (det kunne man lidt håbe med deres sejr i dag, da jeg gerne så dem isoleret i bunden). Det bliver igen en meget tæt sæson, og jeg tror alle holdene stadig kan nå et mesterskab, for Midtjylland bryder sammen på et tidspunkt, trods deres trup sammensætning har niveauet til et mesterskab i år.

Ikke fordi jeg er voldsomt uenig, for jeg tror også en formnedgang vil ramme FCM på et tidspunkt, men hvad bygger du det på? Spørgsmålet er så bare om den nedgang bliver stor nok til, at andre hold overhaler os, det er det jeg er i tvivl om.

Men Superligaen er jo endnu mere tæt end den plejer at være, det er jo helt ekstremt.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

DeBuur
Manager

« Svar #40477: 01 Okt 2013, 06:52 »

Ståle har IMO ikke formået at ændre spillet i FCK, men jeg er ikke i tvivl om at FCK kommer igen og det samme sker med FCN - begge trupper har relativ meget kvalitet - det er en underlig superliga i år, idet holdene er ekstrem lige og oprykker holdene får relativ mange point - OB, Sønderjyske og FCV kommer til at kæmpe om nedrykning

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #40478: 01 Okt 2013, 09:56 »

Måske er det i virkligheden jeres niveau vi så der?
I var gode i kampen mod Juve men der kunne i spille på omstillinger, og stå kompakt på banen. Det er jeres hold jo helt fint til. Men Thomas Frank udstillede jer med sin taktik. Stå lidt lavere, og lade jer have bolden, og så slå til på omstillinger mod et tungt forsvar, og en midtbane i ubalance.

Perfekt. Overlader man spillet til jer, og forsøger man at ramme jer på omstillinger, så kan man med relativt simple midler udstiller jeres hold efter behag nærmest. Jeg er tæt på chokeret over at man på 3 år kan synke så meget i niveau.

Jeg er derude i dag hvor jeg ikke kan finde andre end Nicolai Jørgensen som jeg ville skifte med en fra vores hold. Det var så sandelig en anden historie dengang.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #40479: 01 Okt 2013, 18:40 »

Måske er det i virkligheden jeres niveau vi så der?

Det korte svar er "Ja - i øjeblikket!"

Så længe vores midtbane er så ekstremt tynd centralt som en er med alibispilleren TK, Delaney som kæmper, og en Claudemir, som ikke kan spille en bold uden der er risiko for at den falder i modstanderens fødder og starter et kontra angreb. Så er vi ikke bedre!

Jeg tror dog at Claudemir kan genfinde sit niveau og mere pasningssikre spil, og så er det en hel anden snak med vores hold. Jeg er dog ret sikker på vi henter 1 eller 2 centrale midtbanespillere i vinterpausen. Det er en mellem sæson, og så må holdet knokle og forhåbentlig genfinde sig selv efter jul og være klar til næste sæson.

Nok om os.. det er Brøndby tråden og jeres hold og fornemme indsats for tiden den skal handle om.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #40480: 02 Okt 2013, 15:08 »

Citat
Martin Buhl Lindskov ‏@MartinLindskov 7h
Så skriver spansk medie, at Boulahrouz er spottet i Valencia. #sldk #bif

Oh no he didn't.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40481: 02 Okt 2013, 15:44 »

Oh no he didn't.

De store aviser dernede skriver intet om kannibalen.

Kommer manden, så kommer han - ellers så køber vi bare David Luiz.

Henter bare penge i Brøndbyskoven, den er er fuld af penge - spørg selv Per Rud.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #40482: 07 Okt 2013, 09:40 »

"Brøndby IF indkalder til pressemøde mandag kl. 13 i Vilfort Lounge på Brøndby Stadion.

Her vil sportschef Per Rud orientere om nyt angående spillertruppen."

Monstro det er Boularouzh? Opstemt Grin

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #40483: 07 Okt 2013, 13:06 »

Bekræftet...

Ved sgu ikke rigtigt hvilket ben jeg skal stå på mht. Bouhlarouz  Ubeslutsom

På den ene side har vi sgu manglet en skiderik på banen, men jeg synes Dumic gør det ganske flot i øjeblikket, og jeg ville ikke være glad for at lave alt for meget om...

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #40484: 07 Okt 2013, 13:09 »

Fra Brøndbys facebook:
Brøndby IF henter Khalid Boulahrouz

Brøndby IF og Khalid Boulahrouz, af medierne også kaldet Kannibalen, er blevet enige om en aftale, der løber sæsonen ud. Bliver det et lykkeligt ægteskab, er begge parter åbne for at diskutere en forlængelse af samarbejdet.

Den 31-årige hollænder, Khalid Boulahrouz, har spillet i en række store klubber i Europa samt på det hollandske landshold, så det er en stærk og toperfaren forsvarsspiller, der nu rammer Vestegnen og den danske Superliga.

Et forbillede for de unge

Sportschef Per Rud udtaler:

- Med Khalid Boulahrouz får vi en spiller, der løfter kvaliteten i truppen. Han bliver en gevinst spillemæssigt. Kontrakten med Khalid Boulahrouz betyder også, at konkurrencen i truppen bliver skærpet yderligere. Han vil stimulere træningsmiljøet og være et forbillede for mange af vores unge talenter, som får en rutineret spiller, som de kan lære af og læne sig opad.

- Vi er stolte over, at det er lykkedes os at overbevise en spiller som Khalid Boulahrouz om, at han skal spille for os. Vi har ledt efter kulturbærere, der kan understøtte strategien om at satse på de unge talenter og samtidig løfte vores niveau rent sportsligt. Det er Thomas Kahlenberg også et godt eksempel på.

- Vi har gennem forhandlingerne og en lang dialog med Khalid fået et klart indtryk af en sulten og ærgerrig spiller, der evner og har lyst til at indtage rollen som mentor for vores mange unge talenter. Med tilgangen af Boulahrouz har vi nu en sund og homogen trup, der rammer den rette balance mellem talent og rutine.

Khalid Boulahrouz var mandag formiddag forbi Brøndby Stadion for at gennemgå et lægetjek og hilse på de nye kolleger i truppen. Hollænderen træner første gang med Brøndby-truppen onsdag kl. 10:30. Khalid Boulahrouz er blevet tildelt trøje nummer 3 i Brøndby IF.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sider: 1 ... 2697 2698 [2699] 2700 2701 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010